Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(31)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(19)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(14)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamiec Marek (1942- )
(1)
Aluchna Maria
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Belbin Meredith (1926- )
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Brzezińska Ewa
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Gick Alan
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Hochschild Arlie Russell (1940- )
(1)
Jacukowicz Zofia
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jarecki Wojciech
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jastrzębska-Smolaga Halina
(1)
Jordan-Evans Sharon (1946- )
(1)
Kaye Beverly L. (1943- )
(1)
Kolberger Krzysztof (1950-2011)
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
McGee Rita
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Plata Konrad
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Prostak Maciej
(1)
Rennie Ann
(1)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Ruszaj Zbigniew
(1)
Sarnacki Jacek (1953- )
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Stocki Ryszard (1960- )
(1)
Stryjczyk Joanna
(1)
Tarczyńska Małgorzata
(1)
Thomas Mark (1958- )
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
MOTYWACJA PRACY
(29)
KADRY
(14)
ZARZĄDZANIE
(10)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
OCENY PRACOWNIKÓW
(3)
PŁACA
(3)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
PRACA
(2)
PRZYWÓDZTWO
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
BEZROBOCIE
(1)
CONTROLLING
(1)
Decyzje
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
Efektywność nauczania
(1)
INNOWACJE
(1)
INTELIGENCJA EMOCJONALNA
(1)
Innowacje
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MENTORING
(1)
Motywacja pracy
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
NEGOCJACJE
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PORADNIKI
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
UCZUCIA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
PORADNIKI
(2)
FILM EDUKACYJNY
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
motywowanie pracowników
(17)
motywacja
(12)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(7)
ocena pracowników
(6)
wynagrodzenie
(5)
zarządzanie
(5)
organizacja
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
partycypacja
(3)
praca
(3)
satysfakcja zawodowa
(3)
kapitał intelektualny
(2)
kapitał ludzki
(2)
kompetencje pracownicze
(2)
komunikacja
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
motywowanie
(2)
przywództwo
(2)
public relations
(2)
rekrutacja pracowników
(2)
rozwój zawodowy
(2)
szkolenie pracowników
(2)
wiedza
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie personelem
(2)
Lean Management
(1)
asertywność
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
benchmarking
(1)
budowanie zaangażowania
(1)
coaching
(1)
controlling personalny
(1)
dobór pracowników
(1)
doskonalenie zawodowe
(1)
edukacja szkolna
(1)
efektywność ekonomiczna
(1)
efektywność pracy
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność
(1)
kierowanie
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komunikacja intrapersonalna
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konflikt
(1)
kultura organizacyjna
(1)
lider
(1)
marka
(1)
menedżer
(1)
mentoring
(1)
modele motywacji
(1)
nauczyciel
(1)
negocjacje
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
outsourcing
(1)
planowanie
(1)
polityka personalna
(1)
potencjał ludzki
(1)
praca zespołowa
(1)
pracownicy
(1)
pracownik
(1)
psychologia
(1)
płaca
(1)
reengineering
(1)
selekcja
(1)
strategia personalna
(1)
sytuacja kryzysowa
(1)
szkolenie
(1)
uczeń
(1)
wartościowanie pracy
(1)
wycena
(1)
wystąpienia publiczne
(1)
zaangażowanie
(1)
zaangażowanie pracowników
(1)
zachowanie
(1)
zakładowy układ zbiorowy
(1)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(1)
zarządzanie menedżerskie
(1)
zarządzanie organizacją
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zespołem
(1)
zatrudnienie
(1)
zespół
(1)
ścieżka kariery
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Słowo kluczowe: motywacja
Bibliogr. s. 131-134.
W publikacji Autor przedstawia praktyczne podejście do procesu motywowania w oparciu o szereg narzędzi diagnostycznych, umożliwiających pomiar badanego procesu, a tym samym analizę i diagnozę celem jego optymalizacji. Oprócz doboru środków motywujących istotną kwestią są uwarunkowania procesu motywacyjnego dotyczące takich obszarów jak: przywództwo, dopasowanie pracownika do treści pracy, czy wytworzenie pozytywnego klimatu organizacyjnego. Należy przy tym pamiętać, iż podstawą motywowania w każdej organizacji powinien być szacunek do pracownika, oraz stworzenie mu możliwości zaspokojenia potrzeby samorealizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10368.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W literaturze dotyczącej zarządzania mówi się o fenomenie zaangażowania pracowników, rozważając go jako potencjalne źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Wskazuje się jednocześnie, że zaangażowanie to bezpośrednio wynika z umiejętności motywacyjnego oddziaływania na pracowników. Prezentowana publikacja jest zbiorem podstawowych zagadnień dotyczących problematyki motywowania ludzi w procesach pracy. Głównym celem jej powstania było przedstawienie złożonych problemów kształtowania motywacji pracowniczej w sposób jasny i zrozumiały dla każdego Czytelnika tak, by ułatwić ich rozpoznawanie i rozwiązywanie w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem, jak również zachęcić i przygotować do bardziej pogłębionych studiów w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6380.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka składa się z dwóch części, które tworzą integralną całość. W pierwszej części autorka omawia zmieniające się w czasie zagadnienia filozofii wartości pracy, motywów, mechanizmów podejmowania pracy oraz umownego podziału świata pracy. W części drugiej analizuje polskie problemy recesji gospodarczej na tle czynników kształtujących pewność pracy, rodzaje bezrobocia oraz prezentuje przeprowadzone badania i analizuje ich wyniki. Całość rozważań towarzyszy napisana refleksja: czy przez osiągnięcie pewności pracy, zapewnienie sobie i swojej rodzinie „dostatniego jutra” nie gubi się wartości bycia człowiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1107.VII.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Beyond the team, 2000.
Indeks.
Książka jest poświęcona w całości pracy zespołowej i została oparta na pochodzącej od autora teorii ról zespołowych. Pokazuje, jak coraz dojrzalszy zespół może nauczyć się w nowoczesny sposób dystrybuować pracę poprzez harmonijne powiązanie ról zespołowych i ról pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8763 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8852.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10233.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wynagradzanie pracowników jest jednym z najważniejszych elementów zarządzania firmą i warunkiem jej sukcesów. Przyjmując, że celem firmy jest jej rozwój, umacnianie własnej pozycji i osiąganie zysku, drogą do jego realizacji jest efektywna działalność pracowników, ich inicjatywa i zaangażowanie. Celem poradnika jest wskazanie metod efektywnego wynagradzania pracowników. Autorka omawia między innymi ekonomiczne i prawne aspekty wynagrodzeń, metody oceny pracy, formy płac i składniki wynagradzania, budowę tabel płac, premiowanie, opłacanie długoterminowego stażu pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10470.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
W tej publikacji przedstawiona została szeroka gama narzędzi i sposobów motywowania oraz ich znaczenie i wpływ na wykonywaną pracę. Omówiono m.in. motywacyjny charakter systemu płac, organizacji pracy, partycypacji w zarządzaniu, doboru pracowników czy planowania karier. Niniejsza książka systematyzuje wiedzę praktyczną na ten temat - również w obliczu zmian spowodowanych wprowadzaniem nowoczesnych technologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1346.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Love 'em or lose 'em : getting good people to stay, 2008.
Indeks.
Książka przedstawia 26 skutecznych strategii służących zatrzymaniu w firmie wartościowych pracowników - nie tylko osiągających wyjątkowe wyniki, ale także tych solidnych, wykonujących rzetelnie i niezawodnie codzienne zadania. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się m.in.: dlaczego płaca nie jest najważniejszą nagrodą, jak można dbać o rozwój pracownika, jak dbałość o dobrą formę pracowników przekłada się na wyniki ich pracy, jak słuchać i rozumieć pracowników, jak uwzględniać w pracy pasje pracowników, wartości, potrzeby osobiste i chęć kontaktowania się z innymi ludźmi, w jaki sposób uwzględniać różnice między pokoleniami w stosowaniu strategii budowania zaangażowania. Książka zawiera przykłady z życia firm, a także listy działań, testy i kwestionariusze umożliwiające łatwe przełożenie teorii na praktykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13780.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Tyt. oryg.: Employee engagement, 2011.
Bibliogr. s. 407-409.
Książka zawiera zestaw 58 nowoczesnych narzędzi i sposbów podejścia do budowania zaangażowania pracowników. Zamieszczone w niej materiały w sposób kompleksowy przedstawiają proces budowania zaangażowania - począwszy od rozpoznania potrzeb danej organizacji, poprzez określenie strategii budowania zaangażowania i wdrażanie jej w życie, po stworzenie zaangażowanego przedsiębiorstwa, umiejącego rozwijać się i uczyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13735.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia motywacji w organizacji / Zdzisław Nieckarz. - Warszawa : Difin, 2011. - 192 s. : il. ; 23 cm.
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz.
Interesująca i godna specjalnej uwagi książka dr. Zdzisława Nieckarza w istotny sposób uzupełnia stosunkowo ubogie polskie piśmiennictwo psychologiczne dotyczące problematyki motywowania uczestników organizacji. Nie trzeba przekonywać, że jest to zagadnienie o fundamentalnym znaczeniu nie tylko dla zrozumienia mechanizmów działań człowieka, ale i dla skutecznego rozporządzania zasobami ludzkimi instytucji - a więc ostatecznie stylu funkcjonowania organizacji. (...) pracę czyta się - mimo jej poważnego ciężaru gatunkowego - z łatwością i prawdziwą przyjemnością. (prof. dr hab. Mieczysław Ciosek)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11152.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12151.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Socjologia Współczesna)
Tyt. oryg.: "The managed heart : commercialization of human feeling" 2003.
Bibliogr. s. 261-281. Indeks.
Książka jest jedną z najbardziej znanych prac Hochschild, pierwszą przetłumaczoną na język polski, nagrodzoną Charles Cooley Award w 1983 roku przez Amerykańskie Towarzystwo Socjologiczne. Praca emocjonalna ma potencjalnie pozytywny charakter. Żaden klient nie chce mieć do czynienia z opryskliwą kelnerką, aroganckim urzędnikiem bankowym czy stewardesą, która unika kontaktu wzrokowego, uniemożliwiając zwrócenie się do niej z jakąkolwiek prośbą. Uchybienia w grzeczności u tych, którym za tę grzeczność się płaci, to realne i częste zjawisko. Dzięki nim przekonujemy się, jak kruche są podstawy kulturalnego współżycia z innymi. Musimy sobie ponownie zadać pytanie, z czego usnuta jest tkanka społeczeństwa i jakie wymagania stoją przed tymi, którzy mają dbać o jej piękno. Przypadki opieszałości i zarzucenia pracy emocjonalnej doprowadzają nas do podstawowych pytań. Czym jest praca emocjonalna? Co robimy, kiedy kierujemy swoimi emocjami? Czym tak naprawdę są emocje? Jakie są koszty i zyski z kierowania emocjami w życiu prywatnym i zawodowym?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7795.III.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8802.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 162-163. Indeks.
Czym zachęcić pracowników do wydajniejszej pracy? Jakich argumentów użyć, aby uspokoić w firmie nerwową atmosferę spowodowaną ogólną recesją? Dlaczego warto pracownikom mówić prawdę? Motywowanie pracowników w sytuacjach kryzysowych to próba znalezienia odpowiedzi, miedzy innymi, na powyższe pytania. Prezentowana Państwu publikacja to doskonały podręcznik dla właścicieli niewielkich firm, studentów kierunków ekonomicznych i humanistycznych, a także dla menadżerów oraz tych pracowników, którzy chcą mieć lepszą świadomość swojej funkcji w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4663 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5034.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5033.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Jeżeli chcesz odnieść sukces oraz tworzyć udane relacje bądź Twoja praca wywołuje stres, to ta książka jest dla Ciebie! Zachęca do zmiany postaw oraz modyfikacji: ról, które się już zdezaktualizowały, działań nieefektywnych w czasach generacji Y, a także systemu wartości i przekonań. A to wymaga odwagi „puszczenia” starych wzorców, schematów i wyjścia ze strefy komfortu. Wtedy pojawia się możliwość eksperymentowania i świadomego wpływania na sytuacje, w których się znajdujesz. Książka ma charakter bardziej holistyczny niż typowe podręczniki bądź poradniki. Zawiera zarówno materiał teoretyczny, jak i wiele praktycznych wskazówek oraz ćwiczeń. Jest propozycją alternatywną wobec podręczników na temat zachowań ludzi w organizacjach. Przeznaczona jest dla: - osób, które jeszcze nie są menedżerami - może być przewodnikiem dla pokolenia Y w określeniu ścieżki kariery zawodowej; - specjalistów, którzy zostali awansowani i odkrywają, co to znaczy „kierować ludźmi” - pomocny dla nich będzie opis możliwych działań w konkretnych sytuacjach; - menedżerów z doświadczeniem, którzy widzą, że stosowane metody przestały być efektywne - polecamy im zwłaszcza komunikację intrapersonalną oraz emocje w pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8697.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10159.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Motivation : Instrumente zur Führung und Verführung, 2007
Indeks.
Motywacja jest jednym z podstawowych czynników wpływających na sukces lub porażkę przedsiębiorstwa. W dobie ostrej rywalizacji na rynku to właśnie poziom zaangażowania poszczególnych pracowników i całej załogi może stać się najważniejszym elementem różnicującym dwóch konkurentów. Książka przedstawia wiele możliwości wzmocnienia motywacji, nie tylko własnej, lecz i pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10999.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.47 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Tyt. oryg.: Effective leadership development, 2006.
Bibliogr. s. 157-158. Indeks.
Przywództwo to niezmiernie ważna rzecz. Wpływa ono na sposób funkcjonowania organizacji oraz sposób jej postrzegania przez pracowników i podmioty zewnętrzne. Autor tej książki, John Adair, jest jednym z brytyjskich autorytetów w dziedzinie przywództwa, wymienianym wśród najbardziej wpływowych teoretyków zarządzania wszech czasów. Jego teoria przywództwa zorientowanego na działanie (action - centred leadership - ACL) z prostym, ale uniwersalnym modelem trzech okręgów odpowiadających sferom zadania, zespołu i jednostki, jest podstawą szkolenia już drugiej generacji liderów. W książce autor przedstawił syntetycznie dzieło swojego życia, aby ułatwić przedsiębiorstwom szkolenie liderów na różnych poziomach: od przedstawicieli zarządu firmy, po liderów zespołów roboczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11561.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12803.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 311-[314].
Pracownicy są jednym z najważniejszych zasobów posiadanych przez firmę i od efektów ich pracy często zależy jej powodzenie. Dlatego coraz większe znaczenie mają zagadnienia związane z motywowaniem pracowników do efektywniejszej pracy. W tym praktycznym poradniku autorzy - wykorzystując swoje doświadczenia ze współpracy z polskimi i zagranicznymi przedsiębiorstwami - wyjaśnili najnowsze koncepcje motywowania, a następnie na konkretnych przykładach pokazali ich zastosowania w praktyce i wielość możliwości wykorzystania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2921 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1493.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 277-290.
"Praca stanowi interesujący przyczynek do problematyki zarządzania personelem w nowoczesnym przedsiębiorstwie, łącząc zagadnienia budowy, rozwoju i wykorzystania kompetencji zawodowych z procesami motywowania pracowników. Poruszana w pracy tematyka jest istotna z punktu widzenia wykorzystania wiedzy i umiejętności pracowników w działalności innowacyjnej oraz do budowy przewagi konkurencyjnej". (prof. dr hab. Andrzej Tubielewicz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10316.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Żyjemy w czasach, w których tradycyjne metody zarządzania stopniowo wyczerpują swój potencjał. Już dziś warto się zastanowić, jakiego rodzaju zmiany w naszym myśleniu będą w stanie przełamać nadchodzący kryzys. W XXI wieku zgodnośc charakteru pracy z naturą ludzką staje się coraz ważniejsza, a dzieki propozycji Stockiego, Prokopowicza i Żmudy możemy dostrzec, jakiego rodzaju zmiany są konieczne, aby równowaga ta została zachowana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7879.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8974.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-224.
Publikacja stanowi zbiór modelowych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi, opartych na analizie konkretnych przypadków (case studies). Składa się z dwunastu rozdziałów, z których każdy poświęcony jest odrębnemu instrumentowi - od analizy i opisu stanowisk, poprzez zagadnienia wartościowania pracy, doboru, oceny, motywowania i wynagradzania, do planowania przedsięwzięć modernizacyjnych. W publikacji znajduje sie także propozycja najnowszego instrumentu, jakim jest zarządzanie kompetencjami.
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 163-166.
Zaangażowanie pracowników stało się obowiązującym standardem w zarządzaniu kapitałem ludzkim. Świadome budowanie w organizacji efektywnego zaangażowania wymaga systematycznego badania poziomu i czynników determinujących, a także podejmowania działań kreujących odpowiednie postawy i zachowania pracowników. Zagadnienia te stanowią główny przedmiot rozważań w niniejszej książce. Ponad to zostały omówione metody i techniki wpływania na aktywność zawodową pracowników, ukierunkowane na kształtowanie zaangażowania w pracę i działalność organizacji wspomagających kreowanie wartości firmy dla interesariuszy. Marta Juchnowicz przedstawiła: zmiany zachodzące w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji; istotę koncepcji zarządzania przez zaangażowanie; problemy oceny i pomiaru zaangażowania pracowników; metody oceny zaangażowania organizacyjnego i zaangażowania w pracę; motywowanie w zarządzaniu przez zaangażowanie; system motywowania do zaangażowania pracowników. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni i kierunków ekonomicznych, a także menedżerów i przedsiębiorców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12125.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13249.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej