Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Dostępność
dostępne
(26)
tylko na miejscu
(26)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(19)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(28)
Autor
Dakowska Maria
(3)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(2)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(2)
Okoń Wincenty (1914- )
(2)
Tanaś Maciej
(2)
Arends Richard I
(1)
Bartkowiak Edmund (1935- )
(1)
Bociek Hania
(1)
Budniak Alina
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Gajewska Elżbieta
(1)
Grundy Peter
(1)
Gąsiorek Krystyna
(1)
Kawecki Ireneusz
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Konarzewski Krzysztof
(1)
Konarzewski Krzysztof (1948- )
(1)
Koszmider Maria
(1)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(1)
Kurcz Jerzy
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Maszczak Tadeusz (1941- )
(1)
Mietzel Gerd (1936- )
(1)
Muchacka Bożena (1953- )
(1)
Nowik Jerzy
(1)
Parker Kevin
(1)
Rowntree Derek (1936- )
(1)
Ruszkiewicz Dominika
(1)
Solich Kornelia (1968- )
(1)
Stawiński Wiesław (1928- )
(1)
Stypińska Małgorzata
(1)
Szczepska-Pustkowska Maria
(1)
Szmidt Krzysztof J
(1)
Ubertowska Aleksandra
(1)
Walosik Alicja
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Wyczesany Janina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(35)
portugalski
(1)
Temat
NAUCZANIE
(14)
JĘZYKI
(4)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(4)
INFORMATYKA
(3)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(3)
SZKOLNICTWO
(3)
UCZENIE SIĘ
(3)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(2)
INTERNET
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
MULTIMEDIA
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
PEDAGOGIKA
(2)
PSYCHOLINGWISTYKA
(2)
PSYCHOLOGIA
(2)
BIOLOGIA
(1)
CZYTANIE
(1)
DZIECKO
(1)
GRY EDUKACYJNE
(1)
INTELIGENCJA (psychol.)
(1)
KOMPUTERY
(1)
MATEMATYKA
(1)
Metody nauczania
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI UMYSŁOWO
(1)
NIEPOWODZENIA SZKOLNE
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
PEDAGOGIKA KULTURY
(1)
PEDAGOGIKA WCZESNOSZKOLNA
(1)
PISANIE
(1)
PRACA UMYSŁOWA
(1)
PRZYRODA
(1)
PŁYWANIE
(1)
SZKOLNICTWO SPECJALNE
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
SZTUKA
(1)
Szkolnictwo
(1)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(17)
Podręczniki akademickie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
nauczanie
(5)
dydaktyka
(4)
nauczyciel
(4)
cele kształcenia
(3)
kształcenie
(3)
metody nauczania
(3)
uczenie się
(3)
zasady nauczania
(3)
czytanie
(2)
edukacja
(2)
edukacja ekologiczna
(2)
edukacja wczesnoszkolna
(2)
język obcy
(2)
niepowodzenia szkolne
(2)
pisanie
(2)
proces kształcenia
(2)
samokształcenie
(2)
szkolny system oceniania
(2)
szkoła
(2)
teaching
(2)
uczeń
(2)
ELT
(1)
English language
(1)
art
(1)
biologia
(1)
creative thinking
(1)
dialog edukacyjny
(1)
didactics
(1)
dyskusja
(1)
dzieci
(1)
e-learning
(1)
edukacja przedszkolna
(1)
fonetyka
(1)
formy kształcenia
(1)
glottodydaktyka
(1)
gramatyka
(1)
imagination
(1)
inteligencja
(1)
kompetencje językowe
(1)
komputer
(1)
książka
(1)
kształcenie wielostronne
(1)
kształcenie zintegrowane
(1)
lekcja
(1)
leksykon
(1)
metody aktywizujące
(1)
metody uczenia się
(1)
myślenie
(1)
nauka
(1)
nauka pływania
(1)
nierówności edukacyjne
(1)
ochrona przyrody
(1)
ochrona środowiska
(1)
ortografia
(1)
oświata
(1)
painting
(1)
pamięć
(1)
partnerstwo edukacyjne
(1)
pedagogika wczesnoszkolna
(1)
planowanie dydaktyczne
(1)
pogoda
(1)
praca domowa
(1)
prawa dziecka
(1)
program kształcenia
(1)
program nauczania
(1)
przyroda
(1)
psychologia nauczania
(1)
psychologia poznawcza
(1)
pływanie
(1)
rozumienie ze słuchu
(1)
rozwój intelektualny
(1)
socjalizacja
(1)
społeczeństwo
(1)
strategie poznawcze
(1)
teoria Piageta
(1)
testy
(1)
trening
(1)
treści kształcenia
(1)
trudności w uczeniu się
(1)
turystyka
(1)
twórczość
(1)
uczeń zdolny
(1)
wypowiedź ustna
(1)
zabawy dydaktyczne
(1)
zdolności
(1)
zjawiska przyrodnicze
(1)
środki dydaktyczne
(1)
środki kształcenia
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Najważniejszym celem tego tomu jest uczynić problematycznym to, co pod wpływem niefortunnych lektur i codziennej rutyny stało się oczywiste. Tom otwierają dwa rozdziały, w których szkołę oglądamy z zewnętrznej strony, z perspektywy historycznej i spojrzenie na szkołę jako składnik życia społecznego. Trzy pozostałe rozdziały traktują o elementach szkoły: uczniu, nauczycielu i programie szkolnym. Treść poszczególnych rozdziałów może posłużyć jako podstawa pogłębionych dyskusji nad różnymi elementami życia szkoły.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1344.V.4 [Czytelnia B], P.1766.V.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.2384 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 924 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik prezentuje oryginalną i uniwersalną propozycję uporządkowania wiedzy pedagogicznej, potrzebnej nauczycielom w codziennej praktyce szkolnej. Uwzględnia problemy wynikające ze zmieniającej się rzeczywistości szkolnej oraz postępu w badaniach pedagogicznych. Przedstawia zagadnienia z zakresu dydaktyki (cele kształcenia, wyniki kształcenia, metody nauczania, gry dydaktyczne, itp.), ujęte w sposób zgodny z założeniami reformy nauczania, treści dotyczące nowych zjawisk w szkole (negocjacje), agresji oraz uzależnienia młodzieży. Wiadomości na temat uczniów niezwyczajnych, czyli zarówno trudnych, jak i zdolnych stanowią cenną pomoc w praktycznym rozwiązywaniu problemów szkolnych. Książka:: - omawia zagadnienia nauczania i uczenia się uwzględniając reorganizację systemu oświaty w Polsce oraz postęp w badaniach pedagogicznych; - prezentuje praktyczne scenariusze różnych sytuacji dydaktycznych; - podaje przykłady ciekawych metod nauczania i gier dydaktycznych do wykorzystania podczas zajęć lekcyjnych; - przybliża problemy pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; - koresponduje z nowoczesnymi podręcznikami wydanymi w Europie i na świecie. Pozycja przeznaczona jest dla studentów kierunków nauczycielskich i pedagogicznych oraz nauczycieli w ich codziennej praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.1765.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1343.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka, która przygotowuje do efektywnej pracy w klasie szkolnej, jest przeznaczona przede wszystkim dla kandydatów na nauczycieli. Jest to pierwsza na rynku wydawniczym publikacja, która prezentuje tak wiele zagadnień dotyczących szkoły i klasy szkolnej oraz odwołuje się do badań empirycznych w tej dziedzinie. Jest to swego rodzaju podręcznik, który dostarcza rzeczywistej, zintegrowanej i zrozumiałej wiedzy podstawowej dotyczącej zjawisk edukacyjnych, która pomoże studentom powiązać teorię i rezultaty badań naukowych z praktyką nauczania, a także działaniami podejmowanymi przez nich w tej dziedzinie. Wiadomości zawarte w publikacji są ważne w poznaniu i zrozumieniu ogólnych zagadnień traktujących o szkole, a także określają punkt wyjścia zawodowego rozwoju każdego przyszłego nauczyciela.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3072.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4076.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uczymy się nauczać / Richard I. Arends. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1994. - 531 s. ; 24 cm.
(Literatura Pedagogiczna)
Powszechnie używany w USA podręcznik dydaktyki. Uważany jest za podręcznik wszechstronny, obiektywny i napisany w sposób bardzo zrozumiały, z częstym odwoływaniem się do praktyki. Od polskich różni się szerszym traktowaniem roli nauczyciela, z uwzględnieniem różnych ważnych psychospołecznych aspektów jego pracy. Książka składa się z trzech części: pierwsza dotyczy kierowniczych funkcji w nauczaniu, druga - interakcyjnych funkcji nauczania, trzecia - organizatorskich funkcji nauczania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1742 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3067.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest zbiorem wykładów i zawiera podstawy edukacji matematycznej z elementami metodyki niezbędne studentowi i nauczycielowi. Nie jest to jednak poradnik metodyczny. Książka dostarcza pomocy do poprawnej pracy dydaktycznej i pokazuje sposoby doskonalenia umiejętności przez korzystanie z różnych źródeł informacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7128.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-267.
Książka jest adresowana do wszystkich osób zainteresowanych wykorzystaniem technologii e-nauczania, zarówno pedagogów, jak i osób zarządzających rozwojem zasobów ludzkich. Może być wykorzystywana zarówno jako podręcznik akademicki, jak i źródło praktycznych informacji dla osób rozważających wykorzystywanie metod e-learningowych w szkoleniach organizacyjnych i nauczaniu dorosłych. Prezentuje aktualne dyskusje toczone wśród praktyków i badaczy potencjału nauczania wspomaganego nowymi technologiami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8828.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10332.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4915 [Magazyn 1], 5484 [Magazyn 2], 5483 [Magazyn 2] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9967.V.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9966.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy dydaktyki / Franciszek Bereźnicki. - Wyd. 3. - Kraków : " Impuls", 2011. - 466 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 459-466.
Jest to podręcznik, który ujmuje podstawowe i najważniejsze umiejętności dydaktyczne pracy nauczyciela w szkole ogólnokształcącej. Bardzo liczne przypisy umożliwiają Czytelnikowi samodzielną weryfikację przedstawionych poglądów i twierdzeń, a pragnącym pogłębić problematykę - sięgnąć do odpowiedniej literatury. Książka składa się z 14 rozdziałów podporządkowanych strukturze wiedzy dydaktycznej (cele, treści, procesy, zasady, metody, formy i środki). W każdym z nich, po przedstawieniu stanu wiedzy dydaktycznej, omówiono zagadnienia, poszerzając wiedzę i praktyki kształcenia ogólnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.13122.V.4 [Wypożyczalnia B], P.13121.V.4 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14208.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 131-135.
Podstawowym zadaniem publikacji jest wzbogacenie i urozmaicenie warsztatu początkującego nauczyciela poprzez dostarczenie mu narzędzi, czyli technik, jakie może wykorzystać w planowaniu pracy lekcyjnej. W celu łatwiejszego korzystania z zebranych propozycji zostały one podzielone według przyświecających im celów. Poszczególne rozdziały przybliżają organizację jednostki dydaktycznej, jak również zajęć poświęconych podsystemom językowym oraz rozwijaniu sprawności. Rozpoczynające je ogólne zalecenia są jedynie hasłowym przypomnieniem zagadnień wnikliwie rozwiniętych w wielu innych publikacjach. Następujące po nich omówienie faz pracy nad danym zagadnieniem ma za zadanie ukierunkować i usystematyzować planowanie działań dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12752.V.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13840.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 183-184.
Materiały stanowią narzędzie do samodzielnej pracy studentów ujęte w formie Kart pracy umożliwiających aktywny udział w zajęciach - konserwatoriach bądź ćwiczeniach audytoryjnych. Treść tych zajęć wiąże się z podstawowymi tematami wykładów realizowanych z zakresu dydaktyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13107 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13106.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14196.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dydaktyka / Czesław Kupisiewicz. - Wyd. 13. zm. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2012. - 356 s. ; 21 cm.
(Pedagogika Nauce i Praktyce)
Na s. tyt.: Podręcznik częściowo programowany. Poprz. wyd. pt.: Podstawy dydaktyki ogólnej.
Bibliogr. s. 331-337, 346-356 i przy rozdz. Indeksy.
"Podręcznik autorstwa jednego z klasyków wspólczesnej pedagogiki jest całościowym wykładem podstaw tej dyscypliny nauk pedagogicznych. Autor przedstawia rodowód i przemiany dydaktyki, kreśli obraz dydaktyki jako nauki oraz charakteryzuje poszczególne składniki systemu dydaktycznego, zwracając uwagę na wzajemne powiązania tych składników i ich wewnętrzne zróżnicowanie. Wykładowi zagadnień typowych dla dydaktyki towarzyszą próby określenia problemów współczesnej teorii i praktyki kształcenia oraz swoistego bilansu dokonań i spraw wymagających rozważenia i lepszych niż dotąd rozwiązań. Na podkreślenie zasługuje także struktura podręcznika, w którym uzupełniają się warstwa podstawowego wykładu, bloki treści rozszerzających ten wykład, bloki problemowe i uogólniające, a także sprawdziany i bibliografie. Tak skonstruowany podręcznik niewątpliwie ułatwia studiowanie, pozwala poznać i, co ważniejsze, zrozumieć podstawy dydaktyki. (z recenzji prof. dr hab. Tadeusza Lewowickiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12224.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13340.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej / Wincenty Okoń. - Wyd. 5. - Warszawa : Wydawnictwo Akademickie "Żak", 2003. - 423, [1] s. : tab. ; 24 cm.
Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej przedstawia przede wszystkim współczesny stan dydaktyki ogólnej - W stosunku do innych podręczników obejmuje bardzo rozległy krąg problemów: od metodologii dydaktyki oraz celów i treści kształcenia do zasad, metod, środków i organizacji kształcenia - Wiele uwagi poświęca też zagadnieniom wychowania uwikłanym w procesy dydaktyczne. Będzie on służył nie tylko studentom uniwersytetów, wyższych szkół pedagogicznych czy innych wyższych uczelni, lecz także szerokim rzeszom nauczycieli oraz innym ludziom interesującym się kształceniem i oświatą. W szczególności podręcznik ten charakteryzują następujące cechy: -jego oś problemową stanowi koncepcja kształcenia wielostronnego, co nadaje mu względną jednolitość i zwartość; - duży nacisk kładzie się na rozwój myślenia konwergencyjnego i dywergencyjnego dzieci i młodzieży, a zarazem na kształtowanie postaw twórczych w dziedzinie poznania naukowego, sztuki i techniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6124 [Magazyn 1], P.6125 [Magazyn 1], P.6123 [Magazyn 1], P.6126 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6122.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7341.V.4 [Czytelnia B], 7340.V.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1878 [Magazyn 2], 1877 [Magazyn 2], P.788 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Książka napisana została z myślą o uczniach i studentach, a także o uczestnikach wszelkiego rodzaju kursów. Autor przedstawia aktualne i realistyczne sugestie , które powinny zwiększyć efektywność uczenia się i pomóc w uzyskaniu jak najlepszych wyników. Omawia następujące zagadnienia: budowanie własnej wiedzy, organizowanie czasu pracy, sztuka aktywnego czytania, klimat zdobywania wiedzy, sporządzanie i wykorzystywanie notatek, jak sobie radzić z egzaminami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2564.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka nauczania : podręcznik akademicki. Część 2. Szkoła / redakcja naukowa Krzysztof Konarzewski. - Wydanie VII zmienione - 2 dodruk. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2008. - 233, [1] strona : rysunki ; 24 cm.
Indeksy.
Podręcznik przedstawia najważniejsze przemiany zachodzące w instytucji szkolnej od czasów antycznych do początku naszego stulecia omawia istotne zmiany w oświacie po 1989 roku pomaga pojąć historyczny, społeczny i psychologiczny sens działalności zawodowej nauczyciela przybliża rolę nauczyciela i związane z nią trudności pokazuje przykłady, w jaki sposób poznać i zrozumieć ucznia oraz jego „świat" przygotowuje do racjonalnego wyboru programów nauczania, a także zachęca do tworzenia programów autorskich. Podręcznik przeznaczony dla studentów wszystkich kierunków nauczycielskich oraz studentów pedagogiki. Niezwykle pomocny nauczycielom w ich codziennej praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22835.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 980.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Wychowawcy)
Tyt. oryg.: Pädagogische Psychologie des Lernens und Lehrens, 2001
Indeks s. 521-524
Książka wskazuje, że ważne są nie tylko treści poznawcze, ale również kształtowanie poczucia wartości ucznia, jego wiary w możliwości odniesienia sukcesu. Nauczyciel może poczuć się autentycznym wychowawcą, kiedy zrozumie, że uczyć to rzeczywiście wychowywać, czyli mieć odpowiedzialny wpływ na kształtowanie się ważnych sfer osobowości, motywacji, hierarchii wartości, skuteczności działania drugiego człowieka.Autor umiejętnie pokazuje, jak w procesie dydaktycznym można wykorzystać teorie psychologiczne, oraz udowadnia, że znajomość psychologii może być bardzo przydatna w mistrzowskim uprawianiu swego zawodu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8075 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8074.III.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9430.III.4 [Czytelnia B], 9431.III.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej