Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(19)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(18)
available
(9)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(7)
Czytelnie
(18)
Author
Ogrodzka-Mazur Ewa
(2)
Szmidt Krzysztof J
(2)
Szu┼Ťcik Urszula
(2)
Zacłona Zdzisława
(2)
Bociek Hania
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Cooper Patricia M
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Dudzik Iwona (filozofia)
(1)
Grabowska Karina
(1)
Grundy Peter
(1)
Hurson Tim
(1)
Jagieła Beata
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kalinowska Alina
(1)
Karwowski Maciej
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kurcz Jerzy
(1)
Kwa┼Ťniewska Anna
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Muchacka Bo┼╝ena (1953- )
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Parker Kevin
(1)
Romecka Małgorzata
(1)
Smak Ewa
(1)
Sowiński Andrzej J
(1)
Trompenaars Alfons
(1)
Wasilewska Barbara (in┼╝ynieria produkcji)
(1)
Włoch Stanisława
(1)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(1)
Year
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(8)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(19)
Language
Polish
(19)
Audience Group
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Mened┼╝erowie
(1)
Nauczanie pocz─ůtkowe
(1)
Nauczyciele nauczania pocz─ůtkowego
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MYŚLENIE TWÓRCZE
(16)
DZIECKO
(3)
My┼Ťlenie tw├│rcze
(3)
PEDAGOGIKA KULTURY
(3)
Kreatywno┼Ť─ç
(2)
NAUCZANIE POCZ─äTKOWE
(2)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(1)
INNOWACJE
(1)
INTELIGENCJA (psychol.)
(1)
Innowacje
(1)
J─śZYK ANGIELSKI
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MARKETING
(1)
MATEMATYKA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Metody nauczania
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
Nauczanie pocz─ůtkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
PALEY, VIVIAN GUSSIN
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
Rozw├│j psychofizyczny dziecka
(1)
SZTUKA
(1)
TRIZ
(1)
TW├ôRCZO┼Ü─ć
(1)
WYCHOWANIE
(1)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
Subject: time
2001-
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PODR─śCZNIKI
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Scenariusz zaj─Ö─ç
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
21 results Filter
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: Think Better : an Innovator's Guide to Productive Thinking
Ksi─ů┼╝ka powsta┼éa jako efekt wieloletnich bada┼ä nad zjawiskiem kreatywno┼Ťci i metodami poprawiania sprawno┼Ťci umys┼éu, stosowanymi mi─Ödzy innymi przez NASA. Jest to podr─Öcznik produktywnego my┼Ťlenia, kt├│ry pozwoli w spos├│b zdyscyplinowany i powtarzalny generowa─ç wi─Öksz─ů liczb─Ö lepszych pomys┼é├│w w kr├│tszym czasie. Na ko┼äcu ksi─ů┼╝ki znajduje si─Ö s┼éowniczek z terminologi─ů produktywnego my┼Ťlenia i kluczowymi narz─Ödziami, a tak┼╝e przyk┼éad zastosowania Modelu Produktywnego My┼Ťlenia w praktyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10759 III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Authority data
MYŚLENIE TWÓRCZE - nauczanie (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr. s. 169-180.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje kilka studi├│w badawczych, w trakcie kt├│rych konstruowane by┼éy narz─Ödzia do pomiaru postrzeganego klimatu panuj─ůcego w szkole, pracy, opisywane by┼éy te┼╝ uwarunkowania tej┼╝e percepcji. Po przeczytaniu pracy nauczyciel, ale i mened┼╝er b─Ödzie dysponowa┼é wiedz─ů, ale i konkretnymi narz─Ödziami, kt├│re pozwol─ů zbada─ç i poprawi─ç atmosfer─Ö tak, aby sprzyja┼éa ona podejmowaniu dzia┼éa┼ä o charakterze innowacyjnym i tw├│rczym. Podsumowaniem pracy jest wz├│r kwestionariusza do badania kreatogennego klimatu szko┼éy oraz kwestionariusza do badania kreatogennego klimatu pracy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7405 III.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8385 III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka na temat rozwijania my┼Ťlenia uczni├│w klas pocz─ůtkowych jest godna uznania zar├│wno ze wzgl─Öd├│w poznawczych, jak i metodycznych. Rozwijanie my┼Ťlenia nale┼╝y do dziedziny dzia┼éa┼ä dydaktycznych s┼éu┼╝─ůcych rozwijaniu zdolno┼Ťci poznawczych, ta za┼Ť wchodzi w sk┼éad wysoko cenionego dydaktycznego wychowania intelektualnego. Dodatkowym walorem jest to, ┼╝e tre┼Ť─çi ksi─ů┼╝ki odnosz─ů si─Ö do szczebla klas pocz─ůtkowych, okres edukacji wczesnoszkolnej uznawany jest za podstawowy dla ca┼éej kariery szkolnej uczni├│w, m┼éodzie┼╝y i doros┼éych. Do walor├│w nale┼╝y zaliczy─ç i to, ┼╝e zawarte w pracy propozycje metodyczne zwi─ůzane s─ů z zabaw─ů dzieci, co ma znaczenie dla aktywizacji poznawczej uczni├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5292 V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6500 V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Szkice do teorii wychowania kreatywnego / Andrzej J. Sowiński. - Wyd. 2. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013. - 271, [2] s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. publ. A. J. Sowińskiego s. 13-14 i bibliogr. s. 261-271.
Ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa niezwykle wa┼╝nej problematyce. Walory naukowe, poznawcze i edukacyjne pracy podkre┼Ťlaj─ů autorskie tabele i rysunki. Podejmuj─ůc ciekaw─ů form─Ö szkicu, Autor w spos├│b inspiruj─ůcy sk┼éania do refleksji, dyskusji i dalszych poszukiwa┼ä. Przyj─Öcie przez Autora ksi─ů┼╝ki konwencji szkicu sk┼éania nie tylko do kreatywnego pochylenia si─Ö nad niezwykle wa┼╝n─ů problematyk─ů, ale tak┼╝e inspiruj─ůco zach─Öca do tw├│rczej refleksji oraz do podejmowania autorskich pr├│b realizacji zasygnalizowanych koncepcji w praktyce wychowawczej. (z recenzji prof. zw. dr hab. Urszuli Ostrowskiej)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13088 V.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14177 V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
Autorzy publikacji ustosunkowali si─Ö do problem├│w: jakie s─ů wsp├│┼éczesne uj─Öcia tw├│rczo┼Ťci formu┼éowane w teoriach, jakie s─ů jej cechy, przejawy, rodzaje, znaczenie? Jak rozbudzi─ç tw├│rczy potencja┼é dziecka i nauczyciela? Co sprzyja a co ogranicza edukacje dziecka w zakresie kreatywno┼Ťci? Czy kreatywno┼Ť─ç zawsze jest konstruktywna? Zmotywowani poszukiwaniem szans rozwojowych dziecka autorzy zaprezentowali swoje przemy┼Ťlenia, sugestie, pomys┼éy i sposoby modernizowania procesu edukacji dziecka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6528 V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Pedagogika tw├│rczo┼Ťci / Krzysztof J. Szmidt. - Wyd. 2. poszerz. - Sopot : Gda┼äskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2013. - 734 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 675-714. Indeksy.
Pedagogika tw├│rczo┼Ťci to subdyscyplina pedagogiki zajmuj─ůca si─Ö rozwijaniem zdolno┼Ťci tw├│rczych i postawy tw├│rczej cz┼éowieka. Autor wyja┼Ťnia kluczowe poj─Öcia zwi─ůzane z tw├│rczo┼Ťci─ů, przedstawia najwa┼╝niejsze teorie, g┼é├│wne metody badawcze i najnowsze wyniki bada┼ä. Opisuje te┼╝ czynniki wp┼éywaj─ůce na rozwijanie si─Ö proces├│w tw├│rczych i najwa┼╝niejsze programy nauczania tw├│rczo┼Ťci. Drugie wydanie doskona┼éego podr─Öcznika zosta┼éo poszerzone o rozdzia┼éy dotycz─ůce roli rodziny i ┼Ťrodowiska w kszta┼étowaniu tw├│rczo┼Ťci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14014 IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Pedagogika / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
Bibliogr. s. 391-410. Indeksy
subdyscyplina pedagogiki, kt├│rej g┼é├│wnym zadaniem jest generowanie wiedzy z zakresu wychowania dzieci, m┼éodzie┼╝y i doros┼éych do tw├│rczo┼Ťci oraz pomocy jednostkom i grupom w tworzeniu i rozwijaniu postawy tw├│rczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8071 [Magazyn 1], 9427 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18913 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 301-309.
Ksi─ů┼╝ka jest zaproszeniem do refleksji nad efektami edukacji matematycznej w polskiej szkole. Praca niniejsza sk┼éada si─Ö z siedmiu rodzia┼é├│w. Pierwszy zosta┼é po┼Ťwi─Öcony opisowi, czym jest tekstowe zadanie matematyczne. Zawarto┼Ť─ç drugiego rozdzia┼éu koncentruje si─Ö wok├│┼é definicji wiedzy, jej rodzaj├│w i sposob├│w powstawania w umy┼Ťle jednostki. Rozdzia┼é nast─Öpny zosta┼é po┼Ťwi─Öcony zagadnieniom zwi─ůzanym z tw├│rczym my┼Ťleniem i rozwi─ůzywaniem problem├│w oraz mo┼╝liwo┼Ťci ich zaistnienia w procesie edukacyjnym matematyki w klasach najm┼éodszych. Kolejne rozdzia┼éy maj─ů charakter empiryczny. Prezentuj─ů przedmiot, cel i metody bada┼ä: analiz─Ö jako┼Ťciow─ů transmisyjnego modelu edukacji, ilo┼Ťciowe wyniki eksperymentu oraz mo┼╝liwo┼Ťci konstruowania wiedzy matematycznej przez najm┼éodszych uczni├│w, a tak┼╝e analizy uczniowskich znacze┼ä matematycznych przejawiaj─ůcych si─Ö w strategiach rozwi─ůzywania przez nich zada┼ä problemowych. W zako┼äczeniu pracy zamieszczono wnioski z przeprowadzonych bada┼ä.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12012 IV.9 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13155 IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 215-227.
Prezentowana ksi─ů┼╝ka jest pr├│b─ů ukazania problematyki inteligencji i zdolno┼Ťci tw├│rczych dzieci w wieku wczesnoszkolnym, ich rozpoznania, stymulacji i rozwoju. Przedstawia pogl─ůdy, badania i koncepcje wybitnych znawc├│w tych zagadnie┼ä, np. J. Piageta czy H. Gardnera. Prezentuje r├│wniez mo┼╝liwo┼Ťci tworzenia program├│w edukacyjnych, kt├│re k┼éad┼éyby nacisk na kszta┼écenie krytycznego i tw├│rczego my┼Ťlenia. Opracowanie zawiera tak┼╝e analizy oraz zagadnienia metodyczne zwi─ůzane ze sferami rozpoznawania i kszta┼écenia zdolno┼Ťci dzieci, w tym metody i formy pracy z uczniami zdolnymi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12011 IV.9 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13154 IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Poszukiwanie innowacyjnych rozwi─ůza┼ä / Ryszard Knosala, Barbara Wasilewska, Anna Boraty┼äska-Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2018. - 203 strony : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
(Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia, netografia na stronach 189-195. Indeks.
Wsp├│┼éczesne przedsi─Öbiorstwa s─ů szczeg├│lnie zainteresowane wdra┼╝aniem innowacyjnych proces├│w i produkt├│w. Fundamentem takiego wdro┼╝enia jest zawsze posiadanie optymalnego rozwi─ůzania innowacyjnego. W ksi─ů┼╝ce wykorzystano dotychczas nagromadzon─ů wiedz─Ö z obszaru innowacji oraz przedstawiono efekty prac badawczych Autor├│w prowadzonych w ostatnich latach. Zwr├│cono szczeg├│ln─ů uwag─Ö na dob├│r odpowiedniej do potrzeb metody tw├│rczego my┼Ťlenia w celu wygenerowania pola mo┼╝liwych rozwi─ůza┼ä innowacyjnych. Dob├│r ten mo┼╝e by─ç wspomagany komputerowo. W tym celu zosta┼é opracowany specjalny program komputerowy zaprezentowany w ksi─ů┼╝ce. Program ten wraz z przynale┼╝n─ů baz─ů opisu metod stymulowania innowacyjnych rozwi─ůza┼ä jest zapisany na za┼é─ůczonej do ksi─ů┼╝ki p┼éycie i mo┼╝e by─ç szeroko stosowany przez Czytelnik├│w. W ksi─ů┼╝ce szczeg├│lnie wiele miejsca po┼Ťwi─Öcono przyk┼éadom z praktyki przemys┼éowej. Przyk┼éady te s─ů w du┼╝ym stopniu autorskie i maj─ů pokaza─ç mo┼╝liwo┼Ťci zastosowania Teorii Rozwiazywania Innowacyjnych Zada┼ä (TRIZ), a tak┼╝e przedstawi─ů w┼éa┼Ťciwie zaprojektowane sesje tw├│rcze, kt├│re stanowi─ů podstaw─Ö generowania innowacyjnych rozwi─ůza┼ä procesowych i produktowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18003 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19612 IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19611 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
(The Resourceful Teacher Series)
Do ksi─ů┼╝ki do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o tej samej sygnaturze.
This book brings together 100 highly varied, original, ready to use activities to foster real communication in English trough imaginative response to both artistic images and easy to do creative work. A clear introduction explains how art can be used to stimulate language acquisition in a creative, enjoyable and memorable way and provides advice ow how to get the very best out of this exceptional book.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14038 XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
Tom prezentuje kolejne rozwa┼╝ania teoretyczne i praktyczne nad wsp├│┼éczesnymi problemami rozwoju tw├│rczego dziecka. Czas, w jakim dokonuj─ů si─Ö zmiany, jest okresem szczeg├│lnym, kt├│ry prowadzi do zmiany my┼Ťlenia o dziecku, jego rozwoju i stymulacji tw├│rczo┼Ťci. Zmiany w edukacji powinny warunkowa─ç rozw├│j dziecka, tzn. takie odczytanie jego mo┼╝liwo┼Ťci znanych i niepoznanych jeszcze, kt├│re znajduj─ů si─Ö w strefie jego najbli┼╝szego rozwoju, jak je okre┼Ťla┼é Lew S. Wygotski. Tematyka opracowa┼ä tomu skupia si─Ö wok├│┼é strony osobowej dziecka, warunk├│w, przestrzeni jego rozwoju tw├│rczego oraz tw├│rczo┼Ťci w obszarze edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Om├│wiono obszary aktywno┼Ťci dziecka w zakresie jego tw├│rczo┼Ťci j─Özykowej, artystycznej, technologicznej. Zwr├│cono uwag─Ö na stymulacj─Ö jego osobowo┼Ťci poprzez w┼éa┼Ťciwy dob├│r metod, technik, kt├│re wyzwalaj─ů jego tw├│rcze podej┼Ťcie do rozwi─ůzywania zada┼ä i problem├│w pojawiaj─ůcych si─Ö w r├│┼╝nych sytuacjach, zar├│wno edukacyjnych, jak i ┼╝yciowych. Proces kszta┼étowania u dziecka tw├│rczego podej┼Ťcia do wszelkiego rodzaju dzia┼éa┼ä pozwoli mu na bycie refleksyjnym, tzn. umiej─ůcym si─Ö zatrzyma─ç i zadawa─ç pytania, poszukiwa─ç rozwi─ůza┼ä i odpowiedzi, kt├│re b─Öd─ů wy┼éamywa┼éy si─Ö z powszechnie obowi─ůzuj─ůcych, kr─Öpuj─ůcych swobod─Ö standard├│w. Bycie tw├│rczym w przedszkolu czy szkole jest trudne dla dziecka, poniewa┼╝ jest ono ca┼éy czas obci─ů┼╝one nowymi zadaniami, wymaganiami i nie zostawia mu si─Ö przestrzeni, aby samo dostrzeg┼éo problem i pr├│bowa┼éo go rozwi─ůza─ç. A przecie┼╝ mo┼╝e samodzielnie i w spos├│b oryginalny (tylko z dyskretnym wsparciem doros┼éego) rozwi─ůza─ç okre┼Ťlony problem, na poziomie swoich mo┼╝liwo┼Ťci, swojego rozumienia ┼Ťwiata. W edukacji powinni┼Ťmy stwarza─ç warunki do wyzwalania tw├│rczo┼Ťci. To pozwoli dzieciom na kszta┼étowanie m─ůdrego i wolnego w ich wyborach ┼╝ycia w przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18557 IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Autor obszernie omawia kreatywno┼Ť─ç, innowacyjno┼Ť─ç oraz kultur─Ö organizacyjn─ů firmy, znakomicie ┼é─ůcz─ůc perspektyw─Ö jednostki, zespo┼éu i organizacji. Tre┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki oparta jest na obszernej mi─Ödzykulturowej bazie danych, dzi─Öki czemu Czytelnik otrzymuje swoisty zbi├│r przepis├│w na stworzenie w firmie warunk├│w do rozwoju kreatywno┼Ťci i innowacyjno┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9240 IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10965 IX.4 [Czytelnia C], 10916 IX.4. [Czytelnia C] (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr., index.
Teacher and author Vivian Paley is highly regarded by parents, educators, and other professionals for her original insights into such seemingly everyday issues as play, story, gender, and how young children think. In The Classrooms All Young Children Need, Patricia M. Cooper takes a synoptic view of Paley's many books and articles, charting the evolution of Paley's thinking while revealing the seminal characteristics of her teaching philosophy. This careful analysis leads Cooper to identify a pedagogical model organized around two complementary principles: a curriculum that promotes play and imagination, and the idea of classrooms as fair places where young children of every color, ability, and disposition are welcome. With timely attention paid to debates about the reduction in time for play in the early childhood classroom, the role of race in education, and No Child Left Behind, The Classrooms All Young Children Need will be embraced by anyone tasked with teaching our youngest pupils.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13940 XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka jest kontynuacj─ů refleksji teoretycznych i badawczych nad problematyk─ů przysposabiania dziecka do rozwoju w toku jego edukacji i wychowania w r├│┼╝nych obszarach dzia┼éa┼ä pedagogicznych. Publikacja sk┼éada si─Ö z trzech cz─Ö┼Ťci. Cz─Ö┼Ť─ç pierwsza omawia zagadnienie indywidualnych potrzeb i mo┼╝liwo┼Ťci dziecka w procesie wychowawczym i edukacyjnym w odniesieniu do opinii wsp├│┼éczesnych ekspert├│w edukacji. W cz─Ö┼Ťci drugiej podniesiono problem stymulacji tw├│rczo┼Ťci dziecka poprzez rozw├│j jego do┼Ťwiadczenia poznawczego i praktycznego. Cz─Ö┼Ť─ç trzecia tomu prezentuje rozwa┼╝ania, kt├│re dotycz─ů potrzeb edukacyjnych dziecka niepe┼énosprawnego i wynikaj─ůcych z tego ┼Ťci┼Ťle okre┼Ťlonych metod pracy z nim.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14438 IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10963 IV.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11936 IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again