Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Politycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Marketing wartości
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Łańcuch wartości
(2)
Handel elektroniczny
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Logistyka
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
Model biznesowy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
WARTOŚĆ
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(2)
wartości
(2)
e-commerce
(1)
handel elektroniczny
(1)
hybrydowa metodyka
(1)
klient
(1)
konkurencyjność
(1)
konsumpcjonizm
(1)
logistyka
(1)
marketing relacji
(1)
model biznesu
(1)
przedsiębiorczość
(1)
sprzedaż
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
wartość
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie procesami
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Bibliogr. s. 433-440.
W książce autor dowodzi zasadności tezy, że możliwe jest niwelowanie powiększającego się dystansu między ekonomią a naukami społecznymi, a zwłaszcza między ekonomią a humanistyką. Autor jest wyrazicielem optymizmu poznawczego, przekonując, że możliwe jest przezwyciężenie występującego powszechnie, rozłącznego traktowania wartości, kiedy to wartość (dla) klienta przeciwstawiana jest wartości (dla) przedsiębiorstwa. Tyleż oryginalna, co prowokacyjnie sformułowana teza osadzona zostaje na trzech fundamentalnych założeniach dotyczących: godności systemowej (rzeczywistość jest wielowymiarowa), pełni semantycznej (wartość odsyłająca do klasycznej TRIADY), prymatu ludzkiej podmiotowości (nieodzowność wspomagania antropologicznego nauk społecznych). Sytuując omawiane kwestie w sferze poznania (teoria), autor odwołuje się jednocześnie do ich odpowiedników w rzeczywistości społeczno-gospodarczej, zwłaszcza tej, która jest najbliższa człowieka. Są nią oczywiście usługi. Wnikliwa analiza i dogłębna znajomość tychże pozwalają z działalności usługowej wyprowadzić koncepcję relacyjnej konstelacji wartości. W interpretacji autora staje się ona realnym łącznikiem między ekonomią a aksjologią, zaś działalności usługowej przydaje nowego znaczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13067.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 361-402. Indeks.
Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków. Rzadko się zdarza, żeby praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca różnorodne techniki badawcze była jednocześnie łatwa w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te cechy. Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem przejrzystości wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z dużym zainteresowaniem Dr hab. Mikołaj Herbst)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17834.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1 - 8 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22512.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22511.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 159-172.
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przypisywane jest tzw. potencjałom strategicznym przedsiębiorstwa, obejmującym zasoby, zdolności i kompetencje. Wymienione potencjały strategiczne stanowią podstawę osiągania sukcesu przez przedsiębiorstwo i z tego względu określane są mianem potencjałów sukcesu przedsiębiorstwa. Obok nich w zasobowym nurcie zarządzania strategicznego ważne miejsce zajmują tzw. wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa, będące przejawami (symptomami) sukcesu osiąganego przez przedsiębiorstwo. Wyznacznikami tymi są efekty rynkowe i efekty ekonomiczne uzyskiwane przez przedsiębiorstwo. Efekty te stanowią podstawę tworzenia trwałej, długofalowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. W procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej ważne miejsce zajmuje logistyka. Postępujący rozwój logistyki przyczynia się w coraz większym stopniu do jej postrzegania jako koncepcji zarządzania przepływami materiałów, towarów i informacji w skali przedsiębiorstwa, a nawet całego łańcucha dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21045.IX.14 [Magazyn 1], P.18429.IX.14 [Magazyn 1], P.18440.IX.14 [Magazyn 1], 21046.IX.14 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21026.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21025.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Architektura zarządzania procesami i projektami / Agnieszka Anna Szpitter. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 261 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 231-244.
Przechodzenie od myślenia strukturalnego do myślenia procesowego stworzyło nowe podejście do zarządzaniaktórego istotą jest podatność na zmiany, elastyczność oraz zwinność działania. Praca coraz częściej jest oparta nprojektach i wykonywana jest w formule projektowej, co powoduje zmiany kulturowe, organizacyjne orazmiany w procesach.W publikacji Autorka przedstawia wyniki prowadzonych przez siebie pięcioletnich badań, które wpisują się wparadygmat procesowo-projektowy współczesnego zarządzania w XXI w. i są próbą integracji w jedenwspółistniejący system zarządzania w usprawnianiu procesów oraz projektów, a jednocześnie są krokiem wbudowaniu doskonałości operacyjnej w łańcuchu wartości i oceny wyników procesów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20247.IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20246.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej