Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(33)
Forma i typ
Książki
(33)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(23)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(29)
Autor
Benson Phil (1955- )
(2)
Okoń Wincenty (1914- )
(2)
Soltis Jonas F
(2)
Voller Peter
(2)
Arnold Jane (1944- )
(1)
Averbuh K. Â
(1)
Bandura Ewa
(1)
Beers G. Kylene (1957- )
(1)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Brady Kathryn
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Campbell Stuart (1950- )
(1)
Dybiec-Gajer Joanna
(1)
Fenstermacher Gary D
(1)
Ferlazzo Larry
(1)
Forton Mary Beth
(1)
Fountas Irene C
(1)
Gofron Beata
(1)
Gołąb Stanisław (1936- )
(1)
Grzesiak Jan (1946- )
(1)
Hull-Sypnieski Katie 1974-
(1)
Kacprzak Lech
(1)
Karpova O. M
(1)
Kearns John (1936- )
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Koszmider Maria
(1)
Krawczyk Ludmiła
(1)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(1)
Kulpa Antoni
(1)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(1)
Maicka Małgorzata
(1)
Mamet Piotr
(1)
Morrow Lesley Mandel
(1)
Mrózek Alicja
(1)
Naglak Zbigniew
(1)
Ochmański Marian (1936- )
(1)
Phillips D. C. (1938- )
(1)
Pinnell Gay Su
(1)
Piotrowska Maria
(1)
Porter Deborah
(1)
Półturzycki Józef (1934- )
(1)
Skehan Peter
(1)
Sowiński Andrzej J
(1)
Szymański Mirosław Stanisław (1954- )
(1)
Tracey Diane H
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(28)
Stany Zjednoczone
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Kiribati
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Język
polski
(29)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
NAUCZANIE
(14)
JĘZYK ANGIELSKI
(6)
JĘZYKI
(5)
PRZEKŁADY
(4)
Teoria nauczania
(3)
CZYTANIE
(2)
PEDAGOGIKA
(2)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
EGALITARYZM
(1)
FUNKCJONALIZM (antropol. społ.)
(1)
GRY SPORTOWE
(1)
JĘZYK ROSYJSKI
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO
(1)
KONFLIKT SPOŁECZNY
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
KULTURA
(1)
Klasa szkolna
(1)
LITERATURA
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
OŚWIATA
(1)
PRZEKŁADY ANGIELSKIE
(1)
Pływanie
(1)
ROZWÓJ SPOŁECZNY
(1)
TERMINOLOGIA
(1)
Trening sportowy
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
WYCHOWANIE
(1)
WYCHOWANIE OBYWATELSKIE
(1)
ZAWÓD
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
LITERATURA
(1)
LITERATURA ANGIELSKA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
dydaktyka
(5)
linguistics
(4)
cele kształcenia
(3)
kształcenie
(3)
zasady nauczania
(3)
English language
(2)
edukacja
(2)
language learning
(2)
language teaching
(2)
literature
(2)
metody nauczania
(2)
nauczanie
(2)
nauczyciel
(2)
niepowodzenia szkolne
(2)
nierówności edukacyjne
(2)
proces kształcenia
(2)
samokształcenie
(2)
szkolny system oceniania
(2)
teaching
(2)
EFL
(1)
English literature
(1)
Foreign speakers
(1)
Study and teaching
(1)
United States
(1)
applied linguistics
(1)
autokreacja
(1)
behawioryzm
(1)
book
(1)
classroom managment
(1)
criticism
(1)
czas wolny
(1)
dialog wychowawczy
(1)
discipline
(1)
dyskusja
(1)
dzieci
(1)
education theory
(1)
educational psychology
(1)
edukacja kulturalna
(1)
edukacja międzykulturowa
(1)
egalitaryzm
(1)
formy kształcenia
(1)
funkcjonalizm
(1)
history
(1)
interpreting
(1)
język obcy
(1)
kształcenie wielostronne
(1)
kultura
(1)
kultura akademicka
(1)
language arts
(1)
language assessment
(1)
learning
(1)
lekcja
(1)
literary form
(1)
metody aktywizujące
(1)
metody uczenia się
(1)
myślenie kreatywne
(1)
niepełnosprawność
(1)
nierówności społeczne
(1)
pedagogika
(1)
planowanie dydaktyczne
(1)
polityka edukacyjna
(1)
praca domowa
(1)
problem-solving strategies
(1)
program nauczania
(1)
psycholinguistics
(1)
psychologia
(1)
pływanie
(1)
reading
(1)
reading skills
(1)
rules in school
(1)
równość szans
(1)
samowychowanie
(1)
second language acquisition
(1)
study
(1)
study and teaching
(1)
szkoła
(1)
teacher
(1)
technika pływania
(1)
teoria
(1)
testy
(1)
theory
(1)
translating
(1)
translation
(1)
treści kształcenia
(1)
uczeń
(1)
wolontariat
(1)
writing
(1)
wychowanie
(1)
wychowanie patriotyczne
(1)
wychowanie w rodzinie
(1)
youth
(1)
środki dydaktyczne
(1)
środki kształcenia
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Literatura Pedagogiczna)
Książka została tak napisana, aby osoby prowadzące zajęcia z pedagogiki mogły ją przystosować do swoich zamiarów i swojego stylu dydaktycznego. Celem jej jest zachęcenie do zastanowienia się nad zasadniczymi sposobami ujmowania roli nauczyciela i stylów nauczania. Od sposobu podejścia nauczyciela w dużej mierze zależy co on robi w klasie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.804 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.803.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 374-401.
Autorka wykorzystała pojęcie chaosu do opisu dydaktyki – jako subdyscypliny pedagogicznej i praktyki społecznej. Profesor Dorota Klus-Stańska od wielu lat zajmuje się dydaktyką. W kolejnej książce prezentuje nowe spojrzenie na ten temat. Jak sama przyznaje we wstępie chaos kojarzy się z dezorganizacją, bałaganem, destrukcją, ale chaos to też prapoczątek, stan głęboko potencjalny, inicjujący wyłanianie się tego, co istotne, nowe, esencjalne. I właśnie w tej wielowymiarowości chaosu – jak sama przyznaje – dostrzega szansę na odnalezienie w dydaktyce zarówno tego, co chaotycznie niepokojące i słabe, jak i tego co, inspirujące i wielowymiarowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9912.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11509.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeks.
Współczesne przemiany szkoły w Polsce wymagaja od nauczycieli aktywnosci i modernizacji pracy dydaktycznej oraz wychowawczej. Dydaktyka jako teoria nauczania i uczenia się służy pracy nauczyciela i kierowanych przez niego uczniów. Teoria kształcenia, jaką jest dydaktyka, staje sie podstawową nauką w służbie nauczyciela i jego pracy. Dlatego każda próba przedstawienia dydaktyki jako propozycji teoretycznej z wskazaniami dla praktyki nauczycielskiej staje się szczególnie pożądana w okresie przebudowy i doskonalenia systemu kształcenia, który zmienia się zgodnie z zasadami demokracji, przedmiotowości i wartościowych tradycji polskiej szkoły oraz doświadczeń dobrych nauczycieli. Autor niniejszej publikacji nie tylko zbiera wiedzę o dydaktyce jako teorii kształcenia, ale także dysponuje doświadczeniem nauczycielskim, długoletnim i zróżnicowanym, co do przedmiotów i typu szkoły, w jakiej pracował. Autor przedstawia swoje doświadczenia i przemyślenia dydaktyczne, które przydadzą się innym w ich praktyce nauczycielskiej. Mogą to być nie tylko studenci pedagogiki i kierunków nauczycielskich, ale także czynni nauczyciele, którzy chcieliby skonfrontować własne przemyślenia i doświadczenia z ujęciem innego nauczyciela, który latami dochodził do swych kompetencji jako nauczyciel praktyk oraz autor prac podsumowujących i propagujących korzystne ujęcie propozycji dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1360.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2646.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czym jest słynna "metoda projektów", która na początku XX wieku zrobiła karierę w Ameryce, Europie Zachodniej, a także znana była w międzywojennej Polsce? Aktualnie nastąpił jej renesans i wzrastająca z roku na rokpopularność w Stanach Zjednoczonych i Niemczech. Czy nie warto wrócić do niej również w Polsce? Kilka pomysłów stosowanych z dużym powodzeniem przez pedagogów niemieckich uzupełnia rozważania teoretyczne, z sugestią by zrobić coś podobnego w polskich szkołach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2824 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2825.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy dydaktyki / Franciszek Bereźnicki. - Wyd. 3. - Kraków : " Impuls", 2011. - 466 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 459-466.
Jest to podręcznik, który ujmuje podstawowe i najważniejsze umiejętności dydaktyczne pracy nauczyciela w szkole ogólnokształcącej. Bardzo liczne przypisy umożliwiają Czytelnikowi samodzielną weryfikację przedstawionych poglądów i twierdzeń, a pragnącym pogłębić problematykę - sięgnąć do odpowiedniej literatury. Książka składa się z 14 rozdziałów podporządkowanych strukturze wiedzy dydaktycznej (cele, treści, procesy, zasady, metody, formy i środki). W każdym z nich, po przedstawieniu stanu wiedzy dydaktycznej, omówiono zagadnienia, poszerzając wiedzę i praktyki kształcenia ogólnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13122.V.4 [Wypożyczalnia B], P.13121.V.4 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14208.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy książki wprowadzają w zagadnienia procesu uczenia się. Prezentują wiedzę, która kształtuje współczesną praktykę edukacyjną, zarówno w kontekście psychologicznym, jak i społecznym. Książka nie stroni od poruszania kwestii dyskusyjnych. Będzie ciekawą lekturą dla każdej osoby zainteresowanej nauczaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2897.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Profesjonalne Praktyki, Profesjonalni Nauczyciele.)
Bibliogr. s. 243-258.
Podstawowym celem tego opracowania jest ukazanie ścisłych współzależności między oddziaływaniami edukacyjnymi wobec każdego dziecka jako ucznia a badaniami diagnostycznymi obejmującymi zmiany zachodzące w uczniu pod wpływem owych oddziaływań ze strony nauczycieli i innych uczestników procesów edukacyjnych. Znajomość każdego uczącego się podmiotu przez każdego nauczyciela jest nieodzowna w modelowaniu procesu kształcenia w taki sposób, aby stan posiadanych kompetencji dziecka umożliwiał mu skuteczne i przede wszystkim radosne pozyskiwanie kolejnych niezbędnych i oczekiwanych kompetencji. W niniejszej książce podejęto próbę zintegrowanego spojrzenia na rozwój oraz edukację dzieci we współczesnym modelu społeczeństwa informacyjnego podążającego w stronę społeczeństwa wiedzy. W tym kontekście nastąpi przedstawienie elementarnych metod statystycznych oraz ukazanie tego, jakie korzyści mogą z nich wynikać dla opisu i analizy zjawisk pedagogicznych, a w konsekwencji do optymalizacji kształcenia w procesie lekcyjnym i poza ławką szkolną także.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16345.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 183-184.
Materiały stanowią narzędzie do samodzielnej pracy studentów ujęte w formie Kart pracy umożliwiających aktywny udział w zajęciach - konserwatoriach bądź ćwiczeniach audytoryjnych. Treść tych zajęć wiąże się z podstawowymi tematami wykładów realizowanych z zakresu dydaktyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13107 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13106.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14196.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dydaktyka / Czesław Kupisiewicz. - Wyd. 13. zm. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2012. - 356 s. ; 21 cm.
(Pedagogika Nauce i Praktyce)
Na s. tyt.: Podręcznik częściowo programowany. Poprz. wyd. pt.: Podstawy dydaktyki ogólnej.
Bibliogr. s. 331-337, 346-356 i przy rozdz. Indeksy.
"Podręcznik autorstwa jednego z klasyków wspólczesnej pedagogiki jest całościowym wykładem podstaw tej dyscypliny nauk pedagogicznych. Autor przedstawia rodowód i przemiany dydaktyki, kreśli obraz dydaktyki jako nauki oraz charakteryzuje poszczególne składniki systemu dydaktycznego, zwracając uwagę na wzajemne powiązania tych składników i ich wewnętrzne zróżnicowanie. Wykładowi zagadnień typowych dla dydaktyki towarzyszą próby określenia problemów współczesnej teorii i praktyki kształcenia oraz swoistego bilansu dokonań i spraw wymagających rozważenia i lepszych niż dotąd rozwiązań. Na podkreślenie zasługuje także struktura podręcznika, w którym uzupełniają się warstwa podstawowego wykładu, bloki treści rozszerzających ten wykład, bloki problemowe i uogólniające, a także sprawdziany i bibliografie. Tak skonstruowany podręcznik niewątpliwie ułatwia studiowanie, pozwala poznać i, co ważniejsze, zrozumieć podstawy dydaktyki. (z recenzji prof. dr hab. Tadeusza Lewowickiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12224.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13340.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej / Wincenty Okoń. - Wyd. 5. - Warszawa : Wydawnictwo Akademickie "Żak", 2003. - 423, [1] s. : tab. ; 24 cm.
Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej przedstawia przede wszystkim współczesny stan dydaktyki ogólnej - W stosunku do innych podręczników obejmuje bardzo rozległy krąg problemów: od metodologii dydaktyki oraz celów i treści kształcenia do zasad, metod, środków i organizacji kształcenia - Wiele uwagi poświęca też zagadnieniom wychowania uwikłanym w procesy dydaktyczne. Będzie on służył nie tylko studentom uniwersytetów, wyższych szkół pedagogicznych czy innych wyższych uczelni, lecz także szerokim rzeszom nauczycieli oraz innym ludziom interesującym się kształceniem i oświatą. W szczególności podręcznik ten charakteryzują następujące cechy: -jego oś problemową stanowi koncepcja kształcenia wielostronnego, co nadaje mu względną jednolitość i zwartość; - duży nacisk kładzie się na rozwój myślenia konwergencyjnego i dywergencyjnego dzieci i młodzieży, a zarazem na kształtowanie postaw twórczych w dziedzinie poznania naukowego, sztuki i techniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6124 [Magazyn 1], P.6125 [Magazyn 1], P.6123 [Magazyn 1], P.6126 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6122.V.4 [Wypożyczalnia B], P.6121.V.4 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7341.V.4 [Czytelnia B], 7340.V.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1878 [Magazyn 2], 1877 [Magazyn 2], P.788 [Magazyn 1] (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7293 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Język a Komunikacja 13)
Bibliogr. s. 315-329. Indeks.
Książka traktuje o niezwykle aktualnej problematyce pośrednictwa interkulturowego w dydaktyce językowej. Autorka (Ewa Bandura) wyczerpująco i wszechstronnie podchodzi do definicji kultury, zjawiska kompetencji i mediacji interkulturowej, podając uwarunkowania instytucjonalne i programowe oraz opierając się na ważnych dokumentach miedzynarodowej polityki edukacyjnej. Nowe tendencje w nauczaniu kultury pokazane są na podstawie przeprowadzonych badań i ilustrowane wynikami ankiet. Kluczowa posta nauczyciela jako mediatora interkulturowego w dydaktyce językowej osadzona jest w realiach polskich, chociaż książka daje szersze, panoramiczne spojrzenie na omawiane zagadnienia. Obok części teoretycznej, część empiryczna zawiera bogaty materiał praktycznych sugestii i rozwiązań dydaktycznych w przygotowaniu uczniów języka obcego do komunikacji interkulturowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13208.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2686.VII.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
This accessible text provides an extensive survey of the major theories and models that influence reading instruction and research. Readers learn why theory matters in designing and implementing high-quality instruction; how to critically evaluate the assumptions and beliefs that guide their own work with students; and the benefits of approaching everyday teaching situations from multiple theoretical perspectives. Every chapter features classroom application activities and illuminating teaching vignettes. Of particular utility to graduate students, the book also addresses research applications, including descriptions of exemplary studies informed by each theoretical model.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8390.XXIV.14.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9773.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
The affective domain and the emotional factors that influence language learning have been of interest in the field of language teaching for a number of years. By proposing a holistic approach to the learning process, this volume takes the position that the language learning experience will be much more effective when both affect and cognition are considered. The eighteen chapters discuss issues such as memory, anxiety, self-esteem, facilitation, autonomy, classroom activities, and assessment from the perspective of affect.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3621.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autonomy and Independence in Language Learning / ed. Phil Benson, Peter Voller. - Londyn Nowy Jork : Longman, 1997. - XIII, 270 s. : ryc. ; 22 cm.
(Applied Linguistics and Language Study)
This volume offers new insights into the principles of autonomy and independence and the practices associated with them focusing on the area of EFL teaching. The editors' introduction provides the context and outlines the main issues involved in autonomy and independence. Later chapters discuss the social and political implications of autonomy and independence and their effects on educational structures. The consequences for the design of learner-centred materials and methods is discussed, together with an exploration of the practical ways of implementing autonomy and independence in language teaching and learning. Each section of the book opens with an introduction to give structure to the development of ideas and themes, with synopses to highlight salient features in the text and help build upon the material of previous chapters. Its comprehensive and up-to-date coverage will be welcomed by advanced undergraduate and postgraduate students of applied linguistics, TESOL, TEFL and PGCE courses.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Applied Linguistics and Language Study)
The topics of autonomy and independence play an increasingly important role in language education. They raise issues such as learners' responsibility for their own learning, and their right to determine the direction of their own learning, the skills which can be learned and applied in self-directed learning and capacity for independent learning and the extents to which this can be suppressed by institutional education. This volume offers new insights into the principles of autonomy and independence and the practices associated with them focusing on the area of EFL teaching. The editors' introduction provides the context and outlines the main issues involved in autonomy and independence. Later chapters discuss the social and political implications of autonomy and independence and their effects on educational structures. The consequences for the design of learner-centred materials and methods is discussed, together with an exploration of the practical ways of implementing autonomy and independence in language teaching and learning . Each section of the book opens with an introduction to give structure to the development of ideas and themes, with synopses to highlight salient features in the text and help build upon the material of previous chapters.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3622.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Applied Linguistics)
Temat
Słowo kluczowe: linguistics psycholinguistics
This book has two major themes: firstly, it discusses psycholinguistic and cognitive aspects of language learning, and secondly, it looks at the contrast between universalist accounts of language learning and accounts which focus on individual differences between learners. Interwoven throughout is a focus on practical applications of these themes in task-based learning and language testing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6831 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5077.XXIV.14 [Wypożyczalnia A], P.6830.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6182.XXIV.14 [Czytelnia A], 7637.XXIV.14 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Continuum studies in translation)
As a research area, education in the fields of translation and interpreting has received growing attention in recent years, with the increasing professionalization of the language-mediation sector demanding ever more highly trained employees with broader repertoires. This trend is evidenced in the present collection, which addresses issues in pedagogy in a variety of translation and interpreting domains. A global range of contributors discuss teaching, evaluation, professionalization and competence as they apply to an array of educational and linguistic situations. Translator and Interpreter Training: Issues, Methods and Debates presents an in-depth consideration of the issues involved in this area of translation and interpreting studies, and will be of interest to all students and academics working and researching in the field.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11318.XXIV.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej