Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Czerniawska Olga (1930- )
(1)
Juraś-Krawczyk Barbara
(1)
Rzepa Tadeusz (1950- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
OSOBOWOŚĆ
(2)
GRY i ZABAWY RUCHOWE
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
PODRÓŻNICTWO
(1)
UCZNIOWIE
(1)
Słowo kluczowe
aktywność ruchowa
(1)
gry ruchowe
(1)
gry z piłką
(1)
gry zespołowe
(1)
sport
(1)
wychowanie fizyczne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tekst część tł. z niem. Streszcz. ang.
Bibliogr. przy rozdz.
Tom rozpraw autorów różnych pokoleń, reprezentowanych dyscyplin naukowych, a nawet narodowość doskonale oddaje nie tylko swoim klimatem twórczym, ale i zawartością merytoryczną istotę edukacji jako swoistego rodzaju podróży. To wgląd w przestrzeń ludzkiego życia, nieustającej pielgrzymki ku najwyższym wartościom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9615.XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia s. 157 -163
Nowoczesne ujęcie współczesnego wychowania fizycznego wyraża się w dążeniu do wszechstronnego rozwoju osobowości wychowanka. Ćwiczenia, zabawy i gry z piłką traktrowane są jako środek w kulturze fizycznej, którego umiejętne wykorzystanie może stać się istotnym instrumentem we wszechstronnym przygotowaniu człowieka nie tylko do aktywności ruchowej, ale również do szeroko rozumianego życia w społeczeństwie, gdyż angażowana jest cała sfera psychiczna (emocje, motywacje) i sprawność fizyczna i ruchowa ujawniana w utylitarnych formach ruchu (bieg, chód, rzut). Ćwiczenia, zabawy i gry z piłką mogą stanowić pewien obszar diagnozujący poziom samodzielności, być środkiem wykorzystywanym do jej kształtowania przez umiejętny dobór i konstruowanie środków ruchowych z piłką z elementami samodzielnej aktywności, samodzielnego działania, samodzielnego rozwiązywania sytauacji podczas zabaw i gier, wzbogacającym tym samym osobowość człowieka. Podręcznik zawiera obszernie opracowane konspekty lekcji, które należy traktować jako przykłady pełnego zapisu treści. Mogą stanowić dobrą podstawę do "rozpisania" zajęć przez nauczyciela w wymiarze uznawanym przez niego za istotny dla osiągnięcia celów wychowawczych i dydaktycznych .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1395.XIX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej