Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Kacprzak Lech
(1)
Libiszowska-Żółtkowska Maria (1945- )
(1)
Ostrowska Krystyna (1940- )
(1)
Surynt Agnieszka
(1)
Walc Wiesław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
PRZEMOC w SZKOLE
(3)
UCZNIOWIE
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Młodzież
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
PRZEMOC
(1)
Profilaktyka społeczna
(1)
Program "Trener Osiedlowy" (Wrocław)
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Trening sportowy
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
profilaktyka
(3)
przemoc
(2)
szkoła
(2)
agresja
(1)
aktywność fizyczna
(1)
cyberprzemoc
(1)
dzieci
(1)
młodzież
(1)
pedagogika resocjalizacyjna
(1)
promocja zdrowia
(1)
przemoc rówieśnicza
(1)
sport
(1)
substancje psychoaktywne
(1)
trener osiedlowy
(1)
zachowania ryzykowne
(1)
zapobieganie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 253-271
Książka adresowana jest do teoretyków i praktyków życia społecznego: socjologów, pedagogów i psychologów wychowania, nauczycieli, rodziców, samorządowców, dziennikarzy, pracowników służb społecznych i porządkowych, studentów i uczniów - a więc wszystkich zainteresowanych i odpowiedzialnych za publiczny porządek oraz jakość życia społecznego w różnych jego obszarach. W książce zamieszczono 14 autorskich tekstów specjalistów z zakresu nauk społecznych (psychologii, pedagogiki, kryminologii, socjologii wychowania), co pozwala na ukazanie problemu agresji w szkole z wielu uzupełniających się perspektyw. Prezentowane są też wyniki badań na próbach ogólnopolskich oraz projekty i postulowane działania, jakie należy podjąć w celu zapobiegania i zwalczania agresji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.6643.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7496.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach.
Publikacja składa się z trzech rozdziałów: Zjawisko przemocy w szkole, Kulturowe konteksty przemocy, Profilaktyka przemocy. Publikacja jest owocem wysiłku szeregu autorów – przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Spojrzenie na problem przemocy we współczesnym świecie jest dzięki temu wieloaspektowe. Autorzy są przekonani, że przemoc pojawiająca się w różnych sferach współczesnej rzeczywistości jest fenomenem wobec którego nie można pozostać obojętnym. Jego skutki są bowiem destrukcyjne zarówno w wymiarze jednostkowym jak i społecznym Publikacja stanowi propozycje spojrzenia na analizowaną kwestię z różnych perspektyw i może odkrycia pewnych, nie do końca jeszcze poznanych jej wymiarów. Powinna być inspiracją do przemyśleń, refleksji, dyskusji oraz działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11539.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja odnosi się do zaiteresowań autora problematyką związaną z agresywnym zachowaniem się uczniów w środowisku szkolnym oraz możliwościami przeciwdziałania lub zapobiegania temu zjawisku przez nauczycieli. Głównym celem pracy było ustalenie wpływu pedagogicznych kompetencji komunikacyjnych nauczycieli na poprawienie zachowania sie uczniów w środowisku szkolym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5065.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, ISSN 0239-6009 ; nr 131)
Bibliografia na stronach 253-271.
Publikacja przedstawia założenia programu "Trener Osiedlowy" realizowanego we Wrocławiu w 2003 r., który miał na celu stworzenie otwartych, sportowo aktywnych miejsc do spędzania czasu wolnego. Poza tym przybliża rolę trenera osiedlowego oraz zadania, jakie ma do spełnienia. W ksiązce przedstawiono też wyniki badań oceniających skuteczność programu w odniesieniu do redukcji zachowań patologicznych wśród dzieci i młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18092.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej