Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Rozmus Andrzej
(1)
Struck-Peregończyk Monika
(1)
Świgoń Marzena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
PRACOWNICY NAUKOWI
(2)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INTEGRACJA SPOŁECZNA
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
POSTAWY
(1)
PRAWO do INFORMACJI
(1)
STUDENCI
(1)
STUDENCI NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
UŻYTKOWNICY INFORMACJI
(1)
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI i ZARZĄDZANIA (Rzeszów)
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
RZESZÓW (woj. podkarpackie)
(1)
Słowo kluczowe
bariery
(1)
informacja
(1)
informacja naukowa
(1)
integracja społeczna
(1)
niepełnosprawni
(1)
postawa
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka)
Rozprawa jest pierwszą próbą syntezy dotychczasowych rozważań na temat barier informacyjnych, a co za tym idzie stanowi wypełnienie luki w piśmiennictwie z dziedziny informacji naukowej i bibliologii. Zawiera ponadto propozycję sposobu identyfikowania i hierarchizowania barier, która może zostać wykorzystana w przyszłych badaniach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5307.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 167-172.
Niniejsza publikacja adresowana do osób odpowiedzialnych za proces kształcenia i sprawy socjalne na uczelniach wyższych, studentów, wykładowców, osób zajmujących sie profesjonalnie problematyką osób niepełnosprawnych podzielona jest na dwie części. Pierwsza z nich ma za zadanie przybliżyć Czytelnikowi kwestie związane z integracją osób niepełnosprawnych i rolą uczelni w tym zakresie oraz nakreślić sytuację studentów niepełnosprawnych w świetle uwarunkowań prawnych, danych liczbowych i badań. Część druga natomiast prezentuje wyniki badań przeprowadzonych przez autorki, omawia sytuację studentów niepełnosprawnych oraz porusza kwestie związane z postrzeganiem osób niepełnosprawnych i doświadczeniami pracowników naukowo-dydaktycznych w uczeniu osób niepełnosprawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13532.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej