Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Autor
Al Zabir Omar
(1)
Chmielarz Witold
(1)
DeTienne Kristen Bell
(1)
Gadalińska Elżbieta
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Levinson Paul (1947- )
(1)
Pałczyński Marek
(1)
Podlaski Arkadiusz
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Szews Przemysław
(1)
Szpunar Magdalena
(1)
Szumski Oskar
(1)
Zawadzka Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
PORTAL INTERNETOWY
(5)
FACEBOOK
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
WIKIPEDIA
(2)
ASP.NET
(1)
BLOGI
(1)
CYBERKULTURA
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
INTERNET
(1)
Infografika
(1)
Instagram
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
Perswazja
(1)
Portale internetowe
(1)
SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
Społeczności internetowe
(1)
TRANSMISJA DANYCH
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
WOLNOŚĆ SŁOWA
(1)
YOU TUBE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
Facebook
(3)
portal społecznościowy
(3)
Wikipedia
(2)
You Tube
(2)
blog
(2)
media
(2)
portal internetowy
(2)
social media
(2)
społeczeństwo informacyjne
(2)
ASP.NET
(1)
Internet
(1)
MySpace
(1)
Twitter
(1)
aplikacja internetowa
(1)
cyberagresja
(1)
cyberkultura
(1)
e-biznes
(1)
e-edukacja
(1)
infografika
(1)
klient
(1)
komunikacja wizualna
(1)
marka
(1)
marketing społecznościowy
(1)
multimedia
(1)
perswazja
(1)
projektowanie
(1)
serwis internetowy
(1)
serwis społecznościowy
(1)
sklep internetowy
(1)
sprzedaż
(1)
systemy informatyczne zarządzania
(1)
wizualizacja informacji
(1)
wolność słowa
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Portale sieciowe Web 2.0, opierające się na technologii AJAX, umożliwiają użytkownikom personalizowanie stron, a także agregowanie danych z różnych źródeł. Wszystko to sprawia, że są doskonałymi serwisami korporacyjnymi i należą do najefektywniejszych aplikacji sieciowych. Zastosowanie mechanizmów AJAX pozwala na udostępnienie interaktywnego i rozbudowanego interfejsu, działającego znacznie szybciej i bardziej wydajnie niż w tradycyjnych serwisach. Natomiast wykorzystanie widżetów (komponentów typu plag-and-play) zapewnia przejrzystość architektury portalu i łatwość jego rozbudowy, ponieważ są one opracowywane niezależnie od warstwy rdzeniowej systemu. Książka "ASP.NET 3.5. Tworzenie portali internetowych w nurcie Web 2.0" zawiera opis najnowszych metod i technologii projektowania oraz budowy portali z wykorzystaniem platformy ASP.NET i środowiska ASP.NET AJAX. W podręczniku przedstawiono także praktyczne rozwiązania problemów związanych z projektowaniem, wdrażaniem, utrzymaniem, a także skalowaniem i usprawnianiem serwisu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10825 [Magazyn 2], P.9148 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 291-313.
Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywistość MySpace, Facebooka, Twittera, Wikipedii, SecondLife, YouTube i dziesiątek platform blogowych. Pomaga zrozumieć gwałtowne przemiany w świecie współczesnych środków przekazu. Jest to bezcenny przewodnik encyklopedyczny po najnowszych nowych mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9919.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11520.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 174-176.
Książka ma na celu pokazać możliwości, jakie drzemią w serwisach społecznościowych. Przedstawia przykłady firm, które dzięki obecności w społecznościach odniosły wielki sukces. Znajdują się w niej również przykłady takich firm, które w swoich działaniach popełniły błędy i poniosły porażkę. Przedstawia możliwości integracji prywatnych serwisów z serwisami społecznościowymi. Z książki Czytelnik dowie się, jak działać w społecznościach i co robić, aby pozyskać zaufanie konsumentów i jednocześnie podnieść sprzedaż. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11166.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12165.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., 13 października 2011 r.
Bibliogr. przy ref.
"Przedstawiona monografia zawiera aktualną analizę możliwości wykorzystania serwisów internetowych i zintegrowanych z nimi systemów informatycznych oraz narzędzi i metod ich budowy w gospodarce. Zakres publikacji obejmuje następującą tematykę: miejsce i rola serwisów internetowych w rozwoju społeczeństwa informacyjnego, metody i technologie budowy nowoczesnych systemów informatycznych społeczeństwa informacyjnego, aspekty informacyjno-zarządcze systemów informacyjnych oraz organizacyjnych, ekonomiczno-społecznych oraz kulturowych uwarunkowań biznesu również elektronicznego. Publikacja stanowi więc przegląd najważniejszych problemów wyrażanych na licznych krajowych i zagranicznych konferencjach dotyczących kierunków rozwoju systemów informatycznych." (ze Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12086.XV.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13194.XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przewodnik / ABC Wolters Kluwer business)
Tyt. oryg. : Guide to Electronic Communication. Using Technology for Effective Business Writting and Speaking
Indeks s. 155-160
Niniejszy przewodnik stanowi rodzaj vademecum na temat narzędzi i metod elektronicznego przekazu, których znaczenie, w świecie zdominowanym przez nowoczesne technologie informatyczne i telekomunikacyjne, stale wzrasta. Autorka omawia wszystkie rodzaje procesu komunikacji elektronicznej, jego wpływ na współczesny biznes, metody zarządzania nim, a także sposoby uatrakcyjnienia (dodatki graficzne, prezentacje itp.). Książka umożliwia zapoznanie się z najważniejszymi obszarami, aspektami i dziedzinami komunikacji elektronicznej, a więc: - tendencjami w komunikacji elektronicznej (e-biznes, telepraca, przedsiębiorstwa internetowe), - elektronicznymi narzędziami zbierania informacji (intranet, ekstranet, badania przez internet), - elektronicznymi narzędziami przekazywania informacji w formie pisemnej (e-mail, faks, fora i czaty internetowe, wizytówki multimedialne), - projektowaniem witryn internetowych, - elektronicznymi narzędziami komunikacji werbalnej (prezentacje, konferencje elektroniczne, telefon), - elektronicznymi narzędziami wykorzystywanymi w trakcie szukania pracy (projektowanie i rozpowszechnianie życiorysu w wersji elektronicznej, poszukiwanie pracy za pośrednictwem internetu). W czasach, gdy efektywne przekazywanie informacji stanowi jedną z kluczowych kwestii, a ich forma jest tak samo ważna jak treści, książka ta stanowi cenną pomoc w codziennej pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7745.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8749.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera publikowane teksty i referaty aut. z lat 2008-2009.
Bibliogr. s. 223-231, netogr. s. 232-237.
Publikacja Magdaleny Szpunar uważam za ciekawą i wartościową. Dostarcza ona wiedzy o medioznawczych i socjologicznych kontekstach nowych mediów, a poszczególne teksty są rzetelnie wykonanymi analizami wybranych wątków i rozwinięciem konkretnych problemów badawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9950.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11587.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Infografika w prasie i Internecie / Przemysław Szews. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020. - 196, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 181-193.
Publikacja dotyczy komunikacji wizualnej w mediach na przykładzie infografiki w prasie i Internecie. Na podstawie przykładów zaczerpniętych z miesięcznika „PRESS”, dwóch gazet codziennych – „Faktu” i „Gazety Wyborczej” – oraz z wybranych realizacji internetowych (dwóch czołowych portali internetowych i serwisu specjalizującego się w dziennikarstwie danych) autor zwraca uwagę m.in. na: ruchomość infografik, ewentualne przejawy manipulacji, błędy i odchylenia konstrukcyjne, efektywność przekazu, rodzaj grafiki, użyte środki wyrazu, wiarygodność, elementy budowy, a także powiązania między blokami i informacjami. Ocenia również spójność, wypełnianie podstawowych celów infografiki oraz zaspokajanie potrzeb informacyjnych odbiorcy z uwzględnieniem jego kompetencji wizualnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19552.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19551.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22514.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22513.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej