Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(14)
Status
only on-site
(14)
available
(10)
Branch
Magazyny
(4)
Wypo┼╝yczalnie
(6)
Czytelnie
(14)
Author
Pier┼Ťcionek Zdzis┼éaw
(2)
Adamik Anna
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Flak Olaf
(1)
Głód Grzegorz
(1)
Haffer Miros┼éaw (1948- )
(1)
Le┼Ťniewski Micha┼é Adam
(1)
Lichniak Irena
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Pindelski Mikołaj
(1)
Pop┼éawski Wojciech (1946- )
(1)
Sowa Krzysztof
(1)
Wieczorek Jacek
(1)
Świtalski Władysław
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(10)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(13)
English
(1)
Subject
PRZEDSI─śBIORSTWO
(12)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(5)
INNOWACJE
(3)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
ANALIZA STRATEGICZNA
(2)
EKOROZWÓJ
(1)
INTERNET
(1)
KADRY
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
MONOPOLE
(1)
NOWY PRODUKT
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZYDATNO┼Ü─ć ZAWODOWA
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
14 results Filter
Book
In basket
W prezentowanej publikacji podj─Öto pr├│b─Ö wskazania kluczowych czynnik├│w rozwoju przedsi─Öbiorczo┼Ťci w realiach gospodarki opartej na wiedzy. Obszary badawcze zaprezentowane w poszczeg├│lnych cz─Ö┼Ťciach opracowania s─ů zwi─ůzane z pr├│b─ů okre┼Ťlenia determinant├│w rozwoju, jak r├│wnie┼╝ narz─Ödzi sprzyjaj─ůcych osi─ůganiu przewagi konkurencyjnej. Problematyka zwi─ůzana z przedsi─Öbiorczo┼Ťci─ů bywa uto┼╝samiana przede wszystkim z sektorem ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw. Jednak dotyczy ona wszystkich podmiot├│w prowadz─ůcych dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů, bez wzgl─Ödu na ich charakter w┼éasno┼Ťci, rodzaj prowadzonej dzia┼éalno┼Ťci czy wielko┼Ť─ç. Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç to tak┼╝e atrybut jednstek, zatrudnionych w r├│┼╝nych organizacjach gospodaruj─ůcych, sprzyjaj─ůcy akceleracji rozwoju gospodarczego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4977 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5602 IX.2 [Czytelnia C], 5601 IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Podręcznik : materiały dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adameckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 101-108.
Podr─Öcznik dydaktyczny ÔÇ×Konkurencyjno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa. Cz─Ö┼Ť─ç 1. Poj─Öcia, definicje, modeleÔÇŁ jest przeznaczony dla student├│w kierunk├│w ekonomicznych oraz mened┼╝er├│w i przedsi─Öbiorc├│w chc─ůcych pog┼é─Öbi─ç analiz─Ö swojego przedsi─Öbiorstwa. Aby w pe┼éni przyswoi─ç tre┼Ť─ç podr─Öcznika, Czytelnik powinien mie─ç wiedz─Ö na temat funkcjonowania przedsi─Öbiorstwa co najmniej na poziomie tytu┼éu licencjata nauk ekonomicznych. Niniejszy podr─Öcznik stanowi kompendium wiedzy o funkcjonowaniu przedsi─Öbiorstwa w warunkach konkurencji. Zawiera przegl─ůd definicji i uwarunkowa┼ä konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa; prezentacj─Ö sk┼éadnik├│w konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa; wybrane modele konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa spotykane w literaturze przedmiotu; zintegrowany model konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa podsumowuj─ůcy tre┼Ť─ç wcze┼Ťniejszych rozdzia┼é├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9922 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11532 IX.2 [Czytelnia C], 11531 IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Autorka podejmuje problematyk─Ö obejmuj─ůc─ů opracowanie koncepcji zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwami i organizacjami sektora publicznego. Zgodnie z kierunkiem rozwoju proces├│w globalnych w gospodarce ┼Ťwiatowej i modelowaniem przedsi─Öwzi─Ö─ç zwi─ůzanych z wprowadzeniem do Unii Europejskiej przedsi─Öbiorstwa te stoj─ů wobec konieczno┼Ťci osi─ůgni─Öcia konkurencyjno┼Ťci na rynkach ┼Ťwiatowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4405 [Magazyn 1], 6227 [Magazyn 2], 4863 [Magazyn 2] (3 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4862 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 197-204
Maj─ůc na uwadze wzrastaj─ůc─ů rol─Ö korporacji ponadnarodowych w gospodarce ┼Ťwiatowej, zrozumienie r├│┼╝nych aspekt├│w dzia┼éalno┼Ťci ponadnarodowych ma ogromne znaczenie na ┼Ťwiecie. Jednym z kierunk├│w bada┼ä jest analiza strategii konkurencji korporacji ponadnarodowych, kt├│ra jest wiod─ůca w literaturze ┼Ťwiatowej. W Polsce do tej pory nie prowadzono rozbudowanych bada┼ä dotycz─ůcych strategii konkurencji korporacji ponadnarodowych oraz wp┼éywu ich dzia┼éalno┼Ťci na krajow─ů gospodark─Ö wraz ze wszystkimi parametrami ekonomicznymi i spo┼éecznymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10301 XI.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [265]-268. Indeks.
Upowszechnienie si─Ö Internetu radykalnie zmienia oblicze wsp├│┼éczesnego biznesu, a umiej─Ötno┼Ť─ç wykorzystania mo┼╝liwo┼Ťci, jakie stwarza to narz─Ödzie, staje si─Ö dla wielu firm niezb─Ödne do przetrwania na rynku. Autor ksi─ů┼╝ki przedstawia rol─Ö technologii internetowej w budowaniu przewagi konkurencyjnej. W spos├│b kompleksowy omawia zastosowanie Internetu w poszczeg├│lnych obszarach dzia┼éalno┼Ťci firm - zar├│wno tych, kt├│re funkcjonuj─ů wy┼é─ůcznie w przestrzeni wirtualnej, jak i organizacji tradycyjnych, kt├│re chc─ů korzysta─ç z sieci przy realizacji okre┼Ťlonej funkcji. Ksi─ů┼╝ka ca┼éo┼Ťciowo ujmuje problematyk─Ö wykorzystania Internetu w dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6347 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 220-235. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce Innowacje i konkurencyjno┼Ť─ç autor omawia wybrane aspekty proces├│w innowacji, traktowanych jako wynik wsp├│┼épracy s┼éu┼╝b ekonomicznych, marketingowych i technicznych, a same innowacje postrzega jako podstawowy instrument zapewniaj─ůcy przedsi─Öbiorstwom i gospodarce uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej. Proponuje te┼╝ nowe podej┼Ťcie do analizy mechanizm├│w innowacji i postuluje potrzeb─Ö zastosowania nowych zasad modelowania proces├│w innowacyjnych. Ksi─ů┼╝ka przeznaczona jest dla teoretyk├│w i praktyk├│w ekonomii, kadry dydaktycznej wy┼╝szych uczelni, przedstawicieli nauk technicznych oraz student├│w ekonomii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4590 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16908 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka dedykowana jest osobom, kt├│re szukaj─ů mo┼╝liwo┼Ťci i sposob├│w podniesienia konkurencyjno┼Ťci firmy przez efektywne zarz─ůdzanie kompetencjami, odpowiedzialnym za kompetencje, kt├│re w organizacji ju┼╝ s─ů, a kt├│re trzeba piel─Ögnowa─ç i umiej─Ötnie rozwija─ç, tak┼╝e osobom, kt├│re poprzez kreowanie nowych kompetencji i ich zastosowa┼ä, wp┼éywaj─ů na dalszy jako┼Ťciowy rozw├│j organizacji. Publikacj─Ö zamyka za┼é─ůcznik przedstawiaj─ůcy kompletn─ů ksi─Ög─Ö kompetencji, kt├│r─ů Autor stosuje do tworzenia profili kompetencyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8107 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 213-223, netogr. s. 225-226.
Opracowanie to nie wyczerpuje w pe┼éni problematyki konkurencyjno┼Ťci, ale daje inne spojrzenie na poruszany problem. Inspiracj─ů do napisania tej ksi─ů┼╝ki by┼éy badania naukowe prowadzone pod kierunkiem profesora Kazimierza Kuci┼äskiego, gdzie autor wsp├│┼éuczestniczy┼é i wsp├│┼éuczestniczy pocz─ůwszy od 2008 roku. Badania autora ksi─ů┼╝ki dotycz─ů kulturowych uwarunkowa┼ä ekorozwoju przedsi─Öbiorstw i urz─Öd├│w gmin oraz konkurencyjno┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11081 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12042 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwy aut. na s. [441].
Bibliogr. przy rozdz.
Za g┼é├│wny cel tej publikacji uznano "stworzenie usystematyzowanych podstaw pozwalaj─ůcych na rozumienie uwarunkowa┼ä z┼éo┼╝ono┼Ťci proces├│w i zjawisk wyst─Öpuj─ůcych w przedsi─Öbiorstwie oraz ich logiki". Autorzy postanowili przybli┼╝y─ç uwarunkowania wyznaczaj─ůce istot─Ö przedsi─Öbiorstwa, przyjmuj─ůc - i s┼éusznie - ┼╝e jest to materia dostatecznie z┼éo┼╝ona i bogata, a zarazem niezb─Ödna do poznania w studiach nad przedsi─Öbiorstwem. Formu┼éa ksi─ů┼╝ki pozwoli┼éa w znacznej mierze zdyskontowa─ç dotychczasowy dorobek naukowy i rezultaty bada┼ä zespo┼éu autorskiego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9037 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10612 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 491-503 i przy rozdz.
Publikacja przybli┼╝a Czytelnikowi tematyk─Ö zarz─ůdzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie zwi─ůzane z konkurencyjno┼Ťci─ů, a tak┼╝e strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdra┼╝ania na wszystkich szczeblach organizacji. Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa wzbogacona o tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarz─ůdzania strategicznego, strategiczna karta wynik├│w, zarz─ůdzanie wiedz─ů i technologi─ů oraz systemy zarz─ůdzania strategicznego. Autor dostarcza Czytelnikowi zweryfikowan─ů, zaawansowan─ů wiedz─Ö w dziedzinie zarz─ůdzania strategicznego w przedsi─Öbiorstwie. Opr├│cz podstawowych wiadomo┼Ťci prezentuje nowe koncepcje zarz─ůdzania strategicznego, kt├│re s─ů odpowiedzi─ů na wzrost ryzyka i niepewno┼Ťci dzia┼éania przedsi─Öbiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umi─Ödzynarodowienia przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11648 [Magazyn 1], P.11647 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11646 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12857 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. r├│wnie┼╝ przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka przeznaczona dla student├│w kierunk├│w zarz─ůdzania i marketingu, ekonomii, studi├│w mened┼╝erskich, a tak┼╝e dla praktyk├│w zatrudnionych w przedsi─Öbiorstwach oraz konsultant├│w. Przedstawia metody budowy strategii konkurencji przedsi─Öbiorstwa oparte na trwa┼éych ┼║r├│d┼éach przewagi konkurencyjnej. W zakresie strategii wzrostu i rozwoju zaprezentowane s─ů zasady wyboru i metody budowy takich strategii, jak: koncentracja, penetracja rynku, rozw├│j rynku, integracja pionowa, outsourcing oraz dywersyfikacja. Wiele uwagi po┼Ťwi─Öcono r├│wnie┼╝ zasadom tworzenia strategii umi─Ödzynarodowienia oraz zewn─Ötrznym metodom rozwoju zwi─ůzanym z nowymi warunkami dzia┼éania przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3559 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3560 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 226-234.
Niniejsza publikacja ma stanowi─ç materia┼é uzupe┼éniaj─ůcy dla os├│b studiuj─ůcych przedmiot: zarz─ůdzanie innowacjami. Materia┼é uzupe┼éniaj─ůcy - to brzmi skromnie, ale je┼Ťli kt├│rykolwiek autor, jakiegokolwiek podr─Öcznika maj─ůcego za cel u┼éatwienie poznania i zrozumienia dowolnej, szybko rozwijaj─ůcej si─Ö dziedziny wiedzy, a do takich nale┼╝y zarz─ůdzanie, oka┼╝e do┼Ť─ç realizmu, to b─Ödzie musia┼é przyzna─ç, ┼╝e prawie ka┼╝dy tekst - poza pracami fundamentalnymi, omawiaj─ůcymi zasady podstawowe, oraz teoretycznymi, ujmuj─ůcymi rzecz modelowo, w momencie wydania staje si─Ö w pewnym stopniu nieaktualny; musi by─ç wi─Öc uzupe┼éniony o inne nowsze ┼║r├│d┼éa informacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3096 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3097 IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4086 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie. Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç)
Bibliogr. s. 295-311. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona jest problematyce kszta┼étowania konkurencyjno┼Ťci ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw oraz mo┼╝liwo┼Ťciom uzyskania przez nie przewagi konkurencyjnej na rynku, zw┼éaszcza tkwi─ůcych w r├│┼╝nych formach ich wsp├│┼épracy z otoczeniem rynkowym, w tym r├│wnie┼╝ mi─Ödzynarodowym. Autorzy przedstawiaj─ů w niej zar├│wno analizy zagadnie┼ä teoretycznych, jak i warto┼Ťciowe wyniki przeprowadzonych ostatnio bada┼ä empirycznych, u┼éatwiaj─ůcych zrozumienie proces├│w budowy konkurencyjno┼Ťci i przewagi konkurencyjnej. Praca podzielona jest na cztery cz─Ö┼Ťci po┼Ťwi─Öcone: teoretycznym podstawom kszta┼étowania konkurencyjno┼Ťci i przewagi konkurencyjnej, strategiom i uwarunkowaniom budowy przewagi konkurencyjnej, roli wsp├│┼édzia┼éania z otoczeniem rynkowym w kszta┼étowaniu przewagi konkurencyjnej, internacjonalizacji kszta┼éowania konkurencyjno┼Ťci ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12149 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again