Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(6)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(6)
available
(4)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(3)
Czytelnie
(6)
Author
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Jastrz─Öbski Cezary
(1)
J─Ödrysiak Tadeusz
(1)
Majewski Janusz
(1)
Orłowski Dominik
(1)
Palich Piotr (1951- )
(1)
Sokołowski Jerzy
(1)
Wo┼║niczko Magdalena
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Żabiński Arkadiusz
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
PRODUKT REGIONALNY
(5)
AGROTURYSTYKA
(3)
TURYSTYKA
(2)
KUCHNIA REGIONALNA
(1)
MARKETING NARODOWY
(1)
Marketing
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
Produkt regionalny
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
TURYSTYKA KULINARNA
(1)
USŁUGI
(1)
┼╗ywno┼Ť─ç
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Francja
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
7 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka koncentruje si─Ö na zjawsiku wiejskiego produktu turystycznego. Sk┼éada si─Ö z dw├│ch cz─Ö┼Ť─çi: pierwsz─ů tworz─ů artyku┼éy naukowe po┼Ťwi─Öcone analizie poduktowego podej┼Ťcia w turystyce wiejskiej, druga to komunikaty o zr├│┼╝nicowanej tematyce, w wi─Ökszo┼Ťci dotycz─ůcej tak┼╝e produktu turystycznego. Publikacja podejmuje r├│wnie┼╝ termat roli Internetu w marketingu wiejskiego produktu turystycznego oraz przedstawia informacje dotycz─ůce mi─Ödzynarodowych targ├│w AGROTRAVEL.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13403.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 247-[256].
Turystyka kulinarna, jako jeden z wa┼╝niejszych segement├│w turystyki, w ostatnich latach rozwija si─Ö dynamicznie. Coraz wi─Öcej turyst├│w jest zainteresowanych poznawaniem kuchni i tradycji kulinarnych os├│b w innych krajach czy regionach, pr├│buj─ůc charakterystycznych produkt├│w ┼╝ywno┼Ťciowych i potraw. Pozwala na to szybko rozwijaj─ůca si─Ö gastronomia, zapewniaj─ůca mieszka┼äcom i turystom mo┼╝liwo┼Ť─ç konsumpcji tradycyjnych posi┼ék├│w, cz─Östo r├│wnie┼╝ w autentycznej oprawie. Wyj─ůtkowa i oryginalna oferta gastronomiczna mo┼╝e wspomaga─ç rozw├│j miejscowo┼Ťci pozbawionych walor├│w przyrodniczych czy kulturowych. Autorzy przedstawili m.in.: istot─Ö turystyki kulinarnej, znaczenie gastronomii w turystyce, sztuk─Ö kulinarn─ů, rodzaje i formy organizacji turystyki kulinarnej, kuchni─Ö polsk─ů i jej tradycje ┼╝ywieniowe, kuchnie regionalne w Polsce, tradycyjne i regionalne produkty ┼╝ywno┼Ťciowe w Polsce oraz ich ochron─Ö w Unii Europejskiej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15054.XX.1.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15954.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Na polskim rynku turystycznym podejmowane s─ů liczne inicjatywy maj─ůce na celu motywowanie przedsi─Öbiorc├│w i wspieranie ich w dzia┼éaniach prowadz─ůcych do tworzenia markowych produkt├│w. Tworzenie markowych produkt├│w turystycznych jest procesem d┼éugotrwa┼éym, wymagaj─ůcym wsp├│┼édzia┼éania administracji pa┼ästwowej, regionalnej i lokalnej. W opracowaniu przedstawiono wiele artyku┼é├│w, w kt├│rych autorzy przedstawiaj─ů w┼éasne pogl─ůdy dotycz─ůce: kreacji produkt├│w markowych, rynkowego wizerunku wiejskiego produktu turystycznego, determinant├│w rozwoju produkt├│w markowych w turystyce wiejskiej, dziedzictwa kulturowego jako sk┼éadnika marki regionalnej oraz turystyki wiejskiej jako elementu polskiej marki turystycznej. Niniejsza monografia podejmuje pr├│b─Ö usystematyzowania wymienionych zagadnie┼ä. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö zwr├│cono na znaczenie marki produktu turystycznego w podniesieniu atrakcyjno┼Ťci turystycznej regionu, a tym samym jego rozwoju spo┼éeczno-kulturowego i ekonomicznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9928.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Materiały z konf., 9-11 kwietnia 2010 r., Kielce.
Bibliogr. przy wi─Ökszo┼Ťci ref.
W niniejszej publikacji zosta┼éy zebrane referaty omawiaj─ůce m.in. zagadnienia turystyki wiejskiej jako szansy rozwoju wsi, ┼║r├│d┼éa finansowania rozwoju us┼éug zwi─ůzanych z pobytem turyst├│w na wsi, doskonalenie produkt├│w turystyki wiejskiej, nowoczesne technologie informacji i dystrybucji w turystyce wiejskiej, prawne aspekty tworzenia i sprzeda┼╝y produkt├│w turystycznych, wsp├│┼épracy w dziedzinie turystyki wiejskiej i agroturystyki. Ksi─ů┼╝ka prezentuje r├│wnie┼╝ trzy skomercjalizowane produkty turystyki wiejskiej: "Krain─Ö ┼╗ubra", "Ma┼éopolsk─ů Wie┼Ť Pachn─ůc─ů Zio┼éami" i Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemys┼éu Rolno-Spo┼╝ywczego w Szreniawie. Cz─Ö┼Ť─ç druga prezentuje pr├│by i sposoby komercjalizacji turystyki w regionie ┼Ťwi─Ötokrzyskim, kszta┼étowanie wizerunku gospodarstwa za pomoc─ů narz─Ödzi promocji, wykorzystanie walor├│w przyrodniczych i kulturowych oraz pomoc otoczenia biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12229.XX.1.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 387-407.
Praca sk┼éada si─Ö z trzech rozdzia┼é├│w. Pierwszy rozdzia┼é dotyczy zagadnie┼ä terminologicznych, jak r├│wnie┼╝ zawiera om├│wienie stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. W swym charakterze przyjmuje profil teoretyczny i stanowi kontekst uzasadnienia problemu. W rozdziale drugim skupiono si─Ö na przedstawieniu w┼éasnych bada┼ä empirycznych w┼Ťr├│d sprzedawc├│w produkt├│w regionalnych i ekologicznych. Uczyniono to w dwu pr├│bach, obejmuj─ůcych kierownik├│w sklep├│w spo┼╝ywczych w Polsce i przedstawicieli specjalistycznych punkt├│w sprzeda┼╝y detalicznej we Francji. Ponadto ukazano studia przypadku czterech firm specjalizuj─ůcych si─Ö w dystrybucji produkt├│w regionalnych i ekologicznych we Francji na podstawie wywiad├│w pog┼é─Öbionych i analizy zawarto┼Ťci ich stron internetowych. Ostatni rozdzia┼é pracy po┼Ťwi─Öcony jest prezentacji w┼éasnych wynik├│w bada┼ä w dwu pr├│bach konsument├│w: reprezentatywnej dla doros┼éych mieszka┼äc├│w Polski i z┼éo┼╝onej z m┼éodych i wykszta┼éconych konsument├│w. Na podstawie analizy danych uzyskanych w pierwszej z nich przeprowadzono weryfikacj─Ö hipotez badawczych dotycz─ůcych zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy kluczowymi zmiennymi. W aneksie om├│wiono europejskie oznaczenia jako┼Ťci produkt├│w regionalnych i ekologicznych, jak r├│wnie┼╝ wybrane oznaczenia nadawane przez instytucje krajowe, szczeg├│lnie w Polsce i we Francji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18447.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18446.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 201-213.
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawi┼éa metodyk─Ö kszta┼étowania regionalnych produkt├│w turystycznych oraz dzia┼éa┼ä podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich wsp├│┼étworzenie. Szczeg├│┼éowo om├│wi┼éa wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produkt├│w turystycznych, a tak┼╝e podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produkt├│w w Polsce. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö po┼Ťwi─Öci┼éa kwestii prawid┼éowego definiowania poj─Öcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie bada┼ä empirycznych autorka dokona┼éa diagnozy stanu rozwoju regionalnych produkt├│w turystycznych w Polsce oraz identyfikacji dzia┼éa┼ä podejmowanych w poszczeg├│lnych wojew├│dztwach przez polskie w┼éadze samorz─ůdowe w zakresie kszta┼étowania tych produkt├│w. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana nie tylko do os├│b studiuj─ůcych problematyk─Ö zarz─ůdzania turystyk─ů, ale r├│wnie┼╝ do praktyk├│w, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, region├│w czy poszczeg├│lnych miejscowo┼Ťci, a wi─Öc pracownik├│w instytucji publicznych dzia┼éaj─ůcych w sferze turystyki, w tym administracji rz─ůdowej, samorz─ůdowej oraz organizacji spo┼éecznych propaguj─ůcych rozw├│j turystyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8032.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9388.XX.5 [Czytelnia B], 9387.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
E-book
In basket
Polityka ekonomiczna to ksi─ů┼╝ka wydana w ramach Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wroc┼éawiu, a jej poszczeg├│lne cz─Ö┼Ťci stanowi─ů znacz─ůcy dorobek. Sk┼éadaj─ů si─Ö na ni─ů opracowania autorstwa pracownik├│w najbardziej licz─ůcych si─Ö w Polsce o┼Ťrodk├│w naukowych. Artyku┼éy zawarte w niniejszej ksi─ů┼╝ce s─ů po┼Ťwi─Öcone rozwa┼╝aniom dotycz─ůcym wieloaspektowych zagadnie┼ä naukowo-badawczych zwi─ůzanych z polityk─ů ekonomiczn─ů zar├│wno w Polsce, jak i w krajach Unii Europejskiej. Liczne grono autor├│w prezentuje wyniki swoich docieka┼ä naukowych w postaci teoretycznych i empirycznych analiz dotycz─ůcych stymulowania konkurencyjno┼Ťci sektora MSP, problem├│w jego finansowania oraz absorpcji ┼Ťrodk├│w unijnych na rzecz rozwoju innowacyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw w Polsce. Publikacja zawiera ponadto artyku┼éy odnosz─ůce si─Ö do wsp├│┼éczesnych proces├│w demograficznych, polityki regionalnej i lokalnej, rozwoju produkcji rolnej i obszar├│w wiejskich, problem├│w sektora us┼éug turystycznych i transportowych, jak r├│wnie┼╝ polityki pa┼ästwa w obszarze rynku pracy i efektywno┼Ťci funkcjonowania sektora publicznego. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana do ┼Ťrodowisk naukowych, student├│w wy┼╝szych uczelni i os├│b, kt├│re w praktyce zajmuj─ů si─Ö finansami publicznymi na szczeblu centralnym lub samorz─ůdowym. Poszczeg├│lne artyku┼éy by┼éy recenzowane przez profesor├│w uniwersytet├│w, w wi─Ökszo┼Ťci kierownik├│w katedr ekonomii lub polityki ekonomicznej, kt├│rym chcia┼ébym serdecznie za ich prac─Ö podzi─Ökowa─ç. Sk┼éadam te┼╝ wyrazy uznania i po-dzi─Ökowania pracownikom Katedry Ekonomii i Polityki Ekonomicznej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wroc┼éawiu oraz wszystkim osobom i instytucjom zaanga┼╝owanym w powstanie tej publikacji. Jestem w pe┼éni przekonany, ┼╝e ksi─ů┼╝ka Polityka ekonomiczna b─Ödzie Pa┼ästwa inspirowa─ç do dalszych bada┼ä i docieka┼ä naukowych oraz do przygotowywania w przysz┼éo┼Ťci r├│wnie interesuj─ůcych opracowa┼ä. Jerzy Soko┼éowski
Ca┼éodobowy dost─Öp do pe┼énego tekstu, poza sieci─ů Uczelni, poprzez login i has┼éo jak do konta bibliotecznego.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again