Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Hościłowicz Edward
(2)
Widelska Urszula
(2)
Alejziak Bożena
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Bronakowski Henryk (1934-2011)
(1)
Górecka Barbara
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Kierzkowski Maciej
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pisz Iwona
(1)
Siskind Jelena
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Sęk Tadeusz (1942- )
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Vassilenko Natalia
(1)
Zielecki Władysław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(3)
JĘZYK ROSYJSKI
(2)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(2)
MARKETING
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
BIUROWOŚĆ
(1)
HOTELARSTWO
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KORESPONDENCJA URZĘDOWA
(1)
Konkurencyjność
(1)
LOGISTYKA
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
logistyka
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
CRM
(1)
biznes turystyczny
(1)
dystrybucja
(1)
hotel
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencyjność
(1)
korespondencja handlowa
(1)
korespondencja służbowa
(1)
marka
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing handlowy
(1)
marketing-mix
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
merchandising
(1)
praca biurowa
(1)
produkcja
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przedsiębiorstwo handlowe
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
public relations
(1)
reklama
(1)
segmentacja rynku
(1)
sponsoring
(1)
sprzedaż osobista
(1)
strategia marketingowa
(1)
zaopatrzenie
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Leksykalny model racjonalnej organizacji i zarządzania małymi firmami obejmuje: - analizę i badanie rynkowych uwarunkowań strategicznych funkcjonowania (segmentację rynku, rynki docelowe, konkurencję), - określenie planów i realizacji elementów działań marketingowych - rozwoju usług, kształtowania ich cen, handlu, promocji, PR, - współpracę mikro firm w skali regionalnej i globalnej, - dobrą organizację marketingu kadrowego - podstawy sukcesów na rynku, W literaturze przedmiotu podkreśla się specyfikę rynkową małych firm w postaci: - szybkiej reakcji na zmiany rynkowe, - niezbiurokratyzowane struktury zarządzania, - duża skłonność do podejmowania ryzyka, - szybkie organizowanie nowych miejsc pracy i pracy nakładczej, - wykorzystanie środków finansowych dla wspierania rozwoju biznesu lokalnego i inne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16990.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to nowoczesny podręcznik będący efektem badań i zainteresowań naukowych autorów. Przedstawiono w nim zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym: kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce, znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach handlowych, istotę i fazy tworzenia strategii marketingowej w handlu, inwestycje zagranicznych sieci detalicznych i hurtowych w Polsce, rozważania na temat wpływu internetu na przyszłość handlu, roli systemów informacyjnych oraz trendów w zakresie globalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10977 [Magazyn 1], P.10978 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2927.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1501.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s. [367]-373. Indeks.
Zamierzeniem autorów podręcznika było, aby studenci w miarę poznawania problemów mogli samodzielnie zaprojektować system logistyczny, począwszy od opracowania systemu zaopatrzenia i optymalnego ciągu technologicznego, przez ocenę i wybór dostawców, aż po sprawną dystrybucję. Przyjęty w podręczniku logiczny układ treści poszczególnych rozdziałów porządkuje podstawowe pojęcia dotyczące logistyki i z nią związane. Podręcznik składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z nich zawiera część teoretyczną oraz ćwiczenia i przykłady, które uzupełniają zawarte w książce informacje, a także zadania do samodzielnego wykonania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12410.IX.14 [Magazyn 1], 14428.IX.14 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13470.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13572.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka a konkurencyjność przedsiębiorstwa / Magdalena K. Gąsowska. - Warszawa : Difin, 2018. - 313 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 265-293.
Będące domeną logistyki zarządzanie strumieniami przepływów fizycznych i informacji w przedsiębiorstwie oraz między podmiotami gospodarującymi uczestniczącymi w dostarczaniu produktu do klienta w warunkach globalizacji i bezprecedensowego poziomu zmienności jest bardzo złożonym procesem, determinuje niezakłócone funkcjonowanie, wyniki działalności oraz konkurencyjność przedsiębiorstw. W książce przedstawiono w szerokim zakresie problematykę logistyki w procesie budowania konkurencyjności przedsiębiorstwa. Zaprezentowano w niej logistyczny model, pozwalający osiągnąć odpowiedni poziom konkurencyjności przedsiębiorstwa w dynamicznym otoczeniu oraz wnioski z teoretycznych rozważań i prezentowanych badań empirycznych będące wkładem własnym autorki w rozwój nauk o zarządzaniu. Publikacja napisana została na podstawie studiów literatury z zakresu nauk o zarządzaniu, ekonomii i finansów w skali światowej, wyników badań wykonanych przez ośrodki naukowe i instytuty badawcze z różnych krajów oraz własnych badań empirycznych przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20813.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20812.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.4699.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5088.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. białorus., ang. Streszcz. ang., pol. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy zbiorowej zaprezentowano artykuły, komunikaty z badań pracowników naukowych wydziałów zarządzania i marketingu WSFiZ w Białymstoku, Filii WSFiZ w Ełku, uczelni krajowych i zagranicznych w dwóch grupach problemowych: - zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym, dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami w Polsce. Wydawnictwo to w naszym przekonaniu może być pomocne dla pracowników, studentów uczelni wyższych oraz praktyków zajmujących się współczesnymi zagadnieniami marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8037.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: procedury, relacje międzyludzkie, pracownicy, standardy.
Bibliogr. s. 345-352.
"Książka to unikatowy "podręcznik" dla branży turystycznej. Należy podkreślić, że dawno na rynku wydawniczym nie pojawiło się tak interdyscyplinarne i profesjonalnie przygotowanie kompendium wiedzy w omawianym temacie. Autorka podeszła dynamicznie i wnikliwie do problematyki, prezentując, jak powinna funkcjonować współczesna administracja w nowoczenym przedsiębiorstwie turystycznym i hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13959.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8871 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8870.XXII.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10426.XXII.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8867 [Magazyn 1], P.8869 [Magazyn 1], P.8862 [Magazyn 1], P.8866 [Magazyn 1], P.8863 [Magazyn 1], P.8865 [Magazyn 1], P.8864 [Magazyn 1], P.8868 [Magazyn 1] (8 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8861.XXII.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10425.XXII.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej