Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(12)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(17)
only on-site
(10)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(8)
Wypo┼╝yczalnie
(9)
Czytelnie
(11)
Author
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
D─Öbski Maciej
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna
(1)
Johann Maria
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Koniorczyk Gra┼╝yna
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Reformat Beata
(1)
Sikora Jan
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Żabiński Leszek (1947-2019)
(1)
┼╗yminkowska Katarzyna
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(8)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Subject
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(10)
TURYSTYKA
(10)
Przedsi─Öbiorstwo turystyczne
(2)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
Innowacje
(1)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
Model biznesowy
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
Turystyka
(1)
USŁUGI
(1)
Zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů
(1)
Zarz─ůdzanie strategiczne
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
12 results Filter
Book
In basket
W publikacji kolejno om├│wiono etapy procesu planowania marketingowego, wskazuj─ůc, jak przewiduje si─Ö przysz┼éo┼Ť─ç na skomplikowanym i dynamicznie si─Ö rozwijaj─ůcym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formu┼éuje si─Ö cele oraz opracowuje w┼éa┼Ťciwe strategie marketingowe. Ksi─ů┼╝ka przedstawia r├│wnie┼╝ krok po kroku, jak na ich bazie jest konstruowany plan marketingowy przedsi─Öbiorstwa turystycznego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5873 [Magazyn 1], P.5872 [Magazyn 1], P.5871 [Magazyn 1], P.5870 [Magazyn 1], P.5869 [Magazyn 1], P.5868 [Magazyn 1], P.5867 [Magazyn 1], P.5866 [Magazyn 1], P.5646 [Magazyn 1], P.425 [Magazyn 1], P.424 [Magazyn 1], P.423 [Magazyn 1], 1012 [Magazyn 2] (13 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7246.XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7245.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. po rozdz.
Podr─Öcznik Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç w turystyce wraz z praktycznymi przyk┼éadami jest przewodnikiem dla nowoczesnych mened┼╝er├│w rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsi─Öbiorczo┼Ťci w zarz─ůdzaniu; obni┼╝anie ryzyka planowania przedsi─Öwzi─Ö─ç; formu┼éowanie i wdra┼╝anie przedsi─Öwzi─Ö─ç przedsi─Öbiorczych; poznanie przedsi─Öbiorczo┼Ťci mi─Ödzynarodowej na przyk┼éadzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja zosta┼éa przygotowana przez Zesp├│┼é i Partner├│w Katedry Zarz─ůdzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiello┼äskiego w Krakowie. Podr─Öcznik jest adresowany do student├│w, aktualnych i potencjalnych przedsi─Öbiorc├│w oraz pracownik├│w instytucji publicznych, a tak┼╝e spo┼éecznych, wspomagaj─ůcych profesjonalizm i przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç w zarz─ůdzaniu turystyk─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11577.XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja prezentuje komplementarny spos├│b patrzenia na marketing turystyczny, k┼éad─ůc szczeg├│lny nacisk na zgodno┼Ť─ç procesu organizacji imprezy i obs┼éugi ich uczestnik├│w z koncepcj─ů marketingu rozumianego instrumentalnie. Ksi─ů┼╝ka jest przydatna na wszystkich przedsi─Öbiorstw zajmuj─ůcych si─Ö organizacj─ů i obs┼éug─ů imprez turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1399.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing turystyczny / Cezary Marcinkiewicz. - Częstochowa : Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki, 2003. - 175 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Celem pracy jest prezentacja tych zagadnie┼ä marketingu, kt├│re stanowi─ů niezb─Ödne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku. Ksi─ů┼╝ka obejmuje m.in.: charakterystyk─Ö cel├│w wsp├│┼éczesnej turystyki, charakterystyk─Ö us┼éug turystycznych, zachowania konkurencyjne na rynku us┼éug turystycznych, zarz─ůdzanie turystyczne, dzia┼éalno┼Ť─ç biur podr├│┼╝y, badania marketingowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5295.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wznowienie. - Warszawa : "Difin", 2007. - 326 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Ksi─ů┼╝ka zajmuje si─Ö szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozw├│j rynku us┼éug spowodowa┼é potrzeb─Ö adaptacji marketingu do us┼éug turystycznych. Zadaniem autora by┼éo przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. Zainteresowania w opracowaniu zosta┼éy skoncentrowane wok├│┼é pi─Öciu wyszczeg├│lnionych w formie rozdzia┼é├│w zagadnie┼ä.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6640 [Magazyn 1], P.6639 [Magazyn 1], P.6638 [Magazyn 1], P.6637 [Magazyn 1], P.6636 [Magazyn 1], P.4962 [Magazyn 1], 5567 [Magazyn 2] (7 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5566.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : "Difin", 2009. - 325 s. : il. ; 23 cm.
Turystyka, stanowi─ůca interdyscyplinarny obszar bada┼ä wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje si─Ö w centrum zainteresowania nie tylko w┼éadzy publicznej i ekonomist├│w, ale r├│wnie┼╝ mened┼╝er├│w, polityk├│w i przedsi─Öbiorc├│w. Ksi─ů┼╝ka zajmuje si─Ö szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozw├│j rynku us┼éug spowodowa┼é potrzeb─Ö adaptacji marketingu do us┼éug turystycznych. Zadaniem autora by┼éo przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7514.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.7513.XX.5 [Czytelnia B], 8525.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliografia strony [225]-241.
G┼é├│wnym przes┼éaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako ┼║r├│d┼éa budowania konkurencyjno┼Ťci oraz ukazanie powi─ůza┼ä mi─Ödzy markami destynacji, produkt├│w i przedsi─Öbiorstw w kontek┼Ťcie marki pracodawcy. Wynika to z faktu, i┼╝ wci─ů┼╝ istnieje deficyt opracowa┼ä, kt├│re traktowa┼éyby problematyk─Ö marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsi─Öbiorstwa, pokazuj─ůc przy tym wyst─Öpuj─ůce mi─Ödzy nimi wsp├│┼ézale┼╝no┼Ťci. Podj─Öcie tej tematyki, z tak r├│┼╝nych perspektyw, nale┼╝y uzna─ç za rozwi─ůzanie innowacyjne, skutkuj─ůce spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinuj─ůce konkurencyjno┼Ť─ç na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje si─Ö tym bardziej pilna, ┼╝e wci─ů┼╝ odczuwane s─ů skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kre┼Ťli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w kt├│rym funkcjonuj─ů obecnie podmioty bran┼╝y turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17238 [Magazyn 1], P.17237 [Magazyn 1], P.17236 [Magazyn 1], P.17235 [Magazyn 1], P.17234 [Magazyn 1], P.17233 [Magazyn 1] (6 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17015.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17014.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka prezentuje zagadnienia marketingu kt├│re stanowi─ů niezb─Ödne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku a w szczeg├│lno┼Ťci - charakterystyk─Ö cel├│w wsp├│┼éczesnej turystyki - charakterystyk─Ö us┼éug turystycznych, ┼Ťwiadczonych przez biura turystyczne - zachowania konkurencyjne na rynku us┼éug turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix - zarz─ůdzanie turystyczne i strategie przedsi─Öbiorstw turystycznych - dzia┼éalno┼Ť─ç biur podr├│┼╝y zorientowanych na klienta - badania marketingowe. Ksi─ů┼╝ka przeznaczona jest dla praktyk├│w i manager├│w turystyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3591 [Magazyn 1], P.3590 [Magazyn 1], P.3589 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 4312.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4311.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, Poznań ISSN 0303-5107 ; nr 59)
Niniejsze opracowanie jest podr─Öcznikiem akademickim adresowanym do student├│w uczelni o profilu turystyczno-hotelarskim oraz uczelni kszta┼éc─ůcych, w ramach r├│┼╝nych kierunk├│w, specjalist├│w dla szeroko rozumianej gospodarki turystycznej. Autorzy poszczeg├│lnych rozdzia┼é├│w opracowania starali si─Ö nie tylko przybli┼╝y─ç czytaj─ůcemu podstawowe poj─Öcia z zakresu organizacji i zarz─ůdzania, ale przede wszystkim przedstawi─ç najistotniejsze problemy organizacji i zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwami turystycznymi, takie z kt├│rymi spotykaj─ů si─Ö na co dzie┼ä w┼éa┼Ťciciele i mened┼╝erowie tych firm. Autorzy maj─ů nadziej─Ö, ┼╝e mimo wielu kontrowersyjnych stwierdze┼ä zawartych w niniejszej pracy, tre┼Ťci w niej pomieszczone b─Öd─ů przydatne nie tylko studentom, ale tak┼╝e praktykom gospodarczym rozwi─ůzuj─ůcym konkretne problemy w procesie zarz─ůdzania firmami turystycznymi.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6675 [Magazyn 1], P.6674 [Magazyn 1], P.6673 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7516.XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7515.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Strategie marketingowe w turystyce / Maria Johann. - Warszawa : "Difin", 2009. - 150 s. : il. ; 23 cm.
Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formu┼éowania strategii marketingowej w przedsi─Öbiorstwach turystycznych oraz wyr├│┼╝nienie czynnik├│w umo┼╝liwiaj─ůcych uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku us┼éug turystycznych. Szczeg├│lny nacisk po┼éo┼╝ony zosta┼é na prezentacj─Ö zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podr├│┼╝y, a istotnym elementem opracowania s─ů przyk┼éady dzia┼éa┼ä marketingowych, kt├│re przyczyni┼éy si─Ö do osi─ůgni─Öcia sukcesu analizowanych przedsi─Öbiorstw i umo┼╝liwi┼éy im zdobycie znacz─ůcej pozycji na rynku. Przedstawiony w podr─Öczniku materia┼é opiera si─Ö na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadr─ů kierownicz─ů, pracownikami przedsi─Öbiorstw turystycznych i odbiorcami us┼éug turystycznych oraz do┼Ťwiadczeniach autorki zwi─ůzanych z d┼éugoletni─ů wsp├│┼éprac─ů z biurami podr├│┼╝y.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8214 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8215.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.8213.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9555.XX.5 [Czytelnia B], 9554.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Rozdzia┼éy lub artyku┼éy tej ksi─ů┼╝ki skatalogowano pod w┼éasnymi tytu┼éami. Dost─Öpne pod tytu┼éem pracy zbiorowej.
Bibliografia strony 289-300.
Niniejszy podr─Öcznik jest skierowany do student├│w uczelni ekonomicznych, przede wszystkim studi├│w licencjackich na kierunku Gospodarka Turystyczna lub pokrewnych, zainteresowanych uporz─ůdkowaniem podstawowej, elementarnej wiedzy ekonomicznej (na poziomie wy┼╝szym) z zakresu zarz─ůdzania, marketingu, element├│w ekonomiki i finans├│w przedsi─Öbiorstw turystycznych. Podmioty te, b─Öd─ůc wyodr─Öbnion─ů klas─ů (typem) przedsi─Öbiorstw us┼éugowych, zaspakajaj─ů potrzeby, w tym oczekiwania, r├│┼╝nych grup turyst├│w (ÔÇ×wypoczynkowychÔÇŁ, biznesowych itp.). Staraj─ů si─Ö czyni─ç to lepiej ni┼╝ ich konkurenci, z zyskiem dla siebie i dla swoich interesariuszy, a wi─Öc i z satysfakcj─ů dla klienta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia B
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 18832.XX.4
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1103) 1029)
Na stronie tytu┼éowej tak┼╝e tom 1029. oznaczaj─ůcy numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wy┼╝sz─ů Szko┼é─Ö Pedagogiczn─ů w Szczecinie.
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 455-472.
W pracy wykorzystano zwart─ů i czasopi┼Ťmiennicz─ů literatur─Ö przedmiotu zar├│wno polsk─ů, jak i zagraniczn─ů, w┼éa┼Ťciwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z bada┼ä, a tak┼╝e inne materia┼éy ┼║r├│d┼éowe, w tym pozyskane drog─ů elektroniczn─ů. Istotnym ┼║r├│d┼éem informacji w cz─Ö┼Ťci empirycznej by┼éy wyniki w┼éasnych bada┼ä w zakresie innowacyjnych modeli biznesu przeprowadzonych w podmiotach gospodarczych turystyki, kt├│re umo┼╝liwi┼éy weryfikacj─Ö wielu zaprezentowanych pogl─ůd├│w. Publikacja stanowi pr├│b─Ö kompleksowego, monograficznego ukazania innowacyjnych modeli biznesu w turystyce, zw┼éaszcza poprzez usystematyzowanie wiedzy teoretycznej w badanym obszarze, a tak┼╝e opartej na praktycznych do┼Ťwiadczeniach biznesowych oraz opracowanie w┼éasnej koncepcji budowania innowacyjnych i implicite konkurencyjnych modeli biznesu w przedsi─Öbiorstwach turystycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17799 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19146.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19145.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again