Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(4)
Status
available
(4)
only on-site
(4)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(4)
Author
Afonin Anatolij (1938- )
(1)
Buko Jacek
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(4)
TURYSTYKA
(3)
AGROTURYSTYKA
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
5 results Filter
Authority data
Book
In basket
Cel og├│lny pracy to ustalenie zwi─ůzku mi─Ödzy poziomem tolerancji niepewno┼Ťci kultury organizacyjnej w polskich przedsi─Öbiorstwach turystycznych wsp├│┼épracuj─ůcych z przedsi─Öbiorstwami niemieckimi a ocen─ů jako┼Ťci us┼éug w opinii klient├│w oraz zweryfikowanie czy istnieje zwi─ůzek mi─Ödzy poziomem tolerancji niepewno┼Ťci kultury organizacyjnej w polskich przedsi─Öbiorstwach turystycznych wsp├│┼épracuj─ůcych z przedsi─Öbiorstwami niemieckimi a ocen─ů jako┼Ťci us┼éug w opinii klient├│w. Praca ma charakter teoretyczno - empiryczny. Cz─Ö┼Ť─ç teoretyczn─ů tworzy rozdzia┼é pierwszy i drugi. Empiryczn─ů za┼Ť dwa kolejne. W rozdziale pierwszym autor pracy stara si─Ö przedstawi─ç specyfik─Ö us┼éug turystycznych, przedstawia produkt turystyczny oraz omawia kwestie zwi─ůzane ze sposobem pomiaru jako┼Ťci us┼éug. Autor podkre┼Ťla role menad┼╝era oraz personelu us┼éugowego w procesie ┼Ťwiadczenia us┼éug turystycznych. W drugim rozdziale przedstawiono kultur─Ö organizacyjn─ů, jej przejawy oraz donios┼é─ů rol─Ö jak─ů spe┼énia w organizacji. Autor wprowadza r├│wnie┼╝ w problematyk─Ö dotycz─ůc─ů wysokiej i niskiej tolerancji niepewno┼Ťci w organizacji, oraz jej konsekwencje dla sposobu dzia┼éania danej firmy. W rozdziale zamieszczono r├│wnie┼╝ przegl─ůd modeli analizy kulturowej. W cz─Ö┼Ťci badawczej przedstawione zostaj─ů starania jakie poczyni┼é autor celem dokonania empirycznej weryfikacji hipotez sformu┼éowanych na bazie opracowanych ustale┼ä. W dalszej kolejno┼Ťci zostanie zamieszczona ich analiza oraz wnioski, kt├│re pozwol─ů r├│wnie┼╝ na wskazanie dalszych kierunk├│w poszukiwa┼ä.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5765 [Magazyn 1], P.5246 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7211 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6456 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 86)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 701.
Tematyka rynku turystycznego, a szczeg├│lnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowa┼ä naukowych pi─Öciotomowego wydania "Zeszyt├│w Naukowych Uniwersytetu Szczeci┼äskiego" serii Ekonomiczne Problemy Us┼éug przygotowanych przez przedstawicieli najwa┼╝niejszych o┼Ťrodk├│w naukowych w Polsce zajmuj─ůcych si─Ö zagadnieniami turystyki, zw┼éaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom V "Poda┼╝ turystyczna jako determinanta kszta┼étowania popytu turystycznego" obejmuje zagadnienia produktu turystycznego, produktu turystyki wiejskiej oraz funkcjonowania przedsi─Öbiorstw turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13448 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
W publikacji podj─Öto ocen─Ö klastra jako perspektywy dla przedsi─Öbiorstw dzia┼éaj─ůcych na rynku turystycznym Wyb├│r rynku turystycznego zosta┼é podyktowany tym, ┼╝e turystyka zajmuje coraz wa┼╝niejsze miejsce w rozwoju Polski. Fakt zniesienia wiz, barier celnych, mo┼╝liwo┼Ť─ç swobodnego przemieszczania si─Ö mi─Ödzy krajami UE wyra┼║nie zwi─Öksza sk┼éonno┼Ť─ç do podr├│┼╝owania. Z tego powodu zwi─Öksza si─Ö zapotrzebowanie na ofert─Ö turystyczn─ů, kt├│ra potrafi zaspokoi─ç ujawniaj─ůce si─Ö oczekiwania turyst├│w. Wskazane jest te┼╝ tworzenie nowych ofert i kreowanie nowych kierunk├│w popytu. Temu zadaniu mog─ů sprosta─ç klastry turystyczne, kt├│re tworz─ůc wsp├│lny produkt, s─ů w stanie zaoferowa─ç pakiety us┼éug, jakich dotychczas nie oferowano. Opracowanie jest przeznaczone dla praktyk├│w i teoretyk├│w zarz─ůdzania turystyk─ů poszukuj─ůcych nowych sposob├│w funkcjonowania na rynku w celu osi─ůgni─Öcia sukcesu oraz student├│w studi├│w ekonomicznych ze specjalizacj─ů zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem turystycznym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8974 [Magazyn 1], P.8973 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7750 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10548 XX.4 [Czytelnia B], 8757 XX.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Przekazujemy do r─ůk Pa┼ästwa ksi─ů┼╝k─Ö Rachunek satelitarny turystyki dla Polski opracowan─ů na podstawie danych za rok 2002. Celem wydania jest rozpowszechnienie idei i metodologii rachunku satelitarnego turystyki (RST) jako kompleksowej analizy stanu turystyki i jej wp┼éywu na gospodark─Ö narodow─ů. ┼Üwiatowa Organizacja Turystyki, Eurostat, ONZ oraz Bank ┼Üwiatowy od lat wskazuj─ů na istotn─ů rol─Ö, jak─ů pe┼éni RST jako narz─Ödzie wykorzystywane w polityce turystycznej poszczeg├│lnych pa┼ästw. Obecnie w Eurostacie trwaj─ů prace nad w┼é─ůczeniem rachunku satelitarnego turystyki do obowi─ůzkowych dzia┼éa┼ä w ramach dyrektywy statystycznej UE.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6678 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again