Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Day Robert A
(1)
Struk Barbara
(1)
Waszczuk Joanna (pedagog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
DYSERTACJE NAUKOWE
(1)
EDYTORSTWO
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Metody nauczania
(1)
NAUKA
(1)
Nauka czytania
(1)
PORADNIKI
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Słowo kluczowe
czytanie
(1)
handwritting
(1)
język angielski
(1)
język polski
(1)
metody nauczania
(1)
motywacja
(1)
scientific research
(1)
writing skills
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
How to Write Publish & a Scientific Paper / Robert A. Day. - Ed. 4. - Cambridge : Cambridge University Press, [1995]. - XIV, 223 s. : ryc. ; 23 cm.
This witty and practical guide to organizing, writing, and submitting scientific research for publication in a scholarly scientific journal is designed to help good scientists become good writers. Each edition of this popular work has quickly become an Oryx bestseller, and the new fifth edition has been extensively revised to reflect the significant impact of the Internet and other electronic resources on the writing and publishing of scientific papers.This new edition presents seven new chapters that cover the topics of equipment and software; electronic publishing formats; the Internet and the World Wide Web; publishing on the World Wide Web; electronic journals; e-mail and newsgroups; and searching for information on the Web. Many chapters from the previous edition have also been revised and updated.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3228.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 58-60 i bibliografie przy rozdziałach.
Nauczanie czytania w języku polskim i angielskim w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej to opracowanie o charakterze metodycznym, którego celem jest wskazanie efektywnych sposobów nauczania czytania poprzez analizę modeli, metod i umiejętności warunkujących naukę czytania. Celem opracowania czyni sie również dostarczenie wiedzy na temat podejść dydaktycznych w nauczaniu czytania w obu językach, polskim i angielskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18557.XXIV.14.2 [Magazyn 1], P.18558.XXIV.14.2 [Magazyn 1], P.18559.XXIV.14.2 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21890.XXIV.14.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21889.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej