Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(18)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Diks Krzysztof
(3)
Knuth Donald E. (1938- )
(3)
Banachowski Lech
(2)
Lipski Witold (1949-1985)
(2)
Malinowski Adam
(2)
Rytter Wojciech
(2)
Wirth Niklaus
(2)
Aho Alfred V. (1941- )
(1)
Attaway Stormy
(1)
Bluemke Ilona
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Cichosz Paweł
(1)
Felleisen Matthias
(1)
Findler Robert Bruce
(1)
Flatt Matthew
(1)
Hashimi Sayed Y
(1)
Hopcroft John E. (1939- )
(1)
Jakacki Grzegorz
(1)
Jaszkiewicz Andrzej
(1)
Kernighan Brian W
(1)
Klin Bartosz
(1)
Komatineni Satya
(1)
Koncewicz-Krzemień Jowita
(1)
Krishnamurthi Shriram
(1)
Lindfield George R
(1)
MacLean Dave
(1)
McLaughlin Brett
(1)
Penny John E. T
(1)
Pike Rob
(1)
Pollice Gary
(1)
Pressman Roger S
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Sawka Krzysztof
(1)
Ullman Jeffrey D
(1)
West David (1948- )
(1)
Wróblewski Piotr
(1)
Wróblewski Piotr (informatyka)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(21)
Massachusetts (USA)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(21)
angielski
(2)
Temat
PROGRAMOWANIE (informat.)
(22)
ALGORYTMY
(9)
STRUKTURY DANYCH
(6)
ANALIZA NUMERYCZNA
(2)
GRAFY
(2)
KOMBINATORYKA
(2)
MATLAB
(2)
SYSTEMY OPERACYJNE
(2)
ANALIZA OBIEKTOWA (informat.)
(1)
APLIKACJE INTERNETOWE
(1)
PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE
(1)
UCZENIE się MASZYN
(1)
WINDOWS VISTA
(1)
WINDOWS XP
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
PODRĘCZNIKI
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
Słowo kluczowe
programowanie
(14)
algorytm
(13)
struktury danych
(9)
grafy
(4)
arytmetyka
(3)
inżynieria oprogramowania
(3)
Matlab
(2)
data processing
(2)
kombinatoryka
(2)
kompresja danych
(2)
numerical analysis
(2)
projektowanie
(2)
Android
(1)
C++
(1)
Windows
(1)
algorytm uczenia się
(1)
analiza obiektowa
(1)
aplikacja
(1)
aplikacja internetowa
(1)
computer programming
(1)
gra komputerowa
(1)
informatyka
(1)
interfejs
(1)
oprogramowanie
(1)
projektowanie obiektowe
(1)
system operacyjny
(1)
systemy uczące się
(1)
sztuczna inteligencja
(1)
telefon komórkowy
(1)
uczenie maszynowe
(1)
urządzenia mobilne
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2617 [Magazyn 1], P.2616 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Inżynieria oprogramowania)
Książka, która powinna stać się lekturą obowiązkową każdego studenta uczącego się programować i każdego zawodowego programisty. Autorzy - wielkie światowe autorytety w dziedzinie programowania - przedstawiają podstawowe zasady, których należy przestrzegać, jeśli chce się pisać dobre programy. Mówią o szybkim i metodycznym wyszukiwaniu błędów, o właściwym testowaniu programów, o dbaniu o ich efektywność, o zapewnieniu możliwości ich przenoszenia, o właściwym ich projektowaniu, o metodach opracowywania interfejsów, o stylu programowania i o przyjmowaniu właściwej notacji. Starają się uświadomić Czytelnikowi, że programowanie to coś więcej niż pisanie kodu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2419 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2420.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inżynieria Oprogramowania)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Wytwarzanie oprogramowania to niezwykle skomplikowany proces. Ludzie zajmujący się projektowaniem, budowaniem i wdrażaniem systemów komputerowych muszą mieć solidną wiedzę, by spełniać oczekiwania użytkowników. Książka ta ma ułatwić im rozwiązywanie problemów, z jakimi muszą sie stykać w swojej pracy. Książka składa się z pięciu części. W pierwszej autor wyjaśnia, co to jest produkt programowy i na czym polega proces wytwarzania oprogramowania; w drugiej omawia zagadnienia związane z kierowaniem przedsięwzięciem programistycznym; w trzeciej przedstawia klasyczne metody wytwarzania orpogramowania; w czwartej opisuje metody obiektowe, a w piątej zajmuje się bardziej złożonymi aspektami inżynierii orpogramowania (metodami formalnymi, technikami komponentowymi, inżynierią systemów opartych na architekturze klient-serwer, inżynierią wstecz i inżynierią do przodu, narzędziami CASE).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11459 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12694.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pomocnicze Materiały Dydaktyczne WSISZ)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2652 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.460 [Magazyn 1], 1369 [Magazyn 2], P.2597 [Magazyn 1], P.2596 [Magazyn 1] (4 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Informatyki)
Nie ma chyba na świecie informatyka, który nie słyszałby o tej znakomitej pozycji oraz o jej autorze - wielkim uczonym, słynnym twórcy systemu TEX. W tomie III autor skupia się na sortowaniu i wyszukiwaniu - dwóch głównych operacjach nienumerycznego przetwarzania informacji. Przedstawia sortowanie wewnętrzne i zewnętrzne. (Nie ma chyba książki, w której byłoby tyle algorytmów sortowania). Omawia operację wyszukiwania określonych elementów w tablicach i zbiorach, z wykorzystaniem metod tradycyjnych i najnowszych. Wprowadza w tym celu dodatkowe struktury danych, nie omawiane w tomie I.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2423 [Magazyn 2], 2426 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Index.
"Matlab : a practical introduction to programming and problem solving" is the only book that gives a full introduction to programming in Matlab side by side with explanations of the powerful functions of Matlab. Assuming no knowledge of programming, Attaway covers both the programming concepts and the built-in functions of Matlab which enables students to exploit its power to tackle challenging problems. Using a systematic, step-by-step approach to facilitate easier learning, this book also includes sections on common pitfalls and programming guidelines to lead the reader toward best practices. Also given is in-depth coverage of file input/output, a topic that is fundamental to many applications.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13722.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Numerical methods using Matlab / G. R. Lindfield, J. E. T. Penny. - 3rd ed. - Waltham [etc.] : Academic Press, cop. 2012. - XVIII, 534 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 521-523. Indeks.
"Numerical Methods using Matlab" is a comprehensive reference offering numerous useful and important numerical algorithms. The algorithms are implemented as Matlab functions, and scripts are developed to use these functions to solve specific problems. The results are frequently enhanced with graphical output in order to help students, instructors and researchers analyze and clarify a particular outcome. A large number of worked examples are given, together with exercises and solutions, to illustrate how numerical methods can be used to solve problems that have applications in the biosciences, chaos, optimization, engineering and many fields of science.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13738.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Informatyki)
Nie ma chyba na świecie informatyka, który nie słyszałby o tej znakomitej pozycji oraz o jej autorze - wielkim uczonym, słynnym twórcy systemu TEX. Tom I jest poświęcony algorytmom podstawowym. Autor przedstawia w nim narzędzia matematyczne niezbędne do zrozumienia algorytmów i programów komputerowych. Wykazuje głęboki związek między komputerami a matematyką abstrakcyjną. Opisuje język typu assembler, w którym przedstawia algorytmy omawiane w następnych dwóch tomach. Zajmuje się też podstawowymi technikami programowania. Sporo miejsca poświęca strukturom danych, nierozerwalnie związanym z algorytmami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2421 [Magazyn 2], 2424 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Informatyki)
Nie ma chyba na świecie informatyka, który nie słyszałby o tej znakomitej pozycji oraz o jej autorze - wielkim uczonym, słynnym twórcy systemu TEX. Tom II jest poświęcony algorytmom seminumerycznym. Autor omawia w nim liczby losowe, metody generowania ich i testy statystyczne stosowane w informatyce. Wykazuje głęboki związek między komputerami a matematyką abstrakcyjną. Zajmuje się arytmetyką komputerową. Przedstawione przez niego algorytmy są podstawą każdego programu komputerowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2425 [Magazyn 2], 2422 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 329-330. Indeks.
W kolejnym wydaniu książki autor przedstawia elementarne zagadnienia z dziedziny algorytmiki oraz wyjaśnia, skąd bierze się tak szybki postęp w tej dyscyplinie nauki. Podczas dalszej lektury Czytelnik pozna takie pojęcia, jak rekurencja, analiza złożoności oraz algorytmy sortowania i przeszukiwania czy algorytmy numeryczne. Szybko opanuje metody optymalizacji algorytmów, sposoby kodowania i kompresji danych oraz elementy algorytmiki grafów. Przedstawione w książce algorytmy zilustrowane zostały przykładowymi kodami źródłowymi w C++ , ułatwiającymi zrozumienie poznawanych zagadnień. Przejrzysta forma, praktyczne przykłady oraz przystępny język sprawiają, że książka ta pozwala szybko, a także bezboleśnie opanować zarówno algorytmy, jak i struktury danych oraz najlepsze techniki programowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13005.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14124.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kanon Informatyki)
Bibliogr. Indeks.
Książka jest podręcznikiem wstępnego kursu projektowania i analizy algorytmów. Autorzy położyli nacisk raczej na prezentacji najważniejszych idei i przystępności wykładu, niż na szczegółach realizacji i sztuczkach programistycznych. Autorzy przedstawiają na ogół nieformalne, intuicyjne objaśnienia zamiast długich i pracochłonnych dowodów. Książka nie wymaga żadnego szczególnego przygotowania z zakresu matematyki, czy języków programowania. Pożądana jest jednak pewna dojrzałość w stosowaniu pojęć matematycznych, ogólne obycie w językach programowania wysokiego poziomu, takich jak FORTRAN lub ALGOL, a także podstawowa znajomość algebry liniowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2615 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2614.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kombinatoryka dla programistów / Witold Lipski. - Wyd. 3 rozsz. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2004. - 274 s. : rys. ; 24 cm.
(Klasyka Informatyki)
Dodatek: Algorytmy w Języku C ++ i przykłady użycia.
Bibliogr. s. 209-212. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13946 [Magazyn 1], P.3445 [Magazyn 1], 4239 [Magazyn 2], P.3446 [Magazyn 1], P.13947 [Magazyn 1] (5 egz.)
Książka
W koszyku
Kombinatoryka dla programistów / Witold Lipski. - Wyd. 3 rozsz., dodr. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2007. - 274 s. : rys. ; 24 cm.
(Klasyka Informatyki)
Dodatek: Algorytmy w Języku C ++ i przykłady użycia.
Bibliogr. s. 209-212. Indeks.
W książce przedstawiono wybrane zagadnienia kombinatoryki, teorii grafów i algorytmów kombinatorycznych. Szczególny nacisk położono na algorytmiczne podejście do problemów kombinatorycznych. Każdemu omawianemu problemowi towarzyszy szczegółowy algorytm jego rozwiązania i analiza złożoności obliczeniowej. Warto zaznaczyć, że wszystkie algorytmy zamieszczone w książce to zwarte nieformalne wersje programów napisanych w Pascalu i w języku C++, przy czym te ostatnie są zebrane w oddzielnym Dodatku. Każdy rozdział kończy się zbiorem zadań do samodzielnego rozwiązania. Książka jest przeznaczona dla studentów informatyki, programistów i projektantów systemów informatycznych.
Książka
W koszyku
Systemy uczące się / Paweł Cichosz. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2007. - 894 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 863-879. Indeks.
Książka jest poświęcona metodom konstruowania uczących się programów komputerowych, zdolnych do poprawy swego działania na podstawie doświadczeń z przeszłości. Programy tego typu w zautomatyzowany sposób zdobywają wiedzę, którą wykorzystują do realizacji postawionych przed nimi zadań. Autor przybliża czytelnikowi proces uczenia się systemów z algorytmicznego punktu widzenia. Wyjaśnia, na czym polega indukcyjne uczenie się. Przedstawia dwa główne podejścia do tego zagadnienia: indukcję drzew decyzyjnych i indukcję reguł decyzyjnych. Omawia probabilistyczne metody uczenia się, a także metody grupowania pojęciowego. Zajmuje się problemami przekształcania zbioru atrybutów. Przedstawia wybrane algorytmy uczenia się aproksymacji funkcji. Opisuje odkrywanie zależności w danych i uczenia się automatów i problem uczenia się systemów ze wzmocnieniem. Wartość merytoryczną książki podnoszą liczne ćwiczenia, podzielone na tradycyjne, laboratoryjne i projektowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13893 [Magazyn 1], P.13894 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Niniejsza książka stanowi przewodnik po najnowszej wersji systemu Android. Na samym początku Czytelnik dowie się, jak skonfigurować środowisko produkcyjne oraz pozna strukturę i elementy składowe aplikacji dla Androida. Kolejne rozdziały omawiają tworzenie interfejsu użytkowników i animacji dwu- oraz trójwymiarowych, efektywne korzystanie z zasobów i usług lokalizacyjnych, tworzenie widgetów i podłączanie się do zasobów sieci Internet. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego, kto chce rozpocząć przygodę z tworzeniem aplikacji dla telefonów komórkowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11470 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12708.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Informatyki)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Programowanie to konstruktywna i twórcza działalność. W książce przedstawiono systematyczne przejścia do rozwiązania problemów programistycznych o charakterze zarówno naukowym, jak i praktycznym. W prezentowanych metodach szczególną uwagę zwrócono na zasady strukturalizacji danych w procesie tworzenia programu z uwzględnieniem różnych dziedzin zastosowań. Przedstawiono także algorytmy sortowania, algorytmy rekurencyjne, dynamiczne struktury danych oraz struktury językowe i kompilatory.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5308 [Magazyn 1], P.5309 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Informatyki)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Programowanie to konstruktywna i twórcza działalność. W książce przedstawiono systematyczne przejścia do rozwiązania problemów programistycznych o charakterze zarówno naukowym, jak i praktycznym. W prezentowanych metodach szczególną uwagę zwrócono na zasady strukturalizacji danych w procesie tworzenia programu z uwzględnieniem różnych dziedzin zastosowań. Przedstawiono także algorytmy sortowania, algorytmy rekurencyjne, dynamiczne struktury danych oraz struktury językowe i kompilatory.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2429 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2427.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2428.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Algorytmy : stuktury danych i techniki programowania / Piotr Wróblewski. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2001. - 348 s. : rys. ; 24 cm + dyskietka.
Do każdego egz. dołączona jest dyskietka o takiej samej sygnaturze jak książka.
Algorytmika stanowi gałąź wiedzy, która w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat dostarczyła wielu efektywnych narzędzi wspomagających rozwiązywanie różnorodnych problemów za pomocą komputera. Podręcznik różni się od klasycznych podręczników akademickich, skierowany jest nie tylko do adeptów informatyki. Dzięki naciskowi na praktyczną stronę prezentowanych zagadnień powinna zainteresować także osoby programujące hobbystycznie, jak również tych wszystkich, dla których programowanie jest działalnością ważną, lecz nie podstawową w pracy zawodowej. Jest to nowoczesny podręcznik dla wszystkich, którzy w codziennej pracy programistycznej odczuwają potrzebę szybkiego odszukania pewnych informacji z dziedziny algorytmiki w celu zastosowania ich w swoich programach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1357 [Magazyn 2], P.456 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Dev-C++ to zintegrowane środowisko programistyczne, którego niewątpliwym atutem są tzw. DevPaki, czyli rozszerzenia programu, pozwalające korzystać z różnych bibliotek, szablonów i narzędzi. Środowisko Dev-C++ wspomaga także pracę nad nowym projektem Windows - gotowym kodem tworzącym okno z obsługą podstawowych komunikatów. Podręcznik kolejno odsłania poszczególne elementy wiedzy programistycznej - od najprostszych po najbardziej zaawansowane. Dowiesz się więc, jak wprowadzać niewielkie zmiany w kodzie, jak projektować aplikacje wielowątkowe i definiować biblioteki, jak budować duże, składające się z kilku plików projekty, aby na koniec samodzielnie stworzyć grę komputerową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13049 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej