Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(83)
Forma i typ
Książki
(81)
Publikacje naukowe
(24)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(4)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Programy komputerowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(76)
dostępne
(38)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(36)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(79)
Autor
Camarda Sylwia
(13)
Montessori Maria (1870-1952)
(13)
Krolczuk-Wyganowska Luiza
(4)
Siara Olga
(4)
Żuchowski Marcin (tłumacz)
(4)
Barrett Barney
(2)
Czekierda Piotr (1976- )
(2)
Fingas Bartosz
(2)
Gillespie Paula
(2)
Lerner Neal
(2)
Sharma Pete (1956- )
(2)
Struk Barbara
(2)
Szala Marcin
(2)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(2)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna (1955- )
(1)
Anderson Marti
(1)
Angelelli Claudia V
(1)
Arnold Jane
(1)
Barłóg Krystyna
(1)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Białas Marcin (pedagog)
(1)
Bissinger-Ćwierz Urszula
(1)
Brzeziński Jerzy
(1)
Burns Anne 1945-
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Chodkiewicz Halina
(1)
Cleary Timothy J
(1)
DaSilva Iddings Ana Christina
(1)
Dembo Myron H
(1)
Dembo Myron H. Motivation and learning strategies for college success
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Duff Alan
(1)
Dykcik Władysław
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Dąbrowska Izabela Edyta
(1)
Evans Michael (1951-)
(1)
Ferguson George Andrew (1914- )
(1)
Florczykiewicz Janina
(1)
Forder Clare
(1)
Gibbons Pauline (1946- )
(1)
Goh Christine Chuen Meng
(1)
Goodlad Sinclair
(1)
Goriszowski Włodzimierz (1928- )
(1)
Gras-Velázquez Adrián
(1)
Grudziewska Ewa
(1)
Gębal Przemysław (1972- )
(1)
Harris Neil
(1)
Hirst Beverly
(1)
Jacobs George M
(1)
Jacobson Julie
(1)
Janowski Andrzej (1935- )
(1)
Januszka Dana
(1)
Johnson Kelly 1971-
(1)
Jones Francis
(1)
Karpińska-Musiał Beata
(1)
Kolasa-Skiba Agata
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Krajewska Anna (pedagog)
(1)
Kubanyiova Magdalena 1977-
(1)
Kubinowski Dariusz (1962- )
(1)
Kucyper Krzysztof
(1)
Kwiatkowski Stefan Michał (1948- )
(1)
Lapp Diane
(1)
Larsen-Freeman Diane
(1)
Maley Alan
(1)
Manakker Van de
(1)
Marciniak Renata (organizacja i zarządzanie)
(1)
McCafferty Steven G
(1)
Minczanowska Aleksandra
(1)
Miodunka Władysław (1945- )
(1)
Moon Jayne
(1)
Muchacka Bożena (1953- )
(1)
Nunan David
(1)
Ochmański Marian (1936- )
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Opora Robert
(1)
Panońko Magdalena
(1)
Parlak Mirosława
(1)
Phillips Hilary
(1)
Philpot Sarah
(1)
Piasta-Siechowicz Joanna (1965-2021)
(1)
Pirini Jesse
(1)
Podesva Robert
(1)
Pospiszyl Kazimierz (1938- )
(1)
Prince Heather
(1)
Pugliese Chaz
(1)
Ruckdeschel Susan
(1)
Seli Helena
(1)
Sharma Devyani 1976-
(1)
Shintani Natsuko
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Skalski Dariusz (1960- )
(1)
Stankowski Adam
(1)
Szczepaniak Jakub
(1)
Szudlarek Tomasz
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Szychowiak Barbara
(1)
Szyszka Magdalena (filolog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
1901-2000
(10)
1918-1939
(5)
1945-1989
(5)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(52)
Nowy Jork (stan) (USA)
(9)
Anglia
(6)
Kalifornia (USA)
(4)
Holandia
(4)
Wielka Brytania
(4)
Kiribati
(3)
Massachusetts (USA)
(1)
Szwajcaria
(1)
nieznany (us)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(55)
angielski
(28)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
Nauczyciele
(8)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(3)
Przedszkola
(2)
Rodzice
(2)
Animatorzy kultury
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Metody nauczania
(43)
Nauczanie języków obcych
(20)
Metoda Montessori
(12)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(11)
PEDAGOGIKA
(7)
Tutoring
(7)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(6)
Strategie uczenia się
(6)
Nauczanie
(5)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(5)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(4)
Język angielski
(4)
NAUCZANIE
(4)
Psychologia dziecka
(4)
Coaching
(3)
Dzieci
(3)
Kształcenie
(3)
Metody badawcze
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Praca zespołowa
(3)
WYCHOWANIE
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Cele kształcenia
(2)
DZIECKO
(2)
DZIECKO TRUDNE
(2)
Dwujęzyczność
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Geometria
(2)
Indywidualizacja (pedagogika)
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Korepetycje
(2)
Mentoring
(2)
Metoda projektów
(2)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(2)
NIELETNI PRZESTĘPCY
(2)
PEDAGOGIKA RESOCJALIZACYJNA
(2)
Pedagogika
(2)
Poznanie
(2)
Program nauczania
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkolnictwo podstawowe
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Umuzykalnianie
(2)
Wychowanie
(2)
Zastosowania multimediów w edukacji
(2)
ANTYPEDAGOGIKA
(1)
ARTETERAPIA
(1)
Algebra
(1)
Arytmetyka
(1)
Badania naukowe
(1)
Blended learning
(1)
Blok matematyczno-przyrodniczy
(1)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(1)
Diagnoza
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dorosłość
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
E-learning
(1)
Edukacja alternatywna
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja muzyczna
(1)
Emisja głosu
(1)
GRY EDUKACYJNE
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski jako obcy
(1)
KARA (psychol.)
(1)
KOMPUTERY
(1)
Kompetencje dydaktyczne
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kreatywność
(1)
Lęk
(1)
Metody statystyczne
(1)
Montessori, Maria (1870-1952)
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
MŁODZIEŻ TRUDNA
(1)
Młodzież
(1)
NAGRODY
(1)
NAUCZANIE DOROSŁYCH
(1)
NIEDOSTOSOWANIE SPOŁECZNE
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele muzyki
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauka czytania
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Opieka nad dziećmi
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
PEDAGODZY SPECJALNI
(1)
PEDAGOGIKA PENITENCJARNA
(1)
POMOCE TECHNICZNE dla NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1801-1900
(2)
1901-2000
(2)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Opracowanie
(17)
Praca zbiorowa
(9)
Poradnik
(5)
Antologia
(3)
Podręcznik
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Wykład
(2)
Monografia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(64)
Językoznawstwo
(25)
Psychologia
(17)
Kultura i sztuka
(3)
Matematyka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Historia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Słowo kluczowe
edukacja
(13)
teaching
(13)
English language
(10)
study and teaching
(10)
metoda Montessori
(9)
dzieci
(8)
pedagogika
(8)
learning
(7)
tutoring
(7)
education
(4)
foreign language
(4)
learning strategies
(4)
rozwój psychofizyczny
(4)
tutor
(4)
coaching
(3)
dydaktyka
(3)
foreign speakers
(3)
group work
(3)
language learning
(3)
motivation
(3)
nauczyciele
(3)
psychologia
(3)
badania pedagogiczne
(2)
bilingualism
(2)
classroom activities
(2)
communication skills
(2)
edukacja muzyczna
(2)
edukacja wczesnoszkolna
(2)
eksperyment
(2)
embriologia
(2)
język polski
(2)
language
(2)
learning methods
(2)
mentoring
(2)
methods of teaching
(2)
metody nauczania
(2)
nauczanie
(2)
obserwacja
(2)
pedagogika specjalna
(2)
pedagogy
(2)
peer teaching
(2)
peer tutoring
(2)
psychology
(2)
research method
(2)
statystyka
(2)
study
(2)
szkolnictwo wyższe
(2)
szkoła
(2)
technology
(2)
writing centers
(2)
young learners
(2)
Internet
(1)
Japanese speakers
(1)
Maria Montessori
(1)
activity program
(1)
adolescent writers
(1)
advocacy
(1)
aksjologia
(1)
algebra
(1)
analiza dokumentów
(1)
analiza wariancji
(1)
anxiety
(1)
arteterapia
(1)
arytmetyka
(1)
assessment
(1)
audio-visual aids
(1)
badania jakościowe
(1)
behavioral strategies
(1)
behawioryzm
(1)
blended learning
(1)
cele kształcenia
(1)
cele nauczania
(1)
class management
(1)
cognitive behavior
(1)
communication
(1)
communicative approach
(1)
conversation
(1)
cooperative learning
(1)
czytanie
(1)
digital technology
(1)
dorastanie
(1)
drama (ped.)
(1)
dzieciństwo
(1)
dziecko
(1)
dzielenie
(1)
e-learning
(1)
edukacja dorosłych
(1)
edukacja ekologiczna
(1)
edukacja pozaszkolna
(1)
edukacja przyrodnicza
(1)
edukacja szkolna
(1)
emisja głosu
(1)
empatia
(1)
ethics
(1)
filozofia
(1)
geometria
(1)
group learning
(1)
higher education
(1)
historia
(1)
individual learning
(1)
83 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
"W pracy zaprezentowano systemy pedagogiczne, propozycje programu wychowawczego, z uwzględnieniem współczesnej rzeczywistości społecznej, oraz wychowawczo-opiekuńczych potrzeb osoby wychowanka. Zamierzeniem konstrukcyjnym jest tu poszukiwanie odpowiedzi dotyczących wskazania optymalnych, oczekiwanych warunków, determinant, stymulatorów oddziaływań wychowawczych z przyjęciem tezy, że współcześnie wychowanek, jako osoba, często oczekuje profesjonalnej pomocy, wsparcia, facylitacji w realizacji własnych celów rozwojowych. Zawarto również podstawowe założenia programu wychowania osoby wychowanka, z uwzględnieniem oczekiwanej facylitującej postawy wychowawcy oraz warunków wychowania, wspomagania rozwoju." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13529.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 361-388.
Książka Dariusza Kubinowskiego wpisuje się w nowy krajobraz metodologiczny i paradygmatyczny współczesnych nauk społecznych. Praca posiada jasną i zwartą konstrukcję (od ogółu do szczegółu). Jest napisana z pełną świadomością założeń strukturalnych wywodu. Autor w sposób niezwykle drobiazgowy (w sensie pozytywnym) przedstawia "chyba" wszystkie metody badań jakościowych, jakie można odnotować w literaturze, a nawet jakie można sobie wyobrazić. Jest to praca o metodologii jakościowej i jakościowych metodach badań w pedagogice i generalnie w "naukach o wychowaniu", choć może być znakomitą lekturą także dla socjologów, psychologów, antropologów itp. Jest to książka pomyślana jako podręcznik. Jednak jest ona czymś więcej niż podręcznikiem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.9141.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10785.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta jest zestawem podstawowych informacji, pomocnych w prowadzeniu badań pedagogicznych. Po każdym rozdziale zamieszczone zostały przypisy, literatura oraz pytania kontrolne, służące repetycji przyswojonego materiału. W kilku przypadkach przytoczono też teksty źródłowe. Praca kierowana jest przede wszystkim do studentów pedagogiki, natomiast dla uczących sie tego przedmiotu może także stanowić pomoc informacyjną i bibliograficzną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5283 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.3512.V.9 [Wypożyczalnia B], 4267.V.9 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6564.V.9 [Czytelnia B], 6563.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Statystyka dla pedagogów : wybrane zagadnienia / Anna Krajewska. - Wyd. 3. - Białystok : "Trans Humana", 2001. - 167, [1] s. : wykr. ; 24 cm.
Skrypt składa się z dwóch części. Część pierwszą rozpoczynają zagadnienia wstępne, wprowadzające w problematykę, w dalszej kolejności przedstawiono zagadnienia dotyczące gromadzenia materiału statystycznego, jego grupowania i prezentacji. Omówiono również wybrane, najczęściej stosowane charakterystyki zbiorowości statystycznej, a także przedstawiono współczynniki korelacji. Część druga skryptu zawiera elementarne zagadnienia z zakresu wnioskowania statystycznego, a także weryfikacji hipotez statystycznych. Przedstawiono tu stosowanie wybranych testów statystycznych. Całość kończy podsumowanie zawierające rozważania na temat możliwości wykorzystania komputerów w przetwarzaniu wyników badań w pedagogice. Skrypt zawiera pytania i zadania do samodzielnego opracowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.5101 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6214.XIV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6213.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Metody i techniki badań pedagogicznych / Mieczysław Łobocki. - Wydanie XI. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011. - 329, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Niniejsza książka jest próbą przedstawienia najczęściej stosowanych metod i technik w badaniach pedagogicznych. Każda z metod poddana jest bardziej lub mniej szczegółowej charakterystyce łącznie z przypisywaną jej wartością poznawczą, w tym z zarówno przysługującymi jej zaletami jak i niedomaganiami pod względem merytorycznym. Szeroko omawia warunki, od spełnienia których uzależnia się poprawne zastosowanie poszczególnych metod i technik badawczych. Publikacja jest adresowana szczególnie do studentów studiów pedagogiki i młodszych pracowników naukowo-dydaktycznych, podejmujących prace badawcze dotyczące szeroko rozumianej problematyki pedagogicznej. Może być przydatna także w pisaniu prac dyplomowych i magisterskich, rozpraw doktorskich i habilitacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.81.V.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 151-156.
Publikacja prezentuje w szerszym ujęciu zagadnienia resocjalizacji przez twórczość. Zawiera cztery rozdziały, każdy z nich został poświęcony omówieniu wybranych aspektów twóczości, sztuki, pedagogiki i resocjalizacji. Przedstawia również koncepcje resocjalizacji odwołujące się do twórczości i sztuki oraz arteterapii wybitnych polskich badaczy z tego zakresu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13795.VI.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Living languages : an integrated approach to teaching foreign languages in primary schools / edited by Catherine Watts, Clare Forder and Hilary Phillips. - Milton Park, Abingdon, Oxon ; New York : Routledge, copyright2013. - XII, 258 pages : illustrations ; 25 cm. + 1 DVD-ROM
Includes bibliographical references (p. 255-256) and index.
Living Languages is simply bursting with practical and original ideas aimed at teachers and trainee teachers of foreign languages in primary schools. Written by a team of experienced linguists, this book will inspire and motivate the foreign language classroom and the teachers who work within it. Living Languages comprises eight chapters and is structured around the integrated classroom, merging language learning with different aspects of the wider curriculum such as multimedia, performance, celebrations and festivals, creativity and alternative approaches to teaching languages. A DVD is also included with the book containing additional teaching materials and the associated films and audio recordings which make this a fully-developed and effective teaching resource.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17697.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka składa się z zapisków 10 osób - psychologów praktyków - dokonanych podczas pracy z dziećmi w różnych placówkach pedagogicznych lub psychologicznych w całej Polsce. Autorzy dzielą się swoimi doświadczeniami - dobrymi i złymi, ale zawsze autentycznymi. Poszczególne rozdziały opatrzone są komentarzami doc. Hanny Olechnowicz, która równocześnie jest inspiratorką działań terapeutów - pod jej kierunkiem powstały programy terapeutyczne omawiane w książce. Praca jest świetną pomocą dla osób zajmujących się profesjonalnie dziećmi z zaburzeniami w rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2100 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
Bibliogr. s. 149-152.
Doskonała publikacja adresowana zarówno do początkujących trenerów, którzy mogą się dzięki niej nauczyć zasad wybierania odpowiednich metod pracy, przygotowywania potrzebnych materiałów i prowadzenia sesji szkoleniowych, jak i do osób mających już praktykę w prowadzeniu szkoleń – tym ostatnim pomoże uporządkować własne doświadczenia i zrobić kolejny krok na drodze rozwoju zawodowego. Każda z metod pracy i prowadzenia zajęć z grupą została szczegółowo omówiony, autorki pokazały jej mocne i słabe strony oraz określiły cele, które można dzięki niemu osiągnąć. Książka została napisana przystępnym językiem i ma przejrzystą strukturę, która sprawia, że bardzo łatwo można w niej znaleźć interesujące nas w danej chwili zagadnienie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8377.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9754.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Copycats)
"Knowing me, Knowing You" provides a variety of photocopiable quizzes, questionnaires and other activities designed to develop effective learning strategies and enable teachers and students to find out more about themselves and each other.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9047 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9046.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10627.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problemem badawczym tej publikacji jest próba odpowiedzi na pytanie: czy zachodzi i w jakim stopniu związek między niektórymi wybranymi aspektami środowiska rodzinnego badanych osób a sposobem nagradzania i karania w procesie wychowania dzieci w młodszym wieku szkolnym. Książka adresowana jest przede wszystki do nauczycieli i rodziców dzieci klas początkowych szkoły podstawowej, także dla pedagogów, wychowawców, studentów. Książka składa się z czterech rozdziałów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8241.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
The 39 activities in 'BUILDING BLOCKS for English' provide teachers with a systematic approach to the progression of study skills and language development in 9-11 year olds. Through a series of activities, learners move beyond simple repetition of words to generation of language through recognition of word partners and patterns.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10628.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., także przy rozdz.
Ta książka - to z jednej strony doskonały podręcznik dla wszystkich kierunków pedagogicznych na wyższych uczelniach, zaś z drugiej -materiał do refleksji, przemyśleń i dyskusji dla nauczycieli. Jak pisze Autor we Wprowadzeniu: tematem tej książki ... jest kompetencja w zakresie dawania sobie rady z klasą. W książce zostały pokrótce przedstawione różne teorie pedagogiczne i zdefiniowane terminy, z którymi Czytelnik - obecny lub przyszły nauczyciel - musi być oswojony. Każdy rozdział kończy się ćwiczeniami, które stanowią dobry materiał dydaktyczny dla studentów, a dla nauczycieli - materiał do refleksji. Autor podaje wzory ankiet służące poznawaniu zespołów uczniowskich, prezentuje wyniki badań na temat systemów szkolnych, przedstawia również swoje refleksje na temat stanu polskiej oświaty i kierunków, jakimi - jego zdaniem - powinno podążać reformowanie systemu. Nie podsuwając gotowych recept, daje bogaty materiał do wniosków i przemyśleń. Ogromna bibliografia podpowiada Czytelnikowi lektury, z którymi, być może, chciałby się zapoznać. Autor jest jednym z najwybitniejszych polskich pedagogów; jest autorem kilkunastu książek i kilkudziesięciu artykułów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1963.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
A comprehensive guide to conducting research projects in linguistics, this book provides a complete training in state-of-the-art data collection, processing, and analysis techniques. The book follows the structure of a research project, guiding the reader through the steps involved in collecting and processing data, and providing a solid foundation for linguistic analysis. All major research methods are covered, each by a leading expert. Rather than focusing on narrow specializations, the text fosters interdisciplinarity, with many chapters focusing on shared methods such as sampling, experimental design, transcription and constructing an argument. Highly practical, the book offers helpful tips on how and where to get started, depending on the nature of the research question. The only book that covers the full range of methods used across the field, this student-friendly text is also a helpful reference source for the more experienced researcher and current practitioner.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21546.XXIV.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21545.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkice, Rozprawy, Studia - Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
… jest to książka merytorycznie znakomita – i to zarówno w kontekście przyjętych przez Autora założeń teoretycznych i metodologicznych, sposobów narracji oraz argumentacji, jak i konkretnych rezultatów analitycznych. W pełni zasługuje na druk oraz szeroką popularyzację. Dokonuje w niej Autor wielokontekstowej, głębokiej rekonstrukcji pedagogiki dziecka; jej historii, teorii i recepcji. Ponadto konfrontuje ideologię i filozofię pajdocentryzmu z rzeczywistością edukacyjną, społeczno-kulturową i polityczno-ekonomiczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5546.IV.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 573-[575]. Indeks.
Podręcznik napisany z myślą o czytelnikach, którym nie przychodzi łatwo studiować tej dyscypliny. Wprowadza w zagadnienia z zakresu statystyki opisowej i indukcyjnej, planowania eksperymentów, statystyki nieparametrycznej, testów psychologicznych i statystyki wielozmiennowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22833.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 271-284.
Dydaktyka to jedna z najważniejszych nauk pedagogicznych w procesie kształcenia kandydatów na nauczycieli. Przyszły nauczyciel w trakcie studiowania dydaktyki rozumianej jako teoria kształcenia (nauczania – uczenia się i wychowania) powinien zdobyć podstawowe wiadomości i umiejętności dotyczące formułowania celów kształcenia, stosowania zasad, metod, form i środków dydaktycznych. [...] Mając na uwadze ułatwienie studentom pedagogiki i kierunków nauczycielskich nabycia niezbędnych kompetencji ułatwiających start zawodowy, niniejsza publikacja ujmuje podstawową wiedzę dydaktyczną i najważniejsze umiejętności w pracy nauczyciela.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22565.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22564.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W pracy wyodrębniono trzy główne części: część I zatytułowana "Zagadnienia teoretyczne i ogólnometodyczne w edukacji terapii i rehabilitacji osób niepełnosprawnych" składa się z 10 tematów; część II pt. "Problemy integracyjnego wychowania, nauczania i rehabilitacji" zawiera opracowanie 11 tematów, część III, najobszerniejsza, pt. "Problemy metodyki indywidualnej pomocy terapeutycznego i edukacyjnego wsparcia" obejmuje 28 szczegółowych tematów. Książka zawiera interesujące opracowania, które wzbogacają w sposób istotny teorię pedagogiki specjalnej. Wdrożone do praktyki pedagogicznej mogą udoskonalić i zintensyfikować metodę pracy z niepełnosprawnymi, podnosząc efektywność ich rehabilitacji. Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8862.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Responsive classroom)
This book contains 50 easy-to-do activities for the end of the day: Songs and chants; Individual reflection questions; Energetic cheers; Silent cheers; Quick partner and group chats; Team or class challenges; Quiet thinking time, and more.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17690.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ang.
Bibliogr. przy pracach.
Praca stanowi zbiór artykułów przygotowanych przez pracowników naukowych i praktyków pedagogiki specjalnej z Czech, Słowacji i Polski, wskazuje nie tylko na teoretyczne aspekty terapii pedagogicznej, ale zawiera także szereg wskazań do obszaru działań praktycznych. Pozwoli nauczycielom, wychowawcom, studentom, terapeutom czy rodzicom na nowo spojrzeć na problematykę wychowania dziecka niepełnosprawnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10144.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11717.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej