Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(3)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Nawrocka Wiktoria
(1)
Pięta Jan
(1)
Ploch Leszek
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Sroczyński Wojciech (1944- )
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
ODPOCZYNEK
(2)
Odpoczynek
(2)
Czas wolny od pracy
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Młodzież niepełnosprawna
(1)
Niepełnosprawni
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
TURYSTYKA
(1)
Wychowanie religijne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
czas wolny
(2)
dzieci
(1)
młodzież
(1)
niepełnosprawni
(1)
odpoczynek
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Humanistyczne podstawy rekreacji ruchowej / Wiktoria Nawrocka. - Wyd. 2 rozrzesz. i popr. - Warszawa : "Presspol", 1985. - 118 s. ; 21 cm.
Opracowanie przeznaczone jest przede wszystkim na użytek instruktorów rekreacji, organizatorów aktywnego wypoczynku, instruktorów różych dziedzin sportu, w zakresie różnych specjalizacji. Problematyka zawarta w opracowaniu obejmuje rozszerzenie tematu bądź pogłębienie materiału objętego programem wykładów prowadzonych na kursach instruktorskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.573 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.572.XIX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Pedagogika czasu wolnego / Jan Pięta. - Wydanie III zaktualizowane. - Warszawa : AlmaMer Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2014. - 278 stron : tabele ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strona 272.
Pedagogika czasu wolnego obejmuje różne aspekty czasu wolnego terminologiczne, historyczne, pedagogiczne, psychologiczne i socjologiczne Niniejszy materiał został opracowany z myślą o maksymalnego przybliżenia jego treści do programu kształcenia studentów z tego przedmiotu w ogólnym zarysie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.91.XIX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E.5 CZYT.
Publikacja jest próbą selektywnego zebrania i uporządkowania dotychczasowej wiedzy o pedagogice czasu wolnego, a szczególnie jej zastosowania do rekreacji i turystyki. Pod względem zakresu i układu treści książka dostosowana jest do programu studiów na kierunku turystyka i rekreacja. Omawia się w niej zagadnienia z zakresu m.in.: pojęć czasu wolnego oraz jego znaczenie wychowawcze, zdrowotne i kulturotwórcze, historii wolnego, , roli intencjonalnych problematyki czasu i naturalnych środowisk wychowawczych w procesie wychowania i socjalizacji w czasie wolnym, edukacji ustawicznej w kulturze fizycznej, elementów andragogiki, przemian społecznych w sferze rekreacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.472 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1403.XIX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czas wolny i niepełnosprawność / Wojciech Sroczyński, Leszek Ploch. - Warszawa : Difin, 2017. - 192 strony : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia na stronach 186-192.
Praca poświęcona została organizacji czasu wolnego w kontekście analizy teoretycznego dorobku, jak też perspektyw, oczekiwań i potrzeb dzieci, młodzieży, rodziny oraz osób z niepełnosprawnością. Pytania odnoszące się do systemu kategorialnego pedagogiki czasu wolnego, przedmiotu i zakresu badań nad czasem wolnym w ujęciu pedagogicznym, nadmiernego obciążenia ucznia nauką, wpływu zajęć wolnoczasowych na osobowość stanowią zakres analiz i rozważań w pierwszej części pracy. Ponadto autor dokonał analizy podstawowych koncepcji, definicji i wskazań odnoszących się do pedagogiki czasu wolnego. Druga część książki dotyczy zagadnień związanych z czasem wolnym w kontekście środowiska osób z niepełnosprawnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17462.XIX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej