Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Jankowski Tomasz
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Michałowski Kazimierz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
PROMOCJA HANDLOWA
(3)
TURYSTYKA
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
POLSKA
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych ref.
W publikacji zebrano artykułu pokonferencyjne Koła Naukowego Turystyki Uniwersytetu Szczecińskiego. Skupiono sie na tematyce promocji turystyki, technologiach informacyjnych i strategiach marketingowych w turystyce na konkretnych przykładach w regionach Polski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6725 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7564.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Informacja i promocja w turystyce - materiały konferencyjne. Zawarty w niniejszej pracy materiał może być przydatny nie tylko do celów naukowych, ale również dla władz samorządowych, stowarzyszeń i prywatnych gestorów bazy turystycznej - Ponadto, połączenie wiedzy praktycznej i naukowej, przejawiającej się w innym ujmowaniu niektórych prezentowanych zagadnień, może stanowić doskonałe studium badawcze dla studentów szkół wyższych kształcących się w zakresie turystyki i rekreacji. Przedstawione publikacje są autorskimi propozycjami, niekiedy dość subiektywnymi, mającymi jednakże dużą wartość poznawczą. Pomimo dokonanej oceny naukowej, mającej na celu uniknięcie niedociągnięć merytorycznych lub z zakresu warsztatu badawczego, pozostawiono autorom swobodę w formułowaniu własnych poglądów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1454.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest pracą zbiorową pracowników Zakładu Marketingu Instytutu Zarządzania Akademii Świętokrzyskiej. Ma na celu ukazanie wybranych zagadnień wchodzących w skład marketingu turystycznego w ujęciu regionalnym. Przedstawiono teoretyczne podstawy zastosowania marketingu w turystyce, skupiając sie na promocji turystyki regionalnej. Zagadnienia teoretyczne są jakby tłem do rozważań nad szeroko pojętymi działaniami w rzeczywistości gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2760 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2759.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej