Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Mead Richard (1943- )
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Sagan Mariusz
(1)
Sowa Krzysztof
(1)
Wąsowska Aleksandra
(1)
Yip George S
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(5)
angielski
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(6)
GLOBALIZACJA
(1)
INTERNET
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA MIĘDZYNARODOWA
(1)
MARKETING
(1)
MONOPOLE
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
globalizacja
(2)
strategia
(2)
zarządzanie międzynarodowe
(2)
Internet
(1)
e-komunikacja
(1)
etyka biznesu
(1)
handel międzynarodowy
(1)
international business
(1)
konflikt
(1)
korporacja ponadnarodowa
(1)
kultura organizacyjna
(1)
management
(1)
marka
(1)
motywowanie pracowników
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
struktura formalna
(1)
struktura organizacyjna
(1)
system nieformalny
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie logistyczne
(1)
zarządzanie operacyjne
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
łańcuch dostaw
(1)
łańcuch wartości
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań nad najważniejszym wyzwaniem, przed którym stoją polskie firmy XXI wieku - umiędzynarodowieniem działalności. W książce przedstawiono: istotę i znaczenie handlu międzynarodowego, formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej, motywy umiędzynarodowienia działalności firm, teorie firmy międzynarodowej, strategie i struktury firm międzynarodowych, zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych), zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13872 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13871.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14828.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Management in international business / Mariusz Sagan. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 104, [1] s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Bibliogr. s. 103-104.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16922.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: International management : culture and beyond, 2009.
Bibliogr. s. 585-596.
Publikacja stanowi wprowadzenie do niezwykle rozbudowanej dziedziny, jaką jest zarządzanie międzynarodowe. Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego biznesu, a także podkreśla rolę, jakoą odgrywają czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdrażania. Aspekty teoretyczne zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków z Europy, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, jak również licznymi ćwiczeniami ułatwiającymi utrwalanie wiedzy. Poza głownymi tematami omówionymi w podręcznikach poświęconych międzynarodowemu zarządzaniu, publikacja obejmuje także zagadnienia, które nie są zazwyczaj poruszane w tym kontekście. Należą do nich: wpływ aspektów kulturowych na firmy rodzinne, nieformalny patronat, globalizacja kontra lokalizacja, e-komunikacja, konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach, znaczenie zachodniego stylu zarządzania zasobami ludzkimi dla innych kultur, nadzór nad marką korporacyjną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12520.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-204
Mając na uwadze wzrastającą rolę korporacji ponadnarodowych w gospodarce światowej, zrozumienie różnych aspektów działalności ponadnarodowych ma ogromne znaczenie na świecie. Jednym z kierunków badań jest analiza strategii konkurencji korporacji ponadnarodowych, która jest wiodąca w literaturze światowej. W Polsce do tej pory nie prowadzono rozbudowanych badań dotyczących strategii konkurencji korporacji ponadnarodowych oraz wpływu ich działalności na krajową gospodarkę wraz ze wszystkimi parametrami ekonomicznymi i społecznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10301.XI.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logistyka.)
Bibliogr. s. 151-160. Indeks.
Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej. Jej celem jest ukazanie istoty związku między najnowszymi metodami zarządzania przedsiębiorstwem czy korporacją transnarodową a logistyką jako strategią dla firmy. Praca oparta jest na najnowszych, pochodzących z 2015 roku, wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach międzynarodowych, w których logistyka służy uzyskaniu oraz utrzymaniu przewagi konkurencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16177.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Total global strategy II" 2002.
Bibliogr. Indeks.
Rozwój światowej gospodarki sprawia, że coraz więcej firm ma charakter ponadnarodowy działają w wielu państwach, często wręcz w skali globalnej. Strategie ich funkcjonowania muszą więc z jednej strony uwzględniać wiele czasami odmiennych wyzwań płynących z różnych rynków, a z drugiej stanowić jednak spójną strategię działania całej firmy. Autor przedstawił zasady tworzenia skutecznej strategii globalnej i osiągania globalnej integracji. Zilustrował je wieloma przykładami, a każdy rozdział kończą pytania problemy ułatwiające zrozumienie tych skomplikowanych zjawisk gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8816.XII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10290.XII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej