Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Autor
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Grajewska Monika (ekonomia)
(1)
Grzanka Izabela
(1)
Janocha Witold
(1)
Koperek Jerzy
(1)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(1)
Nowak Paweł (ekonomia)
(1)
Pach Janina (1956- )
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Radomska Ewa
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Szewczyk-Jarocka Mariola
(1)
Zielińska-Król Katarzyna
(1)
Świerczewska-Gąsiorowska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo społeczne
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
EDUKACJA EKONOMICZNA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
KAPITAŁ SPOŁECZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
OŚWIATA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE
(1)
Podatek
(1)
Polityka fiskalna
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Białoruś
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Raport z badań
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(3)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
ekonomia społeczna
(2)
kapitał społeczny
(2)
klient
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
przedsiębiorczość społeczna
(2)
rozwój zrównoważony
(2)
doradztwo społeczne
(1)
działalność gospodarcza
(1)
edukacja ekonomiczna
(1)
ekorozwój
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka społeczna
(1)
innowacje społeczne
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konsumpcjonizm
(1)
kultura organizacji
(1)
lojalność konsumentów
(1)
marketing społeczny
(1)
obsługa klienta
(1)
ochrona środowiska
(1)
podatek dochodowy
(1)
przedsiębiorczość
(1)
satysfakcja klienta
(1)
społeczność lokalna
(1)
spółdzielczość socjalna
(1)
turystyka
(1)
ubezpieczenie społeczne
(1)
wartość
(1)
wiarygodność
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie finansami
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie wartością
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zarządzanie środowiskowe
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Homo Homini ; t. 5.)
Bibliogr., netogr., wykaz aktów prawnych przy pracach.
W zaprezentowanej publikacji można znaleźć wnikliwą analizę nowej formy zatrudnienia, jaką są spółdzielnie socjalne. Ta forma zatrudnienia wskazuje na rozwój ekonomii społecznej i polityki społecznej państwa. Poszczególni autorzy przedstawili zagadnie spółdzielni socjalnych w różnych dymensjach, od prawnych omawiających ustawę o spółdzielniach socjalnych, poprzez rolę reintegracyjna, aż do konkretnych przykładów już funkcjonujących spółdzielni socjalnych. W zbiorze artykułów znalazły się również te ukazujące działalność spółdzielni socjalnych w kontekście polityki socjalnej Unii Europejskiej. Publikacja jest kierowana do pracowników socjalnych, pracowników służb społecznych, nauczycieli, studentów pracy socjalnej oraz osób zainteresowanych problematyką funkcjonowania spółdzielni socjalnych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15877.VII.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-208.
Książka stanowi odpowiedź na pytanie, jakie powinny zadać sobie współczesne przedsiębiorstwa, które podejmują inicjatywy zarządzania relacjami z klientem, mające najczęściej wyraz we wdrażaniu CRM. Podejmując te inicjatywy przedsiębiorstwa powinny mieć świadomość reguł i prawidłowości o istotnym znaczeniu dla uwieńczonego sukcesem wdrożenia CRM. Poszukując tych reguł należy pamiętać, iż działalność gospodarcza odbywa się nie tylko w warunkach określonych ekonomicznie, lecz także wiąże się z nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji społecznych, które stają się nośnikiem kapitału społecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10363.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 97-103.
W monografii ujęto najważniejsze zagadnienia dotyczące podstaw zarządzania przedsiębiorstwem o charakterze społecznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22381.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Zachodzące obecnie zmiany społeczno-ekonomiczne, m.in. starzenie się społeczeństw, bezrobocie, nierówności dochodowe i majątkowe, ubóstwo i wykluczenie społeczne, dyskryminacja, migracje wymagają poszukiwania nowych sposobów rozwiązywania problemów społecznych i środowiskowych. W książce Autorzy odnoszą się do następujących tematów: • ekonomia i przedsiębiorczość społeczna wobec współczesnych wyzwań • stymulanty i destymulanty rozwoju przedsiębiorstw społecznych i innych podmiotów ekonomii społecznej • innowacje i rozwiązania innowacyjne w sferze organizacyjnej, społecznej oraz środowiskowej • zewnętrzne uwarunkowania ekonomii i przedsiębiorczości społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18271.IX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20401.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20400.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie to, składające się z dwóch integralnych i dopełniających się części, dowodzi, że problem wartości dla klienta można przedstawić w różnych zakresach tematycznych, które się wzajemnie przenikają. Przedstawione wyniki badań mogą być pożyteczne dla szerokiego grona czytelników, zarówno dla praktyków gospodarczych, jak i dla osób chcących roszerzyć wiedzę na temat zachowań przedsiębiorców, szczególnie w czasach kryzysu. Jest to materiał, który może służyć także studentom w czasie pisania prac dyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12523.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja dla zrównoważonego rozwoju ; t. 2)
Na grzb. wyłącznie tyt. całości. Materiały z konf., październik 2009, Piechowice.
Bibliogr. przy ref.
W tomie II pokazano jak edukować ludzi gospodarki, aby zrozumieli co oznacza zrównoważony rozwój w sferze gospodarczej, w małym i dużym przedsiębiorstwie, na stanowisku pracy i w procesie zarządzania. Wskazano również jak pobudzić ludzi do myślenia o przyszłości, o tym, że następne pokolenia także będą musiały żyć nie gorzej od obecnego i rozwijać gospodarkę, a jednoczesnie mieć nie gorsze od teraźniejszych przyrodnicze warunki bytu. Każdy, kto pracuje w sferze gospodarczej lub na rzecz tej sfery powinien zapoznać się z jej treścią. Lekturę tomu szczególnie polecamy nauczycielom akademickim i studentom na wszystkich kierunkach "gospodarczych".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11850.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Wiodącym celem niniejszej monografii jest dokonanie identyfikacji powiązań zrównoważonego rozwoju z szeroko rozumianymi procesami zarządzania w małych i średnich przedsiębiorstwach. Chodzi nie tylko o wskazanie mechanizmu tych powiązań, ale również o pokazanie ich specyfiki w odniesieniu do MSP. Wymaga to analizy czynników mających wpływ na zrównoważony rozwój małych i średnich przedsiębiorstw, pokazania metod i narzędzi zarządczych dotyczących poszczególnych obszarów zarządzania. W pracy starano się udowodnić tezę, że w obecnych warunkach rynkowych konieczne jest uwzględnianie w małych i średnich przedsiębiorstwach odpowiedzialnego i zrównoważonego podejścia do procesów zarządzania. Kolejna teza zakłada, iż występują szerokie możliwości zastosowania w praktyce określonych narzędzi i metod zarządzania, powiązanych ze zrównoważonym rozwojem, które mogą przyczynić się do wzrostu poziomu innowacyjności i konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw. Przyjęcie powyższych założeń wymagało postawienia wielu pytań badawczych, które sformułowano we wprowadzeniach do kolejnych rozdziałów monografii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17245.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17244.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 229-240.
Drugi tom monografii odnosi się do zagadnień: znaczenie przedsiębiorczości w gospodarce i jej procesach wzrostowych, analizy prawnej obudowy prowadzenia działalności gospodarczej, prawno-finansowego uwarunkowania rozwoju MŚP w Polsce oraz analizy porównawczej warunków rozpoczynania i prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce i na Białorusi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18535.VIII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej