Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(17)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(21)
only on-site
(16)
unavailable
(2)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(11)
Wypo┼╝yczalnie
(12)
Czytelnie
(17)
Author
Batorski Jarema
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
D─Öbski Maciej
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grzegorzewska-Mischka Ewa
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna
(1)
J─Ödrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Koniorczyk Gra┼╝yna
(1)
Krajewska Sylwia
(1)
Milian Lech (1932- )
(1)
Reformat Beata
(1)
Rzeczycka Anna
(1)
Sarnowski Janusz
(1)
Sikora Jan
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Tokarz Anna
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Żabiński Leszek (1947-2019)
(1)
┼╗yminkowska Katarzyna
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(10)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(17)
Language
Polish
(17)
Subject
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(15)
TURYSTYKA
(5)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(2)
Przedsi─Öbiorstwo turystyczne
(2)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
CONTROLLING
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Innowacje
(1)
KADRY
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
Model biznesowy
(1)
ORGANIZACJA UCZ─äCA SI─ś
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
Turystyka
(1)
ZARZ─äDZANIE KRYZYSOWE
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů
(1)
Zarz─ůdzanie strategiczne
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Monografia
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
18 results Filter
Authority data
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce zaprezentowano nowoczesne uj─Öcie ekonomiki i przedsi─Öbiorstwa turystycznego oraz problematyk─Ö zarz─ůdzania operacyjnego i strategicznego tym przedsi─Öbiorstwem. Przedstawiono rol─Ö przedsi─Öbiorstwa na rynku turystycznym, zr├│┼╝nicowanie przedsi─Öbiorstw turystycznych, a tak┼╝e oczekiwania dalsze i konkurencyjne tego typu przedsi─Öbiorstw. Wiele miejsca w ksi─ů┼╝ce po┼Ťwi─Öcono na om├│wienie instrument├│w bezpo┼Ťredniego i po┼Ťredniego oddzia┼éywania na zachowania przedsi─Öbiorc├│w, a tak┼╝e organizacji finans├│w. Publikacja przeznaczona jest dla student├│w i przedsi─Öbiorc├│w z bran┼╝y turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6109 [Magazyn 1], P.6108 [Magazyn 1], P.6107 [Magazyn 1], P.6106 [Magazyn 1], P.6105 [Magazyn 1], P.6104 [Magazyn 1], P.6103 [Magazyn 1], P.5928 [Magazyn 1], P.5927 [Magazyn 1], P.5926 [Magazyn 1], P.4912 [Magazyn 1], P.4911 [Magazyn 1], P.4910 [Magazyn 1] (13 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5479 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5478 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Celem publikacji jest u┼Ťwiadomienie czytelnika jakim wymaganiom osobnicyzm trzeba sprosta─ç i jak kierowa─ç lud┼║mi zorganizowanymi w zesp├│┼é. Ksi─ů┼╝ka przedstawia og├│ln─ů problematyk─Ö socjopsychologiczn─ů przedsiebiorstwa z dostosowaniem jej do specyfiki przedsi─Öbiorstwa turystycznego. Opracowanie podejmuje tak┼╝e wybrane problemy rynku turystycznego w aspekcie kszta┼étuj─ůcych ten┼╝e rynek potrzeb konsumenckich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3800 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Przedmiot zarz─ůdzanie przedsi─Öbiorstwem turystycznym wyk┼éadany jest na wielu uczelniach w kraju. Jednak┼╝e do tej pory na rynku nie ma w zasadzie podr─Öcznika, kt├│ry by w spos├│b kompleksowy ujmowa┼é podstawowe problemy zarz─ůdcze wyst─Öpuj─ůce w podmiotach funkcjonuj─ůcych w bran┼╝y turystycznej. Pr├│b─Ö wype┼énienia (cho─çby cz─Ö┼Ťciowego) tej luki podj─Öli autorzy opracowania. Wykorzystali w zwi─ůzku z tym swoje wieloletnie do┼Ťwiadczenie nabyte zar├│wno w praktyce gospodarczej, jak r├│wnie┼╝ w wieloletniej dzia┼éalno┼Ťci dydaktycznej prowadzonej na wy┼╝szych uczelniach. Ksi─ů┼╝ka ta, zdaniem autor├│w, powinna by─ç u┼╝yteczna dla grup spo┼éecznozawodowych, kt├│re pragn─ů uzupe┼éni─ç, uporz─ůdkowa─ç czy pog┼é─Öbi─ç sw─ů wiedz─Ö z r├│┼╝nych zagadnie┼ä zwi─ůzanych z zarz─ůdzaniem przedsi─Öbiorstwem turystycznym. S─ů to np. nauczyciele akademiccy, praktycy ┼╝ycia gospodarczego posiadaj─ůcy w┼éasne przedsi─Öbiorstwa lub pragn─ůcy je za┼éo┼╝y─ç czy osoby zatrudnione w sektorze turystyki, zar├│wno na stanowiskach wykonawczych, jak i kierowniczych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5768 [Magazyn 1], P.5767 [Magazyn 1], P.5766 [Magazyn 1], P.5373 [Magazyn 1], 6980 [Magazyn 2] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6639 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6638 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. po rozdz.
Podr─Öcznik Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç w turystyce wraz z praktycznymi przyk┼éadami jest przewodnikiem dla nowoczesnych mened┼╝er├│w rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsi─Öbiorczo┼Ťci w zarz─ůdzaniu; obni┼╝anie ryzyka planowania przedsi─Öwzi─Ö─ç; formu┼éowanie i wdra┼╝anie przedsi─Öwzi─Ö─ç przedsi─Öbiorczych; poznanie przedsi─Öbiorczo┼Ťci mi─Ödzynarodowej na przyk┼éadzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja zosta┼éa przygotowana przez Zesp├│┼é i Partner├│w Katedry Zarz─ůdzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiello┼äskiego w Krakowie. Podr─Öcznik jest adresowany do student├│w, aktualnych i potencjalnych przedsi─Öbiorc├│w oraz pracownik├│w instytucji publicznych, a tak┼╝e spo┼éecznych, wspomagaj─ůcych profesjonalizm i przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç w zarz─ůdzaniu turystyk─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11577 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11576 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Podręczniki, skypty WSHiG Poznań)
Prezentowany podr─Öcznik przeznaczony jest g┼é├│wnie dla student├│w Wy┼╝szej Szko┼éy Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. Mo┼╝e by─ç te┼╝ wykorzystywany w procesie dydaktycznym innych uczelni o specjalno┼Ťci nauczania z zakresu hotelarstwa, gastronomii, turystyki i rekreacji oraz dla praktyk├│w rozpatrywanej bran┼╝y. Istotne zmiany w dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej, w tym r├│wnie┼╝ dotycz─ůce swobody przedsi─Öbiorstw turystycznych, wymusi┼éy na autorach podr─Öcznika wprowadzenie adekwatnych jego tre┼Ťci, a tym samym spowodowa┼éy zmian─Ö dotychczasowego jego tytu┼éu. Autorzy w ramach prezentowanego podr─Öcznika szczeg├│ln─ů uwag─Ö zwracaj─ů, poza zagadnieniami teoretycznymi, na zagadnienia praktyczne z zakresu zarz─ůdzania finansami w przedsi─Öbiorstwie turystycznym. St─ůd te┼╝ wprowadzono szereg nowych przyk┼éad├│w s┼éu┼╝─ůcych potrzebom dokonywanych analiz ilo┼Ťciowo-jako┼Ťciowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8172 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9504 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 177-183 i przy rozdz.
Niniejszy podr─Öcznik przybli┼╝a Czytelnikowi problematyk─Ö przedsi─Öbiorczo┼Ťci w odniesieniu do przedsi─Öbiorstw turystycznych. Tre┼Ť─ç podr─Öcznika zosta┼éa podzielona na sze┼Ť─ç rozdzia┼é├│w. Rozdzia┼é pierwszy wyja┼Ťnia poj─Öcia przedsi─Öbiorczo┼Ťci i przedsi─Öbiorcy, omawia rodzaje przedsi─Öbiorc├│w i prezentuje teoretyczne podstawy prowadzenia dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej. Rozdzia┼é drugi systematyzuje wiedz─Ö teoretyczn─ů i empiryczn─ů dotycz─ůc─ů strategicznego zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem turystycznym. Rozdzia┼é trzeci dotyczy finansowego wsparcia M┼ÜP turystycznych, wykorzystania kapita┼éu w┼éasnego i obcego oraz funduszy strukturalnych. Rozdzia┼é czwarty skupia si─Ö na dzia┼éaniu przedsi─Öbiorstw turystycznych na konkurencyjnym rynku. W rozdziale pi─ůtym poruszono teoretyczne i metodologiczne zagadnienia zwi─ůzane z biznesplanem, natomiast w ostatnim przedstawiono przyk┼éadowy biznesplan przedsi─Öbiorstwa agroturystycznego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11690 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11689 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12878 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 99-100.
Prowadzenie dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej w okresie nasilaj─ůcej si─Ö konkurencji i ryzyka, stawia przed przedsi─Öbiorstwem zadania zwi─ůzane z utrzymaniem si─Ö na rynku oraz sta┼éego zwi─Ökszania efektywno┼Ťci funkcjonowania firmy. Konieczne jest wi─Öc szukanie rozwi─ůza┼ä dla prowadzonej dzia┼éalno┼Ťci i zapoznanie si─Ö z okre┼Ťlonymi w publikacji, kt├│re dotycz─ů: - maj─ůtku przedsi─Öbiorstwa, - amortyzowania ┼Ťrodk├│w trwa┼éych w kontek┼Ťcie efekt├│w generowanych przez przedsi─Öbiorstwo, - zarz─ůdzania kapita┼éem obrotowym jako procesu zapewniaj─ůcego p┼éynno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa, - pozyskania ┼║r├│de┼é finansowania przedsi─Öbiorstwa w kr├│tkim i d┼éugim okresie, wraz z uwzgl─Ödnieniem kosztu kapita┼éu oraz d┼║wigni finansowej, - czynnik├│w wp┼éywaj─ůcych na poziom wyniku finansowego. Problematyka zawarta w publikacji nawi─ůzuje do praktyki gospodarczej, zwi─ůzanej z funkcjonowaniem przedsi─Öbiorstw, w szczeg├│lno┼Ťci funkcjonuj─ůcych w bran┼╝y turystycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10566 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 147-158.
Monografia jest rezultatem bada┼ä nad zarz─ůdzaniem przedsi─Öbiorstwem w sytuacji kryzysowej z punktu widzenia organizacyjnego uczenia si─Ö. Podj─Öte badania umo┼╝liwi┼éy poszukiwanie niestandardowych sposb├│w i metod zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem w sytuacji kryzysowej. W procesie badawczym uprawomocniono analizy jako┼Ťciowe jako wsp├│listotne z analizami ilo┼Ťciowymi. Pozwoli┼éo to na aplikacj─Ö zarz─ůdzania wiedz─ů i organizacyjnego uczenia si─Ö do przestrzeni biznesu turystycznego, sformu┼éowanie i wykorzystanie metodyki paradoks├│w sytuacji kryzysowej w analizie przedsi─Öbiorstw turystycznych, identyfikacj─Ö modeli zarz─ůdzania w sytuacjach trudnych, a tak┼╝e zaproponowanie metodyki tworzenia potencja┼éu do zarz─ůdzania kryzysowego oraz kreowania modeli biznesu przedsi─Öbiorstwa ucz─ůcego si─Ö w kryzysie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14047 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 114-117.
Opracowanie jest pierwsz─ů w Polsce pr├│b─ů przedstawienia problematyki zarz─ůdzania zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym. Jego celem jest dostarczenie podstawowej wiedzy na temat istoty procesu zarz─ůdzania zasobami ludzkimi i znaczenia poszczeg├│lnych jego instrument├│w w dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstw turystycznych. Autorka charakteryzuje zatrudnienie w sektorze turystycznym oraz omawia problematyk─Ö rekrutacji i selekcji pracownik├│w, szkole┼ä, motywowania i oceniania pracownik├│w, a tak┼╝e identyfikowania i zaspokajania ich potrzeb zawodowych. W pracy wskazano na mo┼╝liwo┼Ť─ç wykorzystania om├│wionych metod i narz─Ödzi w praktyce organizacyjnej. Dlatego, poza prezentacj─ů podstawowych zagadnie┼ä teoretycznych, znaczne miejsce zajmuj─ů studia przypadk├│w i przyk┼éady praktycznego zastosowania poszczeg├│lnych instrument├│w zarz─ůdzania zasobami ludzkimi. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana do student├│w uczelni ekonomicznych kszta┼éc─ůcych si─Ö w specjalno┼Ťciach zwi─ůzanych z szeroko rozumian─ů gospodark─ů turystyczn─ů, a tak┼╝e do przedstawicieli bran┼╝y turystycznej, kadry mened┼╝erskiej i pracownik├│w biur podr├│┼╝y, hoteli, plac├│wek gastronomicznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.5672 XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7177 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
W publikacji podj─Öto ocen─Ö klastra jako perspektywy dla przedsi─Öbiorstw dzia┼éaj─ůcych na rynku turystycznym Wyb├│r rynku turystycznego zosta┼é podyktowany tym, ┼╝e turystyka zajmuje coraz wa┼╝niejsze miejsce w rozwoju Polski. Fakt zniesienia wiz, barier celnych, mo┼╝liwo┼Ť─ç swobodnego przemieszczania si─Ö mi─Ödzy krajami UE wyra┼║nie zwi─Öksza sk┼éonno┼Ť─ç do podr├│┼╝owania. Z tego powodu zwi─Öksza si─Ö zapotrzebowanie na ofert─Ö turystyczn─ů, kt├│ra potrafi zaspokoi─ç ujawniaj─ůce si─Ö oczekiwania turyst├│w. Wskazane jest te┼╝ tworzenie nowych ofert i kreowanie nowych kierunk├│w popytu. Temu zadaniu mog─ů sprosta─ç klastry turystyczne, kt├│re tworz─ůc wsp├│lny produkt, s─ů w stanie zaoferowa─ç pakiety us┼éug, jakich dotychczas nie oferowano. Opracowanie jest przeznaczone dla praktyk├│w i teoretyk├│w zarz─ůdzania turystyk─ů poszukuj─ůcych nowych sposob├│w funkcjonowania na rynku w celu osi─ůgni─Öcia sukcesu oraz student├│w studi├│w ekonomicznych ze specjalizacj─ů zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem turystycznym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8974 [Magazyn 1], P.8973 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7750 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10548 XX.4 [Czytelnia B], 8757 XX.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, Poznań ISSN 0303-5107 ; nr 59)
Niniejsze opracowanie jest podr─Öcznikiem akademickim adresowanym do student├│w uczelni o profilu turystyczno-hotelarskim oraz uczelni kszta┼éc─ůcych, w ramach r├│┼╝nych kierunk├│w, specjalist├│w dla szeroko rozumianej gospodarki turystycznej. Autorzy poszczeg├│lnych rozdzia┼é├│w opracowania starali si─Ö nie tylko przybli┼╝y─ç czytaj─ůcemu podstawowe poj─Öcia z zakresu organizacji i zarz─ůdzania, ale przede wszystkim przedstawi─ç najistotniejsze problemy organizacji i zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwami turystycznymi, takie z kt├│rymi spotykaj─ů si─Ö na co dzie┼ä w┼éa┼Ťciciele i mened┼╝erowie tych firm. Autorzy maj─ů nadziej─Ö, ┼╝e mimo wielu kontrowersyjnych stwierdze┼ä zawartych w niniejszej pracy, tre┼Ťci w niej pomieszczone b─Öd─ů przydatne nie tylko studentom, ale tak┼╝e praktykom gospodarczym rozwi─ůzuj─ůcym konkretne problemy w procesie zarz─ůdzania firmami turystycznymi.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6675 [Magazyn 1], P.6674 [Magazyn 1], P.6673 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7516 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7515 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Z wyra┼║nym op├│┼║nieniem w stosunku do wielu bran┼╝ przemys┼éowych, do procesu ekologizacji do┼é─ůczy┼éa tak┼╝e turystyka. Wydawa─ç by si─Ö mog┼éo, ┼╝e turystyka jako typowa bran┼╝a sektora us┼éug stwarza najmniejsze zagro┼╝enie ┼Ťrodowiska. Tymczasem zagro┼╝enie to mo┼╝e by─ç bardzo du┼╝e. Z drugiej strony podstaw─ů atrakcyjno┼Ťci turystycznych obszar├│w i podstaw─ů atrakcyjno┼Ťci handlowej s─ů walory ┼Ťrodowiskowe. Konieczno┼Ť─ç ta spowodowa┼éa aktywn─ů postaw─Ö przedsi─Öbiorstw turystycznych wobec ekologii. Zarz─ůdzanie ┼Ťrodowiskiem jest bowiem szans─ů na przetrwanie przedsi─Öbiorstwa turystycznego. Niniejsza publikacja wychodzi naprzeciw potrzebom edukacyjnym w tym zakresie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.428 [Magazyn 1], 547 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.427 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wy┼╝szej Szko┼éy Zarz─ůdzania i Bankowo┼Ťci w Krakowie / red. nacz. Magdalena Kowalska-Musia┼é ; 66)
Praca, dotycz─ůca zastosowania w praktyce kontrolingu w przedsi─Öbiorstwach hotelowych jest unikatow─ů i niezwykle u┼╝yteczn─ů ksi─ů┼╝k─ů w praktyce zarz─ůdzania na trudnym wsp├│┼éczesnym rynku turystycznym. Niew─ůtpliwie mocn─ů stron─ů du┼╝ej cz─Ö┼Ťci tekstu Ksi─ů┼╝ki jest erudycja Autorki w stosowaniu terminologii profesjonalnego zarz─ůdzania hotelami. Na podkre┼Ťlenie zas┼éuguje rzetelno┼Ť─ç oferty zastosowania kontrolingu, zw┼éaszcza finansowego w efektywnym zarz─ůdzaniu hotelami przedstawionej w ksi─ů┼╝ce w┼éa┼Ťcicielom, mened┼╝erom i studiuj─ůcym na kierunkach zarz─ůdzanie w turystyce, rachunkowo┼Ť─ç i finanse czy turystyka. Jest to oferta tym cenniejsza, ┼╝e pojawia si─Ö na rynku akurat w okresie du┼╝ych wyzwa┼ä i zaostrzonej walki o przetrwanie przedsi─Öbiorstw "hotelarskich w biznesie turystycznym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8942 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10510 XX.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10509 XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Rozdzia┼éy lub artyku┼éy tej ksi─ů┼╝ki skatalogowano pod w┼éasnymi tytu┼éami. Dost─Öpne pod tytu┼éem pracy zbiorowej.
Bibliografia strony 289-300.
Niniejszy podr─Öcznik jest skierowany do student├│w uczelni ekonomicznych, przede wszystkim studi├│w licencjackich na kierunku Gospodarka Turystyczna lub pokrewnych, zainteresowanych uporz─ůdkowaniem podstawowej, elementarnej wiedzy ekonomicznej (na poziomie wy┼╝szym) z zakresu zarz─ůdzania, marketingu, element├│w ekonomiki i finans├│w przedsi─Öbiorstw turystycznych. Podmioty te, b─Öd─ůc wyodr─Öbnion─ů klas─ů (typem) przedsi─Öbiorstw us┼éugowych, zaspakajaj─ů potrzeby, w tym oczekiwania, r├│┼╝nych grup turyst├│w (ÔÇ×wypoczynkowychÔÇŁ, biznesowych itp.). Staraj─ů si─Ö czyni─ç to lepiej ni┼╝ ich konkurenci, z zyskiem dla siebie i dla swoich interesariuszy, a wi─Öc i z satysfakcj─ů dla klienta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 18832 XX.4
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka omawia kwestie zwi─ůzane z uruchomieniem i prowadzeniem dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej w Polsce oraz innych krajach UE. Przede wszystkim jednak skupia si─Ö na uwarunkowaniach prowadzenia tej dzia┼éalno┼Ťci w Polsce w obszarze turystyki. Centralnym punktem podj─Ötych rozwa┼╝a┼ä jest sam przedsi─Öbiorca, gdy┼ť to on prowadzi dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů i pe┼éni okre┼Ťlona rol─Ö w gospodarce turystycznej. Rozwa┼╝ania odnosz─ů si─Ö zar├│wno do sytuacji obecnej przedsi─Öbiorc├│w, jak i cz─Ö┼Ťciowo do mo┼╝liwo┼Ťci i perspektywy ich rozwoju w najbli┼╝szych latach w Polsce w zwi─ůzku z planowan─ů u nas za trzy lata imprez─ů sportow─ů EURO 2012.ÔÇŁ
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8647 [Magazyn 1], P.8646 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10097 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10096 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia strony [225]-241.
G┼é├│wnym przes┼éaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako ┼║r├│d┼éa budowania konkurencyjno┼Ťci oraz ukazanie powi─ůza┼ä mi─Ödzy markami destynacji, produkt├│w i przedsi─Öbiorstw w kontek┼Ťcie marki pracodawcy. Wynika to z faktu, i┼╝ wci─ů┼╝ istnieje deficyt opracowa┼ä, kt├│re traktowa┼éyby problematyk─Ö marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsi─Öbiorstwa, pokazuj─ůc przy tym wyst─Öpuj─ůce mi─Ödzy nimi wsp├│┼ézale┼╝no┼Ťci. Podj─Öcie tej tematyki, z tak r├│┼╝nych perspektyw, nale┼╝y uzna─ç za rozwi─ůzanie innowacyjne, skutkuj─ůce spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinuj─ůce konkurencyjno┼Ť─ç na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje si─Ö tym bardziej pilna, ┼╝e wci─ů┼╝ odczuwane s─ů skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kre┼Ťli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w kt├│rym funkcjonuj─ů obecnie podmioty bran┼╝y turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17238 [Magazyn 1], P.17237 [Magazyn 1], P.17236 [Magazyn 1], P.17235 [Magazyn 1], P.17234 [Magazyn 1], P.17233 [Magazyn 1] (6 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17015 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17014 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1103) 1029)
Na stronie tytu┼éowej tak┼╝e tom 1029. oznaczaj─ůcy numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wy┼╝sz─ů Szko┼é─Ö Pedagogiczn─ů w Szczecinie.
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 455-472.
W pracy wykorzystano zwart─ů i czasopi┼Ťmiennicz─ů literatur─Ö przedmiotu zar├│wno polsk─ů, jak i zagraniczn─ů, w┼éa┼Ťciwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z bada┼ä, a tak┼╝e inne materia┼éy ┼║r├│d┼éowe, w tym pozyskane drog─ů elektroniczn─ů. Istotnym ┼║r├│d┼éem informacji w cz─Ö┼Ťci empirycznej by┼éy wyniki w┼éasnych bada┼ä w zakresie innowacyjnych modeli biznesu przeprowadzonych w podmiotach gospodarczych turystyki, kt├│re umo┼╝liwi┼éy weryfikacj─Ö wielu zaprezentowanych pogl─ůd├│w. Publikacja stanowi pr├│b─Ö kompleksowego, monograficznego ukazania innowacyjnych modeli biznesu w turystyce, zw┼éaszcza poprzez usystematyzowanie wiedzy teoretycznej w badanym obszarze, a tak┼╝e opartej na praktycznych do┼Ťwiadczeniach biznesowych oraz opracowanie w┼éasnej koncepcji budowania innowacyjnych i implicite konkurencyjnych modeli biznesu w przedsi─Öbiorstwach turystycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17799 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19146 XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19145 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again