Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(14)
Status
only on-site
(12)
available
(8)
Branch
Magazyny
(3)
Wypo┼╝yczalnie
(5)
Czytelnie
(12)
Author
Bednarek J├│zef
(3)
Hyla Marek
(2)
Tana┼Ť Maciej
(2)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Frederking Volker (1958- )
(1)
Josting Petra
(1)
Kron Friedrich Wilhelm (1933- )
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Musioł Marcin
(1)
Nowicka Ewa
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Siemieniecki Bronis┼éaw (1950- )
(1)
Sofos Alivisos (1966- )
(1)
Sztobryn-Giercuszkiewicz Joanna
(1)
Walat Wojciech
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(11)
Country
Poland
(13)
unknown (d)
(1)
Language
Polish
(14)
Subject
MULTIMEDIA
(14)
INTERNET
(6)
NAUCZANIE na ODLEG┼üO┼Ü─ć
(5)
INFORMATYKA
(3)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(3)
EDUKACJA MEDIALNA
(2)
KOMPUTERY
(2)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(2)
CZYTANIE
(1)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(1)
J─śZYK NIEMIECKI
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(1)
PISANIE
(1)
PROGRAMY EDUKACYJNE (informat.)
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
WSPARCIE SPOŁECZNE
(1)
WYCHOWANIE
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
15 results Filter
Authority data
MULTIMEDIA - stosowanie - nauczanie (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Media w nauczaniu / J├│zef Bednarek. - Warszawa : "Mikom", 2002. - 342 s. : rys. ; 24 cm.
(Szkoła, Dydaktyka, Zadania)
Ksi─ů┼╝ka, adresowana jest do wszystkich korzystaj─ůcych z medi├│w. Wype┼énia swoist─ů luk─Ö pomi─Ödzy tradycyjn─ů dydaktyk─ů, staj─ůc─ů si─Ö coraz bardziej innowacyjn─ů i multimedialn─ů (technologia kszta┼écenia) a dynamicznie rozwijaj─ůc─ů si─Ö informatyk─ů i jej zastosowaniami w edukacji. Zawiera ona dwie zasadnicze cz─Ö┼Ťci. Pierwsza - teoretyczna podejmuje analiz─Ö najwa┼╝niejszych koncepcje i inne kwestii wynikaj─ůcych z istoty kszta┼écenia, zw┼éaszcza funkcji i zada┼ä nauczania-uczenia si─Ö multimedialnego. Druga, stanowi─ůca swoisty poradnik, podejmuje podstawowe problemy zwi─ůzane ze stosowaniem medi├│w m.in. komputer├│w, Internetu, telewizji cyfrowej, telefon├│w kom├│rkowych i ich przydatno┼Ťci─ů w przygotowaniu oraz prowadzeniu zaj─Ö─ç dydaktycznych przez nauczycieli. Jej adresatami s─ů r├│wnie┼╝ uczniowie (studenci) i doro┼Ťli, kt├│rzy mog─ů wzbogaca─ç r├│┼╝norodn─ů wiedz─Ö z najnowszych elektronicznych ┼║r├│de┼é informacyjnych, jak r├│wnie┼╝ poszukiwa─ç wielu informacji przydatnych nie tylko w szkole (uczelni). Ponadto umieszczono w niej bogaty wykaz najnowszej bibliografii z zakresu kszta┼écenia i medi├│w oraz liczne za┼é─ůczniki. Jest ona przeznaczona dla nauczycieli wszystkich przedmiot├│w (dyscyplin), jak r├│wnie┼╝ uczni├│w student├│w, zw┼éaszcza studi├│w pedagogicznych, informatycznych informatycznych innych kierunk├│w korzystaj─ůcych z najnowszych medi├│w nie tylko w kszta┼éceniu, ale i ┼╝yciu codziennym, pracy zawodowej przy realizacji r├│┼╝norodnych zada┼ä.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1999 V.7 [Czytelnia B], P.1998 V.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka wype┼énia swoist─ů luk─Ö pomi─Ödzy tradycyjn─ů dydaktyk─ů, staj─ůc─ů si─Ö coraz bardziej innowacyjn─ů i multimedialn─ů (technologia kszta┼écenia) a dynamicznie rozwijaj─ůc─ů si─Ö informatyk─ů i jej zastosowaniami w edukacji. Powsta┼éa na zapotrzebowanie ┼Ťrodowiska akademickiego, zw┼éaszcza uczelni humanistycznych (pedagogicznych) i informatycznych. Jest adresowana do nauczycieli wszystkich przedmiot├│w i pedagog├│w, a tak┼╝e innych os├│b przygotowuj─ůcych i organizuj─ůcych tradycyjne kszta┼écenie, jak i edukacj─Ö na odleg┼éo┼Ť─ç, w kt├│rej korzysta si─Ö z najnowszych rozwi─ůza┼ä technologicznych. Adresatami jej mog─ů by─ç tak┼╝e osoby doskonal─ůce swoje kwalifikacje og├│lne i specjalistyczne z wykorzystaniem najnowszych aplikacji multimedialnych. Jest ona kierowana tak┼╝e do uczni├│w (student├│w) i doros┼éych (rodzic├│w), wzbogacaj─ůcych sw─ů wiedz─Ö o najnowszych elektronicznych ┼║r├│d┼éach informacyjnych, jak r├│wnie┼╝ poszukuj─ůcych informacji przydatnych nie tylko w szkole (uczelni), ale r├│wnie┼╝ w pracy zawodowej i wypoczynku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4519 V.7 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4922 V.7 [Czytelnia B], 4921 V.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Pedagogika / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
Tyt. oryg.: Mediendidaktik : neue Medien in Lehr- und Lernprozessen
Bibliogr. s. 151-159. Indeksy.
Rewolucja technologiczna, zalew medialnej informacji, globalizacja i rozw├│j Internetu sprawiaj─ů, ┼╝e edukacja i pedagogika staj─ů przed zupe┼énie nowymi wyzwaniami. Kszta┼étowanie postaw i zachowa┼ä m┼éodego cz┼éowieka w kontek┼Ťcie rewolucji informatycznej oraz ca┼éego baga┼╝u jaki niesie za sob─ů postmodernizm jest nie lada wyzwaniem. Dydaktyka medi├│w to interesuj─ůca publikacja pozostaj─ůca w zgodzie z obecnymi ┼Ťwiatowymi trendami rozwoju my┼Ťli pedagogicznej. Jedn─ů wi─Öc z jej niezbywalnych warto┼Ťci jest aktualno┼Ť─ç tematu. Centrum zainteresowania niniejszej ksi─ů┼╝ki stanowi aspekt informacyjny. Chodzi tutaj o praktyk─Ö nauczania i uczenia si─Ö. Refleksj─Ö nad t─ů praktyk─ů i wynikaj─ůce z niej koncepcje dzia┼éania, propozycje modeli, hipotezy i teorie autorzy okre┼Ťlaj─ů mianem dydaktyki medi├│w
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8743 V.7 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10216 V.7 [Czytelnia B], 10215 V.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 294-[320]
Dla powszechnie wyst─Öpuj─ůcego prze┼éadowania informacyjnego zastosowanie "inteligentnych" (hipermedialnych) komputerowych program├│w dydaktycznych umo┼╝liwiaj─ůcych przeszukiwanie baz danych i samoorganizacj─Ö proces├│w dydaktycznych mo┼╝e sta─ç si─Ö najlepszym rozwi─ůzaniem z punktu widzenia potrzeb i mo┼╝liwo┼Ťci rozwojowych ucznia. Samoorganizuj─ůce si─Ö ("inteligentne") programy dydaktyczne jako swoiste "filtry" w nat┼éoku informacyjnym wsp├│┼éczesnego ┼Ťwiata, pozwol─ů rozumowo uporz─ůdkowa─ç "info-sfer─Ö", kt├│ra otacza ka┼╝dego cz┼éowieka. St─ůd w┼éa┼Ťnie wynika konieczno┼Ť─ç zastosowania w dydaktyce algorytm├│w, system├│w ekspertowych i metod sztucznej inteligencji do tworzenia hipertekstowych program├│w dydaktycznych. Wielo┼Ť─ç sytuacji dydaktycznych, w kt├│rych b─Ödzie wykorzystany program nie tylko jako ┼Ťrodek dydaktyczny wzbogacaj─ůcy lekcje, ale cz─Östo reguluj─ůcy jej przebieg, wskazywa─ç b─Ödzie na jego warto┼Ť─ç dydaktyczn─ů. I w tym w┼éa┼Ťnie wyra┼╝a si─Ö wyj─ůtkowo┼Ť─ç tego typu program├│w. Wp┼éywaj─ů one tak dalece na modyfikacj─Ö uk┼éad├│w czynno┼Ťci uczni├│w i nauczycieli, ┼╝e mo┼╝na powiedzie─ç, i┼╝ s─ů podstaw─ů odr─Öbnej strategii dydaktycznej kszta┼écenia hipermedialnego. Przy czym nie ma tu mowy o zast─Öpowaniu nauczyciela przez program komputerowy, ale o nowych zadaniach jakie przed nim stoj─ů je┼Ťli technologie informacyjne maj─ů by─ç na trwa┼ée wpisane w rzeczywisto┼Ť─ç szkoln─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7503 V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Spis tre┼Ťci tak┼╝e ang.
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest wynikiem konferencji naukowej. Obejmuje cz─Ö┼Ť─ç wyst─ůpie┼ä po┼Ťwi─Öconych teorii i praktyce edukacji medialnej. Uszeregowano je w kilku dzia┼éach: problemy cywilizacji informacyjnej, kszta┼écenie na odleg┼éo┼Ť─ç, technologie informacyjne w kszta┼éceniu, kszta┼écenie nauczycieli, studia podyplomowe technologii informacyjnej, technologia informacyjna w pedagogice specjalnej. Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli i student├│w kierunk├│w nauczycielskich oraz wszystkich tych, kt├│rzy chc─ů zg┼é─Öbi─ç wiedz─Ö na temat roli i miejsca technologii informacyjnej oraz edukacji medialnej we wsp├│┼éczesnym kszta┼éceniu, dokszta┼écaniu i samokszta┼éceniu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2726 V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Diskussionsforum Deutsch / hrsg. G├╝nter Lange, Werner Ziesenis ; Band 18)
Art. pochodz─ů z konferencji "Deutschunterricht und medialer Wandel" (Jena, 2002).
Bibliogr. przy rozdz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 8884 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka podejmuje zagadnienia dotycz─ůce pedagogicznej u┼╝yteczno┼Ťci technologii informacyjnej. Zape┼énia ona luk─Ö w zakresie literatury przedmiotu do zaj─Ö─ç z technologii informacyjnej, edukacji informatycznej i medialnej, technologii kszta┼écenia itp. na nauczycielskich i pedagogicznych kierunkach studi├│w. Adresatem prezentowanej pracy s─ů s┼éuchacze szk├│┼é wy┼╝szych, specjalno┼Ťci pedagogicznych i nauczycielskich, a tak┼╝e akademiccy nauczyciele pedagogiki, kt├│rym ksi─ů┼╝ka ta sugeruje kierunki namys┼éu naukowego i dob├│r materia┼éu po┼╝─ůdanego w zawodowym kszta┼éceniu nauczycieli.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4061 V.7 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4536 V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4275 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 2. - Krak├│w : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2007. - 375 s. : il. ; 24 cm + CD.
(Zarz─ůdzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
Do ksi─ů┼╝ki do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o tej samej sygnaturze.
Mechanizmy e-learningowe s─ů ju┼╝ w Polsce powszechnie stosowane zar├│wno w edukacji, jak i w ┼Ťwiecie biznesu. Mimo to e-learning wci─ů┼╝ w wielu ┼Ťrodowiskach pozostaje nieujarzmiony, a trudno┼Ťci zwi─ůzane z efektywnym wykorzystaniem skutecznie ograniczaj─ů jego potencja┼é biznesowy. W ksi─ů┼╝ce kompleksowo om├│wiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdra┼╝ania, a tak┼╝e dobre i z┼ée praktyki, sukcesy i pora┼╝ki w zastosowaniach nowych technologii wspieraj─ůcych rozw├│j kompetencji. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö autor po┼Ťwi─Öca: zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych, oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu, projektowaniu tre┼Ťci szkoleniowych, rodzajom, strukturze i formie e-szkole┼ä, us┼éugom wsparcia proces├│w rozwojowych, trudno┼Ťciom zwi─ůzanym z inwestowaniem w e-learning. Przedstawione zagadnienia s─ů uzupe┼énione przegl─ůdem funkcjonowania rynku e-learningu na ┼Ťwiecie i om├│wieniem przewidywanych kierunk├│w jego rozwoju.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6547 V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 3 uaktual. - Krak├│w : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 351 s. : il. ; 24 cm.
(Zarz─ůdzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9000 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9166 V.7 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10571 V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Celem pracy jest analiza najnowszych mo┼╝liwo┼Ťci medi├│w cyfrowych i interaktywnych technologii informacyjno-komunikacyjnych b─Öd─ůcych w dyspozycji os├│b niepe┼énosprawnych. Badania prowadzone w wielu ┼Ťrodowiskach akademickich nad tymi waznymi aspektami wiedzy s┼éu┼╝─ů refleksji pedagogicznej, kt├│r─ů w odniesieniu do os├│b niepe┼énosprawnych maj─ů wzbogaci─ç. Praktyczn─ů funkcj─ů publikacji jest wskazanie nowych mozliwo┼Ťci edukacyjnych oraz aktywizacji spo┼éeczno-zawodowej os├│b niepe┼énosprawnych, w kt├│rych coraz wiekszego znaczenia nabieraj─ů najnowsze rozwi─ůzania technologiczne i medialne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14260 V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka "The New Educational Review")
W ksi─ů┼╝ce zwr├│cono uwag─Ö na wykorzystanie przez dzieci komputer├│w, r├│┼╝nych us┼éug sieciowych funkcjonuj─ůcych w Internecie jak r├│wnie┼╝ medi├│w prostych, np. uk┼éadanek i klock├│w. Dokonano ponadto charakterystyki medi├│w i materia┼é├│w dydaktycznych ch─Ötnie wykorzystywanych w procesie kszta┼écenia do prezentacji r├│┼╝nego typu tre┼Ťci obrazowych i d┼║wi─Ökowych. Om├│wiono reklam─Ö w mediach i r├│┼╝ne typy mechanizm├│w wp┼éywaj─ůcych na odbi├│r informacji przez dzieci i m┼éodzie┼╝. W kontek┼Ťcie medi├│w autor ksi─ů┼╝ki przeanalizowa┼é proces wychowania, k┼éad─ůc nacisk na jego cele oraz zwi─ůzane z tym najwa┼╝niejsze problemy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5014 V.7 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6042 V.7 [Czytelnia B], 6041 V.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Zgromadzone w niniejszym tomie artyku┼éy w r├│┼╝nym stopniu koncentruj─ů si─Ö na relacji cz┼éowieka z technologi─ů i mediami, ukazuj─ů technologiczno-medialny wp┼éyw na r├│┼╝ne p┼éaszczyzny funkcjonowania cz┼éowieka, zar├│wno w sferze psychologicznej, jak i spo┼éecznej, edukacyjnej czy kulturowej. Ich autorami s─ů g┼é├│wnie psycholodzy, kulturoznawcy oraz pedagodzy, dzi─Öki czemu otrzymujemy interdyscyplinarne i wieloaspektowe spojrzenie na omawian─ů problematyk─Ö. Autorom artyku┼é├│w zgromadzonych w tomie uda┼éo si─Ö ukaza─ç niekt├│re z kluczowych zwi─ůzk├│w cz┼éowieka z technologi─ů i mediami. Mamy nadziej─Ö, ┼╝e problematyka ta stanie si─Ö ┼║r├│d┼éem inspiracji dla kolejnych debat i konferencji po┼Ťwi─Öconych tym zagadnieniom, w┼éa┼Ťnie w takim interdyscyplinarnym uj─Öciu, kt├│re daje szans─Ö wielostronnego i wielokontekstowego uj─Öcia tematu. A w┼éa┼Ťnie tego wymagaj─ů nasze czasy, cywilizacja medialna, w kt├│rej funkcjonujemy i jak─ů nadal wsp├│┼ékreujemy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15693 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Pedagogiki Medi├│w / red. nacz. Marek Furmanek)
Bibliogr. s. 195-203.
Autorka podj─Ö┼éa ciekawy i oryginalny temat, przeprowadzi┼éa pionierskie badania nad nowymi formami oddzia┼éywa┼ä edukacyjno-terapeutycznych w przypadku dysleksji rozwojowej. Przygotowana praca posiada wysok─ů warto┼Ť─ç aplikacyjn─ů. Ksi─ů┼╝ka ma charakter uniwersalny i mo┼╝e by─ç z powodzeniem stosowana w ka┼╝dym okresie ┼╝ycia, tak┼╝e doros┼éego cz┼éowieka, bo i on powinien si─Ö permanentnie kszta┼éci─ç.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11590 IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again