Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(15)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(14)
available
(8)
Branch
Magazyny
(5)
Wypo┼╝yczalnie
(3)
Czytelnie
(14)
Author
Ogrodzka-Mazur Ewa
(2)
Szu┼Ťcik Urszula
(2)
Gajdzica Anna
(1)
Janowska Janina
(1)
Kacprzak Lech
(1)
Karpi┼äska Anna (1958- )
(1)
King Gail (1949- )
(1)
Kowalik Stanis┼éaw (1947- )
(1)
Mieszalski Stefan (1946- )
(1)
Minczanowska Aleksandra
(1)
Niemierko Boles┼éaw (1935- )
(1)
Ochma┼äski Marian (1936- )
(1)
Rzepa Tadeusz (1950- )
(1)
Seweryńska Anna Maria
(1)
Witkowski Lech (1951- )
(1)
Wycisk Jowita (1971- )
(1)
Zi├│┼ékowska Beata (1967- )
(1)
Łapiński Eugeniusz
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(15)
Language
Polish
(15)
Subject
NAUCZYCIELE
(12)
UCZNIOWIE
(8)
NAUCZANIE
(5)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
AUTODESTRUKTYWNO┼Ü─ć
(1)
AUTORYTET
(1)
DZIECKO
(1)
DZIECKO ZDOLNE
(1)
GRY EDUKACYJNE
(1)
GRY SPORTOWE
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
Kreatywno┼Ť─ç
(1)
Metody nauczania
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
NAUCZYCIELE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
(1)
Nauczanie pocz─ůtkowe
(1)
Nauczyciele nauczania pocz─ůtkowego
(1)
OCENY SZKOLNE
(1)
OD┼╗YWIANIE
(1)
OSOBOWO┼Ü─ć
(1)
PATOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
POSTAWY
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
RODZINA
(1)
Rozw├│j psychofizyczny dziecka
(1)
SAMOOKALECZENIE
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
TRENING GRUPOWY (psychol.)
(1)
UCZENIE SI─ś
(1)
UCZNIOWIE SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(1)
UCZNIOWIE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
(1)
WYCHOWANIE
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
ZACHOWANIE
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
15 results Filter
Book
In basket
W dzisiejszych czasach cz─Östo nie docenia si─Ö nauczyciela, jego pracy, szczeg├│lnie za┼Ť nauczyciela klas pocz─ůtkowych. Przecie┼╝ to nauczyciel wywiera du┼╝y wp┼éyw na m┼éodego cz┼éowieka. Ka┼╝dym swoim gestem, s┼éowem, zachowaniem, przez to kim jest jako osoba, jak rozumie ┼Ťwiat, innych ludzi, jak odnosi si─Ö do uczni├│w i przekazywanej wiedzy - kszta┼étuje osobowo┼Ť─ç swoich uczni├│w. Jaki powinien by─ç dobry nauczyciel? Jakie powinien posiada─ç predyspozycje osobowo┼Ťciowe, jakie jest jego miejsce i rola w szkole, jakie pe┼éni role spo┼éeczne wobec uczni├│w, rodziny i spo┼éecze┼ästwa? Te pytania zadaj─ů sobie pedagodzy, pedeutolodzy i inni, kt├│rzy zainteresowani s─ů zawodem nauczyciela.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6510.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Skrypt jest adresowany do student├│w akademii rolniczych zdobywaj─ůcych w r├│┼╝nych formach kszta┼écenia kwalifikacje pedagogiczne uprawniaj─ůce do pracy w zawodzie nauczyciela. Zakres skryptu jest dostosowany do programu nauczania psychologii na u┼╝ytek i potrzeby student├│w. U┼éatwi on nie tylko proces studiowania ale tak┼╝e rozbudzi zainteresowania t─ů dziedzin─ů wiedzy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2663.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 372-401. Indeksy.
Pierwszy od dwudziestu lat, nowoczesny podr─Öcznik podejmuj─ůcy ca┼éo┼Ťciowo problematyk─Ö psychologii kszta┼écenia w odniesieniu do polskiego systemu edukacji. Prezentuje podstawow─ů wiedz─Ö z zakresu psychologii rozwoju dzieci i m┼éodzie┼╝y dobran─ů pod k─ůtem potrzeb nauczycieli kszta┼éc─ůcych w szko┼éach podstawowych, gimnazjach i szko┼éach ┼Ťrednich r├│┼╝nego typu. Omawia najwa┼╝niejsze i najtrudniejsze problemy edukacyjne wed┼éug wsp├│lnego schematu teoretycznego: prezentacja konkretnego przypadku ilustruj─ůcego konkretny problem edukacyjny, wszechstronne i pog┼é─Öbione naukowe wyja┼Ťnienie problemu, ukazanie praktycznych implikacji wynikaj─ůcych z przestawionej wiedzy i dotycz─ůcych praktycznych dzia┼éa┼ä nauczycieli s┼éu┼╝─ůcych rozwi─ůzaniu okre┼Ťlonego problemu edukacyjnego, propozycje praktycznych dzia┼éa┼ä i zastosowania wiedzy psychologicznej w praktyce edukacyjnej, elementy u┼éatwiaj─ůce przyswojenie wiedzy: schematy, wykresy, ramki, wyr├│┼╝nienia definicji i najwa┼╝niejszych poj─Ö─ç.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12869.III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Przymus i dyscyplina to elementy sztucznego ┼Ťrodowiska stworzonego przez szko┼é─Ö. Wszystko, co sztuczne, wymy┼Ťlone i stworzone przez cz┼éowieka jest jednak zawodne, niepewne, a niekiedy niebezpieczne. Tym samym szko┼éa jest skazana na pos┼éugiwanie si─Ö sztucznymi, a przez to niepewnymi i zawodowymi mechanizmami wp┼éywania na uczni├│w i utrzymywania wewn─Ötrznego ┼éadu. S─ů te mechanizmy zawodne, poniewa┼╝ nie daj─ů nam gwarancji, ┼╝e doprowadz─ů nas do tego, czego chcemy. S─ů to mechanizmy niepewne, poniewa┼╝ podmywane i dr─ů┼╝one, mog─ů run─ů─ç, doprowadzaj─ůc do kataklizmu. S─ů to tak┼╝e mechanizmy niebezpieczne, poniewa┼╝ mog─ů doprowadzi─ç do tego, czego wcale nie chcemy. G┼é├│wne ┼║r├│d┼éa przymusu jako okoliczno┼Ťci towarzysz─ůcej kszta┼éceniu w szkole wi─ů┼╝─ů si─Ö z prawnie usankcjonowanym obowi─ůzkiem szkolnym, za formalnym charakterem szkolnej organizacji jako instytucji, z ideacyjno┼Ťci─ů kszta┼écenia, z prospektywnym charakterem jego cel├│w i tre┼Ťci programowych, z funkcj─ů stymulowania rozwoju uczni├│w oraz z nieoficjalnym programem szko┼éy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.797 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.798.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Zaburzenia ┼╝ywienia oraz okaleczanie si─Ö cz─Östo ze sob─ů wsp├│┼éwyst─Öpuj─ů. Budz─ů l─Ök i niezrozumienie otoczenia, stanowi─ůc tym samym wyzwanie dla profesjonalist├│w zajmuj─ůcych si─Ö pomaganiem. Tymczasem dla m┼éodych ludzi zachowania te bywaj─ů drog─ů do realizacji wa┼╝nych potrzeb. Wzmacniaj─ů poczucie w┼éasnej warto┼Ťci, bywaj─ů sposobem kontrolowania w┼éasnego ┼╝ycia lub strategi─ů radzenia sobie z silnymi emocjami, kt├│re towarzysz─ů kryzysowi to┼╝samo┼Ťci okresu dorastania. Autorzy adresuj─ů ksi─ů┼╝k─Ö przede wszystkim do os├│b, kt├│re pozostaj─ů w kontakcie z m┼éodzie┼╝─ů i czuj─ů si─Ö odpowiedzialne za wspieranie prawid┼éowego jej rozwoju. Kieruj─ů j─ů do wychowawc├│w, nauczycieli i opiekun├│w szk├│┼é, internat├│w, szpitali, ┼Ťwietlic socjoterapeutycznych i dom├│w dziecka. Osoby te cz─Östo jako pierwsze odbieraj─ů sygna┼éy o autodestruktywnych tendencjach wychowank├│w. Z odpowiedni─ů wiedz─ů mog─ů sta─ç si─Ö nieocenionym ┼║r├│d┼éem wsparcia emocjonalnego i informacyjnego, przeciwdzia┼éa─ç pog┼é─Öbianiu problemu, budzi─ç motywacj─Ö do korzystania z profesjonalnej pomocy oraz inicjowa─ç dzia┼éania profilaktyczne w┼Ťr├│d koleg├│w os├│b dotkni─Ötych problemem autodestruktywno┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8696.III.9 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10156.III.9 [Czytelnia B], 10155.III.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Kompetentny Nauczyciel)
Ksi─ů┼╝ka prezentuje najwa┼╝niejsze zagadnienia z zakresu praktycznej pedagogiki terapeutycznej. Wskazuje nauczycielom problemy, jakie mog─ů napotka─ç w swojej pracy oraz podaje mo┼╝liwe sposoby reagowania. Wyra┼║nie okre┼Ťla kompetencje nauczyciela w zakresie doradztwa uczniom i uczula na etyczny wymiar relacji mi─Ödzy nauczycielem a potrzebuj─ůcym pomocy uczniem .
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1930 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3208.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Lech Witkowski w swej nowej ksi─ů┼╝ce udowadnia, ┼╝e po┼╝egnanie z autorytetem (zjawiskiem i poj─Öciem) jest chyba przedwczesne. We wst─Öpie do Wyzwa┼ä autorytetu... zapowiada co prawda, ┼╝e czas zapotrzebowania na autorytety sko┼äczy┼é si─Ö, jednak faktycznie ÔÇô je┼Ťli dobrze odczytuj─Ö t─Ö zapowied┼║, to nie chodzi o zerwanie z tym problemem, lecz raczej zale┼╝y mu na nowym jego odczytaniu, i to w dw├│ch mo┼╝liwych warstwach: realnej i semantycznej. Pierwszy zabieg L. Witkowskiego polega na wyrwaniu autorytetu naukom behawioralnym, a wi─Öc odci─Öciu go od si┼é ┼╝ywotnych oferowanych przez ten kierunek uprawiania psychologii, kt├│ry polega na redukowaniu wszystkiego do konkretnych zachowa┼ä ludzi i prowadzenia precyzyjnych bada┼ä empirycznych (najlepiej eksperymentalnych). Propozycja L. Witkowskiego polega na wprowadzeniu autorytetu w obszar nauk humanistycznych, czyli uznaniu, ┼╝e zjawisko to ma genez─Ö kulturow─ů, a tym samym jest bardziej p┼éynne, bardziej uwarunkowane tradycj─ů historyczn─ů, bardziej wysycone warto┼Ťciami, ni┼╝ chcieliby to zaakceptowa─ç przedstawiciele nauk behawioralnych. Drugi zabieg na autorytecie polega na nadaniu temu poj─Öciu nowego znaczenia. M├│wi─ůc krotko i konkretnie, chodzi o potraktowanie autorytetu jako soczewki, kt├│ra pozwala ludziom lepiej orientowa─ç si─Ö w otoczeniu spo┼éecznym, pewne rzeczy wyodr─Öbnia─ç z niego wyrazi┼Ťcie, a inne ignorowa─ç, przetwarza─ç informacje o ┼Ťwiecie zgodnie z tym, co widzimy w tym ÔÇ×szkle powi─Ökszaj─ůcymÔÇŁ autorytetu. Chc─ůc jak najlepiej odda─ç to oryginalne podej┼Ťcie: autorytet jest generatorem znacze┼ä spo┼éecznych, kt├│ry pozwala z nieograniczonej liczby sens├│w mo┼╝liwych do wydobycia z rzeczywisto┼Ťci uzna─ç za w┼éasne tylko niekt├│re z nich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8354 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 9727.VI.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9726.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Tom 9 serii Edukacja ma┼éego dziecka, zatytu┼éowany Szko┼éa przemiany instytucji i jej funkcji, kontynuuje zagadnienia dotycz─ůce pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym i zarazem poszerza dotychczasowe rozwa┼╝ania o kwestie zwi─ůzane z postrzeganiem wsp├│┼éczesnej szko┼éy jako ┼Ťrodowiska s┼éu┼╝─ůcego uczeniu si─Ö i poznawaniu ┼Ťwiata.Prac─Ö otwiera cz─Ö┼Ť─ç zatytu┼éowana Wsp├│┼éczesna szko┼éa jako kultura ucz─ůca si─Ö, w kt├│rej zaprezentowano autorskie rozwi─ůzania w zakresie organizowania ┼Ťrodowiska uczenia si─Ö m┼éodszych uczni├│w, a tak┼╝e ukazano zjawiska reprodukcji struktur spo┼éecznych czy blokowania potencja┼éu tw├│rczego dzieci. Autorzy poszczeg├│lnych tekst├│w podejmuj─ů ponadto pr├│b─Ö wskazania nowych strategii edukacyjnego dzia┼éania, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem refleksyjno┼Ťci i my┼Ťlenia krytycznego wobec poszukiwania, tworzenia i zmiany zar├│wno w aktywno┼Ťci dziecka, jak i nauczyciela.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15723.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka adresowana jest do os├│b zainteresowanych w┼éasnym rozwojem, zw┼éaszcza gdy celem ich pracy jest pomaganie w rozwoju innym, a wi─Öc do kadry akademickiej kszta┼éc─ůcej przysz┼éych pedagog├│w, do nauczycieli wszystkich typ├│w szk├│┼é, wychowawc├│w, psycholog├│w i rodzic├│w. porusza takie zagadnienia jak - Psychologia humanistyczna jako podstawa praktyki pedagogicznej - Samoaktualizacja jako kryterium zdrowia psychicznego - Uwarunkowania efektywno┼Ťci procesu wychowania - Trening interpersonalny jako metoda stymuluj─ůca proces samoaktualizacji - Eksperymentalne badania wp┼éywu treningu interpersonalnego na poziom samoaktualizacji student├│w. Celem tej pracy jest pomoc studentom kierunk├│w pedagogicznych oraz pracuj─ůcym ju┼╝ w zawodzie nauczycielom we w┼éa┼Ťciwym rozumieniu cel├│w wychowania, rozumieniu uwarunkowa┼ä konstruktywnych proces├│w interakcyjnych oraz w doskonaleniu ich umiej─Ötno┼Ťci psychopedagogicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2774.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Materia┼éy z mi─Ödzynarodowej konferencji naukowej w Kazimierzu Dolnym nad Wis┼é─ů, 19-21 maja 1997 r.
Materia┼éy zawarte w ksi─ů┼╝ce maj─ů na celu zwi─Ökszenie zainteresowania nauczycieli akademickich i student├│w problematyk─ů pedagogiczn─ů i zwi─Ökszy skuteczno┼Ť─ç oddzia┼éywa┼ä dydaktyczno-wychowawczych. Ca┼éo┼Ť─ç podzielona zosta┼éa na trzy cz─Ö┼Ťci: I Z zagadnie┼ä kszta┼écenia nauczycieli - problemy og├│lne, II Wybrane problemy psychologiczno-pedagogiczne w kszta┼éceniu i w pracy nauczycieli-wychowawc├│w, III Nauczyciel i rodzice wobec zagro┼╝e┼ä spo┼éecznych dzieci. Zalet─ů wi─Ökszo┼Ťci opracowa┼ä zawartych w publikacji jest ich aktualno┼Ť─ç.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8236.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia Pedagogika)
Bibliogr. s. [80].
W prezentowanym przewodniku autorka omawia znaczenie postawy `dobrego doros┼éego` w procesie wychowania i nauczania dzieci z rodzin dysfunkcyjnych. Definiuje struktur─Ö i mechanizmy funkcjonowania rodziny dysfunkcyjnej. Charakteryzuje zachowania dzieci wzrastaj─ůcych w takich rodzinach (strategie przetrwania - `role`, konsekwencje zdrowotne, psychologiczne i spo┼éeczne) oraz objawy na poziomie zachowania (r├│┼╝nicowanie objaw├│w w zale┼╝no┼Ťci od etapu rozwojowego). Przedstawia sposoby post─Öpowania wobec ucznia z rodziny dysfunkcyjnej (strategie: informuj─ůca, wspieraj─ůca, odsy┼éaj─ůca), radzi, do kogo zwr├│ci─ç si─Ö o pomoc, w jaki spos├│b rozmawia─ç z rodzicami. Opisuje relacje nauczyciel - dziecko (potrzeby dziecka a jego deficyty i bariery; granice wp┼éywu i odpowiedzialno┼Ťci nauczyciela). Ksi─ů┼╝k─Ö uzupe┼énia spis instytucji, do kt├│rych mo┼╝na si─Ö zg┼éosi─ç po specjalistyczn─ů pomoc.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3782 [Magazyn 2], 3781 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2535.IV.4 [Czytelnia B], P.2534.IV.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 379-392.
Podr─Öcznik wybitnego dydaktyka polskiego pokazuje proces nabywania wiedzy i kompetencji dydaktycznych przez nauczyciela. Autor umiej─Ötnie ┼é─ůczy teori─Ö i praktyk─Ö, aby odpowiedzie─ç na pytania czego uczy szko┼éa, jak kierowa─ç uczeniem si─Ö, jak pozna─ç osi─ůgni─Öcia szkolne ucznia. Ksi─ů┼╝ka przydatna zar├│wno dla student├│w pedagogiki, m┼éodych nauczycieli, jak i do┼Ťwiadczonych pedagog├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10244.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka zawiera przegl─ůd obecnego stanu o┼Ťwiaty i jego uwarunkowa┼ä oraz prezentuje bogat─ů ofert─Ö edukacyjn─ů mieszcz─ůc─ů si─Ö w "autorskich kreacjach dialogu edukacyjnego" w wykonaniu wsp├│┼éautor├│w publikacji. Pozycja ta wnosi wiele nowych rozwi─ůza┼ä w celu unowocze┼Ťnienia kszta┼étowania edukacji na miar─Ö XXI wieku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2237.V.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3527.V.3 [Czytelnia B], 3526.V.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
W 13 ju┼╝ tomie zosta┼éy zaprezentowane trzy w─ůtki tematyczne. Pierwszy zwi─ůzany jest z wyzwaniami i dylematami edukacji ma┼éego dziecka, kolejny odnosi si─Ö do dzia┼éa┼ä obejmuj─ůcych etap nauczania pocz─ůtkowego, a ostatni nawi─ůzuje bezpo┼Ťrednio do pracy samego nauczyciela.Cz─Ö┼Ť─ç pierwsza nosi tytu┼é Edukacja ma┼éego dziecka ÔÇô nowe wyzwania, stare dylematy. Prezentowane w niej teksty ukazuj─ů istotne problemy i potrzeby, przed kt├│rymi stoj─ů instytucje o┼Ťwiatowe wspieraj─ůce i stymuluj─ůce rozw├│j dziecka od 6. miesi─ůca do 6. roku ┼╝ycia. Okres ten w ┼╝yciu cz┼éowieka determinuje ca┼ée jego p├│┼║niejsze ┼╝ycie. Tym bardziej zatem nale┼╝y po┼éo┼╝y─ç szczeg├│lny nacisk na przestrzeganie wszelkich wymog├│w higienicznych, przestrzennych i personalnych, aby ┼Ťwiadczone w tych instytucjach us┼éugi by┼éy na najwy┼╝szym poziomie. Kluczowe s─ů r├│wnie┼╝ zagadnienia zwi─ůzane z metodyk─ů pracy z ma┼éymi dzie─çmi, gdzie w spos├│b szczeg├│lny powinno si─Ö akcentowa─ç potrzeb─Ö realizacji konstruktywistycznego modelu, w kt├│rym nauczanie podaj─ůce zostaje zast─ůpione poszukiwaniem wiedzy, otoczenie podmiotu ucz─ůcego si─Ö wyposa┼╝one jest w narz─Ödzia do aktywnego tworzenia nowej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci, a nie j─ů podaje, oraz w kt├│rym praca indywidualna zostaje zast─ůpiona prac─ů w grupie i dla grupy, aby osi─ůgn─ů─ç zadowalaj─ůce wszystkich efekty. Praca grupowa jest bowiem znacz─ůcym elementem funkcjonowania nowoczesnego spo┼éecze┼ästwa. Nale┼╝y zadba─ç o podtrzymanie w dzieciach wewn─Ötrznej motywacji do zdobywania i poznawania otaczaj─ůcego ┼Ťwiata, a wi─Öc trzeba zredefiniowa─ç rol─Ö nauczyciela i wyzwoli─ç w nim potrzeb─Ö samokszta┼écenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18556.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Studia i Monografie / Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu ISSN 0239-6009)
Bibliogr. s. 118-125
Gry, zabawy i ─çwiczenia z pi┼ék─ů nale┼╝─ů do najbardziej lubianych przez dzieci form aktywno┼Ťci ruchowej, w kt├│rych r├│┼╝norodno┼Ť─ç, niepowtrzalno┼Ť─ç, dynamika, zdobywanie do┼Ťwiadcze┼ä spo┼éecznych, emocjonalnych, umys┼éowych, mo┼╝liwo┼Ť─ç doznawania rado┼Ťci i przyjemno┼Ťci staj─ů si─Ö dla nich niezaprzeczalnymi warto┼Ťciami. Niniejsza publikacja to podsumowanie wielu lat bada┼ä i studi├│w nad kreacyjnymi i rekreacyjnymi warto┼Ťciami ─çwicze┼ä, zabaw i gier z pi┼ék─ů w rozwoju indywidualnym ucznia. Nowa wersja ksi─ů┼╝ki jest uzupe┼éniona m.in. o podstawy teoretyczne innowacyjnego wykorzystania w wychowaniu fizycznym aktywno┼Ťci ruchowej z pi┼ék─ů oraz struktur─Ö post─Öpowania dydaktyczno-wychowawczego nauczyciela w tworzeniu ┼Ťrodk├│w koryguj─ůcych zachowania uczni├│w aktywno┼Ťci─ů ruchow─ů z pi┼ék─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8296 [Magazyn 1] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again