Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(23)
E-booki
(6)
IBUK Libra
(6)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(26)
available
(22)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(7)
Wypo┼╝yczalnie
(16)
Czytelnie
(26)
Author
Kozioł Leszek
(4)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Gee Jeff
(2)
Gee Val
(2)
Kramarz Marzena
(2)
Nie┼╝urawski Lech (1949- )
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Plata Konrad
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bloom Robert H
(1)
Chmielewski Pawe┼é (1960- )
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Conti Dave
(1)
Dych├ę Jill
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kasprzyk Ewa (1957- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kole┼Ťnik Jan
(1)
Lennecke Kirsten
(1)
Martin William B
(1)
Musiał Maciej
(1)
Nowicka Teresa
(1)
Ocicka Barbara
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Owczarek Artur
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sadowski Adam
(1)
Sarnacki Jacek (1953- )
(1)
Scannell Edward E
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul (1966- )
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Witek Marzena
(1)
W─ůsik Dorota (t┼éumacz)
(1)
Zi─Öba Magda
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
┼üapi┼äski Jerzy (1940- )
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(14)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(33)
Language
Polish
(32)
English
(1)
Audience Group
Specjali┼Ťci ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
OBSŁUGA KLIENTA
(25)
MARKETING PARTNERSKI
(5)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(3)
HOTELARSTWO
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(2)
Obsługa klienta
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
ROZMOWA TELEFONICZNA
(2)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(2)
USŁUGI
(2)
APTEKARSTWO
(1)
BANKI
(1)
GASTRONOMIA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
LOGISTYKA
(1)
MERCHANDISING
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
OBRÓT TOWAROWY
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
Subject: time
2001-
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(3)
PORADNIKI
(2)
FILM EDUKACYJNY
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
33 results Filter
No cover
Book
In basket
(Szkolenia)
Do ksi─ů┼╝ki do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o sygn. CD.65.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.3685.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce, kt├│ra w oryginalnej wersji odnios┼éa wielki sukces w Europie Zachodniej i USA, Autor przedstawia kompleksowo nowoczesn─ů strategi─Ö obs┼éugi klienta. Ksi─ů┼╝ka ma siedem rozdzia┼é├│w. W ka┼╝dym z nich Autor omawia jeden z sekret├│w, kt├│re jego zdaniem s─ů kluczem do tego, aby sta─ç si─Ö graczem ┼Ťwiatowej klasy pod wzgl─Ödem nastawienia na klienta, obs┼éugi klienta, satysfakcji klienta i jego lojalno┼Ťci. Tylko w ten spos├│b firma mo┼╝e zdoby─ç przewag─Ö konkurencyjn─ů na wsp├│┼éczesnym rynku. W ksi─ů┼╝ce Autor przedstawi┼é, w jaki spos├│b pozna─ç klient├│w i zdoby─ç o nich odpowiednie informacje, tworzy─ç warto┼Ť─ç dla klienta, dostarcza─ç warto┼Ťci klientom, zarz─ůdza─ç reklamacjami klient├│w w celu osi─ůgni─Öcia zysku, budowa─ç lojalno┼Ť─ç klient├│w, tworzy─ç odpowiedni─ů struktur─Ö i procesy w firmie nastawionej na klienta oraz kultur─Ö firmy i jej relacje z klientami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4908.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5474.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 209-214.
Tre┼Ťci zawarte w ksi─ů┼╝ce maj─ů pom├│c w badaniach nad skuteczno┼Ťci─ů przedsi─Öbiorstw kooperuj─ůcych w sieciach i ┼éa┼äcuchach dostaw. Zasadniczy nacisk po┼éo┼╝ony jest na kooperacj─Ö w sieciach dystrybucji, dlatego te┼╝ miernik oceny skuteczno┼Ťci odniesiono do poziomu logistycznej obs┼éugi klienta. Ksi─ů┼╝ka posiada atuty podr─Öcznika akademickiego. Wskazuje bowiem podstawowe definicje oraz proponuje metodyk─Ö prowadzenia bada┼ä w ocenie skuteczno┼Ťci. Jednocze┼Ťnie publikacja wsparta zosta┼éa weryfikacj─ů zamieszczonej metodyki, prezentuj─ůc badania przeprowadzone w wybranych sieciach dystrybucji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14491.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15436.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Branded customer service, 2006.
Bibliogr. s. 227-229. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka wyja┼Ťnia, jak to si─Ö dzieje, ┼╝e w┼Ťr├│d setek marek jedne budz─ů pozytywne skojarzenia, a inne pozostaj─ů oboj─Ötne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiaj─ů architektur─Ö marki, wskazuj─ůc zar├│wno jawne, jak i ukryte aspekty sprzeda┼╝y, na przyk┼éad przekazywan─ů klientowi przez sprzedawc─Ö wiar─Ö w warto┼Ť─ç produktu lub us┼éugi. Odpowiadaj─ů przy tym na pytania: Jak obs┼éug─Ö klienta zmieni─ç w markow─ů obs┼éug─Ö klienta? Jak ┼Ťwiadomo┼Ť─ç marki wp┼éywa na do┼Ťwiadczenie obs┼éugi? Jak zwi─Ökszy─ç sympati─Ö klient├│w do marki? Czym, poza cechami produktu, przyci─ůgn─ů─ç klient├│w? Autorzy proponuj─ů zestaw praktycznych ─çwicze┼ä u┼éatwiaj─ůcych zastosowanie zasad markowej obs┼éugi klienta w konkretnej firmie. Przytaczaj─ů te┼╝ przyk┼éady znanych ┼Ťwiatowych marek oraz przedstawiaj─ů sylwetki os├│b odpowiedzialnych za ich sukces.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13651.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14670.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: The inside advantage : the strategy that unlocks the hidden growth in your business.
Indeks.
Autor ksi─ů┼╝ki, Robert H. Bloom, twierdzi, ┼╝e ka┼╝de przedsi─Öbiorstwo mo┼╝e wykszta┼éci─ç u siebie przynajmniej jedno cenne ┼║r├│d┼éo przewagi konkurencyjnej, kt├│re stanie si─Ö fundamentem rozwoju firmy. Nazywa je "wewn─Ötrznym atutem". Ten atut zwykle pozostaje niezauwa┼╝ony, ukryty g┼é─Öboko w wykonywanej dzia┼éalno┼Ťci lub w pomy┼Ťle, na kt├│rym opiera si─Ö funkcjonowanie firmy. Dzi─Öki odkryciu wewn─Ötrznego atutu i dotarciu z nim do ┼Ťwiadomo┼Ťci klient├│w mo┼╝na zainicjowa─ç dynamiczny rozw├│j firmy. Przedstawiona w ksi─ů┼╝ce strategia opiera si─Ö na czterdziestopi─Öcioletnim do┼Ťwiadczeniu autora w pobudzaniu wzrostu r├│┼╝nego typu i wielko┼Ťci firm i marek, w tym tak znanych, jak Southwest Airlines, T-Mobile, TGI Friday's, Nestl├ę i L'Or├ęal. Pos┼éuguj─ůc si─Ö procesem odkrywania mo┼╝liwo┼Ťci wzrostu, autor udost─Öpnia swoj─ů strategi─Ö wszystkim tym, kt├│rzy dobrze znaj─ů swoj─ů bran┼╝─Ö, lecz nie potrafi─ů opracowa─ç strategii wzrostu dla swojej firmy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8764.IX.10 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10234.IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
(Szkolenia)
Do p┼éyty CD do┼é─ůczona jest ksi─ů┼╝ka o sygn. P.3685 IX CZYT.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.65 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
(Multimedialne Programy Szkoleniowe)
Dysk w pojemniku 19x14 cm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.70 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.73 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Kolegium Nauk o Przedsi─Öbiorstwie. Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç w XXI wieku)
G┼é├│wn─ů przes┼éank─ů, kt├│ra sk┼éoni┼éa autork─Ö do podj─Öcia tego tematu, jest dynamiczny rozw├│j sektora us┼éug i wynikaj─ůce z tego zapotrzebowanie na wiedz─Ö z zakresu zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwami us┼éugowymi. W kontek┼Ťcie us┼éug szczeg├│lnie interesuj─ůce by┼éo spojrzenie na zagadnienie budowania lojalno┼Ťci klient├│w w celu wej┼Ťcia w posiadanie informacji i wiedzy o lojalnych klientach i relacjach z nimi oraz zebranie i uporz─ůdkowanie wiedzy dotycz─ůcej logistyki w us┼éugach. Opracowanie wskazuje i omawia procesy i dzia┼éania logistyczne wyst─Öpuj─ůce w przedsi─Öbiorstwach us┼éugowych oraz pokazuje, jak informacje i wiedza o lojalnym kliencie i relacjach z nim mog─ů by─ç wykorzystane w zarz─ůdzaniu logistyk─ů przedsi─Öbiorstw us┼éugowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9038.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10613.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bankowo┼Ť─ç detaliczna / redakcja naukowa Jan Kole┼Ťnik. - Warszawa : Difin, 2016. - 230 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa bankowo┼Ťci detalicznej, uwzgl─Ödniaj─ůc─ů najnowsze zmiany w tym obszarze, dotycz─ůce m.in. przeciwdzia┼éania lichwie, regulacji kredytu konsumenckiego, czy te┼╝ odwr├│conego kredytu hipotecznego. Szczeg├│lne miejsce zajmuj─ů w niej nowoczesne produkty bankowe, takie jak instrumenty p┼éatnicze oraz wci─ů┼╝ nowe na polskim rynku formy ┼Ťwiadczenia us┼éug bankowych, np. private banking. Ksi─ů┼╝ka prezentuje przy tym tematyk─Ö zwi─ůzan─ů z bankowo┼Ťci─ů detaliczn─ů zar├│wno od strony banku (np. ukazuj─ůc spos├│b ujmowania tego rodzaju bankowo┼Ťci w rachunku adekwatno┼Ťci kapita┼éowej), jak te┼╝ od strony klient├│w (poprzez przedstawienie zasad segmentacji klient├│w, kana┼é├│w dystrybucji oraz najwa┼╝niejszych produkt├│w depozytowych, kredytowych i rozliczeniowych).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15129 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16129.VIII.8 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16128.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(CheckAp)
Bibliogr. s. 158.
Fitoterapia czy zio┼éolecznictwo, aplikowa─ç czy stosowa─ç? W rozmowie z pacjentem wa┼╝ne jest nie tylko co si─Ö m├│wi, ale r├│wnie┼╝ jak si─Ö m├│wi! Liczne przyk┼éady porad z codziennej praktyki farmaceutycznej uwra┼╝liwi─ů Pa┼ästwa na spos├│b prowadzenia rozm├│w z pacjentami:: aby Pa┼ästwa pacjenci zawsze czuli si─Ö dobrze zrozumiani.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11687.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 184-192. Indeks.
Zarz─ůdzanie relacjami z klientami jest istotne na ka┼╝dym etapie dzia┼éalno┼Ťci organizacji. Ich potrzeby powinny by─ç uwzgl─Ödniane pocz─ůwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzeda┼╝, produkcj─Ö, dostawy, a┼╝ po obs┼éug─Ö posprzeda┼╝ow─ů. Budowanie trwa┼éej przewagi konkurencyjnej, jak argumentuj─ů Autorzy, zale┼╝y od zrozumienia oczekiwa┼ä klienta oraz prze┼éo┼╝enia ich na j─Özyk i kszta┼ét organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsi─Öbiorstw, kt├│re wdro┼╝y┼éy nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiagn─Ö┼éy sukces nie tylko w skali krajowej, ale i mi─Ödzynarodowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9878.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11466.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Analiza klienta / Małgorzata Rószkiewicz - Kraków : SPSS Polska, 2011. - 296 s. : il. ; 30 cm.
U dołu okł. i na grzbiecie: Predictivesolutions.
Bibliogr. s. 287-292. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka powsta┼éa jako modyfikacja wcze┼Ťniej przygotowanych przez autork─Ö pozycji i wydanych ju┼╝ jaki┼Ť czas temu, a koncentruj─ůcych si─Ö na metodach formalnych stosowanych w analizie danych marketingowych. Modyfikacja polega┼éa nie tylko na rozszerzeniu tre┼Ťci z zakresu analiz statystycznych, ale r├│wnie┼╝ na ich wzbogaceniu opisem realizacji procedur z wykorzystaniem oprogramowania IBM SPSS Statistics.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12904.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Dla student├│w wy┼╝szych lat ekonomii oraz zarz─ůdzania i marketingu do wyk┼éad├│w specjalistycznych dotycz─ůcych zachowa┼ä konsument├│w i budowy program├│w lojalno┼Ťciowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego.
Bibliogr. s. 143-148. Indeks.
Podr─Öcznik dla student├│w wy┼╝szych lat ekonomii oraz zarz─ůdzania i marketingu do wyk┼éad├│w specjalistycznych dotycz─ůcych zachowa┼ä konsument├│w i budowy program├│w lojalno┼Ťciowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Mo┼╝e r├│wnie┼╝ by─ç przydatny praktykom kszta┼étuj─ůcym strategi─Ö marketingow─ů i programy lojalno┼Ťciowe w swoich firmach. Zawiera najnowsz─ů, usystematyzowan─ů wiedz─Ö o lojalno┼Ťci klient├│w, jej typach, prawid┼éowo┼Ťciach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiaj─ů zar├│wno podstawy teoretyczne, jak i liczne przyk┼éady rozwi─ůza┼ä stosowanych w praktyce. W ksi─ů┼╝ce om├│wiono kolejno: istot─Ö i rodzaje lojalno┼Ťci, modele lojalno┼Ťci, motywacje klient├│w, typologi─Ö lojalno┼Ťci, dynamik─Ö zmian postaw klient├│w, pomiar lojalno┼Ťci. Praca ma zar├│wno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentuj─ů bowiem najnowsz─ů wiedz─Ö, opart─ů na literaturze ┼Ťwiatowej, popart─ů licznymi przyk┼éadami z ┼╝ycia gospodarczego. Ka┼╝dy rozdzia┼é ko┼äcz─ů pytania kontrolne. Podr─Öcznik zawiera r├│wnie┼╝ bogat─ů bibliografi─Ö i indeks rzeczowy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7532 [Magazyn 1], P.7531 [Magazyn 1], P.7013 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7830.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7829.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.71 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 557-560.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje w spos├│b kompleksowy koncepcj─Ö zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů klienta. Jest to nowoczesne podej┼Ťcie do marketingu polegaj─ůce na traktowaniu klient├│w jako g┼é├│wnego aktywu firmy, kt├│rego warto┼Ť─ç jest w procesie zarz─ůdczym mierzona i maksymalizowana. Rozw├│j trwa┼éych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinant─Ö wzrostu zysku firmy oraz jej warto┼Ťci. Problematyka zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podej┼Ť─ç do pomiaru warto┼Ťci klienta, zarz─ůdzanie wiedz─ů o kliencie, tworzenie warto┼Ťci dla klienta, spo┼éecznie odpowiedzialnego marketingu jako warto┼Ťci dla klienta, budowy warto┼Ťci klienta w marketingu relacji. Ksi─ů┼╝ka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelnik├│w zainteresowanych strategiami wzrostu warto┼Ťci klient├│w - praktyk├│w, nauczycieli akademickich, a tak┼╝e student├│w marketingu i zarz─ůdzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11961.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
CRM relacje z klientami / Jill Dych├ę ; t┼éumaczenie Marzena Witek. - Gliwice : Helion, copyright 2002. - 272 strony : rysunek ; 24 cm.
(Addison-Wesley Information Technology Series)
Ksi─ů┼╝ka stara si─Ö ┼éagodzi─ç niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie poj─Öcia i jego r├│┼╝nych sk┼éadnik├│w, a nast─Öpnie dostarczaj─ůc przewodnika do efektywnego wdro┼╝enia programu CRM. Jednocze┼Ťnie s┼éu┼╝y jako ┼║r├│d┼éo informacji, okre┼Ťlaj─ůce i przedstawiaj─ůce kluczowe koncepcje CRM, a tak┼╝e jako praktyczny przewodnik u┼éatwiaj─ůcy wyb├│r najlepszego sposobu zaadaptowania i wdro┼╝enia w┼éasnego rozwi─ůzania CRM. Ksi─ů┼╝ka przedstawia r├│wnie┼╝ typowe b┼é─Ödy i najcz─Östsze sukcesy, jakie sta┼éy si─Ö udzia┼éem tych, kt├│rzy jako pierwsi zacz─Öli stosowa─ç CRM. Wcze┼Ťniej jednak pomo┼╝e uporz─ůdkowa─ç posiadane wiadomo┼Ťci i zrozumie─ç r├│┼╝ne funkcje pe┼énione przez CRM wraz z mo┼╝liwymi kombinacjami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19544.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19543.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 379-395.
Niniejsza ksi─ů┼╝ka to kompendium wiedzy dotycz─ůcej teorii powstawania i zarz─ůdzania istotnym parametrem osi─ůgni─Öcia sukcesu rynkowego wsp├│┼éczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezentowano tu podstawowe psychologiczne modele zachowania klienta z uwzgl─Ödnieniem czynnik├│w, kt├│re w zasadniczy spos├│b warunkuj─ů modele powstawania satysfakcji klienta.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9035.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10608.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. V.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 202-211.
W publikacji przedstawiono procedury zarz─ůdzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarz─ůdzania relacjami oraz proponuje konstrukcj─Ö wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzale┼╝nionych m.in. od wzor├│w i styl├│w zachowa┼ä nabywc├│w. Istotne w pracy s─ů aspekty dydaktyczne, zwi─ůzane z przekazaniem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzi─Öki kt├│rym problematyka ta mo┼╝e by─ç lepiej zrozumiana.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11989 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11988.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C], P.7515.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8527.IX.16.2 [Czytelnia C], 8526.IX.16.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again