Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(48)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(47)
available
(37)
Branch
Magazyny
(14)
Wypo┼╝yczalnie
(23)
Czytelnie
(47)
Author
Pier┼Ťcionek Zdzis┼éaw
(4)
Adamik Anna
(2)
Brdulak Halina
(2)
Gorynia Marian (1956- )
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Le┼Ťniewski Micha┼é Adam
(2)
zbiorowa Praca
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Czy┼╝ewska Marta
(1)
Flak Olaf
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
G─ůsiorowska El┼╝bieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Głód Grzegorz
(1)
Haffer Miros┼éaw (1948- )
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janiuk Ireneusz
(1)
Jankowska Barbara
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Kami┼äski Tadeusz (1931- )
(1)
Krzy┼╝anowska Krystyna
(1)
Lichniak Irena
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Matwiejczuk Rafa┼é (1973- )
(1)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pawłowicz Leszek
(1)
Pietrzak Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Pindelski Mikołaj
(1)
Pop┼éawski Wojciech (1946- )
(1)
Rogalska El┼╝bieta
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Rybak Mirosława
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Skulska Bogusława
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sowa Krzysztof
(1)
Stru┼╝ycki Marian (1930- )
(1)
Sulmicki Jan
(1)
Szo┼éno-Koguc Jolanta (1964- )
(1)
Szpon Jakub
(1)
Szwajca Danuta
(1)
Urbanek Piotr
(1)
Wieczorek Jacek
(1)
Wi┼Ťniewska Joanna (ekonomia)
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
┼ü─ůczak Andrzej
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Śliwiński Rafał
(1)
Świtalski Władysław
(1)
Year
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(28)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(51)
Language
Polish
(50)
English
(1)
Subject
PRZEDSI─śBIORSTWO
(41)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(10)
INNOWACJE
(9)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(5)
MARKETING
(4)
KADRY
(3)
KONKURENCJA
(3)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(3)
ANALIZA STRATEGICZNA
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
UNIA EUROPEJSKA
(2)
ZARZ─äDZANIE
(2)
EKOROZWÓJ
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
INTEGRACJA GOSPODARCZA
(1)
INTERNET
(1)
Innowacje
(1)
JEDNOLITY RYNEK UE
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(1)
LUBLIN (woj. lubelskie ; okr─Ög)
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MONOPOLE
(1)
Model biznesowy
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
NOWY PRODUKT
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PROGRAMY UE
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć MI─śDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZEMYSŁ ODZIEŻOWY
(1)
PRZYDATNO┼Ü─ć ZAWODOWA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Przedsi─Öbiorstwo turystyczne
(1)
REKLAMA
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
RYNEK KAPITAŁOWY
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
Turystyka
(1)
WARTO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Zarz─ůdzanie strategiczne
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Subject: time
2001-0
(4)
1989-
(3)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Monografia
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
57 results Filter
Book
In basket
Wsp├│┼éczesne wyzwania rynkowe, jak r├│wnie┼╝ zwi─ůzane z nimi zmiany zachodz─ůce wok├│┼é funkcjonuj─ůcych na rynku organizacji wskazuj─ů na z┼éo┼╝ono┼Ť─ç i wielowymiarowo┼Ť─ç czynnik├│w, kt├│re przes─ůdzaj─ů o mo┼╝liwo┼Ťciach i kierunkach ich rozwoju. Walory i atuty posiadane przez przedsi─Öbiorstwa, architektura oraz kompozycja zestawu element├│w b─Öd─ůcych w dyspozycji firmy, jak r├│wnie┼╝ uk┼éad czynnik├│w zewn─Ötrznych tworz─ů konfiguracj─Ö stanowi─ůc─ů o warto┼Ťci organizacji, kt├│ra przek┼éada si─Ö na jej potencja┼é konkurencyjny. Konkurencyjno┼Ť─ç organizacji mo┼╝e by─ç rozpatrywana w r├│┼╝nych wymiarach i odniesiona do r├│┼╝nych organizacji, zar├│wno tych ukierunkowanych na zysk, jak i realizuj─ůcych spo┼éecznie u┼╝yteczne cele czyli organizacji non profit.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.3598 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
(Monografia / Politechnika Cz─Östochowska. Wydzia┼é Zarz─ůdzania.)
Na s. tyt.: 1949-2014 jubileusz 65-lecia Politechniki Cz─Östochowskiej.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Celem niniejszej publikacji jest zasygnalizowanie konieczno┼Ťci dostosowywania zmian w dzia┼éalno┼Ťci ca┼éej organizacji i w filozofii jej dzia┼éania do wymaga┼ä klient├│w. Punkt ci─Ö┼╝ko┼Ťci przesun─ů┼é si─Ö na rynek, to oznacza konieczno┼Ť─ç wykorzystywania dost─Öpnych rozwi─ůza┼ä do badania potrzeb i preferencji nabywc├│w. Dopiero na takich fundamentach mo┼╝na budowa─ç przewag─Ö konkurencyjn─ů organizacji. Wyzwaniem dla organizacji jest obecnie umiej─Ötne wykorzystywanie nowoczesnych narz─Ödzi marketingowych w zintegrowanych dzia┼éaniach zgodnych z opracowan─ů strategi─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15673 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografia / Politechnika ┼Ül─ůska ; 378)
Bibliogr. s. 255-264.
W pracy podj─Öto pr├│b─Ö przegl─ůdu dotychczasowego dorobku w zakresie tematyki zasob├│w marketingowych w celu zaproponowania kompleksowej definicji, kt├│ra okre┼Ťla┼éaby ich istot─Ö i specyfik─Ö, oraz zaprojektowania syntetycznego wska┼║nika, pozwalaj─ůcego oceni─ç potencja┼é konkurencyjny zasob├│w marketingowych przedsi─Öbiorstwa. Starano si─Ö r├│wnie┼╝ udzieli─ç odpowiedzi na pytanie, dlaczego zasoby marketingowe mog─ů stanowi─ç ┼║r├│d┼éo osi─ůgania d┼éugotrwa┼éej przewagi konkurencyjnej firmy oraz by─ç dla niej ┼║r├│d┼éem warto┼Ťci, a tak┼╝e w jaki spos├│b mierzy─ç ich si┼é─Ö rynkow─ů, kt├│ra okre┼Ťla i warunkuje ich potencja┼é konkurencyjny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12292 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13416 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W prezentowanej publikacji podj─Öto pr├│b─Ö wskazania kluczowych czynnik├│w rozwoju przedsi─Öbiorczo┼Ťci w realiach gospodarki opartej na wiedzy. Obszary badawcze zaprezentowane w poszczeg├│lnych cz─Ö┼Ťciach opracowania s─ů zwi─ůzane z pr├│b─ů okre┼Ťlenia determinant├│w rozwoju, jak r├│wnie┼╝ narz─Ödzi sprzyjaj─ůcych osi─ůganiu przewagi konkurencyjnej. Problematyka zwi─ůzana z przedsi─Öbiorczo┼Ťci─ů bywa uto┼╝samiana przede wszystkim z sektorem ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw. Jednak dotyczy ona wszystkich podmiot├│w prowadz─ůcych dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů, bez wzgl─Ödu na ich charakter w┼éasno┼Ťci, rodzaj prowadzonej dzia┼éalno┼Ťci czy wielko┼Ť─ç. Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç to tak┼╝e atrybut jednstek, zatrudnionych w r├│┼╝nych organizacjach gospodaruj─ůcych, sprzyjaj─ůcy akceleracji rozwoju gospodarczego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4977 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5602 IX.2 [Czytelnia C], 5601 IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Podręcznik : materiały dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adameckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 101-108.
Podr─Öcznik dydaktyczny ÔÇ×Konkurencyjno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa. Cz─Ö┼Ť─ç 1. Poj─Öcia, definicje, modeleÔÇŁ jest przeznaczony dla student├│w kierunk├│w ekonomicznych oraz mened┼╝er├│w i przedsi─Öbiorc├│w chc─ůcych pog┼é─Öbi─ç analiz─Ö swojego przedsi─Öbiorstwa. Aby w pe┼éni przyswoi─ç tre┼Ť─ç podr─Öcznika, Czytelnik powinien mie─ç wiedz─Ö na temat funkcjonowania przedsi─Öbiorstwa co najmniej na poziomie tytu┼éu licencjata nauk ekonomicznych. Niniejszy podr─Öcznik stanowi kompendium wiedzy o funkcjonowaniu przedsi─Öbiorstwa w warunkach konkurencji. Zawiera przegl─ůd definicji i uwarunkowa┼ä konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa; prezentacj─Ö sk┼éadnik├│w konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa; wybrane modele konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa spotykane w literaturze przedmiotu; zintegrowany model konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa podsumowuj─ůcy tre┼Ť─ç wcze┼Ťniejszych rozdzia┼é├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9922 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11532 IX.2 [Czytelnia C], 11531 IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno - Informatycznej w Warszawie ISSN 1509-3670 ; 22)
W niniejszym opracowaniu monograficznym, autorzy ujmuj─ů logistyk─Ö przede wszystkim jako dzia┼éalno┼Ť─ç praktyczn─ů, pozwalaj─ůc─ů polepsza─ç jako┼Ť─ç dzia┼éania z punktu widzenia celu przedsi─Öbiorstwa oraz wymaga┼ä wsp├│┼éczesnego klienta. Zamieszczone w zeszycie naukowym teksty pozwol─ů Czytelnikowi osadzi─ç logistyk─Ö w r├│┼╝nych sferach dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej z pozytywnym skutkiem dla przedsi─Öbiorstwa i jego klient├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8642 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka ta zosta┼éa napisana na podstawie bada┼ä najlepszych polskich przedsi─Öbiorstw konkurencyjnych na rynkach Unii Europejskiej. W wyniku bada┼ä stwierdzono, ┼╝e najwi─Öksza grupa naszych przedsi─Öbiorstw utrzymuje si─Ö na rynkach UE dzi─Öki przewadze kosztowej (g┼é├│wnie w sektorach o ┼Ťrednio zaawansowanej technologii), a nastepnie dzi─Öki specjalnym relacjom z odbiorcami, przewadze czasowej, renomie oraz jako┼Ťci. Zasadniczym nurtem rozwa┼╝a┼ä w niniejszej ksi─ů┼╝ce jest ocena ┼║r├│de┼é przewagi konkurencyjnej polskich przedsi─Öbiorstw na rynkach UE.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5396 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6705 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 294-304.
Rozw├│j globalizacji postawi┼é przed przedsi─Öbiorstwami szczeg├│lne wyzwania. Osi─ůgni─Öcie mi─Ödzynarodowej konkurencyjno┼Ťci sta┼éo si─Ö konieczne nie tylko dla firm chc─ůcych internacjonalizowa─ç sw─ů dzia┼éalno┼Ť─ç, ale tak┼╝e dla tych, kt├│re pragn─ů osi─ůga─ç sukcesy na rynkach rodzimych, na kt├│rych s─ů obecne wysokokonkurencyjne produkty przedsi─Öbiorstw zagranicznych. W ksi─ů┼╝ce podj─Öto pr├│b─Ö odpowiedzi na odwieczne pytanie, kt├│re zadaj─ů sobie przedsi─Öbiorstwa - co nale┼╝y zrobi─ç, ┼╝eby si─Ö dynamicznie rozwija─ç w skali rynku krajowego i mi─Ödzynarodowego, oraz na jakie czynniki konkurencyjno┼Ťci trzeba zwr├│ci─ç szczeg├│ln─ů uwag─Ö. Intensywno┼Ť─ç konkurencji w dobie globalizacji sprawia bowiem, ┼╝e nie wystarczy ju┼╝ tylko dobre zarz─ůdzanie i okre┼Ťlenie, kt├│re czynniki konkurencyjno┼Ťci s─ů istotne, lecz konieczne si─Ö staje okre┼Ťlenie ich po┼╝─ůdanych cech oraz konfiguracji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11017 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12072 IX.2 [Czytelnia C], 11993 IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Materiały z X Warsztatów Metodologicznych, Kraków, maj 2006 r.
Bibliogr. przy ref., Streszcz. ang przy ref.
Ksi─ů┼╝ka jest zbiorem artyku┼é├│w z X Warsztat├│w Metodologicznych, kt├│re odby┼éy si─Ö w roku 2006 w Krakowie. W pozycji zawarte s─ů zagadnienia dotycz─ůce teoretycznych podstaw identyfikacji pozycji przedsi─Öbiorstwa na rynku w warunkach konkurencji, modelowania selektywno┼Ťci wyboru marek na rynku, praktycznych sposob├│w okre┼Ťlania pozycji przedsi─Öbiorstwa na rynku oraz analiz empirycznych pozycjonowania marek. Jest to bogaty zestaw narz─Ödzi modelowania zjawisk konkurencji w warunkach pog┼é─Öbiaj─ůcych si─Ö proces├│w interakcji i globalizacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6988 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7794 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7793 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Monografia omawia ca┼éo┼Ť─ç wiedzy na temat konkurencyjno┼Ťci organizacji, od uog├│lnie┼ä teoretycznych do praktyki gospodarczej. Opracowanie podzielono na dwie cz─Ö┼Ťci, z czego pierwsza zawiera tre┼Ťci z zakresu ekonomicznych aspekt├│w konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw (zarz─ůdzania finansami, kapita┼éu ludzkiego, kapita┼éu zagranicznego, czy te┼╝ pomiaru efektywno┼Ťci dzia┼éania), druga cz─Ö┼Ť─ç przedstawia dywagacje dotycz─ůce organizacyjnych aspekt├│w zwi─ůzanych z konkurencyjno┼Ťci─ů organizacji, takie jak problematyka integracji i wsp├│┼épracy firm, nowoczesne koncepcje i metody zarz─ůdzania organizacj─ů, jak r├│wnie┼╝ zagadnienia zwi─ůzane z innowacyjno┼Ťci─ů przedsi─Öbiorstw. (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13854 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 197-204
Maj─ůc na uwadze wzrastaj─ůc─ů rol─Ö korporacji ponadnarodowych w gospodarce ┼Ťwiatowej, zrozumienie r├│┼╝nych aspekt├│w dzia┼éalno┼Ťci ponadnarodowych ma ogromne znaczenie na ┼Ťwiecie. Jednym z kierunk├│w bada┼ä jest analiza strategii konkurencji korporacji ponadnarodowych, kt├│ra jest wiod─ůca w literaturze ┼Ťwiatowej. W Polsce do tej pory nie prowadzono rozbudowanych bada┼ä dotycz─ůcych strategii konkurencji korporacji ponadnarodowych oraz wp┼éywu ich dzia┼éalno┼Ťci na krajow─ů gospodark─Ö wraz ze wszystkimi parametrami ekonomicznymi i spo┼éecznymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10301 XI.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 511.)
Bibliogr. s. 355-374.
W monografii przedstawiono relatywnie rzadko podejmowan─ů w polskoj─Özycznej literaturze problematyk─Ö kompetencji logistyki i ich oddzia┼éywania na tworzenie przewagi konkurencyjnej przedsi─Öbiorstwa. Rola logistyki jako koncepcji zarz─ůdzania przep┼éywami towar├│w i informacji stale ro┼Ťnie. Dotyczy to m.in. kompetencji logistyki rozumianych jako czynniki umo┼╝liwiaj─ůce zdobycie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej przez przedsi─Öbiorstwo. Kompetencje zwi─ůzane ze sfer─ů logistyki zosta┼éy przedstawione na tle nowoczesnych koncepcji zarz─ůdzania strategicznego. Opr├│cz rozwa┼╝a┼ä teoretycznych w monografii przedstawiono r├│wnie┼╝ wyniki bada┼ä empirycznych prowadzonych na ┼Ťwiecie i w Polsce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14501 IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15443 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 73)
Marketing przysz┼éo┼Ťci wymaga zaanga┼╝owania si─Ö przedsi─Öbiorstwa w proces interakcji z wieloma uczestnikami rynku, badaniu ich potrzeb i dostosowywaniu si─Ö do ich wymaga┼ä, buduj─ůc pozytywny wizerunek firmy jako pewnego, wiarygodnego partnera. Niniejszy Zeszyt Naukowy jest pr├│b─ů przybli┼╝enia tej bardzo r├│┼╝norodnej tematyki. Sk┼éada si─Ö z trzech g┼é├│wnych cz─Ö┼Ťci: konsument jako uczestnik proces├│w rynkowych, konkurencyjno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstw na wsp├│┼éczesnym rynku i przedsi─Öbiorstwo na globalnym rynku. (ze wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12852 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 220-235. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce Innowacje i konkurencyjno┼Ť─ç autor omawia wybrane aspekty proces├│w innowacji, traktowanych jako wynik wsp├│┼épracy s┼éu┼╝b ekonomicznych, marketingowych i technicznych, a same innowacje postrzega jako podstawowy instrument zapewniaj─ůcy przedsi─Öbiorstwom i gospodarce uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej. Proponuje te┼╝ nowe podej┼Ťcie do analizy mechanizm├│w innowacji i postuluje potrzeb─Ö zastosowania nowych zasad modelowania proces├│w innowacyjnych. Ksi─ů┼╝ka przeznaczona jest dla teoretyk├│w i praktyk├│w ekonomii, kadry dydaktycznej wy┼╝szych uczelni, przedstawicieli nauk technicznych oraz student├│w ekonomii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4590 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16908 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
Authority data
Book
In basket
Autorka podejmuje problematyk─Ö obejmuj─ůc─ů opracowanie koncepcji zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwami i organizacjami sektora publicznego. Zgodnie z kierunkiem rozwoju proces├│w globalnych w gospodarce ┼Ťwiatowej i modelowaniem przedsi─Öwzi─Ö─ç zwi─ůzanych z wprowadzeniem do Unii Europejskiej przedsi─Öbiorstwa te stoj─ů wobec konieczno┼Ťci osi─ůgni─Öcia konkurencyjno┼Ťci na rynkach ┼Ťwiatowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4405 [Magazyn 1], 6227 [Magazyn 2], 4863 [Magazyn 2] (3 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4862 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again