Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Autor
Biela Agnieszka
(1)
Bohm Fredric (1971- )
(1)
Doherty Nora
(1)
Fox Anne (1955- )
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Laurell Stefan (1974- )
(1)
Mańkowska Joanna
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
Nęcka Edward (1953- )
(1)
Oppermann Katrin (1962- )
(1)
Stocki Ryszard (1960- )
(1)
Webber Erika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
PRACA
(4)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(4)
KONFLIKT
(3)
Mentoring
(2)
PORADNIKI
(2)
Kreatywność
(1)
MEDIACJA (socjol.)
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Metody nauczania
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Psychologia
(1)
Trening grupowy (psychologia)
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(2)
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Słowo kluczowe
konflikt
(3)
praca
(3)
rozwiązywanie konfliktów
(2)
kreatywność
(1)
mediacja
(1)
motywacja
(1)
motywowanie pracowników
(1)
psychologia pracy
(1)
stosunki interpersonalne
(1)
trening kreatywności
(1)
zachowanie
(1)
zarządzanie konfliktem
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nieodłącznym elementem pracy w zespole są konflikty i nieporozumienia. Utrudniają one współpracę, prowadzą do takich niechcianych zjawisk, jak mobbing czy wypalenie zawodowe, sprawiają, że przestajemy odnosić sukcesy. Skąd się one biorą? Autorki dowodzą, że porozumiewamy się różnymi stylami, co powoduje, iż się nie rozumiemy. Każdy ma swój sposób wypowiadania się, dowodzenia swoich racji, prezentowania poglądów. Jeśli rozmawiamy, nie rozumiejąc swoich stylów porozumiewania się i kryjących się za nimi postaw życiowych, przekreślamy szanse na porozumienie i ustalenie konsensusu. Książka pokazuje, jak uniknąć pułapek komunikacyjnych i odnieść sukces, trafnie oceniając styl porozumiewania się rozmówcy - współpracownika, klienta czy członka rodziny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5240.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6445.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 85-86.
Społeczność naukowa wypracowała i stosuje w praktyce pewne standardowe zasady formalne, które obowiązują wszystkich autorów prac naukowych. Dotyczą one stylu wypowiedzi, kolejności określonych fragmentów tekstu, sposobu cytowania literatury, zamieszczania tabel itd. Takie standardy są ściśle przestrzegane w periodykach naukowych, a czytelnicy i redaktorzy taj już do nich przywykli, że nie akceptują prac nie spełniających odpowiednich wymagań formalnych. Dlatego nie chcemy, aby traktowano nasz poradnik jak swoistą `książkę kucharską` do pisania prac magisterskich, artykułów lub raportów, zresztą sporządzenie czegoś takiego jest niemożliwe. Nie należy więc liczyć na mechaniczne wypełnianie przepisu, którego tu nie ma, a jedynie kierować się proponowanymi wskazówkami w pisaniu własnego, ciekawego, twórczego tekstu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8381.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9758.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Motivation : Instrumente zur Führung und Verführung, 2007
Indeks.
Motywacja jest jednym z podstawowych czynników wpływających na sukces lub porażkę przedsiębiorstwa. W dobie ostrej rywalizacji na rynku to właśnie poziom zaangażowania poszczególnych pracowników i całej załogi może stać się najważniejszym elementem różnicującym dwóch konkurentów. Książka przedstawia wiele możliwości wzmocnienia motywacji, nie tylko własnej, lecz i pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10999.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwiązywanie konfliktów / Anne Fox. - Warszawa : petit, 2004. - 83 s. : ryc. ; 21 cm.
(To, co najważniejsze)
Tyt. oryg.: "Managing conflict" 2002.
W książce przedstawiono wiele rozsądnych rozwiązań różnorodnych sytuacji konfliktowych w miejscu pracy, opierając się na założeniu, że konflikty powinno się rozwiązywać na bieżąco, z dnia na dzień, nie czekając, aż ich eskalacja zmusi do rozwiązań dyscyplinarnych i zastosowania formalnych procedur. Książka zawiera rozważania teoretyczne, jak również kładzie nacisk na działania praktyczne, pomagające menedżerowi podjęcie konstruktywnych rozwiązań dla sytuacji konfliktowych. Rozważane są behawioralne przyczyny powstawania konfliktów, a także możliwości wywierania wpływu na te zachowania przez menedżera kierującego zespołem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2752.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2751.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Konflikthantering.
Poradnik przeznaczony przede wszystkim dla pracodawców i kadry kierowniczej. Zawarte w nim informacje pomogą poruszać się w sferze skomplikowanych relacji między pracownikami. Znajdują się w nim rady i wskazówki, w jaki sposób radzić sobie z konfliktami w miejscu pracy oraz im zapobiegać i jak skłonić zwaśnionych pracowników do zakończenia sporu i podjęcia konstruktywnych działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2766 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2765.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3937.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Czytając Psychologię nauczania dowiesz się, jak skutecznie przekazywać posiadaną wiedzę. Poznasz skuteczne prawdy, którymi kierują się najlepsi praktycy zawodu. Zrozumiesz, czym jest stan trenera i jak zarządzać swoimi emocjami i zachowaniami – jak stać i siedzieć, jak mówić, jak się poruszać, jak przekazywać uczucia etc. Odkryjesz narzędzia, które pozwalają szybciej i efektywniej przekazywać uczestnikom informacje dotyczące budowania ćwiczeń i materiałów szkoleniowych. Zobaczysz, na czym polega współpraca z publicznością, jakie problemy pojawiają się na linii grupa–trener i dowiesz się, jak je rozwiązywać. Opanujesz zasady logistyki szkoleń oraz reguły szkoleniowego biznesu. Dzięki tej książce nauczysz się uczyć, szczególnie gdy przedstawioną teorię wesprzesz praktycznymi ćwiczeniami, których znajdziesz tu wiele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17645.III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Tyt. oryg.: "The essential guide to workplace mediation & conflict resolution : rebuilding working relationships" 2008.
Bibliogr. s. 211-216. Indeks.
Istnieje bezpośrednia zależność między jakością relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie a jego efektywnością i sukcesem. Przyjmując to założenie, autorzy przedstawiają najważniejsze koncepcje z dziedziny mediacji pracowniczej oraz rozstrzygania konfliktów w organizacjach. Wskazują, w jaki sposób można rozwiązać skomplikowane problemy w relacjach międzyludzkich i odbudować stosunki oparte na wzajemnym poszanowaniu i harmonijnej współpracy. Dzięki prezentacji metod i procesów mediacyjnych oraz licznych studiów przypadków, przewodnik ten skutecznie pomoże w rozwiązywaniu konfliktów na wszystkich poziomach: nieporozumień między pojedynczymi osobami, niesnasek w zespole, a nawet sporów w zarządzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13752.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Bibliografia, netografia na stronach 242-246.
W publikacji autorka Agnieszka Biela proponuje : - intensywny trening metodą pięciu kroków - ponad 130 ćwiczeń, które inspirują, zaskakują, denerwują i zmuszają do porzucenia strefy komfortu - podpowiedzi i wskazówki, jak pozbyć się wewnętrznego krytyka i pobudzić swój umysł do eksploracji, dedukcji, transformacji oraz poszukiwania nieoczywistych analogii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22436.III.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22435.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej