Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Biernacki Andrzej (1931- )
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Mierzecka-Szczepańska Anna
(1)
Piwko Marian
(1)
Rozmus Andrzej
(1)
Struck-Peregończyk Monika
(1)
Urbański Stanisław (1947- )
(1)
Wieczorek Adam
(1)
Świgoń Marzena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
PRACOWNICY NAUKOWI
(5)
UŻYTKOWNICY INFORMACJI
(2)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INTEGRACJA SPOŁECZNA
(1)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(1)
NAUKA
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
POSTAWY
(1)
PRAWO do INFORMACJI
(1)
STUDENCI
(1)
STUDENCI NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI i ZARZĄDZANIA (Rzeszów)
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
Temat: miejsce
RZESZÓW (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
LISTY APOSTOLSKIE
(1)
MOWY i HOMILIE PAPIESKIE
(1)
Słowo kluczowe
informacja
(2)
szkolnictwo wyższe
(2)
Jan Paweł II
(1)
bariery
(1)
informacja naukowa
(1)
integracja społeczna
(1)
nauczanie
(1)
naukowcy
(1)
niepełnosprawni
(1)
postawa
(1)
uczeni
(1)
uniwersytet
(1)
użytkownik
(1)
wyszukiwanie informacji
(1)
zachowania informacyjne
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 780 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 146)
Bibliogr. s. 155-169.
Publikacja omawia teorię zachowań informacyjnych oraz przedstawia przegląd polskiego i zagranicznego piśmiennictwa na ten temat. Książka dotyczy w szczególności procesu poszukiwania informacji ľ jednego z nurtów badań związanych z użytkownikami informacji. Oprócz tego autorka definiuje wiele pojęć związanych z zachowaniami informacyjnymi m.in. problem informacyjny, potrzebę informacyjną oraz relewancję. Opisuje również wyniki badań, których celem było przedstawienie zagadnienia wyszukiwania informacji w bazach piśmiennictwa naukowego w kontekście potrzeb środowiska akademickiego. Wiele z zagadnień poruszanych w książce nie zostało wcześniej opisanych w polskiej literaturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14645.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka)
Rozprawa jest pierwszą próbą syntezy dotychczasowych rozważań na temat barier informacyjnych, a co za tym idzie stanowi wypełnienie luki w piśmiennictwie z dziedziny informacji naukowej i bibliologii. Zawiera ponadto propozycję sposobu identyfikowania i hierarchizowania barier, która może zostać wykorzystana w przyszłych badaniach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5307.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja w Nauczaniu Kościoła ; t. 5)
Indeks.
"Zagadnienia nauki zawsze rodziły głębokie zatroskanie w sercu Jana Pawła II. Dlatego w ciągu swojego pontyfikatu niestrudzenie zwracał się do świata nauki. Czynił to również pod adresem polskich uczonych. Stawiał pytanie: w jakim duchu i w jakim kierunku powinna zmierzać uprawiana nauka? (...) Jan Paweł II ostrzegał polskich uczonych przed zagrożeniami, jakie płyną z liberalnej demokracji i wolnego rynku. Stosowanie kryterium korzyści ekonomicznej szkodzi nauce i szkodzi człowiekowi." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13264.II.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 167-172.
Niniejsza publikacja adresowana do osób odpowiedzialnych za proces kształcenia i sprawy socjalne na uczelniach wyższych, studentów, wykładowców, osób zajmujących sie profesjonalnie problematyką osób niepełnosprawnych podzielona jest na dwie części. Pierwsza z nich ma za zadanie przybliżyć Czytelnikowi kwestie związane z integracją osób niepełnosprawnych i rolą uczelni w tym zakresie oraz nakreślić sytuację studentów niepełnosprawnych w świetle uwarunkowań prawnych, danych liczbowych i badań. Część druga natomiast prezentuje wyniki badań przeprowadzonych przez autorki, omawia sytuację studentów niepełnosprawnych oraz porusza kwestie związane z postrzeganiem osób niepełnosprawnych i doświadczeniami pracowników naukowo-dydaktycznych w uczeniu osób niepełnosprawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13532.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej