Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(12)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(15)
only on-site
(11)
Branch
Magazyny
(8)
Wypo┼╝yczalnie
(7)
Czytelnie
(11)
Author
Nowakowski Marcin Konstanty
(2)
Piecuch Teresa
(2)
Baran Micha┼é (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Chick Anne
(1)
Coulton Gary
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Fisher Alan
(1)
Friedman Barry A
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Glinka Beata
(1)
Gr├│dek-Szostak Zofia
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Gwiazda Adam (1946- )
(1)
Głodek Paweł
(1)
Jarzębiński Marek
(1)
Kusio Tomasz
(1)
Makieła Zbigniew
(1)
Matusiak Krzysztof B. (1963- )
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Sahinidis Alexandros
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Siuta-Tokarska Barbara
(1)
Stavroulakis Dimitris
(1)
Stuss Magdalena Maria
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Wojciechowski Henryk
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(15)
Language
Polish
(14)
English
(1)
Subject
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(5)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć MI─śDZYNARODOWA
(4)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(3)
ZARZ─äDZANIE
(3)
Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç akademicka
(2)
Zarz─ůdzanie
(2)
Fuzja przedsi─Öbiorstw
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INKUBATORY PRZEDSI─śBIORCZO┼ÜCI
(1)
INNOWACJE
(1)
Innowacje
(1)
MARKETING
(1)
NAUKA
(1)
PARKI TECHNOLOGICZNE
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć AKADEMICKA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç
(1)
Przedsi─Öbiorstwo
(1)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(1)
Szkoły wyższe
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
TURYSTYKA
(1)
WSPÓŁPRACA NAUKOWO-TECHNICZNA
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
15 results Filter
Book
In basket
Podr─Öcznik obejmuje podstawowy wyk┼éad biznesu mi─Ödzynarodowego podporz─ůdkowany koncepcji przedsi─Öbiorstwa widzianego jako uczestnika mi─Ödzynarodowych strategii i mi─Ödzynarodowych operacji. Tre┼Ť─ç jego obejmuje wyk┼éady na temat: zarz─ůdzania, marketingu i finans├│w mi─Ödzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu mi─Ödzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych. Podr─Öcznik uwzgl─Ödnia w szerszym zakresie, ni┼╝ to si─Ö zwykle dzieje, problematyk─Ö zarz─ůdzania finansowego. Wi─ů┼╝e kwestie decyzji finansowych z ca┼éokszta┼étem decyzji strategicznych w zarz─ůdzaniu przedsi─Öbiorstwami. Jest to wyj┼Ťcie naprzeciw wsp├│┼éczesnym tendencjom w my┼Ťleniu o internacjonalizacji, co jest bardzo potrzebne przedsi─Öbiorstwom polskim.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3547 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3548.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podtytu┼é, kt├│ry autorzy nadali niniejszemu podr─Öcznikowi - Od internacjonalizacji do globalizacji - wskazuje na kierunek przemian we wsp├│┼éczesnej gospodarce ┼Ťwiatowej oraz na znaczenie problematyki globalizacji. Bior─ůc pod uwag─Ö zaawansowanie internacjonalizacji przedsi─Öbiorstw w Polsce, po┼éo┼╝ony zosta┼é nacisk na kierunek przemian. Warunki konkurowania na rynku ulegaj─ů ci─ůg┼éej ewolucji. Podstawowe tendencje tej ewolucji mo┼╝na okre┼Ťli─ç nast─Öpuj─ůco: globalizacja, regionalizacja oraz ÔÇ×nowa gospodarkaÔÇŁ. Przedsi─Öbiorstwo funkcjonuj─ůce na rynku mi─Ödzynarodowym musi si─Ö z tymi tendencjami zmierzy─ç, a ┼Ťci┼Ťlej: wpisa─ç si─Ö w te tendencje, o ile d─ů┼╝y do sukcesu na skal─Ö mi─Ödzynarodow─ů. Biznes mi─Ödzynarodowy jest w niniejszym podr─Öczniku wyk┼éadany jako integralna dyscyplina wiedzy, konieczna do opanowania przez mened┼╝era stoj─ůcego wobec wyzwa┼ä, jakie stwarza biznes prowadzony ponad granicami pa┼ästw, na skal─Ö mi─Ödzynarodow─ů czy globaln─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3034 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3033.XI.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4067.XI.4 [Czytelnia C], 4066.XI.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik w spos├│b syntetyczny omawia zasadnicze problemy i prawid┼éowo┼Ťci, na jakie napotyka przedsi─Öbiorca chc─ůcy nawi─ůzywa─ç kontakty z zagranicznymi podmiotami gospodarczymi oraz prowadzi─ç samodzieln─ů dzia┼éalno┼Ť─ç na rynkach zagranicznych. Punktem wyj┼Ťcia rozwa┼╝a┼ä s─ů zagadnienia powstania i rozwoju rynk├│w mi─Ödzynarodowych. W kolejnych rozdzia┼éach autorzy zaj─Öli si─Ö zagadnieniami mechanizm├│w kszta┼étowania handlu mi─Ödzynarodowego, dzia┼éalno┼Ťci─ů transakcyjn─ů na rynkach mi─Ödzynarodowych, rozliczaniem i finansowaniem handlu mi─Ödzynarodowego, internacjonalizacj─ů dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej, dzia┼éalno┼Ťci─ů marketingow─ů na rynkach zagranicznych oraz zarz─ůdzaniem kadr─ů w biznesie mi─Ödzynarodowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3588 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3589.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Dynamizacja gospodarek kraj├│w wysoko rozwini─Ötych mo┼╝liwa jest jedynie dzi─Öki lepszemu wykorzystaniu ich potencja┼éu spo┼éecznego. Odbywa─ç si─Ö to powinno m.in. poprzez stymulowanie rozwoju przedsi─Öbiorczo┼Ťci indywidualnej i korporacyjnej. Ten proces musi obejmowa─ç zar├│wno stwarzanie odpowiednich warunk├│w instytucjonalno-finansowych, jak i rozw├│j i podnoszenie poziomu edukacji z zakresu przedsi─Öbiorczo┼Ťci. Mimo wyra┼║nie zarysowanych potrzeb, nie by┼éo dot─ůd w Polsce opracowania, kt├│re w kompleksowy spos├│b ujmowa┼éoby najwa┼╝niejsze z tego zakresu problemy i zagadnienia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11153.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12154.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podr─Öcznik├│w z dziedziny marketingu mi─Ödzynarodowego. Teoretyczne rozdzia┼éy uzupe┼énione zosta┼éy 20 studiami przypadku, w kt├│rych przedstawione zosta┼éy interesuj─ůce przyk┼éady z praktyki gospodarczej. S─ů to w ogromnej wi─Ökszo┼Ťci opracowania autorskie i stanowi─ů integraln─ů cz─Ö┼Ť─ç niniejszej ksi─ů┼╝ki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3552 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3551.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie. Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç)
Bibliografia, netografia na stronach 349-368. Indeks.
Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç nale┼╝y do aktualnej i stale rozwijaj─ůcej si─Ö problematyki prac naukowych, zar├│wno na polu rozwa┼╝a┼ä teoretycznych bada┼ä podstawowych, jak i prac aplikacyjnych. Ukszta┼étowana postawa przedsi─Öbiorcza, aktywno┼Ť─ç przedsi─Öbiorc├│w i spo┼éecze┼ästwa, w decyduj─ůcym stopniu wp┼éywaj─ů na wzrost oraz podnoszenie konkurencyjno┼Ťci podmiot├│w gospodarczych, a tak┼╝e rozwoju spo┼éeczno-gospodarczego i kulturowego uk┼éad├│w regionalnych, czy krajowych. Dlatego na szczeg├│lne podkre┼Ťlenie zas┼éuguje du┼╝a waga i aktualno┼Ť─ç podj─Ötej problematyki badawczej przez redaktor├│w oraz interesuj─ůca koncepcja uk┼éadu recenzowanego tomu [rec. Prof. dr hab. Zbigniew Zio┼éo]
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18007 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19618.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19617.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç)
Bibliogr. s. 155-160 i przy rozdz. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9045 [Magazyn 1], 10626 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç : podstawy teoretyczne / Teresa Piecuch. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2013. - 271, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Zarz─ůdzanie. Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç)
Bibliogr. s. 249-258 i przy rozdz. Indeks.
Monografia stanowi syntetyczn─ů, a jednocze┼Ťnie szerok─ů analiz─Ö literatury przedmiotu z zakresu przedsi─Öbiorczo┼Ťci. Ksi─ů┼╝ka prezentuje m.in.: r├│┼╝norodne podej┼Ťcia do przedsi─Öbiorczo┼Ťci zawarte w teoriach ekonomii i zarz─ůdzania, charakterystyk─Ö przedsi─Öbiorczo┼Ťci w r├│┼╝nych uj─Öciach, charakterystyk─Ö przedsi─Öbiorcy, uwarunkowania rozwoju przedsi─Öbiorczo┼Ťci, specyfik─Ö MSP oraz ich rol─Ö w kreowaniu zachowa┼ä przedsi─Öbiorczych. Drugie wydanie zosta┼éo wzbogacone o zagadnienia dotycz─ůce: przedsi─Öbiorczo┼Ťci rodzinnej, przedsi─Öbiorczo┼Ťci kobiet, kt├│r─ů scharakteryzowano w kontek┼Ťcie trudnej sytuacji kobiet na rynku pracy i w pracy zawodowej; przedsi─Öbiorczo┼Ťci akademickiej, przedsi─Öbiorczo┼Ťci spo┼éecznej, a tak┼╝e ekonomii spo┼éecznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13408.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14171.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Entrepreneurship for everyone : a student textbook, 2009.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç odgrywa wa┼╝n─ů rol─Ö w gospodarce rynkowej i stanowi podstaw─Ö jej innowacyjno┼Ťci. W ksi─ů┼╝ce autorzy - wybitni eksperci - zach─Öcaj─ů do podj─Öcia dzia┼éalno┼Ťci na w┼éasny rachunek, przekazuj─ůc niezb─Ödn─ů wiedz─Ö teoretyczn─ů i praktyczn─ů. Czytelnik dowie si─Ö mi─Ödzy innymi, sk─ůd czerpa─ç pomys┼éy na w┼éasny biznes, jak formu┼éowa─ç cele strategiczne i opracowa─ç biznesplan czy plan marketingowy. Opr├│cz om├│wienia kluczowych zagadnie┼ä autorzy wyja┼Ťniaj─ů, na czym polega specyfika przedsi─Öbiorczo┼Ťci w r├│┼╝nych obszarach gospodarki, od przemys┼éu farmaceutycznego, biotechnologii, opieki zdrowotnej, przez bran┼╝─Ö informatyczn─ů, a┼╝ po przemys┼é muzyczny i filmowy. Podstawowymi zaletami ksi─ů┼╝ki s─ů przyst─Öpne obja┼Ťnienia kluczowych teorii i zasad oraz interesuj─ůce studia przypadk├│w dotycz─ůce poszczeg├│lnych bran┼╝.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13085 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11146.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12139.IX.2 [Czytelnia C], 12138.IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 471-510.
Najnowsza ksi─ů┼╝ka prof. dr hab. ┼üukasza Su┼ékowskiego s┼éu┼╝y rozpoznaniu obszaru kszta┼étowania si─Ö rynku uczelni i reformowania system├│w nauki i szkolnictwa wy┼╝szego opartego na konsolidacjach. Obok do┼Ťwiadcze┼ä mi─Ödzynarodowych oraz analizy por├│wnawczej fuzji uczelni, w publikacji zg┼é─Öbiane s─ů koncepcje, metody i przyk┼éady zaczerpni─Öte z biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19859.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 309-323.
Autor podejmuje problematyk─Ö nowej roli uniwersytetu (rozumianego jako synonim wy┼╝szej uczelni) i jego powi─ůza┼ä z otoczeniem w gospodarce opartej na wiedzy. Prezentuje w┼éasn─ů, interesuj─ůc─ů i nowatorsk─ů wizj─Ö modelu przedsi─Öbiorczego uniwersytetu, otwartego na kontakty ze ┼Ťwiatem zewn─Ötrznym, w tym ze ┼Ťwiatem biznesu. Autor nie uleg┼é tendencji, jak wyst─Öpuje w ┼Ťwiatowej i polskiej literaturze, gdzie idea przedsi─Öbiorczego uniwersytetu kojarzona jest przede wszystkim z tworzeniem uczelnianych firm odpryskowych (spin-off). W zaproponowanym holistycznym modelu firmy odpryskowe stanowi─ů tylko jeden z pi─Öciu przejaw├│w innowacyjno┼Ťci i przedsi─Öbiorczo┼Ťci szko┼éy wy┼╝szej. Opr├│cz nich istnieje potrzeba aktywizacji transferu technologii, uelastycznienia oferty edukacyjnej oraz nowoczesnego systemu zarz─ůdzania uniwersytetem. W polskich realiach ksi─ů┼╝ka dobrze wpisuje si─Ö w aktualn─ů dyskusj─Ö nad modelem szkolnictwa wy┼╝szego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11605.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10671.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. po rozdz.
Podr─Öcznik Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç w turystyce wraz z praktycznymi przyk┼éadami jest przewodnikiem dla nowoczesnych mened┼╝er├│w rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsi─Öbiorczo┼Ťci w zarz─ůdzaniu; obni┼╝anie ryzyka planowania przedsi─Öwzi─Ö─ç; formu┼éowanie i wdra┼╝anie przedsi─Öwzi─Ö─ç przedsi─Öbiorczych; poznanie przedsi─Öbiorczo┼Ťci mi─Ödzynarodowej na przyk┼éadzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja zosta┼éa przygotowana przez Zesp├│┼é i Partner├│w Katedry Zarz─ůdzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiello┼äskiego w Krakowie. Podr─Öcznik jest adresowany do student├│w, aktualnych i potencjalnych przedsi─Öbiorc├│w oraz pracownik├│w instytucji publicznych, a tak┼╝e spo┼éecznych, wspomagaj─ůcych profesjonalizm i przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç w zarz─ůdzaniu turystyk─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11577.XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
In basket
A compelling case for the importance of entrepreneurship was made by the World Economic Forum (2018): 'entrepreneurs are key drivers of economic and social progress. Rapidly growing entrepreneurial enterprises are often viewed as important sources of innovation, productivity growth and employment (small and medium-sized enterprises account for 97% of all jobs in emerging economies). Many governments are therefore trying to actively promote entrepreneurship through various forms of support.' Given its significance, we sought to better understand current entrepreneurship trends. In the Spring of 2019, we invited academicians, scientists and practitioners to submit papers that addressed current thinking about entrepreneurial concepts, models, methods and practices. This Małopolska School of Economics in Tarnów Research Papers Collection special issue is the result of a competitive double blind review process. The special issue contains three themes: young entrepreneurs, corporate social responsibility and sustainability, and the technical aspects of entrepreneurship (...).
Ca┼éodobowy dost─Öp do pe┼énego tekstu, poza sieci─ů Uczelni, poprzez login i has┼éo jak do konta bibliotecznego.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Akademickie spin offy to przedsi─Öbiorstwa tworzone przez by┼éych lub obecnych pracownik├│w instytucji naukowych iwykorzystuj─ůce elementy wiedzy naukowej do budowy swojej oferty rynkowej. Stanowi─ů wa┼╝ny sk┼éadnik nowoczesnej gospodarki, tworz─ůc jeden z kana┼é├│w transferu wiedzy naukowej do praktyki. W publikacji zaprezentowano akademickie spin offy przez pryzmat intensywno┼Ťci wykorzystywania wiedzy naukowej i biznesowej, analizuj─ůc konfiguracj─Ö ich zasob├│w oraz struktur─Ö oferty rynkowej. Dzi─Öki wywiadom przeprowadzonym przez autora z w┼éa┼Ťcicielami akademickich spin off├│w mo┼╝liwe by┼éo przedstawienie tej zbiorowo┼Ťci w spos├│b realistyczny i odzwierciedlaj─ůcy r├│┼╝norodno┼Ť─ç jej zachowa┼ä. W monografii zaproponowano kategoryzacj─Ö akademickich spin off├│w, dokonano szczeg├│┼éowego opisu i analizy ka┼╝dej z kategorii oraz przedstawiono typowe ┼Ťcie┼╝ki rozwojowe. Uzyskany obraz akademickich spin off├│w jest daleki od wizerunku szybko rozwijaj─ůcych si─Ö na skal─Ö globaln─ů firm wywodz─ůcych si─Ö z wiod─ůcych uczelni ┼Ťwiatowych. Ukazuje on jednak z┼éo┼╝ono┼Ť─ç postaw przedsi─Öbiorc├│w i ich dzia┼éa┼ä. Wskazuje na zachodz─ůce procesy uczenia si─Ö oraz pozyskiwania wiedzy z zewn─ůtrz, a tak┼╝e na powi─ůzanie wykorzystania wiedzy z procesem przedsi─Öbiorczym.
Ca┼éodobowy dost─Öp do pe┼énego tekstu, poza sieci─ů Uczelni, poprzez login i has┼éo jak do konta bibliotecznego.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Oddajemy w r─Öce Czytelnik├│w kolejne ju┼╝ opracowanie z serii ÔÇ×Informatyka EkonomicznaÔÇŁ. Nale┼╝y podkre┼Ťli─ç unikatowy charakter niniejszego zeszytu, kt├│ry stanowi drug─ů cz─Ö┼Ť─ç rozwa┼╝a┼ä oraz dyskusji realizowanej w wyniku wymiany naukowej mi─Ödzy o┼Ťrodkami akademickimi, zainicjowanej w ramach kolejnej ju┼╝ XI konferencji naukowo-dydaktycznej Naukowego Towarzystwa Informatyki Ekonomicznej. Prowadzone w trakcie konferencji dyskusje oraz rozwa┼╝ania przybra┼éy ustrukturalizowan─ů form─Ö artyku┼é├│w, kt├│re sk┼éadaj─ů si─Ö na przedk┼éadan─ů Czytelnikom publikacj─Ö naukow─ů. G┼é├│wn─ů przes┼éank─ů do stworzenia tego numeru by┼éa ch─Ö─ç zaprezentowania szerokiego spektrum pogl─ůd├│w oraz przemy┼Ťle┼ä autor├│w wynikaj─ůcych z do┼Ťwiadcze┼ä zdobytych w trakcie wieloletniej praktyki zwi─ůzanej z tworzeniem, doskonaleniem oraz implementacj─ů nowoczesnych technologii w organizacjach. W opracowaniu zosta┼éy zebrane r├│wnie┼╝ artyku┼éy prezentuj─ůce kierunki naukowe oraz tendencje w zakresie rozwoju dydaktyki wynikaj─ůcej z prowadzenia wsp├│┼épracy mi─Ödzy podmiotami gospodarczymi a o┼Ťrodkami naukowymi z ca┼éej Polski. Wybrane do opublikowania w aktualnym 32. numerze ÔÇ×Informatyki EkonomicznejÔÇŁ prace, kt├│re otrzyma┼éy pozytywne recenzje, zosta┼éy podzielone na dwa g┼é├│wne bloki tematyczne. Pierwszy blok zwi─ůzany jest z prezentacj─ů problematyki szeroko rozumianych kierunk├│w rozwoju oraz zastosowa┼ä informatyki w organizacji. W tym obszarze znalaz┼éy si─Ö artyku┼éy takich Autor├│w, jak: Z. Antczak, E. Badzi┼äska, G. Biziel, A. Pyka, T. Skalniak, J. S┼éowik, I. Chomiak-Orsa, M. Flieger, M. Furmankiewicz, A. So┼étysik-Piorunkiewicz, P. Ziuzia┼äski, W. Gryncewicz, K. ┼üopaci┼äski, J. Jankowski, M. Janiak, J. Korczak, B.F. Kubiak, I. Kutzner, M. Leszczy┼äska, B. Lewoc, A. Izworski, S. Skowro┼äski, A. Kieleczawa, M.A. Hersh, P. Kopacek, M. Mach-Kr├│l, A. Nowicki, B. Burkot, M. Pietruszka, M. Nied┼║wiedzi┼äski, C. St─Öpniak, T. Turek, R. W├│jtowicz, ┼ü. ┼╗abski. Druga grupa artyku┼é├│w to prace prezentuj─ůce zwi─ůzek mi─Ödzy rozwojem informatyki a trendami w doskonaleniu metod dydaktycznych i kreowania nowoczesnych kierunk├│w dydaktycznych. Tutaj zamieszczone zosta┼éy artyku┼éy takich Autor├│w, jak: E. Badzi┼äska, P. Chrobak, D. Jelonek, B. ┼üukasik-Makowska, J. Korczak, W. Abramowicz, J. Go┼éuchowski, A. Kobyli┼äski, M. Owoc, K. Korczak, K. Szyma┼äski, M. Bac, K. Muszy┼äska, J. Swacha, M. Pa┼äkowska.
Ca┼éodobowy dost─Öp do pe┼énego tekstu, poza sieci─ů Uczelni, poprzez login i has┼éo jak do konta bibliotecznego.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again