Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Błażejewski Wojciech
(1)
Kust Izabella
(1)
Michalak-Dawidziuk Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Blok matematyczno-przyrodniczy
(1)
Cele kształcenia
(1)
Metody nauczania
(1)
PODSTAWA PROGRAMOWA
(1)
Podstawa programowa
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Technika (przedmiot szkolny)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
podstawa programowa
(2)
cele kształcenia
(1)
cele nauczania
(1)
dydaktyka
(1)
historia
(1)
kształcenie
(1)
moduł przyrodniczo-techniczny
(1)
nauczanie całościowe
(1)
szkolnictwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka przybliża zmiany wynikające z wdrażania podstawy programowej kształcenia ogólnego w poszczegolnych typach szkół oraz metodykę jej wdrażania i doskonalenie kompetencji kadry pedagogicznej. Publikacja uwzględnia następujące zagadnienia, stanowiące jednocześnie jej kolejne części: rola podstawy programowej w procesie kształcenia, podstawa programowa kształcenia ogólnego - opracowanie i wdrażanie, przygotowanie do twórczej realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14265.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15079.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 241-242.
W treści opracowania, którego głównym celem jest zachęcenie studentów do samodzielnych poszukiwań sposobów integrowania - scalania wiedzy przedmiotowej w atrakcyjne dla uczniów kompleksy - moduły - zawarto szereg refleksji, wskazówek i przykładów praktycznych. Nauczania całościowe (zintegrowane) oraz przedmiotowe nie muszą wykluczać się wzajemnie, ale stanowić dopełniające się modele dydaktyczne na różnych szczeblach edukacji. [Ze wstępu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19896.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej