Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Bracha Czesław
(1)
Szreder Mirosław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
OPINIA PUBLICZNA
(2)
MARKETING
(1)
STATYSTYKA MATEMATYCZNA
(1)
Słowo kluczowe
badania statystyczne
(1)
hipoteza statystyczna
(1)
statystyka matematyczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 249-254.
Badania opinii publicznej są ważnym źródłem informacji dla producentów, dystrybutorów, polityków, dlatego w życiu gospodarczym szybko rośnie znaczenie sondaży. Coraz więcej bowiem decyzji finansowych czy inwestycyjnych uwzględnia wskaźniki nastrojów zarówno producentów, jak i konsumentów. W książce zostały przedstawione: organizacja badań sondażowych opinii, stosowane w tych badaniach metody i techniki, najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania. Książkę uzupełniają przykłady projektowania i organizacji badań sondażowych. Książka jest przeznaczona dla studentów: zarządzania, marketingu, socjologii, psychologii społecznej, dziennikarstwa, a także osób profesjonalnie zajmujących się badaniami opinii publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8265 [Magazyn 1], P.8267 [Magazyn 1], P.8266 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8264.V.9 [Wypożyczalnia B], P.8043.V.9 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9409.V.9 [Czytelnia B], 9408.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Oferowana czytelnikowi książka zawiera opis metod: losowego sposobu wyboru jednostek populacji do próby, uogólniania wyników otrzymanych dla próby na całą populację, szacowania błędów losowych oraz modyfikacji podstawowych testów statystycznych dla prób nieprostych. Książka adresowana jest głównie do osób zajmujących się organizacją badań opinii publicznej oraz badań marketingowych, a także opracowywaniem zebranych podczas tych badań danych. Może być ona także podręcznikiem dla studentów - słuchaczy wykładów dotyczących metody reprezentacyjnej. Z myślą o nich, na końcu każdego rozdziału zostały zamieszczone zadania przeznaczone do samodzielnego rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2841.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej