Form of Work
Książki
(4)
Status
only on-site
(4)
available
(3)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(1)
Wypożyczalnie
(3)
Czytelnie
(4)
Author
Dyché Jill
(1)
Lennecke Kirsten
(1)
Nieżurawski Lech (1949- )
(1)
Owczarek Artur
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Scannell Edward E
(1)
Witek Marzena
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
OBSŁUGA KLIENTA
(3)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
APTEKARSTWO
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Marketing partnerski
(1)
Obsługa klienta
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
4 results Filter
Book
In basket
(CheckAp)
Bibliogr. s. 158.
Fitoterapia czy ziołolecznictwo, aplikować czy stosować? W rozmowie z pacjentem ważne jest nie tylko co się mówi, ale również jak się mówi! Liczne przykłady porad z codziennej praktyki farmaceutycznej uwrażliwią Państwa na sposób prowadzenia rozmów z pacjentami:: aby Państwa pacjenci zawsze czuli się dobrze zrozumiani.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11687 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
CRM relacje z klientami / Jill Dyché ; tłumaczenie Marzena Witek. - Gliwice : Helion, copyright 2002. - 272 strony : rysunek ; 24 cm.
(Addison-Wesley Information Technology Series)
Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19544 IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19543 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 379-395.
Niniejsza książka to kompendium wiedzy dotyczącej teorii powstawania i zarządzania istotnym parametrem osiągnięcia sukcesu rynkowego współczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezentowano tu podstawowe psychologiczne modele zachowania klienta z uwzględnieniem czynników, które w zasadniczy sposób warunkują modele powstawania satysfakcji klienta.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9035 IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10608 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: The big book of people skills games.
Książka zawiera bogaty zestaw materiałów, które pomogą w rozwijaniu ważnych kompetencji pracowników, jakimi są umiejętności interpersonalne, i w stworzeniu efektywnego, przyjaznego i twórczego środowiska pracy. Oprócz przejrzystej prezentacji najważniejszych zagadnień z tej dziedziny, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, autorzy dostarczają zbioru kilkudziesięciu atrakcyjnych, interaktywnych gier i ćwiczeń grupowych gotowych do zastosowania podczas szkoleń rozwijających umiejętności interpersonalne. Są one niezwykle użytecznym i przynoszącym wymierne efekty narzędziem dla trenerów i szkoleniowców, a także - ze względu na uniwersalność i możliwość dostosowania do różnorodnych warunków i potrzeb - dla menedżerów, szefów zespołów i pracowników działów personalnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14530 IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15470 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again