Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(10)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(8)
available
(3)
unavailable
(1)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(4)
Czytelnie
(8)
Author
Zimbardo Philip G. (1933- )
(3)
Brock Annie
(1)
Brophy Jere E
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Do╠łrnyei Zolta╠ün
(1)
D├Ârnyei Zolt├ín
(1)
Fry Ronald W
(1)
Gerrig Richard J. (1959- )
(1)
Guzowska-D─ůbrowska Ma┼égorzata
(1)
Hundley Heather
(1)
Johnson Robert L
(1)
J├│┼║wiak Bo┼╝ena
(1)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(1)
Kubanyiova Magdalena 1977-
(1)
Kurcz Ida (1930- )
(1)
Materska Maria (1942- )
(1)
McCann Vivian
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Radzicki J├│zef
(1)
Ruszaj Zbigniew
(1)
Sampson Richard J
(1)
Ushioda Ema
(1)
Wojciszke Bogdan
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Time Period of Creation
2001-
(4)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(7)
Kiribati
(2)
California
(1)
England
(1)
Language
Polish
(8)
English
(2)
German
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Psycholodzy
(1)
Subject
Motywacja uczenia si─Ö
(7)
MOTYWACJA
(2)
Nauczanie j─Özyk├│w obcych
(2)
PAMI─ś─ć
(2)
UCZENIE SI─ś
(2)
Uczenie si─Ö
(2)
DZIECKO
(1)
Dziecko
(1)
Efektywno┼Ť─ç nauczania
(1)
J─śZYK ANGIELSKI
(1)
Metodologia
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Nauczanie
(1)
OSOBOWO┼Ü─ć
(1)
Osi─ůgni─Öcia szkolne
(1)
Osobowo┼Ť─ç
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
POZNANIE
(1)
PSYCHOFIZYKA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PSYCHOPATOLOGIA
(1)
Pami─Ö─ç
(1)
Poznanie
(1)
Psychofizyka
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia nauczania
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychopatologia
(1)
SPOSTRZEGANIE
(1)
STRES
(1)
Spostrzeganie
(1)
Stres
(1)
UCZUCIA
(1)
UKŁAD NERWOWY
(1)
Uczucia
(1)
Układ nerwowy
(1)
WRA┼╗ENIA
(1)
Wra┼╝enia
(1)
┼ÜWIADOMO┼Ü─ć
(1)
┼Üwiadomo┼Ť─ç
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Podr─Öcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(5)
J─Özykoznawstwo
(3)
Psychologia
(2)
11 results Filter
Book
In basket
Jak się uczyć / Ron Fry ; przełożyła Bożena Jóźwiak. - Wydanie 1. (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2018. - 301, [2] strony : ilustracje ; 22 cm.
Indeks.
Bestsellerowy poradnik "Jak si─Ö uczy─ç" pom├│g┼é milionom os├│b zdobywa─ç wiedz─Ö m─ůdrzej zamiast wi─Ökszym wysi┼ékiem. "Jak si─Ö uczy─ç" przedstawia rewolucyjny system nauki bogato ilustrowany przyk┼éadami - dzi─Öki niemu wszyscy, kt├│rzy chc─ů zdobywa─ç wiedz─Ö, poradz─ů sobie na ka┼╝dym etapie kszta┼écenia. Dzi─Öki niej poznasz dog┼é─Öbnie podstawowe elementy procesu uczenia si─Ö - czyli czytanie, pisanie, zarz─ůdzanie czasem, pami─Ö─ç i umiej─Ötno┼Ť─ç zdawania test├│w i egzamin├│w - po to, ┼╝eby niczego nie przegapi─ç w procesie zdobywania wiedzy. Znajdziesz tu wskaz├│wki, jak najlepiej przygotowa─ç sobie warunki sprzyjaj─ůce nauce, jak wyr├│┼╝nia─ç si─Ö w klasie czy grupie, jak prowadzi─ç poszukiwania online i wiele innych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18312.V.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja Dzisiaj)
Tyt. oryg.: Motivating students to learn, 1998.
Bibliogr. s. 254-269. Indeksy.
Autor przedstawia zasady, sposoby i strategie motywowania uczni├│w do uczenia si─Ö z wykorzystaniem ich ju┼╝ istniej─ůcej motywacji wewn─Ötrznej oraz nagr├│d zewn─Ötrznych. Ksi─ů┼╝ka systematyzuje wiedz─Ö na temat motywacji, mo┼╝e by─ç traktowana jako praktyczny przewodnik po strategiach motywacyjnych. Czytelnik znajdzie w niej odpowied┼║ na pytania: jak pracowa─ç nad motywacj─ů ka┼╝dego ucznia w klasie, jak dostosowywa─ç strategie motywacyjne do r├│┼╝nic indywidualnych i grupowych oraz przypadk├│w "trudnych" oraz jak sytuowa─ç strategie motywacyjne w planowaniu lekcji, aran┼╝acji grup i przestrzeni, w dobieraniu stylu nauczania i oceniania. Jere Brophy, znany w ┼Ťwiecie profesor psychologii i edukacji, zaanga┼╝owany w wielu projektach z zakresu psychologii uczenia si─Ö i nauczania, ukazuje Czytelnikom mozliwo┼Ťci wykorzystania w szkole najnowszych osi─ůgni─Ö─ç z tej dziedziny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11301.V.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12426.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Applied Linguistics in Action)
Bibliogr., indeks.
Providing a clear and comprehensive theory-driven account of motivation, Teaching and Researching Motivation examines how theoretical insights can be used in everyday teaching practice, and offers practical tips. The final section provides a range of useful resources, including relevant websites, key reference works and tried and tested example questionnaires. Written in an accessible style and illustrated with concrete examples, it is an invaluable resource for teachers and researchers alike.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9873.XXIV.14.10 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11459.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Psychology : core concepts, 2009
Bibliogr. s. 259-276. Indeks.
Tom II podr─Öcznika omawia 3 wielkie tematy w psychologii: emocje i motywacje, uczenie si─Ö oraz pami─Ö─ç. Problematyka zwi─ůzana z emocjami szczeg├│lnie obros┼éa w mity i w─ůtpliwo┼Ťci. Autorzy rozprawiaj─ů si─Ö z tradycyjnym pogl─ůdem ukazuj─ůcym emocje jako k┼éopotliwy ci─Ö┼╝ar i przeszkod─Ö w korzystaniu z rozumu. Wed┼éug nich inteligentna maszyna pozbawiona uczu─ç nie potrafi┼éaby wytworzy─ç zgodnego z prawd─ů obrazu rzeczywisto┼Ťci. Przedstawiaj─ů tak┼╝e r├│┼╝ne rodzaje motywacji, wskazuj─ůc charakterystyczne dla nich wp┼éywy biologiczne, umys┼éowe, behawioralne i spo┼éeczno-kulturowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10909.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Second Language Acquisition)
This book explores how complex systems theory can contribute to the understanding of classroom language learner motivation through an extended examination of one particular, situated research project. Working from the lived experience of the participants, the study describes how action research methods were used to explore the dynamic conditions operating in a foreign language classroom in Japan. The book draws attention to the highly personalised and individual, yet equally co-formed nature of classroom foreign language learning motivation and to the importance of agency and emotions in language learning. It presents an extended illustration of the applicability of complex systems theory for research design and process in SLA and its narrative approach shines light upon the evolving nature of research and role of the researcher. The study will be a valuable resource for practitioners, researchers and postgraduate students interested in classroom language teaching and learning, especially those with a focus on motivation among learners.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17701.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 13, r. 2014)
Na grzbiecie wy┼é─ůcznie tytu┼é serii.
Rozdzia┼éy lub artyku┼éy tej ksi─ů┼╝ki skatalogowano pod w┼éasnymi tytu┼éami. Dost─Öpne pod tytu┼éem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18915.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Includes bibliographic references (pages 218-220) and index.
A complete and easy-to-follow guide for inspiring every student with the power of growth mindset Created by teachers for teachers, this is the ultimate guide for unleashing studentsÔÇÖ potential through creative lessons, empowering messages and innovative teaching. The Growth Mindset Coach provides all you need to foster a growth mindset classroom, including: ÔÇó A Month-by-Month Program ÔÇó Research-Based Activities ÔÇó Hands-On Lesson Plans ÔÇó Real-Life Educator Stories ÔÇó Constructive Feedback ÔÇó Sample Parent Letters Studies show that growth mindsets result in higher test scores, improved grades and more in-class involvement. When your students understand that their intelligence is not limited, they succeed like never before. With the tools in this book, you can motivate your students to believe in themselves and achieve anything.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17692.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Cambridge Language Teaching Library.)
Includes bibliographical references and index.
Provides tools to enable teachers to improve their own motivation, and thereby that of their students. A new approach to motivation, focusing on the concept of 'vision'. Drawing on visualisation research in sports, psychology and education, the authors describe powerful ways by which imagining future scenarios can promote motivation to learn a language. The book offers a rich selection of motivational strategies to help students 'see' themselves as competent language users, to experience the value of knowing a foreign language and, ultimately, to invest effort into learning it. It also explores how to re-ignite language teacher enthusiasm, how to re-kindle it when it may be waning and how to guard it when it is under threat.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17704.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia Indeksy
Wa┼╝nym celem podr─Öcznika jest przekazywanie wiedzy o naukowych podstawach rozumowania psychologicznego. Kiedy studenci zadaj─ů nam pytania na tematy, kt├│re ich ciekawi─ů, maj─ů najcz─Ö┼Ťciej ju┼╝ jak─ů┼Ť wiedz─Ö, opart─ů na informacjach popularnonaukowych przekazywanych w ┼Ťrodkach masowego przekazu. Cz─Ö┼Ť─ç tych informacji jest adekwatna, jednak studenci nie za bardzo wiedz─ů, co z ni─ů zrobi─ç. Jak maj─ů si─Ö nauczy─ç interpretowania i oceniania tre┼Ťci, kt├│re przekazuj─ů media? Jak mog─ů si─Ö sta─ç bardziej ┼Ťwiadomymi konsumentami zalewu cytowanych bada┼ä naukowych i ankietowych? Jak mog─ů ocenia─ç wiarygodno┼Ť─ç ┼║r├│de┼é? Stawiaj─ůc odp├│r "wiarygodnym badaniom", dostarczamy studentom naukowych narz─Ödzi, umo┼╝liwiaj─ůcych krytyczn─ů analiz─Ö otaczaj─ůcych ich informacji oraz formu┼éowanie uog├│lnie┼ä adekwatnych do cel├│w i metod badawczych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 1203.III.1 [Wypo┼╝yczalnia B], 28.III.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
E-book
In basket
Celem i misj─ů czasopisma Koni┼äskie Studia J─Özykowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osi─ůgni─Ö─ç oraz wyzwa┼ä stoj─ůcych przed naukowcami zajmuj─ůcymi si─Ö j─Özykami w uj─Öciu stosowanym. Adresatem czasopisma s─ů zar├│wno do┼Ťwiadczeni, jak i pocz─ůtkuj─ůcy badacze j─Özyk├│w, j─Özykoznawcy stosowani, dydaktycy, t┼éumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, kt├│rzy traktuj─ů j─Özyk jako podstawowy przedmiot swoich bada┼ä. Motywem przewodnim i osi─ů spajaj─ůc─ů prac─Ö redakcji jest refleksja nad j─Özykiem. W tej szerokiej formule mie┼Ťci si─Ö zar├│wno podej┼Ťcie ┼Ťci┼Ťle j─Özykoznawcze, jak r├│wnie┼╝ pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadziej─Ö, ┼╝e tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wype┼éni─ç znacz─ůc─ů luk─Ö na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmuj─ůc jednoznacznie j─Özykoznawczy punkt odniesienia, zak┼éadamy jednocze┼Ťnie, ┼╝e szeroki wachlarz odniesie┼ä do bada┼ä j─Özykowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane u┼╝ycie j─Özyka w mediach, jest niezb─Ödny dla ca┼éo┼Ťciowego podej┼Ťcia do bada┼ä j─Özykowych.
Ca┼éodobowy dost─Öp do pe┼énego tekstu, poza sieci─ů Uczelni, poprzez login i has┼éo jak do konta bibliotecznego.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again