Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(30)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(30)
available
(23)
Branch
Magazyny
(8)
Wypo┼╝yczalnie
(15)
Czytelnie
(30)
Author
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Obr─Öbalski Marek
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brown John Seely
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Cygler Joanna
(1)
David Forest R
(1)
David Fred R
(1)
Dawidczyk Andrzej
(1)
Dyduch Wojciech
(1)
Elkin Paul M
(1)
Freedman Lawrence
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Goodwin Paul
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Hagel John
(1)
Ignacy Jarosław
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Karpacz Jarosław
(1)
Kowal Witold
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowerski Mieczysław
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lisiński Marek
(1)
Luecke Richard
(1)
Matyja Piotr
(1)
Meyer Ron (1962- )
(1)
Niemczyk Jerzy
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Sty┼Ť Aniela
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Waters Donald (1949- )
(1)
Wit Bob de (1957- )
(1)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(1)
Wright George (1952- )
(1)
Wrońska-Bukalska Elżbieta
(1)
Year
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(29)
United Kingdom
(2)
Language
Polish
(29)
English
(2)
Audience Group
Mened┼╝erowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(24)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(11)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(9)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Planowanie strategiczne
(3)
JAKO┼Ü─ć PRODUKTU
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Decyzje
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
INNOWACJE
(1)
KADRY
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MARKETING
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
OUTSOURCING
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
STRATEGIA
(1)
System obronny państwa
(1)
TURYSTYKA
(1)
WOJSKO
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
Zarz─ůdzanie ryzykiem
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PORADNIKI
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
PODR─śCZNIK
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(3)
Bezpiecze┼ästwo i wojskowo┼Ť─ç
(1)
32 results Filter
Book
In basket
(Praca Naukowa)
Bibliogr. 195-220.
Praca sk┼éada si─Ö z trzech rozdzia┼é├│w z czego dwa s─ů teoretyczne, a trzeci przedstawia wyniki przeprowadzonych bada┼ä. W pierwszym rozdziale podj─Öto pr├│b─Ö uporz─ůdkowania definicji koncepcji i modeli tw├│rczo┼Ťci organizacyjnej. W drugim rozdziale rozwini─Öto koncepcj─Ö tw├│rczej strategii i opisano jej teoretyczne wymiary. Rozwa┼╝ania w tym rozdziale skupi┼éy si─Ö wok├│┼é teoretycznego modelu powi─ůza┼ä: tw├│rczo┼Ť─ç-wymiary tw├│rczej strategii-efektywno┼Ť─ç. Trzeci rozdzia┼é zawiera empiryczn─ů analiz─Ö wymiar├│w tw├│rczej strategii. Zidentyfikowane relacje teoretyczne pomi─Ödzy zmiennymi sta┼éy si─Ö podstaw─ů do zbudowania modelu badawczego oraz wprowadzenia hipotez badawczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13527 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14493 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie)
Bibliogr. s. 281-288. Indeks.
Projekt badawczy b─Öd─ůcy przedmiotem publikacji bazuje na za┼éo┼╝eniu, ┼╝e wraz z rozwojem, a zw┼éaszcza wzrostem Przedsi─Öbiorstw, ewoluuj─ů metody zarz─ůdzania strategicznego. Wp┼éyw na to maj─ů zar├│wno zmieniaj─ůce si─Ö mo┼╝liwo┼Ťci rozwojowe wynikaj─ůce z do┼Ťwiadczenia, wiedzy, zasob├│w, jak te┼╝ i inne wymagania wobec strategii, coraz bardziej formalne, a tak┼╝e zwi─ůzane z komunikacj─ů i skuteczn─ů realizacj─ů. Owe zmiany nie zawsze maj─ů charakter pozytywny. Mog─ů zar├│wno rozwija─ç zarz─ůdzanie strategiczne, jak i prowadzi─ç do jego degeneracji. Celem naukowym projektu by┼éo rozpoznanie proces├│w ewolucji zarz─ůdzania strategicznego w toku rozwoju przedsi─Öbiorstw, zidentyfikowanie trend├│w pozytywnych i negatywnych w tym zakresie i na tej podstawie zaprojektowanie modelu rozwoju metod zarz─ůdzania strategicznego odpowiedniego dla kolejnych faz ich dojrzewania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14492 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15437 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
PLANOWANIE STRATEGICZNE (hasło przedmiotowe)
(termin podrz─Ödny) zob. te┼╝ has┼éo szersze PRZEDSI─śBIORSTWO - planowanie (has┼éo przedmiotowe) ; ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE (has┼éo przedmiotowe)
Book
In basket
(Harvard Business Essentials)
Nazwa aut. na s. [237].
Tyt. oryg.: Strategy : create and implement the best strategy for your business, 2005.
Bibliogr. s. 213-227. Indeks.
Opracowanie strategii polega na robieniu w┼éa┼Ťciwych rzeczy, a jej wdro┼╝enie - na w┼éa┼Ťciwym robieniu rzeczy. Aby firma mog┼éa odnie┼Ť─ç sukces, oba te etapy strategii musz─ů by─ç do siebie dopasowane i dobrze zarz─ůdzane. Niniejsza ksi─ů┼╝ka wykorzystuje ponaddwudziestoletnie badania i do┼Ťwiadczenia wielu ludzi - od wiod─ůcych my┼Ťlicieli po strateg├│w wojskowych dysponuj─ůcych wiedz─ů i przydatnymi narz─Ödziami, kt├│re s─ů im niezb─Ödne, aby mogli aktywnie i z odpowiedni─ů pewno┼Ťci─ů siebie uczestniczy─ç w przygotowywaniu i realizacji w┼éasnej strategii.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11095 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12064 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
In┼╝ynieria projektowania strategii przedsi─Öbiorstwa. Konstrukcja i technologia" zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona problematyce zarz─ůdzania strategicznego. Tematyka tego rodzaju podejmowana jest w literaturze w ostatnim okresie bardzo cz─Östo, jednak nale┼╝y podkre┼Ťli─ç, ┼╝e podej┼Ťcie zaprezentowane w recenzowanej pracy jest bardzo oryginalne, niecz─Östo spotykane w publikacjach z tej dziedziny. (...) Oryginalno┼Ť─ç pracy to oparcie si─Ö na tezie, ┼╝e ?istniej─ů dwie in┼╝ynierie w ramach zarz─ůdzania strategicznego - in┼╝ynieria konstrukcji strategicznej i in┼╝ynieria technologii strategii?, kt├│re s─ů sp├│jne ze sob─ů i stanowi─ů osnow─Ö ksi─ů┼╝ki. In┼╝ynieria konstrukcji strategii (autor L. Berli┼äski) obejmuje: mened┼╝ersk─ů koncepcj─ů strategii, modelowanie system├│w strategicznych, empiryczny przyk┼éad modelu strategii oraz in┼╝ynieryjne aspekty zarz─ůdzania projektami strategii. Za┼Ť technologia konstrukcji strategii (autor I. Penc-Pietrzak) obejmuje: procedur─Ö budowy strategii, podstawowe metody analizy otoczenia, analizy potencja┼éu przedsi─Öbiorstwa, analiz─Ö SWOT/TOWS oraz formu┼éowanie zalece┼ä strategicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10295 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 365-377. Indeks.
Planowanie strategiczne to dzisiaj kluczowa funkcja zarz─ůdzania. Mened┼╝erowie musz─ů posi─ů┼Ť─ç umiej─Ötno┼Ť─ç przewidywania przysz┼éej pozycji firmy, bra─ç pod uwag─Ö r├│┼╝ne opcje rozwoju, identyfikowa─ç zewn─Ötrzne i wewn─Ötrzne czynniki sukcesu, umie─ç ocenia─ç i ogranicza─ç ryzyko, a tak┼╝e przedsi─Öbiorcze wykorzystywa─ç szans─Ö. Dostosowywanie si─Ö do zmian zewn─Ötrznych wymaga jasnego okre┼Ťlenia perspektyw rozwoju firmy w spos├│b zintegrowany z podmiotami w otoczeniu oraz odpowiednich koncepcji zarz─ůdzania opartych na wizji przysz┼éo┼Ťci.Takie podej┼Ťcie da funkcjonowania i rozwoju nowoczesnego przedsi─Öbiorstwa zosta┼éo zaprezentowane w niniejszej ksi─ů┼╝ce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14397 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14396 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C], P.9239 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10964 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 401-404.
Drugie, poprawione i rozszerzone wydanie popularnego podr─Öcznika na temat strategicznego planowania marketingowego, b─Öd─ůcego podstawowym zadaniem mened┼╝er├│w. Obejmuje ono bowiem zar├│wno wyb├│r rynk├│w, na kt├│rych przedsi─Öbiorstwo b─Ödzie konkurowa─ç, jak i ustalenie sposobu osi─ůgania trwa┼éej przewagi konkurencyjnej na tych rynkach. W ksi─ů┼╝ce zosta┼é przedstawiony w jasny i wyczerpuj─ůcy spos├│b proces planowania strategicznego wsp├│┼éczesnego przedsi─Öbiorstwa. Przedstawiaj─ůc zasady oraz techniki opracowywania i realizacji plan├│w marketingowych, autorzy podaj─ů studia przypadk├│w, b─Öd─ůce opisem sytuacji decyzyjnych wyst─Öpuj─ůcych w praktyce. Umo┼╝liwi to czytelnikom zastosowanie zdobytej wiedzy do rozwi─ůzywania konkretnych problem├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2961 [Magazyn 1], P.2960 [Magazyn 1], P.1739 [Magazyn 1], P.1738 [Magazyn 1], 2919 [Magazyn 2] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1737 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1492 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 265-268.
Podr─Öcznik obejmuje wiedz─Ö dotycz─ůc─ů podstaw zarz─ůdzania strategicznego i propozycje metod post─Öpowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umo┼╝liwia mened┼╝erom opracowanie profesjonalnej i ca┼éo┼Ťciowej analizy strategicznej, a tak┼╝e budow─Ö planu strategicznego dla ca┼éego przedsi─Öbiorstwa oraz jego wyodr─Öbnionych cz─Ö┼Ťci, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W ksi─ů┼╝ce autorka przedstawia zatem, jakie warianty strategii nale┼╝y rozpatrywa─ç, jaka strategia pasuje do okre┼Ťlonej sytuacji strategicznej, jakie s─ů wady i zalety r├│┼╝nych ┼Ťcie┼╝ek rozwoju, w jaki spos├│b s─ů powi─ůzane decyzje strategiczne podejmowane w r├│┼╝nych obszarach i cz─Ö┼Ťciach przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13529 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14499 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W planowaniu strategicznym w przedsi─Öbiorstwie autorka wskazuje mened┼╝erowi, jakie warianty strategii musi rozpatrywa─ç, jaka strategia pasuje do okre┼Ťlonej sytuacji, jakie s─ů wady i zalety r├│┼╝nych dr├│g rozwoju, w jaki spos├│b powi─ůza─ç decyzje strategiczne podejmowane w r├│┼╝nych obszarach przedsi─Öbiorstwa. Przedstawia sposoby post─Öpowania w trakcie tworzenia planu strategicznego dla ca┼éego przedsi─Öbiorstwa i jego wyodr─Öbnionych cz─Ö┼Ťci. Podr─Öcznik jest przeznaczony dla student├│w zarz─ůdzania w wy┼╝szych uczelniach, uczestnik├│w kurs├│w doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci kierownicze, a tak┼╝e obecnych i przysz┼éych mened┼╝er├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2431 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2432 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Planowanie w firmie / Donald Waters. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 199 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Wszelkie organizacje k┼éad─ů obecnie nacisk na proces planowania. Jest to spowodowane w du┼╝ej mierze wzrostem mi─Ödzynarodowej konkurencji, stale ulepszanymi procesani produkcyjnymi, wi─Ökszym naciskiem na jako┼Ť─ç produktu i stale zmieniaj─ůcymi si─Ö oczekiwaniami klient├│w. Obecnie firmy zdaj─ů sobie spraw─Ö z faktu, ┼╝e odnios─ů sukces tylko wtedy, gdy b─Öd─ů dostarcza─ç produkty spe┼éniaj─ůce wymagania klient├│w. Niniejsza ksi─ů┼╝ka zajmuje si─Ö tematyk─ů zarz─ůdzania operacyjnego; omawia j─ů ca┼éo┼Ťciowo bior─ůc pod uwag─Ö tak┼╝e inne, niezb─Ödne obszary dzia┼éalno┼Ťci przedsiebiorstw. Zwracaj─ůc uwag─Ö na najwa┼╝niejsze problemy, ksi─ů┼╝ka pokazuje mened┼╝erom, jak mog─ů pom├│c swoim firmom odnie┼Ť─ç sukces w wymagaj─ůcym ┼Ťrodowisku biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4435 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 89-92.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono teoretyczne podstawy i praktyczne rezultaty strategicznej odnowy przedsi─Öbiorstwa. Pokazano, jak kadra zarz─ůdzaj─ůca wykorzystuje zasady i metody odnowy strategicznej, w sytuacji gdy przedsi─Öbiorstwo wymaga radykalnej zmiany cel├│w i obszaru dzia┼éalno┼Ťci. Autorzy daj─ů odpowied┼║ na pytania: czym jest odnowa strategiczna przedsi─Öbiorstwa, jak przeprowadza─ç odnow─Ö strategiczn─ů w przedsi─Öbiorstwie oraz jakie s─ů do┼Ťwiadczenia polskich przedsi─Öbiorstw w tej dziedzinie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10306 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliogr. s. 227-243. Indeks.
Pierwsza polska publikacja zawieraj─ůca syntetyczny opis foresightu w sektorze us┼éug turystycznych - pocz─ůwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, a┼╝ do organizacji, realizacji i ewaluacji projekt├│w. Dwa pierwsze rozdzia┼éy maj─ů charakter wprowadzaj─ůcy w problematyk─Ö foresightu oraz mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania go w turystyce. Rozdzia┼é trzeci koncentruje si─Ö na problematyce wsp├│┼épracy sieciowej mi─Ödzy podmiotami rynku turystycznego, za┼Ť czwarty na kulturze organizacyjnej przedsi─Öbiorstwa turystycznego oraz tworzeniu kultury my┼Ťlenia o przysz┼éo┼Ťci, warunkuj─ůcej realizacj─Ö foresightu. Rozdzia┼é pi─ůty dotyczy planowania strategicznego i roli interesariuszy w rozwoju przedsi─Öbiorstw turystycznych. Dwa ostatnie rozdzia┼éy maj─ů charakter empiryczny i zosta┼éy po┼Ťwi─Öcone badaniu ma┼éopolskich firm turystycznych - zakresu, form i intensywno┼Ťci ich wsp├│┼épracy sieciowej oraz gotowo┼Ťci do udzia┼éu w projekcie foresightu turystycznego w regionie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11389 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11388 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12589 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Strategic management : concepts and cases : a competitive advantage approach / Fred R. David, Forest R. David. - Sixteeenth edition, Global Edition. - Harlow : Pearson Education Limited, cop. 2017. - 680 stron, [1] kart tablicowych : ilustracje kolorowe ; 28 cm.
(Always Learning)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
In todayÔÇÖs economy, gaining and sustaining a competitive advantage is harder than ever. Strategic Management captures the complexity of the current business environment and delivers the latest skills and concepts with unrivaled clarity, helping students develop their own cutting-edge strategy through skill-developing exercises. The Sixteenth Edition has been thoroughly updated and revised with current research and concepts. This edition includes 30 new cases and end-of-chapter material, including added exercises and review questions.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18301 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 191-200.
Zamiarem autora nie by┼éo przygotowanie kompletnego podr─Öcznika do studiowania tego przedmiotu, lecz napisanie ksi─ů┼╝ki, kt├│ra b─Ödzie mia┼éa cechy podr─Öcznika, ale jednocze┼Ťnie b─Ödzie prezentowa┼éa wyniki bada┼ä prowadzonych samodzielnie przez autora lub ze wsp├│┼épracownikami. Eklektyczny charakter tej publikacji (podr─Öcznik i monografia w jednym) wynika z faktu, ┼╝e na rynku ksi─Ögarskim wyst─Öpuje bardzo wiele podr─Öcznik├│w z zakresu biznesu mi─Ödzynarodowego, w zwi─ůzku z czym przygotowywanie kompletnego, wyczerpuj─ůcego, odr─Öbnego, nowego podr─Öcznika wydawa┼éo si─Ö autorowi zbyteczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8805 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10278 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce scharakteryzowano 28 metod formu┼éowania strategii organizacji. Autor pokaza┼é, czym jest planowanie strategiczne oraz na czym polega istota metod planowania strategicznego, a nast─Öpnie przedstawi┼é metody analizy makrootoczenia, metody analizy otoczenia konkurencyjnego, metody analizy potencja┼éu strategicznego organizacji oraz metody zintegrowane.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2423 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2424 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tematyka publikacji dotyczy zw┼éaszcza problem├│w zarz─ůdzania i marketingu w skali lokalnej i regionalnej. Omawiane zagadnienia obejmuj─ů spo┼éeczne funkcje zarz─ůdzania stratregicznego, oddzia┼éywania czynnik├│w strukturotw├│rczych na przeobra┼╝enia systemowe oraz zarz─ůdzanie d┼éugiem publicznym. Wiele miejsca po┼Ťwi─Öcono takze analizie znaczenia informacji we wsp├│┼éczesnym zarz─ůdzaniu w skali lokalnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3690 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2479 XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 373-394.
"Specjali┼Ťci od zarz─ůdzania proponuj─ů wiele zupe┼énie r├│┼╝nych, a czasami wr─Öcz sprzecznych sposob├│w rozstrzygania tych paradoks├│w strategicznych. Niejeden mened┼╝er jest w zwi─ůzku z tym zdezorientowany i sceptycznie podchodzi do oferowanych rozwi─ůza┼ä, oczekuj─ůc a┼╝ wy┼éoni si─Ö jeden powszechnie akceptowany standard. Nie ma jednak ""jednej s┼éusznej metody"" - sztuka polega na w┼éa┼Ťciwym po┼é─ůczeniu element├│w poszczeg├│lnych podej┼Ť─ç. W Syntezie strategii przybli┼╝ono najwa┼╝niejsze zagadnienia sporne zwi─ůzane z powy┼╝szymi paradoksami oraz zestawiono dwa skrajne punkty widzenia, dopinguj─ůc mened┼╝er├│w do stworzenia w┼éasnej syntezy maj─ůcej zalety obu przeciwstawnych podej┼Ť─ç. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana do student├│w kierunk├│w ekonomicznych wy┼╝szych uczelni r├│┼╝nych typ├│w, s┼éuchaczy w szko┼éach zarz─ůdzania, uczestnik├│w kurs├│w doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci mened┼╝erskie."
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8799 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10272 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress VIP)
Tyt. oryg.: "The only sustainable edge : why business strategy depends on productive friction and dynamic specialization" 2005.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia nowe podej┼Ťcie do tworzenia strategii dla biznesu, kt├│re autorzy nazywaj─ů FAST (Focus (koncentracja), Accelerate (przyspieszenie), Strengthen (umacnianie), Tie it all together (powi─ůzanie wszystkich element├│w), stawiaj─ůce na rozw├│j innowacji w firmie, wspieranie ludzi utalentowanych - bo to oni g┼é├│wnie przyczyniaj─ů si─Ö do wzrostu potencja┼éu firmy - oraz na dynamiczn─ů specjalizacj─Ö. Autorzy koncentruj─ů si─Ö na ludziach przypisuj─ůc du┼╝─ů wag─Ö umiej─Ötno┼Ťciom pozyskiwania i zarz─ůdzania talentami, optymalnemu wykorzystaniu specjalist├│w (produktywne tarcie) oraz umiej─Ötno┼Ťciom organizacyjnym w budowie firmy. Podkre┼Ťlaj─ů r├│wnie┼╝ niebagateln─ů rol─Ö nowoczesnej techniki, kt├│ra pomaga prze┼éamywa─ç bariery w skutecznym zarz─ůdzaniu przedsi─Öbiorstwem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10128 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Mastering business planning and strategy : the power and application of strategic thinking, 2007
Paul Elkin w precyzyjny i klarowny spos├│b opisuje kluczowe koncepcje oraz umiej─Ötno┼Ťci i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych plan├│w biznesowych i strategii. Z publikacji mo┼╝na dowiedzie─ç si─Ö m.in.: jak prawid┼éowo wyznacza─ç cele biznesowe, co to jest analiza strategiczna, jak przeprowadza─ç kompleksow─ů analiz─Ö rynku, jak zastosowa─ç najwa┼╝niejsze narz─Ödzia i modele zarz─ůdzania oraz wska┼║niki efektywno┼Ťci. Przejrzysty uk┼éad tre┼Ťci poszczeg├│lnych rozdzia┼é├│w, obejmuj─ůcy: kluczowe koncepcje zarz─ůdzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontroln─ů list─Ö dzia┼éa┼ä, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, u┼éatwia zar├│wno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako ┼║r├│d┼éa praktycznych wskaz├│wek. Publikacja jest przeznaczona dla mened┼╝er├│w, kt├│rym niedawno powierzona zosta┼éa strategiczna rola w organizacji, przedsi─Öbiorc├│w zarz─ůdzaj─ůcych w┼éasn─ů firm─ů, mened┼╝er├│w ds. marketingu, finans├│w lub produkcji oraz student├│w zarz─ůdzania i biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8850 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10372 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Celem podr─Öcznika jest przekazanie wiedzy z zakresu finans├│w przedsi─Öbiorstwa z punktu widzenia strategicznych decyzji wspieraj─ůcych realizacj─Ö strategii dzia┼éania oraz determinuj─ůcych osi─ůgni─Öcie przewagi konkurencyjnej podmiot├│w gospodarczych. Ksi─ů┼╝ka zawiera trzy obszary tematyczne: wprowadzenie do zagadnie┼ä finansowych wspieraj─ůcych osi─ůgni─Öcie cel├│w oraz realizacje strategii, charakterystyk─Ö przedsi─Öbiorstwa na rynku kapita┼éowym oraz rozw├│j przedsi─Öbiorstwa drog─ů rozwoju zewn─Ötrznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13376 VIII.4.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14371 VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again