Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Ganczar Małgorzata (1977- )
(1)
Sługocka-Krupa Elżbieta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
OCHRONA KONSUMENTA
(2)
USŁUGI
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
konsument
(2)
ochrona konsumenta
(2)
polityka konsumencka
(1)
pomoc prawna
(1)
prawa konsumenta
(1)
usługi bankowe
(1)
usługi finansowe
(1)
usługi gastronomiczne
(1)
usługi handlowe
(1)
usługi pocztowe
(1)
usługi telekomunikacyjne
(1)
usługi turystyczne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 387-398.
Niniejsza publikacja powstała w wyniku dyskusji toczonych podczas Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. "Ochrona konsumentów i jej współczesne wyzwania" zorganizowanej przez Katedrę Administracyjnego Prawa Gospodarczego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II oraz Stowarzyszenie Rzeczników Konsumentów w dniach 13-14 marca 2014 r. z okazji 15-lecia instytucji Rzecznika Konsumentów. Publikacja została podzielona na pięć rozdziałów obejmujących następujące pola problemowe: rola Rzeczników Konsumentów w pomocy prawnej; ochrona konsumentów i jej współczesne wyzwania; ochrona konsumentów usług sektora energetycznego; ochrona konsumentów usług sektora finansowego; ochrona konsumentów usług sektora telekomunikacyjnego. Wachlarz problemów przedstawionych w monografii jest ogromny. Artykuły zawarte w poszczególnych rozdziałach stanowią pogłębioną analizę i prezentację fragmentów wybranych zagadnień oraz rezultatów prowadzonych przez Autorów badań. Dzięki ujęciu podobnych zagadnień w poszczególnych rozdziałach, mamy dobry przegląd podstawowych problemów prawnych związanych z ochroną konsumenta w danym obszarze działalności gospodarczej. Są to studia zarówno teoretyczne jak i analiza przypadków (case studies). Ta ogromna różnorodność daje możliwość zwrócenia uwagi na problemy, wymagające nowych, bardziej skutecznych rozwiązań prawnych w obrocie konsumenckim i wskazuje rozwiązania, które mogą zwiększyć skuteczność ochrony konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15862.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 197-206.
Współczesne usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów. Mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką Unii Europejskiej i prawa konsumentów w Unii Europejskiej; sytuację konsumentów na rynkach usług: finansowych, telekomunikacyjnych, pocztowych, handlowych, gastronomicznych i turystycznych; obszary naruszeń praw konsumentów w umowach podpisywanych z konsumentami; świadomość praw konsumentów i rolę edukacji w podnoszeniu wiedzy konsumenckiej oraz postrzeganie świadomości konsumentów przez usługodawców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13114.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14201.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej