Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Dziewulak Dobromir (1958- )
(2)
Bis Dorota
(1)
Bogaj Andrzej
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Kwiatkowski Stefan M. (1948- )
(1)
Mazińska Magdalena
(1)
Szewczak Iwona
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
OŚWIATA
(6)
EKOROZWÓJ
(1)
PEDAGOGIKA PRACY
(1)
PORADNICTWO ZAWODOWE
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
Gatunek
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Słowo kluczowe
edukacja
(2)
Unia Europejska
(1)
edukacja ekologiczna
(1)
ekorozwój
(1)
oświata
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Systemy szkolne Unii Europejskiej / Dobromir Dziewulak. - Wyd. 3 popr. i uzup. - Warszawa : Wydawnictwo "Żak", 1997. - 166 s. : rys., tab. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2561 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy szkolne Unii Europejskiej / Dobromir Dziewulak. - Wyd. 3 popr.i uzup. - Warszawa : Wydawnictwo Akademickie "Żak", 1997. - 166 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Niniejsze opracowanie jest próbą kompleksowego spojrzenia na stan polityki oświatowej w piętnastu państwach tworzących Unię Europejską. Podstawowym celem pracy jest przedstawienie współczesnego obrazu stanu edukacji w państwach UE, scharakteryzowanie głównych kierunków polityki oświatowej UE, jak również wykazanie braku koncepcji jednolitej szkoły europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2823.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Dobrego Nauczyciela)
Publikacja omawia zbieżności i różnice w organizacji systemów edukacji w krajach europejskich w wybranym obszarze. Porównanie rozwiązań stosowanych w innych krajach z własną wiedzą i doświadczeniem pozwoli Czytelnikowi na ocenę i refleksję na temat polskiej oświaty w rodzinie europejskiej i może zachęcić do bliższego zainteresowania sie niektórymi problemami. W celu podsumowania oraz ukazania polityki edukacyjnej Unii Europejskiej na szerszym, europejskim i światowym tle, część publikacji poświęcono omówieniu działalności organizacji międzynarodowych o europejskim i pozaeuropejskim zasięgu: Rady Europy, OECD i UNESCO w sferze edukacji i wzajemnych powiązań w tym obszarze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3010.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wybór dokumentów pod redakcją dr Doroty Bis i mgr Iwony Szewczak jest pierwszą pozycją na rynku wydawniczym przedstawiającą zbiór przepisów dotyczących zagadnień związanych z rozwojem polityki edukacyjnej opartej na koncepcji Strategii Lizbońskiej. Książka przedstawia akty prawa wspólnotowego i polskiego, a także dokumenty programowe dotyczące realizacji wyzwań stojących przed edukacją europejską w XXI wieku. Publikacja może mieć znaczenie zarówno dla studentów pedagogiki i socjologii, jak również nauk politycznych czy też studentów prawa i administracji. Jest ona niezbędną pomocą dla wszystkich zajmujących się edukacją w ramach Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7080.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja dla zrównoważonego rozwoju ; t. 1)
Opis wg okł. Na grzb. wyłącznie tyt. całości. Materiały z konf., październik 2009, Piechowice.
Tekst częśc. tł. z niem.
Bibliogr. przy ref.
W tomie I dotyczącym edukacji dla ładu zintegrowanego, obecnie podstawowej wykładni istoty nowego paradygmatu rozwoju, zawarto artykuły problemowe oceniające zaawansowanie realizacji celów i zadań ogłoszonej przez ONZ na lata 2005-2014 Dekady Edukacji dla Zrównoważonego Rozwoju i europejskiej strategii realizacji celów Dekady. Ocena polskiego systemu edukacyjnego z punktu widzenia realizacji jej założeń na tle doświadczeń innych krajów europejskich, zwłaszcza niemieckich, jest szczególnym przedmiotem zainteresowania autorów publikacji zamieszczonych w tym tomie. Publikacja adresowana jest do wszystkich zainteresowanych edukacją dla nowego paradygmatu rozwoju, nie tylko w jej formalnym wydaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11849.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik prezentuje aktualnie ważne problemy jak: uznawalność dyplomów i świadectw w krajach Unii Europejskiej, standardy kwalifikacji zawodowych: rynkowe i szkolne, problemy etyczne związane ze środowiskiem pracy. Problematyka książki została podzielona na 7 powiązanych z sobą części. Zaczyna się od definicji i charakterystyki współczesnych rynków pracy. Następnie podejmowane są zagadnienia dotyczące: zawodoznawstwa, klasyfikacji i kompetencji zawodowych, nowych zawodów i form zatrudnienia, poradnictwa zawodowego ujętego w syntetycznej formie współczesnych orientacji i tendencji w tej dziedzinie, szkolnych i pozaszkolnych systemów kształcenia zawodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4791.VII.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5159.VII.3 [Czytelnia B], 5160.VII.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej