Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(1)
Czytelnie
(1)
Author
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
JAKO┼Ü─ć PRODUKTU
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 373-379.
Przez zbudowanie w┼éa┼Ťciwej strategii produktu firma mo┼╝e kszta┼étowa─ç swoj─ů tera┼║niejszo┼Ť─ç i kreowa─ç przysz┼éo┼Ť─ç. Dlatego autor ksi─ů┼╝ki skoncentrowa┼é swoje rozwa┼╝ania na: analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym, elementach strategii produktu, metodach analizy i oceny oferty produktowej, strategiach dotychczasowego i nowego produktu. Zaproponowany uk┼éad tematyczny ksi─ů┼╝ki u┼éatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdra┼╝ania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11241.IX.9 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12327.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again