Form of Work
Książki
(3)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(3)
available
(2)
Branch
Wypożyczalnie
(2)
Czytelnie
(3)
Author
Dryl Wioleta
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Nieplowicz Maria
(1)
Nowak Edward
(1)
Saunders Edmund J
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
AUDYT WEWNĘTRZNY
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
ADMINISTRACJA
(1)
MARKETING
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
5 results Filter
Authority data
PRZEDSIĘBIORSTWO - kontrola (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Książka stanowi kompendium wiedzy o audycie wewnętrznym. Porusza wszystkie istotne kwestie związanych z tą tematyką. Autor opisuje z jednej strony jaka jest rola audytu wewnętrznego w organizacji w ogóle oraz pokrótce omawia wszystkie kluczowe obszary, których badaniem powinien zajmować się audyt ( kontrola wewnętrzna zarządzanie ryzykiem. Całość dodatkowo okraszana jest ujęciem audytu wewnętrznego z punktu widzenia sektora finansów publicznych. Dzięki takiemu zakresowi tematycznemu, książka jest adresowana przede wszystkim do osób, które zajmują się na co dzień audytem wewnętrznym i potrzebują uzupełnienia bądź uporządkowania wiedzy w danym obszarze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12772 IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Warszawa : "CeDeWu", 2010. - 222 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 217-222.
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę obszarów działalności organizacji podlegających audytowi, metod i narzędzi stosowanych w audycie, miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu, relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym a także stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9890 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11483 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Inżynieria na Rzecz Ochrony Środowiska)
Bibliogr. przy rozdz.
W niniejszej monografii ukazano istotę auditu zintegrowanego systemu zarządzania. Przedstawiono istotę i rolę auditów znormalizowanego systemu zarządzania oraz ich rolę w doskonaleniu tego systemu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9952 IX.10 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11592 IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Rachunkowość jednostek gospodarczych jest zorientowana na dostarczanie informacji zarówno wewnętrznym, jak i zewnętrznym użytkownikom. Informacje te dotyczą procesów gospodarczych i rezultatów działalności wykorzystywanych w dokonywaniu ocen i podejmowaniu decyzji, co czyni rachunkowość najważniejszym elementem systemu informacyjnego jednostek gospodarczych. Rachunkowość stanowi również podstawową bazę informacyjną dla controllingu. Rachunkowość ukierunkowana na controlling ma za zadanie informacyjne wspomaganie procesu podejmowania decyzji i oceny działalności poszczególnych jednostek organizacyjnych na poziomie całego przedsiębiorstwa. Takie ukierunkowanie rachunkowości zapewnia obsługę informacyjną wszystkich funkcji zarządzania: planowania, organizowania, motywowania i kontrolowania. Rola rachunkowości w systemie informacyjnym controllingu wynika z jej zadania, którym jest pomiar rezultatów działalności jednostki gospodarczej oraz poszczególnych ośrodków odpowiedzialności. Rezultaty tego pomiaru są prezentowane nie tylko w sprawozdaniach finansowych, ale także w wewnętrznych raportach sporządzanych okresowo oraz na bieżąco według potrzeb. Jakość informacji dostarczanych przez rachunkowość w dużym stopniu przesądza o skuteczności działań podejmowanych w ramach controllingu. Niniejszy zeszyt Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu jest poświęcony rachunkowości uważanej za najważniejszy system informacyjny controllingu. Zaprezentowano w nim artykuły naukowe dotyczące różnych etapów procesu informacyjnego rachunkowości. Część artykułów porusza zagadnienia teoretyczne dotyczące koncepcji, zasad i procedur przetwarzania informacji w systemie rachunkowości, część zaś prezentuje problemy i przykłady praktycznego prowadzenia rachunkowości ukierunkowanej na controlling w określonych jednostkach gospodarczych oraz instytucjach.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again