Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Kohut Dorota
(1)
Stachyra Krzysztof
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Muzykoterapia
(2)
Bonny, Helen L. (1940-2010)
(1)
Czytanie
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Fizykoterapeuci
(1)
Fizykoterapia
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Korekcja mowy
(1)
Pisanie
(1)
Poród
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Wizualizacja (psychologia)
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
Bonny, Helen
(1)
diagnoza psychopedagogiczna
(1)
edukacja
(1)
fizjoterapia
(1)
integracja sensoryczna
(1)
logopedia
(1)
muzyka
(1)
muzykoterapia
(1)
okres prenatalny
(1)
rodzice dziecka niepełnosprawnego
(1)
terapeuta
(1)
terapia
(1)
wizualizacja
(1)
wizualizacja muzyczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 233-245.
Helen Bonny stworzyła metodę, która odmieniła muzykoterapię. Zaprzestano postrzegania muzyki jedynie jako narzędzia w rękach terapeuty, a zaczęto rozumieć realną siłę jej bezpośredniego oddziaływania na człowieka. Książka ukazuje wszechstronne możliwości, jakie daje Wizualizacja Kierowana z Muzyką w pracy z ludźmi o różnych potrzebach. Powstała, by przybliżyć klasyczną metodę BMGIM, dokonać przeglądu różnorakich form jej modyfikacji, pomóc wyjaśnić procesy oddziaływania muzyki i wyobrażeń. Podjęto w niej próbę przekrojowego ukazania szerokiego wachlarza perspektyw wykorzystania muzyki i wizualizacji w terapii oraz edukacji - począwszy od profilaktycznego, wspierającego ich zastosowania, przez wspomaganie w radzeniu sobie z traumatycznymi doświadczeniami, a skończywszy na głębokich formach terapii o charakterze reedukacyjnym i rekonstrukcyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18026 [Magazyn 1], P.18027 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19653.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19652.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 337-354.
Omówiona w książce problematyka nie skupia się na jednym wybranym okresie w rozwoju dziecka, lecz omawia zarówno zaburzenia okresu prenatalnego, jak i wczesnoszkolnego; ukazuje nie tylko problemy natury psychologicznej, ale i np. logopedycznej. Dzięki tak szeroko zakrojonej tematyce książka staje się tym, czym chciała Autorka: „poradnikiem o spostrzeganiu rozwoju dziecka”, napisanym dla terapeutów przez terapeutów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19450.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19449.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej