Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(77)
Forma i typ
Książki
(70)
Publikacje naukowe
(30)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Publikacje fachowe
(7)
E-booki
(5)
Pliki i bazy danych
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(65)
tylko na miejscu
(61)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(19)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(48)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(64)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
O'Driscoll James
(5)
Hofman Iwona
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
Barge J. Kevin
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Sitarek Adam
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Aitchison Jean (1938- )
(1)
Antczak Mariola
(1)
Arnold Jane
(1)
Bachman Dorota
(1)
Bailenson Jeremy
(1)
Baker Alan (1956- )
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Bortnowski Andrzej Wacław
(1)
Bucholc Marta
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Chyliński Marek (1960- )
(1)
Danesi Marcel 1946-
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dignen Bob
(1)
Dyer Gillian
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Emmerson Paul
(1)
Ficek Ewa
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Frukacz Katarzyna
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Ganczar Maciej
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Gołuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Hughes John
(1)
Ibbotson Trevor
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jastrzębski Jerzy (1945- )
(1)
Kakareko Ksenia
(1)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kiełbasa Barbara
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Kinzler Julia
(1)
Knapik Wioletta
(1)
Konarska Katarzyna
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Kononiuk Tadeusz
(1)
Kowalczyk Ryszard (1959- )
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Lewis Diana M
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Luto-Lach Krystyna
(1)
Majda Anna (nauki medyczne)
(1)
McQuail Denis (1935- )
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Nowicka Julia
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Numrich Carol
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Oruba Norbert
(1)
Ostrowicka Helena
(1)
Piech Łukasz
(1)
Piekarska Małgorzata Karolina (1967- )
(1)
Pispers Ralf
(1)
Piwnicka Anna
(1)
Pleszczyński Jan (1958- )
(1)
Popielec Dominika
(1)
Pugliese Chaz
(1)
Richardson John E. 1974-
(1)
Rode Joanna
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Roguski Artur
(1)
Rudin Richard
(1)
Russ-Mohl Stephan
(1)
Sass-Staniszewska Patrycja
(1)
Siapera Eugenia
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Silverman Jonathan
(1)
Skelnik Klaudia
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Snopek Jerzy (1952- )
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Sujkowska-Sobisz Katarzyna
(1)
Szews Przemysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(40)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(47)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(55)
Anglia
(5)
Kiribati
(5)
Nowy Jork (stan) (USA)
(5)
Wielka Brytania
(3)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(59)
angielski
(14)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
Dziennikarze
(2)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Nauczyciele
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(21)
Komunikacja społeczna
(15)
Dziennikarstwo
(9)
Media społecznościowe
(8)
Internet
(6)
Język angielski
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Dziennikarze
(4)
Dyskurs (językoznawstwo)
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Kultura
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Metody badawcze
(3)
Nauczanie języków obcych
(3)
Publicystyka
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Instagram
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Medioznawstwo
(2)
Metody nauczania
(2)
Negocjacje
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Perswazja
(2)
Prawo prasowe
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Analiza dyskursu
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Blogerzy
(1)
Business English
(1)
Content marketing
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-konsumenci
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Fake news
(1)
Film
(1)
Gatunki medialne
(1)
Google Analytics
(1)
Grupa turystyczna
(1)
Gry komputerowe
(1)
Historia
(1)
Image
(1)
Infografika
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Izba Gospodarki Elektronicznej
(1)
Jones, Gareth (1905-1935)
(1)
Język specjalistyczny
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja medyczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Korespondencja
(1)
Krauze, Ryszard (1956- )
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Krytyka tematyczna
(1)
Księgarstwo
(1)
Literatura polska
(1)
Marka osobista
(1)
Mediolingwistyka
(1)
Moda
(1)
Model biznesowy
(1)
Monarchia
(1)
Młodzież
(1)
Nauki społeczne
(1)
Neuromarketing
(1)
Ochrona informacji niejawnych
(1)
Podróżnicy
(1)
Poetyka
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Policja
(1)
Polityka
(1)
Portale internetowe
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Protokół dyplomatyczny
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Przewodnicy turystyczni
(1)
Public relations
(1)
Publiczność
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(9)
1989-2000
(4)
1801-1900
(2)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Wielka Brytania
(7)
Niemcy
(2)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Ukraina
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Podręcznik
(19)
Opracowanie
(13)
Praca zbiorowa
(10)
Poradnik
(6)
Monografia
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
Raport z badań
(2)
Korespondencja handlowa
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(74)
Edukacja i pedagogika
(18)
Językoznawstwo
(16)
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Kultura i sztuka
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Kultura fizyczna i sport
(6)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
media
(24)
dziennikarstwo
(7)
Great Britain
(6)
Internet
(6)
media społecznościowe
(6)
monarchy
(6)
English
(5)
arts
(5)
education
(5)
elections
(5)
government
(5)
handbook
(5)
holidays
(5)
household
(5)
komunikacja
(5)
law
(5)
parliament
(5)
politics
(5)
religion
(5)
social conditions
(5)
social life
(5)
sport
(5)
transport
(5)
welfare
(5)
komunikacja interpersonalna
(4)
medioznawstwo
(4)
prasa
(4)
social media
(4)
dyskurs medialny
(3)
komunikacja społeczna
(3)
komunikowanie masowe
(3)
reportaż
(3)
study and teaching
(3)
wystąpienia publiczne
(3)
English language
(2)
Unia Europejska
(2)
badania naukowe
(2)
business
(2)
communication skills
(2)
conflict management
(2)
discourse
(2)
dzieci
(2)
edukacja medialna
(2)
etyka
(2)
foreign language
(2)
gatunek dziennikarski
(2)
intercultural communication
(2)
journalism
(2)
komunikacja międzyludzka
(2)
language
(2)
language learning
(2)
mass media
(2)
media lokalne
(2)
networking
(2)
newspaper
(2)
nonverbal communication
(2)
polityka medialna
(2)
publicystyka
(2)
system medialny
(2)
transcultural competencies
(2)
verbal communication
(2)
wizerunek
(2)
Facebook
(1)
Francja
(1)
Google Analytics
(1)
Hiszpania
(1)
Krauze, Ryszard
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Szwajcaria
(1)
Ukraina
(1)
Web 2.0
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
advertising
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza danych
(1)
analiza dyskursu
(1)
analiza konkurencji
(1)
autokreacja
(1)
badania
(1)
beletrystyka
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
blog modowy
(1)
business communication
(1)
career
(1)
cinema
(1)
cognitive behavior
(1)
communication
(1)
communicative approach
(1)
content marketing
(1)
conversation
(1)
critical thinking
(1)
cyberbezpieczeństwo
(1)
cyberprzemoc
(1)
decyzje zakupowe
(1)
digital communications
(1)
digital media
(1)
77 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Przedstawiana książka stanowi wspaniałe źródło wiedzy, z którego wszyscy klinicyści zatrudnieni w opiece zdrowotnej mogą czerpać, aby dowiedzieć się, jak rozwijać swoje kompetencje komunikacyjne. Książka zawiera bardzo konkretne i praktyczne opisy technik komunikowanie się, a także prezentuje dowody naukowe, na bazie których techniki te zostały opracowane. Opisane tutaj metody pozwalają każdemu stać się lepszym praktykiem. Poprawią ponadto jakość pracy, jak również poziom zadowolenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17854.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17853.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Communicating across cultures / Stella Ting-Toomey. - New York : Guilford Press, c1999. - XVII, 310 pages. : illustrations ; 23 cm.
(The Guilford communication series)
Includes bibliographical references (p. 277-300) and index.
From high-level business negotiations to casual conversations among friends, every interpersonal interaction is shaped by cultural norms and expectations. Seldom is this more clearly brought to light than in encounters between people from different cultural backgrounds, when dissimilar communication practices may lead to frustration and misunderstanding. This thought-provoking text presents a new framework for understanding the impact of culture on communication and for helping students build intercultural communication competence. With illustrative examples from around the globe, the book shows that verbal and nonverbal communication involves much more than transmitting a particular message—it also reflects each participant's self-image, group identifications and values, and privacy and relational needs. Readers learn to move effectively and appropriately through a wide range of transcultural situations by combining culture-specific knowledge with mindful listening and communication skills. Throughout, helpful tables and charts and easy-to-follow guidelines for putting concepts into practice enhance the book's utility for students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17124.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "McQuail's mass communication theory" 2005.
Bibliografia strony: 530-566 oraz przy rozdziałach. Indeks.
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania: strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych; organizacji i kulturze mediów; treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego; widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego; społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20464.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20463.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziennikarstwo / Marek Chyliński, Stephan Russ-Mohl. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2019. - 311 stron : ilustracje, mapa, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 289-309 i bibliografie przy większości rozdziałów.
Mimo kryzysów i zawirowań dziennikarstwo dla wielu wciąż jest wymarzoną pracą, najciekawszym i najpiękniejszym zajęciem na świecie. Polityka, wojny, demonstracje, miejsca katastrof, kulisy współczesnego świata to naturalne środowisko dziennikarzy. Ale jak z marzeń uczynić profesję? Książka ta stara się wskazać właściwą drogę. Napisana przez duet dziennikarzy i wnikliwych obserwatorów świata mediów, którzy dziś wykładają dziennikarstwo w Polsce, Szwajcarii i USA, łączy teorię z praktyką. I to stanowi jej wielki atut. Ten wyjątkowy podręcznik zawiera opis wszystkich etapów pracy dziennikarskiej – od wyboru tematu, researchu, opracowania materiałów, form prezentacji w mediach off- i online, po elementy zarządzania redakcją i marketing, wspierające „nakłady”, „słuchalność”, „oglądalność”, „liczbę użytkowników”, „odsłon” i „lajków”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22425.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22424.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Understanding media semiotics / by Marcel Danesi. - Second edition. - London : Bloomsbury Academic, 2019. - VI, 304 strony ; 24 cm
Includes bibliographical references and index.
Media semiotics is a valuable method of focusing on the hidden meanings within media texts. This new edition brings Understanding Media Semiotics fully up to date and is written for students of the media, of linguistics and those interested in studying the ever-changing media in more detail. Offering an in-depth guide to help students investigate and understand the media using semiotic theory, this book assumes little previous knowledge of semiotics or linguistics, avoiding jargon and explaining the issues step by step. With in-depth case studies, practical accounts and directed further reading, Understanding Media Semiotics provides students with all the tools they need to understand semiotic analysis in the context of the media.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21557.XXIV.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21556.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
Negocjacje / Krzysztof Kałucki. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 238 stron : ilustracje ; 24 cm.
Na pierwszej stronie okładki : Negocjacje to sztuka przekonywania. Nie negocjuj ze mną, ale przekonaj mnie. Nie chcę z Tobą negocjować, ale chcę Cię przekonać.
Bibliografia na stronach 217-227.
Książka odnosi się do jednego z najpopularniejszych działań, którego jesteśmy uczestnikami każdego dnia. We współczesnym świecie (nie tylko biznesu) skuteczne negocjacje nie są oparte na wykorzystaniu spektakularnego wachlarza wielu technik negocjacyjnych, ale na komunikacji i zarządzaniu emocjami. Zawodowi negocjatorzy nie skupiają się na atakowaniu drugiej strony poprzez wyrafinowane techniki perswazyjne, ale na poszukiwaniu i szybkim dochodzeniu do obustronnie korzystnych rozwiązań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18512.IX.15 [Magazyn 1], P.18511.IX.15 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21718.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21717.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca na temat praktycznych aspektów wykonywania zawodu dziennikarza napisana w luźnej, felietonowej formie z propozycjami ćwiczeń. Autorka odsłania przed czytelnikami tajniki dziennikarskiej profesji. Swoją wiedzę opiera na wieloletnim doświadczeniu, jakie nabyła pracując jako dziennikarka prasowa i telewizyjna oraz jako blogerka i pisarka. "Kurs dziennikarstwa dla samouków" będzie bez wątpienia pożytecznym podręcznikiem dla adeptów sztuki dziennikarskiej. Nie zastąpi pracy ani praktyki, ale na pewno pomoże w wyrobieniu sprawności w zbieraniu wiadomości i przygotowaniu ich dla czytelników gazet, czasopism, portali internetowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19564.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19563.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Do płyty dołączona jest książka o sygn. P.1465 WYP.
Chcesz się dowiedzieć, co Niemcy piszą o Polakach i Polsce? - ciekawa, bliska Polakowi tematyka tekstów - 120 minut nagrania - wiele ćwiczeń na rozumienie ze słuchu - objaśnienia słownictwa w języku niemieckim - ćwiczenia na użycie synonimów - propozycje tematów do dyskusji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.27 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Do płyty dołączona jest książka o sygn. P.1465 WYP.
Chcesz się dowiedzieć, co Niemcy piszą o Polakach i Polsce? - ciekawa, bliska Polakowi tematyka tekstów - 120 minut nagrania - wiele ćwiczeń na rozumienie ze słuchu - objaśnienia słownictwa w języku niemieckim - ćwiczenia na użycie synonimów - propozycje tematów do dyskusji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.28 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
We wrześniu nakładem wydawnictwa Astrum na rynku ukazała się książka naszego dziennikarza, Jarosława Ściślaka. Jest on autorem pozycji zatytułowanej "Jak zostać dziennikarzem", traktującej o pierwszych krokach w wymienionym zawodzie. Na treść książki składają się wymyślone specjalnie na jej potrzeby konkretne przykłady, dzięki którym stawiający pierwsze kroki w dziennikarstwie mogą zapoznać się z praktyczną stroną zawodu. Oprócz dużej ilości przykładów i ćwiczeń, w książce znajdziemy także teorię, która przybliży wiele aspektów wielkiej przygody, jaką jest dziennikarstwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17993 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19566.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19565.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do ksiązki dołączona płyta o tej samej sygnaturze.
The latest addition to the Macmillan Business Skills series, Networking in English is for anyone who finds it hard to `find the right words' when communicating informally in the workplace. It is a practical, engaging and easy-to-use course that will build confidence in a difficult area. It also includes an audio CD.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21539.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21538.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Autor przybliża zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowiada, jak budować w nich silne marki. Z publikacji dowiadujemy się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22508.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22507.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 167-175.
Zamierzeniem autorek niniejszej monografii było takie ujęcie kwestii związanych z komunikowaniem się, aby podkreślić jej najważniejsze aspekty, w szczególności przydatne w komunikacji biznesowej, a także przedstawić je w formie oryginalnej i twórczej. Książka adresowana jest zarówno do osób, które profesjonalnie zajmują się badaniem aspektów komunikacji społecznej, jak i do Czytelników interesujących się tym zagadnieniem z przyczyn pozazawodowych. Monografia została podzielona na kilka rozdziałów, stanowiących spójną całość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21948.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
New media language / edited by Jean Aitchison and Diana M. Lewis. - London ; New York : Routledge, 2006. - X, [3], 209 stron : ilustracje ; 24 cm.
New Media Language brings leading media figures and scholars together to debate the shifting relations between today's media and contemporary language. From newspapers and television to email, the Internet and text messaging, there are ever increasing media conduits for news. This book investigates how developments in world media have affected, and been affected by, language. Exploring a wide range of topics, from the globalization of communication to the vocabulary of terrorism and the language used in the wake of September 11, New Media Language looks at the important and wide-ranging implications of these changes. From Malcolm Gluck on wine writing, to Naomi Baron on email, the authors provide authoritative and engaging insights into the ways in which language is changing, and in turn, changes us. With a foreword by Simon Jenkins, New Media Language is essential reading for anyone with an interest in today's complex and expanding media.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19782.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19781.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Advertising as communication / Gillian Dyer. - London ; New York : Routledge, 1999. - XIV, 230 pages : illustrations ; 21 cm.
(Studies in culture and communication.)
Includes bibliographies and index.
Advertising is a form of communication that constantly impinges on our daily lives, yet we are often unaware of its more subtle form of persuasion, or of the extent to which it manipulates our (consumer) culture. This book sets out to examine advertising as a form of communication in contemporary society and also places it in its wider cultural and economic context.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19344.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19343.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Genologia Dziennikarstwa)
Bibliografia na stronach 149-158. Indeks.
Podręcznik do przedmiotu Gatunki dziennikarskie na studiach medioznawczych, kulturo-znawczych, politologicznych lub socjologicznych. Książka jest kontynuacją wcześniejszej bestsellerowej publikacji Gatunki dziennikarskie. Teoria, praktyka, język autorstwa K. Wol-nego-Zmorzyńskiego, A. Kaliszewskiego oraz W. Furmana (Warszawa 2006, 2010). Obecne wydanie porządkuje wiedzę historyczną i teoretyczną w zakresie genologii dziennikarskiej, jest też nowym ujęciem wielu zagadnień omówionych we wcześniejszej książce. Podręcznik stanowi pierwszą część trylogii: drugą w kolejności będzie książka Gatunki dziennikarskie i formaty w mediach elektronicznych (red. W. Godzic i Z. Bauer). W trzecim podręczniku z tej serii, Gatunki dziennikarskie i prawo, autorstwa Jacka Sobczaka, zostaną omówione przypadki łamania prawa przez dziennikarzy w poszczególnych gatunkach. Nieduża objętość, przystępny język i wielość przykładów z praktyki dziennikarskiej to godne podkreślenia zalety książek w tej mini-serii wydawniczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17992 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19546.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19545.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Improve Your Communication Skills / Alan Barker. - 4th edition. - United Kingdon ; New York, NY : Kogan Page, 2016. - X, 162 pages ; 22 cm.
(Creating success)
Improve Your Communication Skills is your practical guide to effective verbal, non-verbal and written communication in business. Full of proven tips and techniques, it will help you keep the interest of a large audience, impress a potential employer or simply win the argument at an important meeting. Better communication skills can have a direct impact on your career development. This book provides vital guidance on improving your conversations, building rapport with colleagues, learning skills of persuasion, giving effective presentations, writing effective emails, letters and reports, and networking successfully. Now in its 4th edition, essential new content includes communicating across borders and virtual teams, influencing others subtly and managing difficult conversations, as well as helpful checklists and exercises.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18100.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3460)
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja gromadzi teksty przedstawicieli zróżnicowanego pod względem metodologicznym i problemowym nurtu badań nad dyskursem w Polsce. Autorzy poszczególnych artykułów zarówno rozważają istotne zagadnienia teoretyczne, jak i dają obraz różnych odmian dyskursu publicznego, zwłaszcza instytucjonalnych (urzędowy, religijny, edukacyjny, terapeutyczny, turystyczny), wspólnot ideologicznych, etnicznych i kulturowych, oraz bogato reprezentowanego w tomie dyskursu medialnego. Interesująco wypadła – obrana w kilku artykułach – perspektywa oglądu śledząca sposoby aktualizowania tego samego zagadnienia w różnych mediach i przez różne wspólnoty dyskursu. Wiele miejsca w opracowaniu poświęca się problematyce teoretycznej (sposobom podziału przestrzeni komunikacji publicznej, metodom analizy dyskursu czy wreszcie kontekstom badawczym, które metody analizy dyskursu otwierają i z którymi się splatają). Książka zainteresuje nie tylko specjalistów, wywodzących się z różnych środowisk i tradycji badawczych dyskursu, ale wszystkich pragnących pogłębić swą wiedzę o regułach, normach, strategiach komunikacyjnych, którymi kierują się aktorzy dyskursu publicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19550.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19549.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny Analiza dyskursu medialnego Komunikacja medialna i marketingowa Odpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność mediów Komunikacja w sieci - stereotypy, strategie, wspólnoty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19562.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19561.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie nowe.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Prawie wszystko, co jest ważne dla ludzkiej kondycji, zarówno tej dobrej, jak i złej, ma swój początek w komunikacji. Konflikt i kooperacja, społeczeństwo i rodzina, miłość i przyjaźń, funkcjonowanie handlu i organizacji są możliwe dzięki komunikacji. Okazuje się, że im bardziej kompetentna jest komunikacja, tym lepsze są podstawowe instytucje i związki. Komunikacja między ludźmi (nowe wydanie) to kompendium wiedzy na temat komunikacji i lektura obowiązkowa dla osób chcących poprawić umiejętności komunikowania się w na wszystkich płaszczyznach życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19224.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19223.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej