Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(7)
available
(6)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(4)
Wypo┼╝yczalnie
(3)
Czytelnie
(7)
Author
Nowakowski Marcin Konstanty
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gwiazda Adam (1946- )
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Wojciechowski Henryk
(1)
Yip George S
(1)
Śliwiński Rafał
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Audience Group
Mened┼╝erowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć MI─śDZYNARODOWA
(6)
MARKETING
(2)
GLOBALIZACJA
(1)
INTERNET
(1)
Internacjonalizacja przedsi─Öbiorstw
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç mi─Ödzynarodowa
(1)
Przedsi─Öbiorstwo mi─Ödzynarodowe
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
Subject: time
2001-
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
7 results Filter
Book
In basket
Podr─Öcznik obejmuje podstawowy wyk┼éad biznesu mi─Ödzynarodowego podporz─ůdkowany koncepcji przedsi─Öbiorstwa widzianego jako uczestnika mi─Ödzynarodowych strategii i mi─Ödzynarodowych operacji. Tre┼Ť─ç jego obejmuje wyk┼éady na temat: zarz─ůdzania, marketingu i finans├│w mi─Ödzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu mi─Ödzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych. Podr─Öcznik uwzgl─Ödnia w szerszym zakresie, ni┼╝ to si─Ö zwykle dzieje, problematyk─Ö zarz─ůdzania finansowego. Wi─ů┼╝e kwestie decyzji finansowych z ca┼éokszta┼étem decyzji strategicznych w zarz─ůdzaniu przedsi─Öbiorstwami. Jest to wyj┼Ťcie naprzeciw wsp├│┼éczesnym tendencjom w my┼Ťleniu o internacjonalizacji, co jest bardzo potrzebne przedsi─Öbiorstwom polskim.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3547 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3548.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podtytu┼é, kt├│ry autorzy nadali niniejszemu podr─Öcznikowi - Od internacjonalizacji do globalizacji - wskazuje na kierunek przemian we wsp├│┼éczesnej gospodarce ┼Ťwiatowej oraz na znaczenie problematyki globalizacji. Bior─ůc pod uwag─Ö zaawansowanie internacjonalizacji przedsi─Öbiorstw w Polsce, po┼éo┼╝ony zosta┼é nacisk na kierunek przemian. Warunki konkurowania na rynku ulegaj─ů ci─ůg┼éej ewolucji. Podstawowe tendencje tej ewolucji mo┼╝na okre┼Ťli─ç nast─Öpuj─ůco: globalizacja, regionalizacja oraz ÔÇ×nowa gospodarkaÔÇŁ. Przedsi─Öbiorstwo funkcjonuj─ůce na rynku mi─Ödzynarodowym musi si─Ö z tymi tendencjami zmierzy─ç, a ┼Ťci┼Ťlej: wpisa─ç si─Ö w te tendencje, o ile d─ů┼╝y do sukcesu na skal─Ö mi─Ödzynarodow─ů. Biznes mi─Ödzynarodowy jest w niniejszym podr─Öczniku wyk┼éadany jako integralna dyscyplina wiedzy, konieczna do opanowania przez mened┼╝era stoj─ůcego wobec wyzwa┼ä, jakie stwarza biznes prowadzony ponad granicami pa┼ästw, na skal─Ö mi─Ödzynarodow─ů czy globaln─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3034 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3033.XI.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4067.XI.4 [Czytelnia C], 4066.XI.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik w spos├│b syntetyczny omawia zasadnicze problemy i prawid┼éowo┼Ťci, na jakie napotyka przedsi─Öbiorca chc─ůcy nawi─ůzywa─ç kontakty z zagranicznymi podmiotami gospodarczymi oraz prowadzi─ç samodzieln─ů dzia┼éalno┼Ť─ç na rynkach zagranicznych. Punktem wyj┼Ťcia rozwa┼╝a┼ä s─ů zagadnienia powstania i rozwoju rynk├│w mi─Ödzynarodowych. W kolejnych rozdzia┼éach autorzy zaj─Öli si─Ö zagadnieniami mechanizm├│w kszta┼étowania handlu mi─Ödzynarodowego, dzia┼éalno┼Ťci─ů transakcyjn─ů na rynkach mi─Ödzynarodowych, rozliczaniem i finansowaniem handlu mi─Ödzynarodowego, internacjonalizacj─ů dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej, dzia┼éalno┼Ťci─ů marketingow─ů na rynkach zagranicznych oraz zarz─ůdzaniem kadr─ů w biznesie mi─Ödzynarodowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3588 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3589.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podr─Öcznik├│w z dziedziny marketingu mi─Ödzynarodowego. Teoretyczne rozdzia┼éy uzupe┼énione zosta┼éy 20 studiami przypadku, w kt├│rych przedstawione zosta┼éy interesuj─ůce przyk┼éady z praktyki gospodarczej. S─ů to w ogromnej wi─Ökszo┼Ťci opracowania autorskie i stanowi─ů integraln─ů cz─Ö┼Ť─ç niniejszej ksi─ů┼╝ki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3552 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3551.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 294-304.
Rozw├│j globalizacji postawi┼é przed przedsi─Öbiorstwami szczeg├│lne wyzwania. Osi─ůgni─Öcie mi─Ödzynarodowej konkurencyjno┼Ťci sta┼éo si─Ö konieczne nie tylko dla firm chc─ůcych internacjonalizowa─ç sw─ů dzia┼éalno┼Ť─ç, ale tak┼╝e dla tych, kt├│re pragn─ů osi─ůga─ç sukcesy na rynkach rodzimych, na kt├│rych s─ů obecne wysokokonkurencyjne produkty przedsi─Öbiorstw zagranicznych. W ksi─ů┼╝ce podj─Öto pr├│b─Ö odpowiedzi na odwieczne pytanie, kt├│re zadaj─ů sobie przedsi─Öbiorstwa - co nale┼╝y zrobi─ç, ┼╝eby si─Ö dynamicznie rozwija─ç w skali rynku krajowego i mi─Ödzynarodowego, oraz na jakie czynniki konkurencyjno┼Ťci trzeba zwr├│ci─ç szczeg├│ln─ů uwag─Ö. Intensywno┼Ť─ç konkurencji w dobie globalizacji sprawia bowiem, ┼╝e nie wystarczy ju┼╝ tylko dobre zarz─ůdzanie i okre┼Ťlenie, kt├│re czynniki konkurencyjno┼Ťci s─ů istotne, lecz konieczne si─Ö staje okre┼Ťlenie ich po┼╝─ůdanych cech oraz konfiguracji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11017.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12072.IX.2 [Czytelnia C], 11993.IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Total global strategy II" 2002.
Bibliogr. Indeks.
Rozw├│j ┼Ťwiatowej gospodarki sprawia, ┼╝e coraz wi─Öcej firm ma charakter ponadnarodowy dzia┼éaj─ů w wielu pa┼ästwach, cz─Östo wr─Öcz w skali globalnej. Strategie ich funkcjonowania musz─ů wi─Öc z jednej strony uwzgl─Ödnia─ç wiele czasami odmiennych wyzwa┼ä p┼éyn─ůcych z r├│┼╝nych rynk├│w, a z drugiej stanowi─ç jednak sp├│jn─ů strategi─Ö dzia┼éania ca┼éej firmy. Autor przedstawi┼é zasady tworzenia skutecznej strategii globalnej i osi─ůgania globalnej integracji. Zilustrowa┼é je wieloma przyk┼éadami, a ka┼╝dy rozdzia┼é ko┼äcz─ů pytania problemy u┼éatwiaj─ůce zrozumienie tych skomplikowanych zjawisk gospodarczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8816.XII.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10290.XII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Przedsi─Öbiorstwo w biznesie mi─Ödzynarodowym : aspekty ekonomiczne, finansowe i mened┼╝erskie / Marian Gorynia. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2021. - 502, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(EEE - Ekonomia)
Bibliografia, netografia na stronach 467-491. Indeks.
"Przedsi─Öbiorstwo w biznesie mi─Ödzynarodowym" to publikacja podzielona na siedem g┼é├│wnych cz─Ö┼Ťci, z czterdziestoma rozdzia┼éami. Na wst─Öpie, autor przybli┼╝a poj─Öcie przedsi─Öbiorstwa z perspektywy naukowej oraz jako podmiot realnej gospodarki. Czytelnik dowiaduje si─Ö, czym jest biznes mi─Ödzynarodowy, jakie s─ů jego cechy charakterystyczne oraz zapoznaje si─Ö z zagadnieniem ekspansji przedsi─Öbiorstw zar├│wno na poziomie regionalnym, jak i globalnym oraz mezoekonomicznym. Tw├│rca nie pomija przegl─ůdu koncepcji relacji mi─Ödzynarodowych z perspektywy historycznej, jednocze┼Ťnie omawiaj─ůc wsp├│┼éczesne teorie internacjonalizacji gospodarczej. Du┼╝─ů uwag─Ö przywi─ůzuje si─Ö do strategii globalnej, jak r├│wnie┼╝ w zakresach: ekspansji przedsi─Öbiorstw, konkurencyjno┼Ťci, marketingu czy finans├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20236.XI.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again