Forma i typ
Książki
(15)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Magazyny
(14)
Wypożyczalnie
(2)
Czytelnie
(1)
Autor
Diks Krzysztof
(3)
Knuth Donald E. (1938- )
(3)
Banachowski Lech
(2)
Lipski Witold (1949-1985)
(2)
Malinowski Adam
(2)
Rytter Wojciech
(2)
Wirth Niklaus
(2)
Aho Alfred V. (1941- )
(1)
Bluemke Ilona
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Cichosz Paweł
(1)
Hopcroft John E. (1939- )
(1)
Jakacki Grzegorz
(1)
Jaszkiewicz Andrzej
(1)
Ullman Jeffrey D
(1)
Wróblewski Piotr
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
PROGRAMOWANIE (informat.)
(15)
ALGORYTMY
(8)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
STRUKTURY DANYCH
(5)
GRAFY
(2)
KOMBINATORYKA
(2)
SYSTEMY OPERACYJNE
(1)
UCZENIE się MASZYN
(1)
WINDOWS VISTA
(1)
WINDOWS XP
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Pomocnicze Materiały Dydaktyczne WSISZ)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2652 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2597 [Magazyn 1], P.2596 [Magazyn 1], P.460 [Magazyn 1], 1369 [Magazyn 2] (4 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Informatyki)
Nie ma chyba na świecie informatyka, który nie słyszałby o tej znakomitej pozycji oraz o jej autorze - wielkim uczonym, słynnym twórcy systemu TEX. W tomie III autor skupia się na sortowaniu i wyszukiwaniu - dwóch głównych operacjach nienumerycznego przetwarzania informacji. Przedstawia sortowanie wewnętrzne i zewnętrzne. (Nie ma chyba książki, w której byłoby tyle algorytmów sortowania). Omawia operację wyszukiwania określonych elementów w tablicach i zbiorach, z wykorzystaniem metod tradycyjnych i najnowszych. Wprowadza w tym celu dodatkowe struktury danych, nie omawiane w tomie I.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2426 [Magazyn 2], 2423 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Informatyki)
Nie ma chyba na świecie informatyka, który nie słyszałby o tej znakomitej pozycji oraz o jej autorze - wielkim uczonym, słynnym twórcy systemu TEX. Tom I jest poświęcony algorytmom podstawowym. Autor przedstawia w nim narzędzia matematyczne niezbędne do zrozumienia algorytmów i programów komputerowych. Wykazuje głęboki związek między komputerami a matematyką abstrakcyjną. Opisuje język typu assembler, w którym przedstawia algorytmy omawiane w następnych dwóch tomach. Zajmuje się też podstawowymi technikami programowania. Sporo miejsca poświęca strukturom danych, nierozerwalnie związanym z algorytmami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2424 [Magazyn 2], 2421 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Informatyki)
Nie ma chyba na świecie informatyka, który nie słyszałby o tej znakomitej pozycji oraz o jej autorze - wielkim uczonym, słynnym twórcy systemu TEX. Tom II jest poświęcony algorytmom seminumerycznym. Autor omawia w nim liczby losowe, metody generowania ich i testy statystyczne stosowane w informatyce. Wykazuje głęboki związek między komputerami a matematyką abstrakcyjną. Zajmuje się arytmetyką komputerową. Przedstawione przez niego algorytmy są podstawą każdego programu komputerowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2425 [Magazyn 2], 2422 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Kanon Informatyki)
Bibliogr. Indeks.
Książka jest podręcznikiem wstępnego kursu projektowania i analizy algorytmów. Autorzy położyli nacisk raczej na prezentacji najważniejszych idei i przystępności wykładu, niż na szczegółach realizacji i sztuczkach programistycznych. Autorzy przedstawiają na ogół nieformalne, intuicyjne objaśnienia zamiast długich i pracochłonnych dowodów. Książka nie wymaga żadnego szczególnego przygotowania z zakresu matematyki, czy języków programowania. Pożądana jest jednak pewna dojrzałość w stosowaniu pojęć matematycznych, ogólne obycie w językach programowania wysokiego poziomu, takich jak FORTRAN lub ALGOL, a także podstawowa znajomość algebry liniowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2615 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2614 XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kombinatoryka dla programistów / Witold Lipski. - Wyd. 3 rozsz. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2004. - 274 s. : rys. ; 24 cm.
(Klasyka Informatyki)
Dodatek: Algorytmy w Języku C ++ i przykłady użycia.
Bibliogr. s. 209-212. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13947 [Magazyn 1], P.13946 [Magazyn 1], P.3446 [Magazyn 1], P.3445 [Magazyn 1], 4239 [Magazyn 2] (5 egz.)
Książka
W koszyku
Kombinatoryka dla programistów / Witold Lipski. - Wyd. 3 rozsz., dodr. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2007. - 274 s. : rys. ; 24 cm.
(Klasyka Informatyki)
Dodatek: Algorytmy w Języku C ++ i przykłady użycia.
Bibliogr. s. 209-212. Indeks.
W książce przedstawiono wybrane zagadnienia kombinatoryki, teorii grafów i algorytmów kombinatorycznych. Szczególny nacisk położono na algorytmiczne podejście do problemów kombinatorycznych. Każdemu omawianemu problemowi towarzyszy szczegółowy algorytm jego rozwiązania i analiza złożoności obliczeniowej. Warto zaznaczyć, że wszystkie algorytmy zamieszczone w książce to zwarte nieformalne wersje programów napisanych w Pascalu i w języku C++, przy czym te ostatnie są zebrane w oddzielnym Dodatku. Każdy rozdział kończy się zbiorem zadań do samodzielnego rozwiązania. Książka jest przeznaczona dla studentów informatyki, programistów i projektantów systemów informatycznych.
Książka
W koszyku
Algorytmy : stuktury danych i techniki programowania / Piotr Wróblewski. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2001. - 348 s. : rys. ; 24 cm + dyskietka.
Do każdego egz. dołączona jest dyskietka o takiej samej sygnaturze jak książka.
Algorytmika stanowi gałąź wiedzy, która w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat dostarczyła wielu efektywnych narzędzi wspomagających rozwiązywanie różnorodnych problemów za pomocą komputera. Podręcznik różni się od klasycznych podręczników akademickich, skierowany jest nie tylko do adeptów informatyki. Dzięki naciskowi na praktyczną stronę prezentowanych zagadnień powinna zainteresować także osoby programujące hobbystycznie, jak również tych wszystkich, dla których programowanie jest działalnością ważną, lecz nie podstawową w pracy zawodowej. Jest to nowoczesny podręcznik dla wszystkich, którzy w codziennej pracy programistycznej odczuwają potrzebę szybkiego odszukania pewnych informacji z dziedziny algorytmiki w celu zastosowania ich w swoich programach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.456 [Magazyn 1], 1357 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy uczące się / Paweł Cichosz. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2007. - 894 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 863-879. Indeks.
Książka jest poświęcona metodom konstruowania uczących się programów komputerowych, zdolnych do poprawy swego działania na podstawie doświadczeń z przeszłości. Programy tego typu w zautomatyzowany sposób zdobywają wiedzę, którą wykorzystują do realizacji postawionych przed nimi zadań. Autor przybliża czytelnikowi proces uczenia się systemów z algorytmicznego punktu widzenia. Wyjaśnia, na czym polega indukcyjne uczenie się. Przedstawia dwa główne podejścia do tego zagadnienia: indukcję drzew decyzyjnych i indukcję reguł decyzyjnych. Omawia probabilistyczne metody uczenia się, a także metody grupowania pojęciowego. Zajmuje się problemami przekształcania zbioru atrybutów. Przedstawia wybrane algorytmy uczenia się aproksymacji funkcji. Opisuje odkrywanie zależności w danych i uczenia się automatów i problem uczenia się systemów ze wzmocnieniem. Wartość merytoryczną książki podnoszą liczne ćwiczenia, podzielone na tradycyjne, laboratoryjne i projektowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13894 [Magazyn 1], P.13893 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Informatyki)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Programowanie to konstruktywna i twórcza działalność. W książce przedstawiono systematyczne przejścia do rozwiązania problemów programistycznych o charakterze zarówno naukowym, jak i praktycznym. W prezentowanych metodach szczególną uwagę zwrócono na zasady strukturalizacji danych w procesie tworzenia programu z uwzględnieniem różnych dziedzin zastosowań. Przedstawiono także algorytmy sortowania, algorytmy rekurencyjne, dynamiczne struktury danych oraz struktury językowe i kompilatory.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5309 [Magazyn 1], P.5308 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Informatyki)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Programowanie to konstruktywna i twórcza działalność. W książce przedstawiono systematyczne przejścia do rozwiązania problemów programistycznych o charakterze zarówno naukowym, jak i praktycznym. W prezentowanych metodach szczególną uwagę zwrócono na zasady strukturalizacji danych w procesie tworzenia programu z uwzględnieniem różnych dziedzin zastosowań. Przedstawiono także algorytmy sortowania, algorytmy rekurencyjne, dynamiczne struktury danych oraz struktury językowe i kompilatory.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2429 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2427 XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2428 XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia i indeks.
Najważniejszym elementem procesu tworzenia dobrego programu komputerowego jest właściwy dobór algorytmów i struktur danych, szczególnie pod kątem ich efektywności. Książka jest doskonałym wprowadzeniem w tę problematykę. Zawiera przegląd głównych zagadnień algorytmicznych. Korzystając z niej, Czytelnik pozna metody tworzenia i analizy algorytmów. Dzięki nim będzie mógł projektować efektywne algorytmy dla problemów pojawiających się w jego praktyce programistycznej lub pracy badawczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5315 [Magazyn 1], P.5314 [Magazyn 1], P.5313 [Magazyn 1], P.5312 [Magazyn 1], P.5311 [Magazyn 1], P.5310 [Magazyn 1] (6 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia i indeks.
Najważniejszym elementem procesu tworzenia dobrego programu komputerowego jest właściwy dobór algorytmów i struktur danych, szczególnie pod kątem ich efektywności. Książka jest doskonałym wprowadzeniem w tę problematykę. Zawiera przegląd głównych zagadnień algorytmicznych. Korzystając z niej, Czytelnik pozna metody tworzenia i analizy algorytmów. Dzięki nim będzie mógł projektować efektywne algorytmy dla problemów pojawiających się w jego praktyce programistycznej lub pracy badawczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3436 [Magazyn 1], P.3435 [Magazyn 1], 4231 [Magazyn 2] (3 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Dev-C++ to zintegrowane środowisko programistyczne, którego niewątpliwym atutem są tzw. DevPaki, czyli rozszerzenia programu, pozwalające korzystać z różnych bibliotek, szablonów i narzędzi. Środowisko Dev-C++ wspomaga także pracę nad nowym projektem Windows - gotowym kodem tworzącym okno z obsługą podstawowych komunikatów. Podręcznik kolejno odsłania poszczególne elementy wiedzy programistycznej - od najprostszych po najbardziej zaawansowane. Dowiesz się więc, jak wprowadzać niewielkie zmiany w kodzie, jak projektować aplikacje wielowątkowe i definiować biblioteki, jak budować duże, składające się z kilku plików projekty, aby na koniec samodzielnie stworzyć grę komputerową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13049 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej