Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Gruca Marian
(1)
Grąbczewska-Różycka Katarzyna
(1)
Kowalewska Barbara
(1)
Ołdakowska-Żyłka Barbara
(1)
Patzlaff Rainer (1943- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Lekarze
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
MOWA
(2)
DZIECKO
(1)
Dzieci
(1)
INTELIGENCJA (psychol.)
(1)
MYŚLENIE
(1)
Mutyzm
(1)
PAMIĘĆ
(1)
TELEWIZJA
(1)
UWAGA (psychol.)
(1)
WOLA
(1)
WZROK
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
dzieci
(1)
mutyzm
(1)
zaburzenia mowy
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4089.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia strony 209-212.
Książka jest poświęcona problematyce mutyzmu wybiórczego (selektywnego), czyli zaburzeniu wieku dziecięcego, którego głównym objawem jest brak mowy w niektórych sytuacjach społecznych. Wątpliwości i pytania na temat mutyzmu selektywnego towarzyszą rodzicom i ich opiekunom niemal na każdym etapie diagnozy i terapii. Publikacja ma na celu udzielenie odpowiedzi na możliwie najwięcej pytań, m.in.: jakie są dzieci z mutyzmem wybiórczym, czego potrzebują? Jaką strategię postępowania przyjąć, by jego rozwój przebiegał harmonijnie? Czym grodzi nieleczony mutyzm wybiórczy? Dlaczego tak ważna jest współpraca pomiędzy rodzicami, terapią i placówką, do której uczęszcza dziecko?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17461.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Waldorfska)
Tyt. oryg. : "Der gefrorene Blick. Physiologische Wirkungen des Fernsehens und die Entwicklung des Kindes."
Fizjologiczne skutki patrzenia na ekran a rozwój dziecka. Toksyczne działanie odbiornika telewizyjnego na dziecko jako widza znajduje w tej niewielkiej przecież rozprawie mocne uzasadnienie naukowe. Autor skupia się bowiem na tych wynikach badań, które - choć są rozproszone w czasie i przestrzeni - prowadzą do zaskakujących odkryć. Tak staje się w wyniku kumulacji wiedzy naukowej, jej wydobycia na jaw w rezultacie żmudnych dociekań badawczych. W ich świetle okazuje się, że emitowany przez telewizję program ingeruje w fizjologię ciała osoby skupionej na jego przekazie tak głęboko, że pogrąża świadomość w stan na granicy snu i jawy oraz destabilizuje cały system przemiany materii człowieka, w tym spowalnia także akcję serca. W istocie oglądanie telewizji prowadzi do nieuświadamianej sobie przez widza utraty wewnętrznej aktywności, osłabienia woli jego działania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7059.III.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7899.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej