Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(45)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Status
only on-site
(42)
available
(27)
unavailable
(3)
Branch
Magazyny
(9)
Wypo┼╝yczalnie
(21)
Czytelnie
(42)
Author
Gierszewska Gra┼╝yna
(3)
Pawlak Zbigniew
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Dziekoński Michał
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Biliński Witold
(1)
Blackwell Edward
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brown John Seely
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czepurko Aleksander
(1)
Dittmann Pawe┼é (1950- )
(1)
Elkin Paul M
(1)
Filar Ewa
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gorlewski Bartłomiej
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gryko J├│zefa Monika
(1)
Hagel John
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Karpacz Jarosław
(1)
Kluzek Marta
(1)
Komorowski Jan (ekonomia)
(1)
Konarzewska-┼╗uczek Anna
(1)
Korczyn Aleksander
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kozina Andrzej (1958- )
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kubiak Jarosław
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Miller Michael (1958- )
(1)
Niestr├│j Roman
(1)
Nowaczyk Tomasz
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sekuła Zofia
(1)
Sitkiewicz Ryszard
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Stefko Olga
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Tokarski Andrzej
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Waters Donald (1949- )
(1)
Wa┼Ťniewski Krzysztof Antoni
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Wieloch Maciej
(1)
Williams Kevan
(1)
Wolański Michał
(1)
Wrońska-Bukalska Elżbieta
(1)
Wymysłowski Sławomir
(1)
W├│jcik Jacek
(1)
Węgrzyn Bogusław Antoni
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Łukaszewicz Joanna
(1)
Śliwa Jan
(1)
Year
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(26)
Country
Poland
(47)
Language
Polish
(45)
English
(2)
Subject
PRZEDSI─śBIORSTWO
(44)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(9)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(6)
MARKETING
(4)
ZARZ─äDZANIE
(4)
KADRY
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PORADNIKI
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(2)
AGROBIZNES
(1)
BUD┼╗ET
(1)
DECYZJE FINANSOWE
(1)
GEOGRAFIA GOSPODARCZA
(1)
INNOWACJE
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
NEGOCJACJE
(1)
OGRODNICTWO
(1)
OUTSOURCING
(1)
PLANOWANIE GOSPODARCZE
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
WARTO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(3)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PORADNIKI
(3)
47 results Filter
Book
In basket
Biznesplan : pytania i odpowiedzi / Tomasz Hermaniuk. - Warszawa : Difin, 2014. - 229, [4] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 225-229.
W prezentowanej publikacji autor przedstawia od strony praktycznej proces tworzenia biznesplanu dla dowolnej organizacji gospodarczej. Nowatorsk─ů formu┼é─ů ksi─ů┼╝ki jest jej uk┼éad sk┼éadaj─ůcy si─Ö z pyta┼ä i odpowiedzi. S─ů to pytania, kt├│re najcz─Ö┼Ťciej zadaj─ů sobie osoby po raz pierwszy przyst─Öpuj─ůce do samodzielnego tworzenia biznesplanu. Autor udziela na nie merytorycznych i wyczerpuj─ůcych odpowiedzi, kt├│re w znacznym stopniu u┼éatwiaj─ů przygotowanie w┼éasnego dokumentu. Uk┼éad ksi─ů┼╝ki jest jasny, czytelny i wynika z proponowanej struktury biznesplanu. Autor zaprezentowa┼é r├│wnie┼╝ najwa┼╝niejsze ┼║r├│d┼éa finansowania dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstw ze wskazaniem na zalety i wady ka┼╝dego z nich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14322 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14321.IX.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15233.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 137-138.
Po┼é─ůczenie ksi─ů┼╝ki z czynnym arkuszem kalkulacyjnym, na kt├│rym przygotowuje si─Ö plany finansowe, jest jedyn─ů tego typu publikacj─ů na rynku polskim, umo┼╝liwiaj─ůc─ů samodzielne i profesjonalne wykonanie planu finansowego do biznesplanu. Plan finansowy zosta┼é sporz─ůdzony w arkuszu kalkulacyjnym Excel z aktywnymi formu┼éami. Wszystkie arkusze kalkulacyjne s─ů ze sob─ů powi─ůzane za pomoc─ů okre┼Ťlonych formu┼é, zmiany danych wej┼Ťciowych powoduj─ů automatycznie zmiany oblicze┼ä w tabelach analitycznych i podsumowuj─ůcych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14746.IX.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15482.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 205)
Bibliogr. s. 232-248.
Problemem naukowo-badawczym, kt├│ry podj─Öto w pracy, by┼éo poszukiwanie efektywnych narz─Ödzi metodycznych procesu planowania negocjacji w przedsi─Öbiorstwie z uwzgl─Ödnieniem typowych dziedzin jego dzia┼éania. Przedmiot bada┼ä stanowi┼éy negocjacje w przedsi─Öbiorstwie, prowadzone przez jego przedstawicieli (mened┼╝er├│w, pracownik├│w funkcjonalnych) zar├│wno z partnerami wewn─Ötrznymi, jak i zewn─Ötrznymi podmiotami. G┼é├│wnym celem bada┼ä by┼éo stworzenie kompleksowej i uniwersalnej metodyki planowania negocjacji w przedsi─Öbiorstwie, maj─ůcej zastosowanie w poszczeg├│lnych dziedzinach jego funkcjonowania (dla r├│┼╝norodnych rodzaj├│w negocjacji). W pierwszej cz─Ö┼Ťci pracy om├│wiono podstawy teoretyczne tych negocjacji oraz opracowano ich kompleksowy i uniwersalny model. Druga, zasadnicza cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki zawiera om├│wienie metodyki planowania negocjacji w przedsi─Öbiorstwie. W trzeciej cz─Ö┼Ťci pracy zamieszczono prezentacje empiryczne, stanowi─ůce praktyczn─ů weryfikacj─Ö wybranych narz─Ödzi szczeg├│┼éowych z zakresu proponowanej koncepcji teoretyczno-metodologicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12098.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13213.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Biznesplan w praktyce / Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek W├│jcik. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 306 s. : il. ; 24 cm.
(ABC Przedsi─Öbiorcy)
Bibliogr. s. 303-05.
G┼é├│wnym celem publikacji jest przedstawienie w uj─Öciu praktycznym standard├│w sporz─ůdzania biznesplan├│w. Opracowanie ma charakter praktycznego przewodnika, kt├│rego kolejne cz─Ö┼Ťci przedstawiaj─ů wykorzystanie biznesplanu w ocenie zdolno┼Ťci kredytowej, w ocenie "specyficznego" podmiotu jakim jest gospodarstwo rolne, a tak┼╝e w mo┼╝liwo┼Ťci pozyskania ┼Ťrodk├│w unijnych w realizacji zak┼éadanych cel├│w dzia┼éalno┼Ťci. W publikacji zrezygnowano z szerszych rozwa┼╝a┼ä teoretycznych na rzecz praktycznych wskaz├│wek zwi─ůzanych z prawid┼éowym opracowaniem biznesplanu. W ksi─ů┼╝ce zamieszczono r├│wnie┼╝ schematy i tablice oraz zestawy pyta┼ä sprawdzaj─ůcych wiedz─Ö.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12244.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Oryg.: "The marketing plan" 1990.
Bibliogr. s. 183.
Niniejsza ksi─ů┼╝ka jest praktycznym przewodnikiem, kt├│ry krok po kroku wprowadza Czytelnika w proces planowania marketingowego. Opisane tu metody b─Öd─ů pomocne zar├│wno przy opracowaniu pe┼énego planu marketingowego firmy, jak i szczeg├│┼éowych plan├│w dla pojedy┼äczego produktu czy rynku. Ksi─ů┼╝ka przyst─Öpnie przedstawia istot─Ö planu i uzasadnia potrzeb─Ö planowania w ka┼╝dym przedsi─Öbiorstwie. Szczeg├│┼éowo wyja┼Ťnione s─ů podstawowe zasady planowania marketingowego i struktury r├│┼╝nych typ├│w planu marketingowego. Dokonana zosta┼éa analiza ┼║r├│de┼é informacji o rynku, dost─Öpnych wewn─ůtrz i poza przedsi─Öbiorstwem. Om├│wiono przyk┼éadowe formularze, ankiety i wzory dokument├│w. Wyja┼Ťnione zosta┼éy metody zbierania, analizy i prezentacji danych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 3580.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3581.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Biznesplan od podstaw / Edward Blackwell. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2005. - 194 s. : tab. ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
W ksi─ů┼╝ce "Biznes od podstaw" Czytelnik znajdzie om├│wienie wszystkich etap├│w tworzenia dobrego biznesplanu: okre┼Ťlanie szczeg├│┼éowej i realnej koncepcji przedsi─Öwzi─Öcia; planowanie przep┼éyw├│w pieni─Ö┼╝nych i zapotrzebowania na kapita┼é; pozyskiwanie kapita┼éu; wprowadzanie biznesplanu w ┼╝ycie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4447.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Biznes Plan / Ewa Filar, Jerzy Skrzypek. - Wyd. 3 rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2004. - 213, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
Do ksi─ů┼╝ki do┼é─ůczona jest dyskietka o sygn. D.66.
Autorzy wiele uwagi po┼Ťwi─Öcili najwa┼╝niejszej i najtrudniejszej cz─Ö┼Ťci biznes planu - planowi finansowemu, kt├│rego prawid┼éowe opracowanie decyduje o rzetelno┼Ťci dostarczanych informacji, maj─ůcych podstawowy wp┼éyw na skuteczno┼Ť─ç zarz─ůdzania firm─ů. Om├│wili r├│wnie┼╝ konstrukcj─Ö szczeg├│lnego rodzaju biznes planu - planu restrukturyzacji firmy. Ksi─ů┼╝ka adresowana jest zw┼éaszcza do tych os├│b, kt├│re b─Öd─ů samodzielnie przygotowywa─ç plany dzia┼éania firmy, programy naprawcze czy programy restrukturyzacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.3762.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Celem ksi─ů┼╝ki jest pomoc w napisaniu biznesplanu. Autor szczeg├│┼éowo, krok po kroku opisuje ca┼éy proces jego przygotowania, tak by ka┼╝dy m├│g┼é sporz─ůdzi─ç sw├│j biznesplan bez wi─Ökszego trudu i w kr├│tkim czasie. Przedstawia elementy, kt├│re musz─ů znale┼║─ç si─Ö w ka┼╝dym biznesplanie - od okre┼Ťlenia cel├│w i opisania strategii rynkowej po stworzenie planu wdro┼╝enia i przygotowanie prezentacji, kt├│ra przyci─ůgnie uwag─Ö inwestor├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4941.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W tym poradniku starano si─Ö przedstawi─ç istot─Ö biznesplanu, zasady jego opracowania i sposoby prezentacji danych, w mo┼╝liwie przyst─Öpnej formie j─Özykowej. W pierwszym rozdziale zosta┼éy przedstawione podstawy metodyczne biznesplanu. W drugim rozdziale przybli┼╝ono zagadnienie bazy wyj┼Ťciowej do opracowania biznesplanu. Baza ta jest cz─Ö┼Ťci─ů sk┼éadow─ů planu, w jego cz─Ö┼Ťci pocz─ůtkowej. W trzecim rozdziale pokazano jedno z mo┼╝liwych opracowa┼ä biznesplanu. Zamieszczony na pocz─ůtku s┼éowniczek wa┼╝niejszych poj─Ö─ç i zestaw miernik├│w ekonomiczno-finansowych dodatkowo wzbogaca zawarto┼Ť─ç poradnika.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7191.IX.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8079.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka przedstawia zagadnienia biznesplanu, m.in. struktur─Ö; analiz─Ö rynku; plan marketingowy; ocen─Ö za┼éo┼╝e┼ä biznesplanu przez banki; zasoby ludzkie w biznesplanie; w┼é─ůczenie do analizy problematyki opracowania planu gminy, zwi─ůzanego z kredytem inwestycyjnym oraz wsp├│┼éfinansowanie projekt├│w ze ┼Ťrodk├│w unijnych; przedstawienie przyk┼éadowych wst─Öpnych opracowa┼ä biznesplan├│w przez student├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7598 [Magazyn 1], P.7597 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6035.IX.3 [Wypo┼╝yczalnia C], P.6034.IX.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7293.IX.3 [Czytelnia C], 7292.IX.3 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Biznesplan w praktyce / Michael Miller. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2002. - 348 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Ksi─ů┼╝ka zawiera podstawowe wskaz├│wki potrzebne do przygotowania biznesplanu. Uczy, w jaki spos├│b okre┼Ťla─ç odbiorc─Ö planu, rozpoznawa─ç rynek i jego podstawowe potrzeby, przygotowa─ç strategi─Ö i oceni─ç ewentualne formy finansowania. Krok po kroku wprowadza w tajniki tworzenia poszczeg├│lnych cz─Ö┼Ťci typowego biznesplanu. Pokazuje, w jaki spos├│b napisa─ç przekonuj─ůcy tekst, zawieraj─ůcy wszystkie niezb─Ödne elementy biznesplanu. Na ko┼äcu ka┼╝dego rozdzia┼éu czytelnik znajdzie specjalne "zadania domowe", pomocne w pisaniu biznesplanu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4038.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 157-158.
Ksi─ů┼╝ka napisana zosta┼éa z my┼Ťl─ů o tych, kt├│rzy musz─ů sprawdzi─ç mniej lub bardziej z┼éo┼╝one problemy mened┼╝erskie, w tym za┼éo┼╝enie lub rozw├│j w┼éasnego przedsi─Öbiorstwa, do podstawowego pytania: Czy to si─Ö op┼éaci? Pokazano tu, na praktycznych przyk┼éadach konkretnych przedsi─Öbiorstw, jak stosowa─ç metody planowania biznesowego w r├│┼╝nych sytuacjach i dla r├│┼╝nych cel├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8344.IX.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9712.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Pozycja przeznaczona dla ka┼╝dego, kto pragnie zdoby─ç lub pog┼é─Öbi─ç wiedz─Ö niezb─Ödn─ů do zapewnienia firmie sukcesu na rynku. Cz─Ö┼Ť─ç pierwsza prezentuje podstawowe poj─Öcia z dziedziny planowania w gospodarce rynkowej oraz udowadniania nieodzowno┼Ť─ç pos┼éugiwania si─Ö przez przedsi─Öbiorstwa planami o r├│┼╝nym horyzoncie czasowym. W tej cz─Ö┼Ťci wyeksponowano biznesplan, jego istot─Ö, cele i funkcje. Zwr├│cono uwag─Ö na dwa wymiary tego planu: retro- i prospektywny. Cz─Ö┼Ť─ç druga ma charakter studium przypadku. Na podstawie za┼éo┼╝e┼ä metodologicznych opisanych w pierwszej cz─Ö┼Ťci, przedstawiono jedn─ů z wiarygodnych wersji biznesplanu dla autentycznej firmy dzia┼éaj─ůcej na bardzo konkurencyjnym rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3615.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Brilliant business plan : what to know and do to make the perfect plan, 2011.
Udane przedsi─Öwzi─Öcie wymaga dobrze przygotowanego biznesplanu. Autor przedstawi┼é w ksi─ů┼╝ce podstawowe zagadnienia zwi─ůzane z planowaniem przedsi─Öwzi─Ö─ç biznesowych, zawar┼é praktyczne rady, jak - krok po kroku, szybko i w prosty spos├│b - stworzy─ç w┼éasny biznesplan, a tak┼╝e obja┼Ťni┼é, jak najlepiej zaprezentowa─ç i wdro┼╝y─ç ten plan w ┼╝ycie. Jesli pragniesz rozpocz─ů─ç w┼éasn─ů dzia┼éalno┼Ť─ç biznesow─ů albo zwi─Ökszy─ç efektywno┼Ť─ç, a zatem i rentowno┼Ť─ç istniej─ůcej firmy, ta ksi─ů┼╝ka jest w┼éa┼Ťnie dla Ciebie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12217.IX.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13335.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 279-290.
W monografii om├│wione zosta┼éy uwarunkowania kszta┼étowania Zintegrowanego Systemu Zarz─ůdzania w przedsi─Öbiorstwach produkcyjno-us┼éugowych i opracowane zosta┼éy modelowe rozwi─ůzania organizacyjne zapewniaj─ůce jego skuteczne wdro┼╝enie. Tematem przewodnim s─ů zasady i tryb post─Öpowania (dobre praktyki) b─Öd─ůce przes┼éankami lub determinantami skutecznej integracji system├│w zarz─ůdzania polskich przedsi─Öbiorstw poprzez kszta┼étowanie filozofii biznesowej i praktyk dzia┼éania opartych na zarz─ůdzaniu przez jako┼Ť─ç. Uwzgl─Ödniono wsp├│┼édzia┼éania w ramach systemu zarz─ůdzania w realizacji proces├│w operacyjnych (analiza rynk├│w i oczekiwa┼ä klient├│w, wytwarzanie produkt├│w, marketing, dostawy i sprzeda┼╝) w ramach proces├│w zarz─ůdzania produktem i wspomagaj─ůcych (zarz─ůdzanie systemami innowacyjnymi i informacyjnymi dotycz─ůcymi produkt├│w oraz aspekty ┼Ťrodowiska pracy i otoczenia). Procesy te umo┼╝liwiaj─ů poznawanie potrzeb i badanie satysfakcji konsument├│w oraz stanowi─ů punkt wyj┼Ťcia do ulepszania produkcji i wprowadzania zmian. Szczeg├│lne znaczenie ma tu proces wytwarzania towar├│w, kt├│rego parametry technologiczne i jako┼Ťciowe wymagaj─ů monitorowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13817.IX.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14781.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
G┼é├│wnym celem ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie standard├│w sporz─ůdzania biznes plan├│w, przybli┼╝enie podstawowych metod i najwa┼╝niejszych zasad wymagaj─ůcych zastosowania w procesie opracowywania tego dokumentu, a tak┼╝e wskazanie kryteri├│w formalnej i merytorycznej oceny biznes planu. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z trzech cz─Ö┼Ťci. Cz─Ö┼Ť─ç pierwsza ma charakter wprowadzenia do tematyki biznes planu. Druga cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki po┼Ťwi─Öcona jest prezentacji podstawowych element├│w biznes planu. Celem cz─Ö┼Ťci trzeciej jest prezentacja praktycznych rozwi─ůza┼ä stosowanych w zakresie budowy biznes planu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6133.IX.3 [Czytelnia C], 5334.IX.3 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka wskazuje na wiele istotnych funkcji biznesplanu jako narz─Ödzia bie┼╝─ůcego zarz─ůdzania firm─ů. Obejmuje takie zagadnienia jak: funkcje i struktura biznesplanu, biznesplan a strategiczne zarz─ůdzanie firm─ů, finansowy wymiar biznesplanu, ocena przedsi─Öwzi─Öcia gospodarczego. Publikacja omawia wyczerpuj─ůco problematyk─Ö biznesplanu, podaj─ůc liczne przyk┼éady. Przedstawia sygnalizowane zagadnienia w spos├│b kompleksowy i wszechstronny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4418.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
Autorzy szczeg├│┼éowo, krok po kroku pokazuj─ů, jak napisa─ç profesjonalny plan marketingowy. Z tej ksi─ů┼╝ki dowiesz si─Ö: ÔÇô od czego zacz─ů─ç przygotowywanie planu marketingowego, ÔÇô jakie informacje powinien zawiera─ç plan marketingowy, ÔÇô jak zgromadzi─ç dane, kt├│re wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online, ÔÇô jak opracowa─ç kolejne cz─Ö┼Ťci planu marketingowego, ÔÇô jakich b┼é─Öd├│w szczeg├│lnie trzeba si─Ö wystrzega─ç, tworz─ůc plan. Dodatkow─ů inspiracj─ů przy opracowywaniu w┼éasnego planu marketingowego mog─ů by─ç om├│wione w ksi─ů┼╝ce i zamieszczone na stronie internetowej przyk┼éadowe plany marketingowe r├│┼╝nych firm i instytucji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5162.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6360.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 301-302., netogr. s. 302.
Autorzy szczeg├│┼éowo, krok po roku pokazuj─ů, jak napisa─ç profesjonalny plan marketingowy. Z tej ksi─ů┼╝ki dowiesz si─Ö: od czego zacz─ů─ç przygotowywanie planu marketingowego, jakie informacje powinien zawiera─ç plan marketingowy, jak zgromadzi─ç dane, kt├│re wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD, jak opracowa─ç kolejne cz─Ö┼Ťci planu marketingowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15360.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Biznesplan : zastosowania i przykłady / Zbigniew Pawlak. - Warszawa : "Poltext", [dr. 2011], cop. 2001. - 284 s. : il. ; 24 cm.
(Warsztaty Mened┼╝erskie.)
Data dr. ustalona na podstwie rozmowy z wydawc─ů.
Na s. red. cop. 2001.
Bibliogr.
Ksi─ů┼╝ka w przyst─Öpny, a jednocze┼Ťnie kompleksowy spos├│b ukazuje og├│lne zasady, standardy techniki przygotowywania biznesplan├│w. Autor wyja┼Ťnia jak budowa─ç profesjonalny biznesplan, a tak┼╝e czym si─Ö kierowa─ç dokonuj─ůc analizy i oceny tego dokumentu. W ksi─ů┼╝ce zwr├│cono uwag─Ö na kluczow─ů rol─Ö biznesplanu w uruchamianiu dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej, zarz─ůdzaniu strategicznym, podejmowaniu przedsi─Öwzi─Ö─ç inwestycyjnych, restrukturyzacji, likwidacji i wycenie przedsi─Öbiorstw, a tak┼╝e konkursach na kontrakty mened┼╝erskie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14592 [Magazyn 1], P.13412 [Magazyn 1] (2 egz.)
Magazyn 1
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. P.14604, P.14603, P.14602, P.14601, P.14600, P.14599, P.14598, P.14597, P.14596, P.14595, P.14594, P.14593, P.14591, P.14590, P.14589, P.14588, P.14587, P.14586, P.14585, P.14584, P.14583, P.14582, P.14581, P.14580, P.14579, P.14578, P.14577, P.14576, P.14575, P.14574, P.14573, P.14572, P.14571, P.14570, P.14569, P.14568, P.14567, P.14566, P.14565, P.14564, P.14563, P.14562, P.14561, P.14560, P.14559, P.14558, P.14557, P.14556, P.14555, P.14554, P.14553, P.14552, P.14551, P.14550, P.14549, P.14548, P.14547, P.14546, P.14545, P.14544, P.14543, P.14542, P.14541, P.14540, P.14539, P.14538, P.14537, P.14536, P.14535, P.14534, P.14533, P.14532, P.14531
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again