Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(62)
Forma i typ
Książki
(62)
Programy komputerowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(61)
dostępne
(10)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(61)
Autor
Cruz Christopher sol
(23)
Herrera Mario
(23)
Ansel Linnette
(4)
Broomhead Lisa
(4)
Michałowski Bartosz
(3)
Musiol Mady
(3)
Simmons Naomi
(3)
Villarroel Magaly
(3)
Bright Catherine
(2)
Erocak Linnette Ansel
(2)
Farrell Thomas S. C. (Thomas Sylvester Charles)
(2)
Mourão Sandie
(2)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna
(1)
Altamirano Annie
(1)
Bogdanowicz Katarzyna
(1)
Bogusławska Joanna
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Czyżewska Urszula
(1)
Dyson Leone
(1)
Elliott John (1938- )
(1)
Ferlazzo Larry
(1)
Hagger Hazel
(1)
Harmer Jeremy (1947- )
(1)
Hughes Arthur 1941-
(1)
Hull-Sypnieski Katie 1974-
(1)
Jiménez Raya Manuel
(1)
McCormack Rachel L
(1)
McIntyre Donald
(1)
Medwell Claire
(1)
Melia Patrick James
(1)
Mioduszewska Agata
(1)
Mocarz-Kleindienst Maria
(1)
Nation I. S. P
(1)
Pasquarelli Susan Lee
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Raczyńska Regina
(1)
Richards Jack C. (1943- )
(1)
Richards Jack C. 1943-
(1)
Sowa Magdalena (1976- )
(1)
Vieira Isabel Flávia Gonçalves Fernandes Ferreira
(1)
Wakeman Kate
(1)
Wallace Michael J
(1)
Werbińska Dorota
(1)
West Keith (1950- )
(1)
Wilkin Margaret
(1)
Zawadzka Elżbieta (1943- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(41)
Wielka Brytania
(12)
Anglia
(3)
Nowy Jork (stan) (USA)
(3)
Stany Zjednoczone
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Niemcy
(1)
Wirginia (USA)
(1)
Język
angielski
(47)
polski
(15)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(45)
Nauczanie języków obcych
(8)
Nauczyciele języka angielskiego
(6)
JĘZYKI
(4)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(4)
NAUCZYCIELE
(3)
Nauczyciele języków
(3)
NAUCZYCIELE JĘZYKÓW
(2)
Badania naukowe
(1)
CZYTANIE
(1)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
English language
(1)
FILOLOGIA ANGIELSKA
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
Język angielski
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
LITERATURA AMERYKAŃSKA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nauczyciele
(1)
RETORYKA
(1)
RYNEK PRACY
(1)
Reading (Elementary)
(1)
Reading teachers
(1)
Teoria nauczania
(1)
Testy językowe
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
UCZNIOWIE
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Gatunek
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(42)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI dla RODZICÓW
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(9)
Edukacja i pedagogika
(8)
Kultura i sztuka
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(39)
primary school education
(30)
English language
(17)
teacher's book
(12)
pre-school education
(9)
study and teaching
(5)
primary school
(4)
teacher
(4)
English teacher
(3)
foreign speakers
(3)
language teacher
(3)
nauczanie
(3)
ELT
(2)
język obcy
(2)
learning
(2)
teacher education
(2)
training
(2)
American literature
(1)
Foreign speakers
(1)
Study and teaching
(1)
United States
(1)
ability testing
(1)
adult education
(1)
autonomia
(1)
cultural studies
(1)
czytanie
(1)
discourse
(1)
drama
(1)
dysleksja
(1)
education
(1)
edukacja wczesnoszkolna
(1)
english culture
(1)
foreign language
(1)
gramatyka
(1)
język polski
(1)
kształcenie integracyjne
(1)
kształcenie językowe
(1)
language
(1)
language skills
(1)
mentoring
(1)
methodology
(1)
myślenie twórcze
(1)
nauczanie języków specjalistycznych
(1)
nauczyciele
(1)
niepełnosprawność
(1)
ortografia
(1)
pisanie
(1)
polityka językowa
(1)
professional development
(1)
programy nauczania
(1)
reading
(1)
reading specialist
(1)
relacja nauczyciel-uczeń
(1)
research
(1)
rhetoric
(1)
rynek pracy
(1)
specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
społeczeństwo
(1)
standards
(1)
study
(1)
teacher development
(1)
teaching approaches
(1)
teaching materials
(1)
uczenie się
(1)
uczeń niepełnosprawny
(1)
zabawy dydaktyczne
(1)
62 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Key issues in language teaching / Jack C. Richards. - Cambridge : Cambridge Univeristy Press, 2015. - XXII, 826 stron : ilustracje ; 25 cm.
Includes bibliographical references and index.
A comprehensive and extensively researched overview of key issues in language teaching today. This essential text, also available to purchase separately as an enhanced eBook with embedded video, surveys a broad range of core topics that are essential in understanding contemporary approaches to teaching English as a second or international language, and which form the content of many professional development courses for language teachers. A wide range of issues is examined, including a consideration of the nature of English in the world, the way the English teaching profession works, the development of teaching methods, the nature of classroom teaching, teaching the four skills, teaching the language system, and elements of a language program.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18292.XXIV.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20094.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20093.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 135-155. Indeks.
Autonomy in Language Education offers a holistic overview of and novel contribution to a complex and multifaceted, yet under-studied, field of inquiry that is transforming language pedagogy: It offers nineteen original chapters that critically analyze the impact of Henri Holec's seminal 1979 book Autonomy in Foreign Language Learning unpack theoretical, empirical, conceptual, methodological, ethical, and political developments over the last forty years from many perspectives explore practical implications for teaching, learning, and teacher education and suggest future avenues and challenges for research and practice in this broad, diverse, essential field.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21783.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21782.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16225.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5075 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5074.V.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6179.V.8 [Czytelnia A], 6178.V.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 253-276.
Niniejsze opracowanie ma na celu przybliżenie ważnej, lecz niedostatecznie uwzględnianej lub wręcz pomijanej w kształceniu przyszłych nauczycieli problematyki. Niedostateczna wiedza nauczycieli o trudnościach oraz możliwościach uczniów o innych prawidłowościach rozwojowych, o ich problemach psychologicznych i społecznych, błędne przekonania i postawy dotyczące roli integracji społecznej, brak odpowiedniego przygotowania metodycznego powodują liczne nieporozumienia w kontaktach z nimi i ograniczają efektywność oddziaływań dydaktycznych, terapeutycznych i wychowawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22627.V.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22626.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
This book maps out a new paradigm of teacher education an, by implication, professional education generally. The book opens with two alternative theories of teacher education and training and explains the concepts and assumptions on which they rest including beliefs about the nature and role of education in society. It then proposes a natural science paradigm and its implications for establishing a coherent view of teacher education. Subsequent chapters indicate the professional implications of such a model.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3196.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3195.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A series of essays on mentoring issues in education, which includes discussion of the political and historical aspects of mentoring, the mentor-student relationship and the generic skills approach to mentoring.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3241.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3240.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teaching ESL/EFL reading and writing / I. S. P. Nation. - New York ; London : Routledge, 2009. - XI, 171 s. ; 23 cm.
(ESL & Applied Linguistics Professional Series)
Bibliogr. s. 163-168. Indeks.
Using a framework based on principles of teaching and learning, this guide for teachers and teacher trainees provides a wealth of suggestions for helping learners at all levels of proficiency develop their reading and writing skills and fluency. By following these suggestions, which are organized around four strands-meaning-focused input, meaning-focused output, language-focused learning, and fluency development ľ teachers will be able to design and present a balanced program for their students. "Teaching ESL/EFL Reading and Writing", and its companion text, "Teaching ESL/EFL Listening and Speaking", are similar in format and the kinds of topics covered, but do not need to be used together. Drawing on research and theory in applied linguistics, their focus is strongly hands-on, featuring: easily applied principles, a large number of useful teaching techniques, and guidelines for testing and monitoring. All Certificate, Diploma, Masters and Doctoral courses for teachers of English as a second or foreign language include a teaching methods component. The texts are designed for and have been field tested in such programs.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14556.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The purpose of the book is to present culture of the English speaking countries by means of original, stimulating and diversified exercises. For teachers the book provides numerous activities suitable for students of different levels, i.e. from pre-intermediate to upper-intermediate. Among the tasks there are, for instance, role-play, quizzes, board games, crosswords, puns and discussion panels, reading and listening comprehension, writing and speaking tasks. For students the book constitutes an affluent source of cultural knowledge concerning the English speaking countries allowing them to explore and enrich the language in entirely new aspects.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14995.XXIV.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15830.XXIV.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Testing for language teachers / Arthur Hughes. - Second edition - Cambridge ; New York : Cambridge University Press, 2003. - XII, 251 pages : illustrations ; 24 cm.
(Cambridge Language Teaching Library)
Includes bibliographical references (p. 237-245) and indexes.
This second edition remains the most practical guide for teachers who want to have a better understanding of the role of testing in language teaching. It has a new chapter on testing young learners and expanded chapters on common test techniques and testing overall ability.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18074.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (pages 179-181)
Standards for ESL/EFL Teachers of Adult Learners offers performance indicators, vignettes, and evaluation tools for instructors. These clearly organized components will help instructors identify the qualities and practices to pursue in their teaching. The standards in this book address planning, instructing, and assessing as the basis for effective teaching. These three core standards lead to five additional standards that focus on both the instructor and the instruction: identity and context, language proficiency, learning, content, and commitment and professionalism Collectively, these eight standards represent the foundation of what professional teachers of ESL and EFL to adult learners should know and be able to do. The eight standards are organized in a useful and concrete format. Each is introduced with a brief description followed by theoretical justification, numbered performance indicators, vignettes of real-life settings using the performance indicators, and a forum for further thought and discussion. The standards can be applied to most settings with adult English as a second language or foreign language learners and can benefit educators and administrators in teacher-training programs, in educational programs, and in achieving professional development both personally and institution-wide.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17992.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Essential teacher knowledge : core concepts in English language teaching / Jeremy Harmer. - First edition, Third impression. - Harlow : Pearson, 2017. - 287, [1] stron. : ilustracje ; 28 cm + płyta DVD.
(Always Learning)
Essential Teacher Knowledge - a unique foundation-level methodology book with over 2 hours of video footage. Essential Teacher Knowledge is the core foundation-level guide for teachers of general English, young learners and CLIL. Units on essential theory, practical teaching advice and classroom ideas are presented across two pages, in full colour. Written in accessible English, Essential Teacher Knowledge is ideal preparation for TKT and other entry-level teacher qualifications, or as a handbook for any ELT teacher. Two hours of video footage includes demonstrations of key teaching techniques, such as giving instructions and correction, so new teachers can see the theory put into practice and global “Teachers’ Voices” - teachers from around the world sharing opinions and ideas about key issues for the global English teaching community.PIN-coded access to extra online material: audio to accompany the Pronunciation units (23 - 29), downloadable activities (Revise, Research, Reflect) to accompany every unit, more teachers’ voices videos and other resources for teachers, including an up-to-date bibliography.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17688.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Through clever body language and vocal inflection, this book encourages new and current teachers of English to produce inspiring lessons that will engage their pupils. The book also contains 20 ready to use lesson plans that will excite, intrigue and entertain your secondary English class, and a companion website that includes: links to useful websites, PowerPoints to display on the board, handouts for students, Chea Sheets for teachers and extra games and activities to supplement those in the book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13917.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W skład zestawu wchodzą książki o sygn. 16536 XXIV.14, 16537 XXIV.14, 84 kolorowe karty o sygn. 16534 XXIV.14, 34 storycards 16538 XXIV.14, komplet 2 płyt CD o sygn. CD.369.
Discover the world through English with Dex. Discover, learn and play with English alongside the loveable dinosaur Dex! A three-level course, Discover with Dex provides a supportive and enjoyable learning context for young children. The course follows a story-based approach and includes a full range of age-appropriate activities such as singing, acting and Total Physical Response (TPR), as well as developing early life skills such as cooperation and good behaviour and cognitive and motor skills. Using a simple and unique 'encounter, engage and exploit' methodology ensures maximum input and productivity backed up by comprehensive teacher support.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16535.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W skład zestawu wchodzą książki o sygn. 16541 XXIV.14, 16542 XXIV.14, 119 kolorowe karty o sygn. 16539 XXIV.14, 34 storycards 16543 XXIV.14, komplet 2 płyt CD o sygn. CD.370.
Discover the world through English with Dex. Discover, learn and play with English alongside the loveable dinosaur Dex! A three-level course, Discover with Dex provides a supportive and enjoyable learning context for young children. The course follows a story-based approach and includes a full range of age-appropriate activities such as singing, acting and Total Physical Response (TPR), as well as developing early life skills such as cooperation and good behaviour and cognitive and motor skills. Using a simple and unique 'encounter, engage and exploit' methodology ensures maximum input and productivity backed up by comprehensive teacher support.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16540.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W skład zestawu wchodzą książki o sygn. 16546 XXIV.14, 16547 XXIV.14, kolorowe karty o sygn. 16544 XXIV.14, storycards 16548 XXIV.14, komplet 2 płyt CD o sygn. CD.371.
Discover the world through English with Dex. Discover, learn and play with English alongside the loveable dinosaur Dex! A three-level course, Discover with Dex provides a supportive and enjoyable learning context for young children. The course follows a story-based approach and includes a full range of age-appropriate activities such as singing, acting and Total Physical Response (TPR), as well as developing early life skills such as cooperation and good behaviour and cognitive and motor skills. Using a simple and unique 'encounter, engage and exploit' methodology ensures maximum input and productivity backed up by comprehensive teacher support.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16545.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
My Firts English Adventure 1 : Teacher's Book / Mady Musiol, Magaly Villarroel. - 4th imp. - Harlow : Pearson Education Limited, 2013. - 159, [1] s. : il. ; 27x21 cm + 1 dysk optyczny (DVD-ROM).
(Always Learning)
Do książki dołączona jest płyta DVD o tej samej sygnaturze. W skład zestawu wchodzą książki o sygn. B.1205 XXIV CZYT., B.1208 XXIV CZYT. (z płytą DVD o tej samej sygnaturze), 30 kolorowych kart (B.1206 XXIV CZYT.), 3 plakaty (B.1207) oraz płyty CD o sygn. CD.325 i CD.326.
"My First English Adventure" is an English course that covers the early learning stages of Pre-school education. The Teacher's Book gives step-by-step teaching instructions for each core unit in "My Firts English Adventures 1" as well as for the "Playtime" and "Festivals" units.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14406.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
My Firts English Adventure 2 : Teacher's Book / Mady Musiol, Magaly Villarroel. - 3rd imp. - Harlow : Pearson Education Limited, 2010. - 159, [1] s. : il. ; 27x21 cm + 1 dysk optyczny (DVD-ROM).
(Always Learning)
Do książki dołączona jest płyta DVD o tej samej sygnaturze. W skład zestawu wchodzą książki o sygn. B.1209 XXIV CZYT. (z płytą DVD o tej samej sygn.), B.1210 XXIV CZYT., 3 plakaty (B.1211 XXIV CZYT.) i płyty CD o sygn. CD.327 i CD.328.
"My First English Adventure" is an English course that covers the early learning stages of Pre-school education. The Teacher's Book gives step-by-step teaching instructions for each core unit in "My Firts English Adventures 2" as well as for the "Playtime" and "Festivals" units.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14407.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Always Learning)
Oprawa kołonotatnikowa.
W skład zestawu wchodzą książki o sygn. B.1214 XXIV CZYT., 22 kolorowe karty (B.1213 XXIV CZYT.) i płyta CD o sygn. CD.329.
"My First English Adventure" is an English course that covers the early learning stages of Pre-school education. The Teacher's Book gives step-by-step teaching instructions for each core unit in "My Firts English Adventures Starter" as well as for the "Playtime" and "Festivals" units.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14408.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Always Learning)
W skład zestawu wchodzą książki o sygn. B.1215 XXIV CZYT., B.1216 XXIV CZYT., B.1218 XXIV CZYT., 75 kolorowych kart (B.1217 XXIV CZYT.), komplet 2 płyt CD o sygn. CD.331 i dwie płyty DVD o sygn. DVD.330 i DVD.332.
"Ricky the Robot" is an English course for 3-5 year olds in preschool education. In Level 1 there are eight lessons in each unit; six of these have a Student's Book worksheet and the other two have photocopiables in the Teacher's Book. The Teacher's Book contains: contents table, introduction, unit maps, letters to parents, teacher's notes on the main lessons, teacher's notes on the optional lessons, teacher's notes on the festival lessons, evaluation charts and photocopiables.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14409.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej