Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(4)
Piwko Marian
(3)
Urbański Stanisław (1947- )
(3)
Wieczorek Adam
(3)
Balon-Mroczka Tomasz
(1)
Chadzińska Agata
(1)
Cieszyńska Jadwiga (1955- )
(1)
Emiluta-Rozya Danuta
(1)
Grocholewski Zenon (1939- )
(1)
Jones Leo (1943- )
(1)
Jones Leo (1943- ). Progress to proficiency
(1)
Kendziak Anna
(1)
Nycz Kazimierz (1950- )
(1)
Szczepankowski Bogdan (1939- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Kiribati
(1)
Język
polski
(9)
Odbiorca
C2 poziom biegłości językowej
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Temat
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(5)
MOWA
(3)
DZIECKO GŁUCHE
(2)
MOWY i HOMILIE PAPIESKIE
(2)
APARATY SŁUCHOWE
(1)
CZYTANIE
(1)
Czytanie
(1)
DEKALOG
(1)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
IMPLANTY ŚLIMAKOWE
(1)
JĘZYK MIGOWY
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
Język angielski
(1)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(1)
Mowa
(1)
NAUKA
(1)
NAUKA SPOŁECZNA KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
ORĘDZIA PAPIESKIE
(1)
POLITYKA
(1)
PRACOWNICY NAUKOWI
(1)
PRAWDA
(1)
Pisanie
(1)
RELIGIA
(1)
Rozumienie ze słuchu
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
SŁUCH
(1)
UMYSŁ
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
MOWY i HOMILIE PAPIESKIE
(3)
LISTY APOSTOLSKIE
(2)
ENCYKLIKI
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(1)
Słowo kluczowe
Jan Paweł II
(4)
nauczanie
(3)
CPE
(1)
Certificate of Proficiency
(1)
English language
(1)
efficiency linguistic
(1)
etyka
(1)
exam practice
(1)
exercises
(1)
filozofia
(1)
homilie papieskie
(1)
mowy papieskie
(1)
nauka
(1)
naukowcy
(1)
orędzia papieskie
(1)
polityka
(1)
przemówienia okolicznościowe
(1)
religia
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
tests
(1)
uczeni
(1)
uniwersytet
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie)
Celem publikacji jest omówienie jednej z możliwych metod pracy nad językowymi sposobami skutecznego komunikowania się dzieci z uszkodzeniem słuchu, opartej na wczesnej nauce czytania oraz analiza słownika dwojga dzieci, od rozpoczęcia terapii do wieku szkolnego. Będzie to próba przyjrzenia się, z perspektywy logope­dycznej (a więc lingwistycznej, psychologicznej i socjologicznej) zja­wisku nabywania systemu językowego przez dzieci niesłyszące.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3817 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2646.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 61.
Autorka przedstawiła, jak powinien przebiegać prawidłowy rozwój mowy u dzieci od trzeciego do szóstego roku życia. W książce zostały przedstawione zagadnienia usprawniania mowy, wskazano celowość działań ukierunkowanych na rozwój mowy, zostały omówione zasady, których należy przestrzegać, aby pomoc dziecku była możliwa i skuteczna. Zamieszczone w niej przykłady ćwiczeń odpowiednio pogrupowano, by pokazać, jak pracować z dzieckiem nad rozwojem jego mowy w warunkach domowych. W omawianej pozycji szczegółowo omówiono następujące rodzaje ćwiczeń: słuchowe, rozwijanie wypowiedzi i ćwiczenie pamięci słownej, rozwijanie słownictwa (biernego i czynnego), w budowaniu zdań i dłuższych wypowiedzi, oddechowe, głosowe, aparatu artykulacyjnego, utrwalające prawidłową wymowę poszczególnych głosek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.955 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.954.IV.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.953.IV.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 220-226. Indeks.
Książka stanowi kompendium wiedzy w zakresie rozszerzonej audiofonologii niezbędnej takim odbiorcom jak nauczyciele i wychowawcy dzieci niesłyszących, logopedzi i surologopedzi, studenci pedagogiki specjalnej i integracyjnej. Książka składa się z pięciu rozdziałów: Dźwięki, Słuch, Mowa, Kody manualne wspierające językowe komunikowanie się, Język migowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8811.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Progress to Proficiency : student's book / Leo Jones. - Second edition. - Cambridge : Cambridge University Press, 1998. - 314 stron : ilustracje ; 25 cm + Cassette 1, 2, 3
This examination coursebook provides systematic and enjoyable preparation for all five papers of the Cambridge Certificate of Proficiency in English examination. It is motivating and fully up-to-date, incorporating recent changes to the Proficiency examination. Progress to Proficiency New Edition is a radical revision of the original, based on feedback from users around the world. Progress to Proficiency New Edition provides: completely new sections dealing with grammar review and advanced grammar vocabulary development varied input and exercises on difficult' areas such as idioms and phrasal verbs exam-style practice and annotated exercises informative exam tips a wealth of varied reading passages accompanied by a wide range of tasks to develop reading skills and appreciation systematic training in writing skills thorough preparation for the listening paper with many revised and new recordings, including authentic interviews opportunities for discussion and new sections devoted to the examination interview a comprehensive index The Teacher's Book contains teaching notes, background information, answer keys, transcripts of the recordings and ideas for further discussion."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja w Nauczaniu Kościoła ; t. 5)
Indeks.
"Zagadnienia nauki zawsze rodziły głębokie zatroskanie w sercu Jana Pawła II. Dlatego w ciągu swojego pontyfikatu niestrudzenie zwracał się do świata nauki. Czynił to również pod adresem polskich uczonych. Stawiał pytanie: w jakim duchu i w jakim kierunku powinna zmierzać uprawiana nauka? (...) Jan Paweł II ostrzegał polskich uczonych przed zagrożeniami, jakie płyną z liberalnej demokracji i wolnego rynku. Stosowanie kryterium korzyści ekonomicznej szkodzi nauce i szkodzi człowiekowi." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13264.II.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jan Paweł II wygłosił do Polaków dziesięć fundamentalnych homilii o przykazaniach Dekalogu. Było to w takim momencie w naszych dziejach, że zachłyśnięci wolnością nie chcieliśmy słuchać trudnych słów Papieża. Homilie wtedy wygłoszone pozostały do dziś nieodrobioną katechezą. "Dekalog dla Polaków" rozpoczyna się wstrząsającym reportażem Jarosława Szarka opisującym atmosferę, w jakiej Jan Paweł II głosił Polakom homilie o Dekalogu. Po nim Czytelnik odnajdzie wspaniały, utrzymany w wyjątkowej poetyce esej bp. Józefa Zawitkowskiego, nawiązujący do treści dziesięciu homilii Ojca Świętego o przykazaniach Bożych, a dalej już wszystkie dziesięć katechez Jana Pawła II - właściwy Dekalog dla Polaków - poprzedzonych wprowadzeniami zaproszonych Autorów. Całość wieńczy piękna homilia o przykazaniu miłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5609.II.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10766.II.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja w Nauczaniu Kościoła ; t. 4)
Indeks.
"Jan Paweł II wzywa świat nauki, aby wszelkimi siłami starał się odbudować perspektywę wiedzy otwartej na prawdę i na Absolut. Świadomość ograniczeń, jakie nakładają na naukę zasady moralne, nie jest przejawem obskurantyzmu, ale gwarancją, że badania naukowe pozostaną godne człowieka i będą służyły życiu. (...) Mam nadzieję, że tom przyczyni się do dyskusji nad przyszłością nauki, jaka nieustannie rozwija się na oczach współczesnego świata. Środowiska uczelniane powinny uczyć prawdy, dobra i skuteczności. Te trzy słowa zawierają w sobie treść i zadanie nauki." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13265.II.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja w Nauczaniu Kościoła ; t. 6)
Indeks.
"Zasadniczo nauczanie Jana Pawła II skierowane do świata polityków skupia się na trzech elementach: na poszukiwaniu i głoszeniu prawdy w imię prawa objawionego przez Boga, na poszanowaniu godności człowieka i na budowaniu dobra wspólnego. W rzeczywistości wyraża ono zadanie "dawania świadectwa prawdzie" i "zabezpieczania transcendentnej godności osoby ludzkiej". Również i te dwa zadania uzupełniają się wzajemnie, gdyż człowiek urzeczywistnia właściwą sobie transcendencję przez stosunek do prawdy o osobie ludzkiej. To papieskie określenie polityki, oparte na wyżej wymienionych dwóch zadaniach, wyraża pozytywnie rolę człowieka w procesach współczesnego życia politycznego." (ze Słowa Założyciela)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13263.II.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej