Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(33)
Forma i typ
Książki
(33)
Programy komputerowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(11)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(8)
Szuścik Urszula
(7)
Michałowski Bartosz
(3)
Erocak Linnette Ansel
(2)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(2)
Akhurst Mark (1946- )
(1)
Altamirano Annie
(1)
Blackburn Lucy
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Cooper Patricia M
(1)
Cunningham Andie (1963- )
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Dyson Leone
(1)
Forder Clare
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Grabowski Andrzej
(1)
Graham Carolyn
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Handzel Zofia
(1)
Hughes Annie
(1)
Kalinowska Alina
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Martynów Roman
(1)
Minczanowska Aleksandra
(1)
Molicka Maria
(1)
Moon Jayne
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Oleksy Jadwiga
(1)
Oort Henk van
(1)
Parlak Mirosława
(1)
Pelczarski Witold
(1)
Phillips Hilary
(1)
Piekłakiewicz Małgorzata
(1)
Raczyńska Regina
(1)
Rokita Andrzej (1968- )
(1)
Shagoury Ruth (1950- )
(1)
Uberna Małgorzata
(1)
Watts Catherine
(1)
Weiner Agnieszka
(1)
Więckowski Ryszard
(1)
Wąsiński Arkadiusz (1970- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(27)
Wielka Brytania
(3)
Anglia
(1)
Kiribati
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(27)
angielski
(6)
Temat
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(14)
JĘZYK ANGIELSKI
(9)
DZIECKO
(6)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(6)
Metody nauczania
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
CZYTANIE
(3)
MATEMATYKA
(3)
MUZYKA
(3)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(3)
PISANIE
(3)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(2)
GRY EDUKACYJNE
(2)
Kreatywność
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(1)
DZIECKO w WIEKU PRZEDSZKOLNYM
(1)
Dzieci
(1)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
Język angielski
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Myślenie twórcze
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
PALEY, VIVIAN GUSSIN, (1929- )
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
SAMOKSZTAŁCENIE
(1)
SPRAWNOŚĆ MOTORYCZNA
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
UCZNIOWIE KLAS POCZĄTKOWYCH
(1)
UMUZYKALNIANIE
(1)
WYCHOWANIE
(1)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(1)
WYCHOWANIE do WARTOŚCI
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(5)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Językoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
edukacja wczesnoszkolna
(12)
English language
(6)
wychowanie przedszkolne
(6)
dzieci
(5)
muzyka
(4)
myślenie twórcze
(4)
primary school
(4)
primary school education
(4)
czytanie
(3)
nauczanie
(3)
nauczanie początkowe
(3)
pisanie
(3)
rozwój psychofizyczny
(3)
teacher's book
(3)
wspomaganie rozwoju
(3)
early childhood education
(2)
edukacja ekologiczna
(2)
edukacja estetyczna
(2)
edukacja przyrodnicza
(2)
język angielski
(2)
matematyka
(2)
plastyka
(2)
relacja nauczyciel-uczeń
(2)
song
(2)
teaching
(2)
teaching materials
(2)
young learners
(2)
ADHD
(1)
Paley, Vivan Gussin
(1)
United States
(1)
audio-visual aids
(1)
case study
(1)
children
(1)
czas wolny
(1)
drama
(1)
dziecko niepełnosprawne
(1)
edukacja
(1)
edukacja czytelnicza
(1)
edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
edukacja kulturalna
(1)
edukacja matematyczna
(1)
edukacja medialna
(1)
edukacja międzykulturowa
(1)
edukacja muyczna
(1)
edukacja przedszkolna
(1)
edukacja teatralna
(1)
edukacja techniczna
(1)
fantasy
(1)
gramatyka
(1)
język polski
(1)
katechizacja
(1)
kompetencje muzyczne
(1)
kreatywność
(1)
language acquisition
(1)
learning
(1)
learning methods
(1)
metody nauczania
(1)
myślenie matematyczne
(1)
nauczanie wspomagane komputerowo
(1)
nauczyciel
(1)
nauczyciele
(1)
niepowodzenia szkolne
(1)
ortografia
(1)
philosophy
(1)
play
(1)
praca domowa
(1)
program nauczania
(1)
psychoedukacja
(1)
reading
(1)
reading comprehension
(1)
storytelling
(1)
study and teaching
(1)
szkoła
(1)
teaching children
(1)
trudności w uczeniu się
(1)
uczeń niedostosowany społecznie
(1)
uczeń zdolny
(1)
wychowanie do wartości
(1)
zabawy dydaktyczne
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 301-309.
Książka jest zaproszeniem do refleksji nad efektami edukacji matematycznej w polskiej szkole. Praca niniejsza składa się z siedmiu rodziałów. Pierwszy został poświęcony opisowi, czym jest tekstowe zadanie matematyczne. Zawartość drugiego rozdziału koncentruje się wokół definicji wiedzy, jej rodzajów i sposobów powstawania w umyśle jednostki. Rozdział następny został poświęcony zagadnieniom związanym z twórczym myśleniem i rozwiązywaniem problemów oraz możliwości ich zaistnienia w procesie edukacyjnym matematyki w klasach najmłodszych. Kolejne rozdziały mają charakter empiryczny. Prezentują przedmiot, cel i metody badań: analizę jakościową transmisyjnego modelu edukacji, ilościowe wyniki eksperymentu oraz możliwości konstruowania wiedzy matematycznej przez najmłodszych uczniów, a także analizy uczniowskich znaczeń matematycznych przejawiających się w strategiach rozwiązywania przez nich zadań problemowych. W zakończeniu pracy zamieszczono wnioski z przeprowadzonych badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12012.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13155.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.46 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., index.
Teacher and author Vivian Paley is highly regarded by parents, educators, and other professionals for her original insights into such seemingly everyday issues as play, story, gender, and how young children think. In The Classrooms All Young Children Need, Patricia M. Cooper takes a synoptic view of Paley's many books and articles, charting the evolution of Paley's thinking while revealing the seminal characteristics of her teaching philosophy. This careful analysis leads Cooper to identify a pedagogical model organized around two complementary principles: a curriculum that promotes play and imagination, and the idea of classrooms as fair places where young children of every color, ability, and disposition are welcome. With timely attention paid to debates about the reduction in time for play in the early childhood classroom, the role of race in education, and No Child Left Behind, The Classrooms All Young Children Need will be embraced by anyone tasked with teaching our youngest pupils.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13940.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi całościowy, podręcznikowy wykład pedagogiki wczesnoszkolnej i jest pierwszą tego typu pozycją w literaturze pedagogicznej. Autor omawia podstawy teoretyczne nauczania początkowego, analizuje treści kształcenia w zakresie edukacji polonistycznej, matematycznej, środowiskowej, plastycznej, rysunkowej, technicznej i motoryczno-zdrowotnej, a także podaje konkretne przykłady organizacji pracy dydaktyczno-wychowawczej w klasach początkowych. Dużo miejsca poświęcono współczesnym dylematom polskiego systemu edukacyjnego. Publikacja jest przeznaczona dla nauczycieli i studentów nauczania początkowego, ale z pewnością zainteresuje rodziców dzieci w wieku szkolnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2119 [Magazyn 1], 3307 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2120.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 65-69 i przy niektórych rozdz. Indeks.
Głównym celem edukacji w dziedzinie ekologii i ochrony przyrody powinno być uświadomienie uczniom, że człowiek jest tylko częścią przyrody, a jego działania mają nierozerwalny związek ze stanem środowiska. Ekologiczny styl życia, mający bezpośredni związek z wysokim poziomem świadomości ekologicznej, należy w naszym kraju w dalszym ciągu do rzadkości. Jest to skutkiem wieloletnich zaniedbań w dziedzinie edukacji społeczeństwa, a więc nieuświadamiania problemów zagrożenia środowiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11389.XVII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7868 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie / red. Heliodor Muszyński ; nr 6)
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8481.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Książka jest programem polityki prorodzinnej skierowanym do rodzin z dziećmi z klas I-III. Sprzyja aktywności rodziców w działaniach edukacyjno-wychowawczych szkoły, jak i kreowaniu prozdrowotnego, sportowego stylu życia rodziny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.160 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.158.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.159.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
roblematyka pracy jest głęboko osadzona w kontekście cywilizacyjnych i kulturowych wyzwań XXI wieku, wyzwań których podjęcie i realizacja, już u swych podstaw, wymaga edukacyjnie rozwiniętych jednostek i społeczeństw. Oznacza to, iż nie wystarczają już proste, przystosowawcze umiejętności uczenia się, że potrzebne jest opanowanie - tak przez jednostki, jak i grupy społeczne - systemów wiedzy i umiejętności nadających sens i kierunek samodzielnemu radzenie sobie z otaczającą rzeczywistością informacyjną. Bardzo dobrze ujmuje te potrzeby oraz wskazuje kierunki przemian edukacji i myśli o edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10078.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers Photocopiable)
Do książki dolączono plytę o tej samej sygnaturze.
This book provides 15 songs and chants all about Clifford, the big red dog. Pupils listen and sing along with the CD or use the music-only track to sing by themselves. Fun activities for the young learner include colouring, drawing and doing actions. Full teacherĺs notes with extension ideas included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1265.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers Photocopiable)
Do książki dolączono płytę o tej samej sygnaturze.
A comprehensive collection of well-known, traditional songs and rhymes in English, for pre-school and primary learners, with lively teaching ideas and photocopiable words, worksheets and exercises.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1266.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 359-378. Indeks.
Książka stanowi próbę empirycznego poznania determinant kompetencji muzycznych, istotnych w procesie wczesnoszkolnego nauczania i uczenia się muzyki (oraz muzycznego rozwoju). Praca została podzielona na dwie części - teoretyczną i empiryczną. Część pierwsza prezentuje pojęcie kompetencji muzycznych i ich uwarunkowania, przegląd teorii i światowych badań nad wyznacznikiem kompetencji muzycznych oraz sytuację wczesnoszkolnej edukacji muzycznej w perspektywie międzynarodowej wraz z analizą podstaw programów szkolnych w tym zakresie. Część empiryczną wypełnia prezentacja rezultatów badań własnych nad konstrukcją autorskiego modelu uwarunkowań kompetencji muzycznych dzieci w wieku wczesnoszkolnym w perspektywie dynamicznego interakcjonizmu. Książkę kończy próba umiejscowienia empirycznego modelu predyktorów kompetencji muzycznych na tle uniwersalnych mechanizmów rozwojowych człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12016.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13159.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [385].
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Rozważania podjęte w pracy są kontynuacją zagadnień dotyczących pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku przed- i wczesnoszkolnym prezentowanych w poprzednich tomach. Tom składa się z trzech części. W pierwszej Czytelnicy mogą znaleźć autorskie propozycje dotyczące m.in. współczesnych wyzwań dla szkoły i nauczyciela w kontekście przygotowania dzieci do uczenia się przez całe życie, oceny (nie)gotowości szkoły na przyjęcie najmłodszego ucznia oraz sposobów zapobiegania i przeciwdziałania niepowodzeniom szkolnym. Kolejna część zawiera zarówno teoretyczną, jak i praktyczną egzemplifikację zagadnień związanych z edukacją nauczycieli realizowaną przez naszych południowych sąsiadów. Tom zamyka część będąca prezentacją wyników badań prowadzonych wśród studentów kierunków pedagogicznych. Zamieszczone w tej części opracowania skupiają się głównie na kwestiach dotyczących roli i zadań współczesnego nauczyciela oraz potrzeby i możliwości wychowania międzykulturowego w przedszkolu i w klasach I-III.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14441.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.51 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka poświęcona jest kontekstom teoretycznym, tendencjom i problemom edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej małego dziecka. Prezentowany tom składa się z czterech części. W pierwszej Czytelnicy mogą znaleźć autorskie propozycje dotyczące edukacji małego dziecka. Kolejna część zawiera zarówno teoretyczną, jak i praktyczną egzemplifikację zagadnień związanych z edukacją kulturalną i artystyczną dziecka. Trzecia część obejmuje opracowania traktujące o przygotowaniu dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym do nazywania, urzeczywistniania i realizacji różnych wartości, w tym pojmowania wartości miłości, rodziny, wiary w Boga i śmierci. Tom zamyka część, w której Czytelnicy mogą znaleźć autorskie odczytania uwarunkowań przygotowania i gotowości zawodowej nauczyciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14437.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Trzeci tom książki kontynuuje refleksje dotyczące pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku przed- i wczesnoszkolnym. Tom otwiera część, w której autorzy poszczególnych rozdziałów interpretują podstawowe kategorie ľ dziecka i dzieciństwa ľ w kontekście przemian edukacyjnych wyznaczanych zmianą społeczną. Część druga poszerza nakreśloną problematykę o obszar edukacyjnych doświadczeń naszych południowych sąsiadów: Czech i Słowacji. Ostatnia część tomu obejmuje opracowania skupiające się na kwestiach wspierania różnych form aktywności (myślowej, metaforycznej, matematycznej) i rozwoju (emocjonalnego, społecznego, kulturowego) dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14439.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [367].
Bibliogr. przy pracach.
Tom 4 serii publikacji "Edukacja małego dziecka" otwiera kolejne opracowania poświęcone szeroko rozumianej problematyce edukacji, wychowania i wsparcia dziecka w toku jego życia na poszczególnych etapach rozwoju. W tomie zostały poruszone zagadnienia związane ze wspomaganiem rozwoju i uczenia się dziecka. Opracowania zostały podzielone na dwie części: pierwszą zatytułowaną "Wspomaganie rozwoju i uczenia się małego dziecka" i część drugą: "Konteksty wychowawcze ľ ku pedagogice współbycia". Artykuły prezentują rozważania teoretyczne, jak i empiryczne z zakresu kształcenia ogólnego dziecka w wybranych obszarach jego rozwoju poznawczego lub społecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14440.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [321].
Bibliogr. przy pracach.
Tom 6 zawiera zagadnienia dotyczące pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku przed- i wczesnoszkolnym. Pracę otwiera część, w której zaprezentowano autorskie rozwiązania w zakresie wczesnodziecięcej nauki czytania, wspomagania rozwoju mowy małego dziecka przez piosenkę, literaturę dziecięcą (bajkę i baśń), swobodną twórczość literacką czy naukę języków obcych. W kolejnej części zawarto opracowania nawiązujące w swych założeniach do koncepcji dyskursu szkolnego, zgodnie z którą rozwiązywanie różnego typu zadań, w tym także matematycznych, oparte na komunikacji między dziećmi oraz między dziećmi i nauczycielem może w znaczący sposób poprawić jakość i szybkość nabywania przez nie umiejętności i wiadomości. Trzecia część obejmuje opracowania skupiające się na kwestiach wspierania różnych form aktywności artystycznej dzieci w wieku przed- i wczesnoszkolnym ľ muzycznej, ludowej czy teatralnej, z uwzględnieniem rozwiązań i doświadczeń zagranicznych. Tom zamyka część, w której autorzy wskazują na konieczność nauczania wspomaganego komputerowo w przedszkolu i niższych klasach szkoły podstawowej, mogącego stać się swoistą szansą w procesie wspierania rozwoju zarówno dzieci zdrowych, jak i ich niepełnosprawnych rówieśników oraz przedstawiają różne ograniczenia i bariery związane z tą formą edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14442.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4547.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
"Challenging Children" is a practical methodology book, providing teachers of English to young learners (from five to twelve years old) with a wealth of lively, imaginative activities for use in the classroom. The main aims of the book are to challenge pupils to activate their dormant linguistic abilities, to use vocabulary, which is often already there and to become fully engaged in the learning process.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9060.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10646.XXIV.14.8 [Czytelnia A], 10645.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej