Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rudawska Iga
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
USŁUGI
(1)
Słowo kluczowe
franchising
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość usług
(1)
klient
(1)
organizacje non-profit
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
relacje z klientem
(1)
usługi
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 429-430.
Bibliogr. przy rozdz.
Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają „wbudowane” w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15108.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16012.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej