Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Autor
Beck-Krala Ewa
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Gick Alan
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Tarczyńska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
MOTYWACJA PRACY
(7)
KADRY
(4)
ZARZĄDZANIE
(3)
Decyzje
(1)
Innowacje
(1)
Motywacja pracy
(1)
OCENY PRACOWNIKÓW
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
PŁACA
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
motywowanie pracowników
(5)
motywacja
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(3)
partycypacja
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
wynagrodzenie
(2)
zarządzanie
(2)
innowacyjność
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał ludzki
(1)
kompetencje pracownicze
(1)
konflikt
(1)
kultura organizacyjna
(1)
marka
(1)
menedżer
(1)
motywowanie
(1)
ocena pracowników
(1)
organizacja
(1)
pracownicy
(1)
pracownik
(1)
public relations
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
selekcja
(1)
sytuacja kryzysowa
(1)
szkolenie pracowników
(1)
wiedza
(1)
zaangażowanie
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(1)
zarządzanie organizacją
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zatrudnienie
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
W tej publikacji przedstawiona została szeroka gama narzędzi i sposobów motywowania oraz ich znaczenie i wpływ na wykonywaną pracę. Omówiono m.in. motywacyjny charakter systemu płac, organizacji pracy, partycypacji w zarządzaniu, doboru pracowników czy planowania karier. Niniejsza książka systematyzuje wiedzę praktyczną na ten temat - również w obliczu zmian spowodowanych wprowadzaniem nowoczesnych technologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1346.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Bibliogr. s. 147-154. Indeks.
Skuteczne motywowanie i prawdziwe zaangażowanie pracowników w sprawy firmy ma bezpośredni wpływ na wyniki organizacji, dlatego pracodawcy poszukują coraz doskonalszych narzędzi wynagradzania i motywowania zatrudnionych. Jedną z metod, stosunkowo tanią i łatwą do wprowadzenia, może być partycypacja pracowników w korzyściach firmy - system oparty na podmiotowym traktowaniu pracowników, wykorzystujący motywatory finansowe i pozafinansowe. Połączenie teorii z praktycznymi aspektami funkcjonowania programów partycypacyjnych sprawia, że książka jest użytecznym źródłem wiedzy i wskazówek dla pracodawców, którzy pragną własnymi siłami zmodyfikować funkcjonujący system, wprowadzić nowe narzędzia motywacyjne i dokonać koniecznych zmian w kulturze zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10382.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Oficyna Ekonomiczna)
Bibliogr. s. 211-219. Indeks.
Od początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku niemal na całym świecie można zaobserwować zwiększanie się zainteresowania partycypacją pracowników w zarządzaniu firmą. Wiąże się ono z koncepcjami zarządzania, które odwołują się do przedsiębiorczości i kreatywności pracowników, takimi jak zarządzanie zmianami, zarządzanie jakością czy koncepcja organizacji opartej na wiedzy. Autor scharakteryzował różne formy partycypacji pracowników w zarządzaniu firmą oraz ukazał, jak wpływają one na poziom i charakter ich motywacji do pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7880.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8975.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Forma i typ
Gatunek
Słowo kluczowe: motywacja sytuacja kryzysowa
Bibliogr. s. 162-163. Indeks.
Czym zachęcić pracowników do wydajniejszej pracy? Jakich argumentów użyć, aby uspokoić w firmie nerwową atmosferę spowodowaną ogólną recesją? Dlaczego warto pracownikom mówić prawdę? Motywowanie pracowników w sytuacjach kryzysowych to próba znalezienia odpowiedzi, miedzy innymi, na powyższe pytania. Prezentowana Państwu publikacja to doskonały podręcznik dla właścicieli niewielkich firm, studentów kierunków ekonomicznych i humanistycznych, a także dla menadżerów oraz tych pracowników, którzy chcą mieć lepszą świadomość swojej funkcji w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4663 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 5034.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5033.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 311-[314].
Pracownicy są jednym z najważniejszych zasobów posiadanych przez firmę i od efektów ich pracy często zależy jej powodzenie. Dlatego coraz większe znaczenie mają zagadnienia związane z motywowaniem pracowników do efektywniejszej pracy. W tym praktycznym poradniku autorzy - wykorzystując swoje doświadczenia ze współpracy z polskimi i zagranicznymi przedsiębiorstwami - wyjaśnili najnowsze koncepcje motywowania, a następnie na konkretnych przykładach pokazali ich zastosowania w praktyce i wielość możliwości wykorzystania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2921 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1493.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 163-166.
Zaangażowanie pracowników stało się obowiązującym standardem w zarządzaniu kapitałem ludzkim. Świadome budowanie w organizacji efektywnego zaangażowania wymaga systematycznego badania poziomu i czynników determinujących, a także podejmowania działań kreujących odpowiednie postawy i zachowania pracowników. Zagadnienia te stanowią główny przedmiot rozważań w niniejszej książce. Ponad to zostały omówione metody i techniki wpływania na aktywność zawodową pracowników, ukierunkowane na kształtowanie zaangażowania w pracę i działalność organizacji wspomagających kreowanie wartości firmy dla interesariuszy. Marta Juchnowicz przedstawiła: zmiany zachodzące w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji; istotę koncepcji zarządzania przez zaangażowanie; problemy oceny i pomiaru zaangażowania pracowników; metody oceny zaangażowania organizacyjnego i zaangażowania w pracę; motywowanie w zarządzaniu przez zaangażowanie; system motywowania do zaangażowania pracowników. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni i kierunków ekonomicznych, a także menedżerów i przedsiębiorców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12125.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13249.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekład Agata Jankowiak. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 743 strony : ilustracje, fotografie ; 29 cm.
Indeksy.
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał wiele nowych elementów i uwzględnił aktualne prognozy dotyczące przyszłości działalności gospodarczej i zarządzania. W nowym wydaniu nacisk został położony na etykę, zarządzanie globalne i technikę informacyjną. Wśród kluczowych, wyróżniających się tematów poruszono kwestie nadzoru etycznego nad pracą współczesnych menedżerów. Z ogromną uwagą potraktowano tematy takie, jak zasady ładu korporacyjnego, etyczne przywództwo oraz właściwa rola kontroli finansowej firmy. Kolejne wątki to globalny charakter zarządzania uwypuklony za pomocą aktualnych przykładów i analiz sytuacji oraz technologia cyfrowa, wszechobecna w treści całego podręcznika. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność. Cytowane są w niej najnowsze wyniki badań z zakresu biznesu międzynarodowego, przedsiębiorczości, zarządzania strategicznego, podejmowania decyzji, projektowania organizacji, zmian organizacji, zachowania jednostek, przywództwa, pracy zespołowej, motywacji, nadzorowania, technik informatycznych, produktywności i zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18817.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18816.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Bibliogr. s. 335-345. Indeks.
W dobie gospodarki opartej na wiedzy właściwe zarządzanie kapitałem ludzkim nabiera szczególnego znaczenia dla rozwoju przedsiębiorstwa. Wiedza, kompetencje i postawy pracowników składają się na istotną część jego wartości. Autorka przedstawia tę problematykę zarówno od strony teoretycznej, jak i przez pryzmat badań empirycznych przeprowadzonych w polskich przedsiębiorstwach. Omawia najważniejsze problemy i wyzwania, przed którymi stają polscy menedżerowie i wskazuje pomocne w ich pracy narzędzia. Uwzględnia takie aspekty nowoczesnego zarządzania jak: konkurencyjność, innowacyjność, zarządzanie różnorodnością i zarządzanie wiedzą. W aneksie do książki Czytelnik znajdzie przykładowe ankiety wykorzystywane w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz analizy przypadków zaczerpnięte z polskiej praktyki gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11362.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej