Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(56)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(53)
available
(29)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(9)
Wypo┼╝yczalnie
(22)
Czytelnie
(53)
Author
D├Ârnyei Zolt├ín
(3)
Williams Marion
(3)
Burden Robert L
(2)
Mietzel Gerd (1936- )
(2)
Nowicka Agnieszka (pedagogika)
(2)
Ochma┼äski Marian (1936- )
(2)
Ochonczenko Helena
(2)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(2)
Ryan Stephen
(2)
Szu┼Ťcik Urszula
(2)
Ubertowska Aleksandra
(2)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Baker Judith
(1)
Bednarek J├│zef
(1)
Beetlestone Florence 1943-
(1)
Belzyt Joanna (1977- )
(1)
Benson Phil (1955- )
(1)
Brock Annie
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Clandfield Lindsay
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Do╠łrnyei Zolta╠ün
(1)
Dymara Bronisława (1932-2013)
(1)
Famuła-Jurczak Anita
(1)
Gabzdyl Jolanta
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Gajdzica Zenon
(1)
Gardner Howard
(1)
Grzesiak Jan (1946- )
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
G─ůsiorek Krystyna
(1)
Hanka┼éa Andrzej (1952- )
(1)
Hundley Heather
(1)
Janiszewska-Nie┼Ťcioruk Zdzis┼éawa
(1)
Jankowski Bogusław Antoni
(1)
Janowska Janina
(1)
Janowski Andrzej (1935- )
(1)
Kaczmarek Bogusława Beata
(1)
Keene Ellin Oliver
(1)
Kiewra Kenneth A
(1)
Klinik Anna
(1)
Kubanyiova Magdalena 1977-
(1)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Mangrum Charles T
(1)
Mercer Sarah
(1)
Michalak Renata
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Minczanowska Aleksandra
(1)
Mo┼Ťcicki Artur
(1)
Niemierko Boles┼éaw (1935- )
(1)
Nocuń Aleksander W
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Peltz William H
(1)
Piasecka Liliana
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Piotrowski Przemys┼éaw (1968- )
(1)
Pritchard Alan (Alan M.)
(1)
Prodromou Luke
(1)
Prysak Dorota
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Rinvolucri Mario (1940- )
(1)
Robinson Peter (1956- )
(1)
Rottermund Jerzy
(1)
Schrade Ulrich (1943-2009)
(1)
Seweryńska Anna Maria
(1)
Strichart Stephen S
(1)
Szmagalski Jerzy
(1)
Weiner Agnieszka
(1)
Wollman-Mazurkiewicz Lidia
(1)
Włodarski Ziemowit
(1)
Zaj─ůczkowski Krzysztof (pedagogika)
(1)
Zakrocki Maciej
(1)
Year
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(1)
Time Period of Creation
2001-
(4)
1989-2000
(2)
Country
Poland
(45)
Kiribati
(4)
England
(3)
California
(2)
United Kingdom
(1)
Language
Polish
(47)
English
(8)
Portuguese
(1)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele j─Özyka angielskiego
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
NAUCZANIE
(22)
J─śZYKI
(8)
UCZENIE SI─ś
(7)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(6)
UCZNIOWIE
(6)
J─śZYK ANGIELSKI
(5)
Nauczanie
(5)
Psychologia nauczania
(5)
NAUCZYCIELE
(4)
Nauczanie j─Özyk├│w obcych
(4)
PEDAGOGIKA
(4)
PSYCHOLOGIA
(4)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(4)
DZIECKO
(3)
Metody nauczania
(3)
Nauczanie pocz─ůtkowe
(3)
Psychologia
(3)
RODZINA
(3)
CHORZY w RODZINIE
(2)
CZYTANIE
(2)
INTEGRACJA SPOŁECZNA
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
Kreatywno┼Ť─ç
(2)
MOTYWACJA
(2)
Motywacja uczenia si─Ö
(2)
NAUCZANIE POCZ─äTKOWE
(2)
PODR─śCZNIKI
(2)
RZECZYWISTO┼Ü─ć WIRTUALNA
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
ADAPTACJA SPOŁECZNA
(1)
Autonomy (Psychology)
(1)
CHORZY z ZESPOŁEM DOWNA
(1)
DWUJ─śZYCZNO┼Ü─ć
(1)
DYSCYPLINA SZKOLNA
(1)
DYSKURS (filoz.)
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(1)
DZIECKO ZDOLNE
(1)
DZIECKO z ADHD
(1)
DZIECKO z ZESPOŁEM DOWNA
(1)
Dzieci
(1)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Ekologia
(1)
GIMNAZJA
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
INTERNET
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
J─śZYK POLSKI
(1)
J─Özyk angielski
(1)
KONFLIKT
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
Language and languages - study and teaching
(1)
Learning, Psychology of
(1)
MULTIMEDIA
(1)
MUZYKA
(1)
Mentoring
(1)
NAUCZANIE na ODLEG┼üO┼Ü─ć
(1)
NIEWIDOMI
(1)
Nauczyciele nauczania pocz─ůtkowego
(1)
Nauki kognitywne
(1)
OCENY SZKOLNE
(1)
OPIEKA SPOŁECZNA
(1)
OSOBOWO┼Ü─ć
(1)
Osi─ůgni─Öcia szkolne
(1)
PATOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRACOWNICY SOCJALNI
(1)
PROGRAMOWANIE NEUROLINGWISTYCZNE
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
PRZEST─śPSTWO KOMPUTEROWE
(1)
PSYCHOLINGWISTYKA
(1)
PSYCHOLOGIA ROZWOJOWA
(1)
PSYCHOLOGIA RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH
(1)
Prezentacje i wyst─ůpienia
(1)
REHABILITACJA SPOŁECZNA
(1)
Rozw├│j psychofizyczny dziecka
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
SŁUCHANIE
(1)
TRENING GRUPOWY (psychol.)
(1)
UCZNIOWIE GIMNAZJÓW
(1)
UCZNIOWIE KLAS POCZ─äTKOWYCH
(1)
UMUZYKALNIANIE
(1)
UZALE┼╗NIENIE od KOMPUTERA
(1)
WSPARCIE SPOŁECZNE
(1)
WYCHOWANIE
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
ZESPÓŁ ADHD
(1)
Subject: time
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Wielka Brytania
(1)
Genre/Form
Podr─Öcznik
(2)
PODR─śCZNIKI
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla GIMNAZJÓW
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(9)
Psychologia
(6)
J─Özykoznawstwo
(2)
Ochrona ┼Ťrodowiska
(1)
Praca, kariera, pieni─ůdze
(1)
58 results Filter
No cover
Book
In basket
(Language Learning and Language Teaching ISSN 1569-9471 ; Volume 2)
Second language learners differ in how successfully they adapt to, and profit from, instruction. This book aims to show that adaptation to L2 instruction, and subsequent L2 learning, is a result of the interaction between learner characteristics and learning contexts. Describing and explaining these interactions is fundamentally important to theories of instructed SLA, and for effective L2 pedagogy. This collection is the first to explore this important issue in contemporary task-based, immersion, and communicative pedagogic settings. In the first section, leading experts in individual differences research describe recent advances in theories of intelligence, L2 aptitude, motivation, anxiety and emotion, and the relationship of native language abilities to L2 learning. In the second section, these theoretical insights are applied to empirical studies of individual differences-treatment interactions in classroom learning, experimental studies of the effects of focus on form and incidental learning, and studies of naturalistic versus instructed SLA.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10633 XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Authority data
NAUCZANIE - psychologia (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
(Biblioteka Wychowawcy)
Tyt. oryg.: P├Ądagogische Psychologie des Lernens und Lehrens, 2001
Indeks s. 521-524
Ksi─ů┼╝ka wskazuje, ┼╝e wa┼╝ne s─ů nie tylko tre┼Ťci poznawcze, ale r├│wnie┼╝ kszta┼étowanie poczucia warto┼Ťci ucznia, jego wiary w mo┼╝liwo┼Ťci odniesienia sukcesu. Nauczyciel mo┼╝e poczu─ç si─Ö autentycznym wychowawc─ů, kiedy zrozumie, ┼╝e uczy─ç to rzeczywi┼Ťcie wychowywa─ç, czyli mie─ç odpowiedzialny wp┼éyw na kszta┼étowanie si─Ö wa┼╝nych sfer osobowo┼Ťci, motywacji, hierarchii warto┼Ťci, skuteczno┼Ťci dzia┼éania drugiego cz┼éowieka.Autor umiej─Ötnie pokazuje, jak w procesie dydaktycznym mo┼╝na wykorzysta─ç teorie psychologiczne, oraz udowadnia, ┼╝e znajomo┼Ť─ç psychologii mo┼╝e by─ç bardzo przydatna w mistrzowskim uprawianiu swego zawodu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8075 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8074 III.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9431 III.4 [Czytelnia B], 9430 III.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Oxford Applied Linguistics)
The Psychology of Second Language Acquisition offers a systematic and accessible overview of the main psychological areas and theories in order to keep abreast of the ongoing paradigm shift. Readers will find succinct and up-to-date descriptions of a wide range of psycholinguistic and neuropsychological topics such as language and the brain; neuroimaging and other research methods in psycholinguistics and brain research; non-nativist approaches to language acquisition; explicit/implicit learning and memory, procedural/declarative knowledge, and the automatization of language skills; learner characteristics, age effects, and the critical period hypothesis; and the psychological basis of language learning in educational contexts.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18633 XXIV.14.10 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18632 XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Second Language Acquisition Research Series / editors Susan M. Gass, Alison Mackey)
Over the past decade, the focus of inquiry into the psychology of SLA has shifted from the analysis of various characteristics within individuals towards a greater consideration of individualsÔÇÖ dynamic interactions with diverse contexts. This revisit of the bestselling The Psychology of the Language Learner reflects on these developments by challenging some of the assumptions upon which the original text was based, maintaining the familiar structure of the original, while situating the discussion within a very different theoretical framework. Written in a lively, accessible style, the book considers how the field has evolved and maintains a keen eye on the future, suggesting exciting new directions for the psychology of SLA. The Psychology of the Language Learner Revisited will appeal to students and researchers in a wide range of disciplines, including applied linguistics, second language acquisition, modern languages, and psychology.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18631 XXIV.14.10 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18630 XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Offering a timely snapshot of current theory and research in the field of psychology in foreign language learning, this book is accessible to both specialists and non-specialists. Each chapter focuses on a different psychological construct and provides an overview of current thinking in the area drawing on insights from educational psychology.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18635 XXIV.14.10 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18634 XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Sygnały / "Wiedza Powszechna")
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5104 V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 121)
Bibliogr. s. 165-169.
Ksi─ů┼╝ka porusza bardzo istotny i aktualny dla edukacji problem aktywizowania uczni├│w w procesie kszta┼écenia. Jest tak┼╝e pr├│b─ů weryfikacji fundamentalnych za┼éo┼╝e┼ä reformy szkolnictwa. G┼é├│wny nacisk zosta┼é po┼éo┼╝ony na ukazanie wp┼éywu w┼éasnej aktywno┼Ťci ucznia na rozw├│j jego umiej─Ötno┼Ťci poznawczych, dzi─Öki kt├│rym zdobywa on wiadomo┼Ťci o najbli┼╝szym otoczeniu, a wi─Öc o obiektach, zjawiskach, procesach, a tak┼╝e relacjach zachodz─ůcych mi─Ödzy nimi oraz rozumie i wyja┼Ťnia ich przyczyny i skutki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12014 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13157 IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Authority data
NAUCZANIE POCZĄTKOWE - psychologia (hasło przedmiotowe)
No cover
Book
In basket
We need to teach students how to learn, not just what to learn. This book is full of valuable information on how to accomplish this, including practical lesson ideas, examples, and vignettes. Any educator will benefit from reading this book and thinking about teaching in a new way.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9112 XXIV.14 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10632 XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy cz─Ö┼Ťciach.
Niniejsze opracowanie z pedagogiki szko┼éy wy┼╝szej jest prac─ů zbiorow─ů, przygotowan─ů przez trzech niezale┼╝nych autor├│w. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z trzech cz─Ö┼Ťci. Cz─Ö┼Ťc I to rozwa┼╝ania o stanie i kondycji my┼Ťli i praktyki edukacyjnej w ┼Ťwiecie wsp├│┼éczesnym. Cz─Ö┼Ť─ç II po┼Ťwi─Öcona jest dydaktyce szko┼éy wy┼╝szej, omawia cele og├│lne, kierunkowe i przedmiotowe studi├│w wy┼╝szych. Przedstawia podstawowe zasady nauczania i formu┼éuje wskaz├│wki techniczne prowadzenia zaj─Ö─ç oraz omawia ni┼╝sze i wy┼╝sze formy nauczania na studiach wy┼╝szych. Cz─Ö┼Ť─ç III po┼Ťwi─Öcona jest psychologii nauczania, mianowicie uczeniu si─Ö doros┼éych, motywowaniu do uczenia si─Ö oraz znaczeniu kar i nagr├│d w systemie nauczania-uczenia si─Ö.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13357 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13356 V.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12390 V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Cambridge Language Teaching Library)
"Psychology for Language Teachers" examines the field of educational psychology and considers various ways in which a deeper understanding of this discipline can help language teachers. The first part presents an overview of educational psychology, and discusses how different approaches to psychology have influenced language teaching methodology. Following this, four themes are identified: the learner, the teacher, the task and the learning context. Recent psychological developments in each of these domains are discussed and implications are drawn for language teaching. Areas considered include approaches to learning, motivation, the role of the individual, attribution, mediation, the teaching of thinking, the cognitive demands of tasks and the learning environment. Psychology for Language Teachers does not assume previous knowledge of psychology.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 3065 XXIV.14 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Cambridge Language Teaching Library)
Psychology for Language Teachers examines the field of educational psychology and considers various ways in which a deeper understanding of this discipline can help language teachers. The first part presents an overview of educational psychology, and discusses how different approaches to psychology have influenced language teaching methodology. Following this, four themes are identified: the learner, the teacher, the task and the learning context. Recent psychological developments in each of these domains are discussed and implications are drawn for language teaching. Areas considered include approaches to learning, motivation, the role of the individual, attribution, mediation, the teaching of thinking, the cognitive demands of tasks and the learning environment. Psychology for Language Teachers does not assume previous knowledge of psychology.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3635 XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 389-421. Indeksy.
Podr─Öcznik prezentuje najwa┼╝niejsze prawid┼éowo┼Ťci odnosz─ůce si─Ö do uczenia si─Ö i nauczania, zasady konstruktywistycznego podej┼Ťcia do tych proces├│w oraz zagadnienia szczeg├│┼éowe, w ko┼äcowej cz─Ö┼Ťci natomiast problemy nauczania na pocz─ůtku XXI wieku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11175 III.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12211 III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
Unlocking self-expression through NLP, part of the Professional Perspectives series, offers you over a hundred activities that create the need and the desire in the students to express themselves, be it in speech or in writing. Neuro-Linguistic Programming is the study of human experience, focusing on mind-body connection, on language as a mirror of the inner being and on the fact that much of our experience is mediated by powerful internal programmes we are not normally aware of.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9055 XXIV.14 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10639 XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Profesjonalne Praktyki, Profesjonalni Nauczyciele.)
Bibliogr. s. 243-258.
Podstawowym celem tego opracowania jest ukazanie ┼Ťcis┼éych wsp├│┼ézale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy oddzia┼éywaniami edukacyjnymi wobec ka┼╝dego dziecka jako ucznia a badaniami diagnostycznymi obejmuj─ůcymi zmiany zachodz─ůce w uczniu pod wp┼éywem owych oddzia┼éywa┼ä ze strony nauczycieli i innych uczestnik├│w proces├│w edukacyjnych. Znajomo┼Ť─ç ka┼╝dego ucz─ůcego si─Ö podmiotu przez ka┼╝dego nauczyciela jest nieodzowna w modelowaniu procesu kszta┼écenia w taki spos├│b, aby stan posiadanych kompetencji dziecka umo┼╝liwia┼é mu skuteczne i przede wszystkim radosne pozyskiwanie kolejnych niezb─Ödnych i oczekiwanych kompetencji. W niniejszej ksi─ů┼╝ce podej─Öto pr├│b─Ö zintegrowanego spojrzenia na rozw├│j oraz edukacj─Ö dzieci we wsp├│┼éczesnym modelu spo┼éecze┼ästwa informacyjnego pod─ů┼╝aj─ůcego w stron─Ö spo┼éecze┼ästwa wiedzy. W tym kontek┼Ťcie nast─ůpi przedstawienie elementarnych metod statystycznych oraz ukazanie tego, jakie korzy┼Ťci mog─ů z nich wynika─ç dla opisu i analizy zjawisk pedagogicznych, a w konsekwencji do optymalizacji kszta┼écenia w procesie lekcyjnym i poza ┼éawk─ů szkoln─ů tak┼╝e.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16345 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka wskazuje, ┼╝e wa┼╝ne s─ů nie tylko tre┼Ťci poznawcze, ale r├│wnie┼╝ kszta┼étowanie poczucia warto┼Ťci ucznia, jego wiary w mo┼╝liwo┼Ťci odniesienia sukcesu. Nauczyciel mo┼╝e poczu─ç si─Ö autentycznym wychowawc─ů, kiedy zrozumie, ┼╝e uczy─ç to rzeczywi┼Ťcie wychowywa─ç, czyli mie─ç odpowiedzialny wp┼éyw na kszta┼étowanie si─Ö wa┼╝nych sfer osobowo┼Ťci, motywacji, hierarchii warto┼Ťci, skuteczno┼Ťci dzia┼éania drugiego cz┼éowieka. Autor umiej─Ötnie pokazuje, jak w procesie dydaktycznym mo┼╝na wykorzysta─ç teorie psychologiczne, oraz udowadnia, ┼╝e znajomo┼Ť─ç psychologii mo┼╝e by─ç bardzo przydatna w mistrzowskim uprawianiu swego zawodu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2403 III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Second Language Acquisition Research : Theoretical and Methodological Issues / ed. Susan M. Gass, Jacquelyn Schachter, Alison Mackey)
Index s. 264-270
Research results over the past decades have consistently demonstrated that a key reason why many second language learners fail--while some learners do better with less effort--lies in various learner attributes such as personality traits, motivation, or language aptitude. In psychology, these attributes have traditionally been called "individual differences." The scope of individual learner differences is broad--ranging from creativity to learner styles and anxiety--yet there is no current, comprehensive, and unified volume that provides an overview of the considerable amount of research conducted on various language learner differences, until now.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8385 XXIV.14.10 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9765 XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15419 XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5534 VI.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again